Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
Heintje Davids is al een bestaande nick, dus dat zal vast niet gaan lukken, Shining.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2009 @ 23:27:

Was dat niet ook in het topic over Robert huppeldepup , dat zogenaamde medium ; dat we plaatjes postten van wat Kim Holland allemaal wel niet kon laten verdwijnen ?Nee we hadden een topic over Kim H. en we hoopten dat ze Robert van den Br. ook wilde laten verdwijnen in haar zwarte gat
quote:borodini schreef op 16 juni 2009 @ 00:19:

Via MV Fleurtje Ze zat met mv aan de telefoon en dirigeerde mv wat ze moest typen

Ah!

De Schijnende moet gewoon niet zo moeilijk doen en weer terug komen. Punt.
quote:Zuigstengel schreef op 16 juni 2009 @ 00:17:

[...]

Jaaaa, MV die ja.... Ja hoe kinderachtig kon je het krijgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat destijds indruk op mijn maakte was een topic over Zoyla en Fashionvictim. Die twee boterde niet zo met elkaar (waarom weet ik niet meer, één of andere fasinatie van Zoyla naar Fashionvictim toe waar ze toegeven wel over een grens is gegaan, maar weet dus niet meer met wat). Op een gegeven moment had Fashionvictim inderdaad haar blog hier bij Viva en toen kwam er een beschuldiging naar Zoyla toe dat zij haar zou stalken. Hoe die beschuldiging is ontstaan weet ik niet meer, maar het staat mij bij dat het een eigen topic kreeg (of er werd in een ander topic uitgebreid over gesproken).

Wat ik toen zo erg vond voor Zoyla was dat ondanks ´men´ haar niet wilde beschuldigen er toch harde beschuldigen, al dan niet verkapt, naar haar werden gegooid. Dat vond ik erg heftig. Zoyla bleef voet bij stuk houden dat zij er niets mee te maken had en dat bleek ook zo.
quote:meds schreef op 16 juni 2009 @ 00:19:

Ook heel leuk was het verpleegstertje dat helemaal klaar was met haar longchirurgen minnaarHahaha, jaaa, iedereen ging googlen op die longchirurg
Heel lullig was dat inderdaad. Ging ook helemaal nergens over.
quote:Zuigstengel schreef op 16 juni 2009 @ 00:16:

Weet niet of ze al genoemd zijn ( ga nu ff niet 26 pagina;s uitpluizen ) Maar wie herinnert zich Marijn ( en vriendin ) nog? Iedere forummer uitschelden en er daarna een "Rotgeintjes" topic van maken?

Minny, jij hebt er ook nog gereageerd......uiteraard..

Was dat toen niet Desperate Housewife? die ze voor kutwijf uitmaakte? Klopt, en wij zaten erop en noemde hun Venijn en Baktepel hahahah.
quote:mylenevalerie schreef op 16 juni 2009 @ 00:20:

[...]

Ja hoe kinderachtig kon je het krijgen. Jazeker, maar ze hielden het toch best lang vol! (die gebakken tepel )
quote:Prima69 schreef op 15 juni 2009 @ 22:42:

Op relaties stond een jaar of 4-5 geleden een topic met de titel : "Als dit me leve is"of zoiets, was ene Beles of bbccdd die problemen had met haar ex en de omgangsregeling die ze hadden. Ik ben altijd meer een meelezer geweest dan een topicopener op poster.Beles kon haar ex niet loslaten, ongeveer 80 pagina's lang kreeg ze goede adviezen, toen dat niet werkte kwam er een soort van creativiteit op gang, en werden er schlagers en smartlappen gecreëerd. Daaruit vloeide het kerstverhaal van de BEO's voort. Dat verhaal heeft leo uitgeprint onder haar kussen liggen.
quote:HaagsLoesje schreef op 16 juni 2009 @ 00:16:

Ik vond die topics vorig jaar rond de invoering van het rookverbod. Heerlijk heen en weer discusieren over hoe fijn het was eindelijk weer eens uit te kunnen vs. en wat dat je dan van de uitlaatgassen tot dikke mensen zijn duurder dan rokers wat betreft de ziektekosten. Echt elk topic erover monde hierop uit. Deed er zelf vrolijk aan mee

In dezelfde categorie mogen we ook niet de ´Thuisblijfmoeders vs. Werkende moeders` en `Flessen voeders vs. borstvoeders´ vergeten.

In die laatste was volgens mij La India beroemd en berucht en is de term borstvoedingsmaffia onstaan. Toch...
quote:mylenevalerie schreef op 16 juni 2009 @ 00:23:

[...]

Klopt, en wij zaten erop en noemde hun Venijn en Baktepel hahahah.Uiteraard zaten wij erop!!! ghe ghe ghe....
Ik herinner me het topic van livre(?) dat die een heel verhaal schreef met nog iemand anders waar enkele forummers in voor kwamen...

Vond het hartstikke leuk om te lezen..

Maar waar is dat topic gebleven?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Iets teveel eer voor La India, die term bestaat al veel en veel langer.
quote:meds schreef op 16 juni 2009 @ 00:18:

[...]

Dit topic was weer een parodie op Moeke die een tranendal van een leve tentoonstelde, over haar relatie met een pychopatische orthodoxe jid. En die prachtige volzinnen kon maken zoals: het leed dat tijd heetDat was Annke toch? God's eeuwige reet, dat mens was erg!
quote:fleurtje schreef op 16 juni 2009 @ 00:25:

Iets teveel eer voor La India, die term bestaat al veel en veel langer.Oh ok, toen kwam ik volgens mij net kijken, ergens in 2003, en koppelde het aan haar...
Het topic van prada waarin ze over het randje ging met geinen klieren bashen van een mede-forummer.

Wel netjes excuses aangeboden daarna, dat zouden meer mensen moeten doen.....*thumbsupsmiley*
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 16 juni 2009 @ 00:25:

[...]

Dat was Annke toch? God's eeuwige reet, dat mens was erg!Ja dat was dezelfde, ze begon als Ankke en kwam terug als Moekke, je kon d'r herkennen aan de nogal creatieve spellingsvaardigheden
Alle topics die geopend worden met HELLLPPP!!!!! en al snel daarna verwijderd om welke reden dan ook.

(oké, heb het zelf ook wel eens gedaan ik geef toe....niet met schreeuwerige hoofdletters dan.)
Kijk eens wie hier is:
quote:meds schreef op 16 juni 2009 @ 00:29:

[...]

Ja dat was dezelfde, ze begon als Ankke en kwam terug als Moekke, je kon d'r herkennen aan de nogal creatieve spellingsvaardigheden
Hey allen, I'm back....

Zo makkelijk komen jullie niet van me af.

Ghe.

Pfjoei, het waren stille eenzame tijden voor ons allen op het forum, HD

WB
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
leuk topic om te lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven