Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 23:29:

[...]

Volgens mij is dat wel duidelijk geworden later toch. Tenminste ik weet wel wie het is.Oh hier valt geen kwartje, ook niet aan de andere kant van de telefoon.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Er was ook een topic over een tv-presentatrice die niet wilde zeggen wie ze nou was. Heb nooit gelezen hoe dat afliep. Was ze echt of niet?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2009 @ 23:30:

het waren ook altijd dezelfde mensen die het halve forum over zich heen kregen .

Dat is nog steeds zo.

Eerder was het Zolya. Nu is het Brummetje. Ik noem maar even 2 voorbeelden hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nog niet zo heel lang geleden maar wel hilarisch: het buitenkraan topic van Djoels. Ik heb blauw gelegen !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Mamzelle..... jaaaa ik kreeg vier meisjes te logeren in de categorie 3,4,5, en 6 jaar en ik vroeg tips and trics. En die kreeg ik en hoe. Zoveel goede ideetjes opgepikt en een waanzinnige 24 uur beleefd met die meiden.. ze vragen nu met regelmaat 'Djoels wanneer mogen we weer slapen'...

Nou ik denk nog steeds aan die 24 uur na die 24 uur, dat ik het leven niet meer had.
DTEEZ!
quote:mylenevalerie schreef op 15 juni 2009 @ 23:31:

[...]

Oh hier valt geen kwartje, ook niet aan de andere kant van de telefoon.Een hint dan: eneco
Ik mis FashionVictim wel op het forum. Beetje leven in de brouwerij.
quote:Donkeyshot schreef op 15 juni 2009 @ 23:32:

Nog niet zo heel lang geleden maar wel hilarisch: het buitenkraan topic van Djoels. Ik heb blauw gelegen !
DTEEZ!
Djoels kan gewoon ontzettend goed schrijven. Daarom zijn haar topics altijd om te grinniken.
Het gekift tussen Int en Compli, vermakelijk was dat. Echte mannetjesputters.
quote:Maleficent schreef op 15 juni 2009 @ 23:33:

Ik mis FashionVictim wel op het forum. Beetje leven in de brouwerij.Ik zou niet opkijken als die nog steeds post op viva onder een andere nick
quote:Maleficent schreef op 15 juni 2009 @ 23:33:

Ik mis FashionVictim wel op het forum. Beetje leven in de brouwerij.Ik ook!
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 23:34:

Djoels kan gewoon ontzettend goed schrijven. Daarom zijn haar topics altijd om te grinniken.Die met die Ikea bank was ook erg leuk.
Nou ik mis de hint, ik houd van duidelijkheid Dushi, jezus te paard!
DTEEZ!

Djoels kan gewoon ontzettend goed schrijven. Daarom zijn haar topics altijd om te grinniken.Oh... wat aardig!
DTEEZ!
Eneco? Hmm, bedoel je niet Nederlandse Energie Maatschappij? Met Natasja Froger?
Djoels, ben jij ook degene die mij ooit een moordspel heeft gemaild?

[...]

Ik zou niet opkijken als die nog steeds post op viva onder een andere nicknee, dan zou ik haar wel herkennen denk ik. Net als dat ik doorhad wie HPL hiervoor was. Die schrijfstijl pik je er direct uit.
Schiet me een topic te binnen: TO had een kindje te logerenen dat wilde chips als ontbijt.

Hele discussies over verantwoord eetgedrag.

Dat het kind gewoon cornflakes bedoelde was mij bij het lezen van de OP al duidelijk.
Shi is de essent reclame voor me aan het opzoeken want de hint is wel magertjes.

Shi denkt dat het de moeder van de 2 pubers dan moet zijn?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Maleficent schreef op 15 juni 2009 @ 23:34:

Die met die Ikea bank was ook erg leuk.

Bloed, zweet en tranen heeft die bank me gekost. En binnen 31 dagen was hij tot aan de voering gesloopt door mijn kat.

Liefde maakt blind.
DTEEZ!
Nou, als die moet doorgaan voor Bekende Nederlander!
quote:mamzelle schreef op 15 juni 2009 @ 23:34:

Het gekift tussen Int en Compli, vermakelijk was dat. Echte mannetjesputters.Wat is er eigenlijk met Int gebeurd? Nadat hij een tijdje engel is geweest, heb ik hem nooit meer gezien...
The time is now
Kan echt niemand zich Spinoza herinneren? Kwam hier toch ook vaak, of vergis ik me nou?
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 23:31:

BGB ken jij de filmpjes ook nog van Maxair?Zegt me even niets ........... hint ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven