Mode & Beauty alle pijlers

Namaak Dyson

15-05-2022 23:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo,
Mijn zus heeft de Dyson Airwrap en ik ben hier echt mega enthousiast over. Maar pfff... €499 is met echt te veel.
Ik weet dat er een aantal namaak op de markt zijn zoals bijv. van Skysisters.

Hebben er hier meer mensen een goedkopere variant op de Dyson en hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Op Marktplaats staat de Dyson Airwrap voor 350 euro.
Betere prijs voor jou?
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
op youtube staan filmpjes van mensen die fake airwraps testen. Ik heb ook gehoord dat sommige neppers gevaarlijk zijn en kunnen smelten…. dus pas op wat je koopt. ik zou gewoon nog ff doorsparen…
Don't cry, buy a bag and move on.
Vaak is namaak het geld niet waard en leidt het alleen maar tot teleurstelling en later de aankoop van het origineel.

En dan is eerst de namaak kopen alleen maar duurder.
De krullen blijven niet geweldig zitten die je maakt met de Dyson.. Als je gezond en glad haar hebt waait het er zo uit.
Hou daar rekening mee.

Op YouTube staan veel vergelijking filmpjes tussen de dyson en dupes.
Ik heb vroeger meerdere malen een krulföhn gehad maar de gewone hete kruller won.

Ook die gebruik ik nooit meer trouwens. Ik laat het gewoon drogen en dan valt het precies goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
We hebben een aantal producten van Dyson en het is gewoon echt goed spul. Duur, maar goed. Stofzuigers, kruimeldief en ventilator.
Maar voor een föhn zoveel geld betalen vind ik nogal wat. Net als een ander zegt, krullen waaien er zo uit.

Net als Retro, maak ik tegenwoordig ook gebruik van buitenlucht en het zit goed. Tijdje zonder föhn doet wonderen.
Ik begrijp niet zo goed van wat van de Airwrap je een alternatief zoekt. Van de krulborstel en de stijlborstel heb je vele tientallen alternatieven.

Als het gaat om het krullende opzetstuk: daar zit een patent op dus die mag voorlopig niet door andere fabrikanten in hun eigen producten op de markt worden gebracht. Sommige Chinese fabrikanten doen het wel, maar die producten voldoen waarschijnlijk niet aan de Europese veiligheidseisen en zijn dus potentieel gevaarlijk.
Sjulia schreef:
16-05-2022 07:58
De krullen blijven niet geweldig zitten die je maakt met de Dyson.. Als je gezond en glad haar hebt waait het er zo uit.
Hou daar rekening mee.

Op YouTube staan veel vergelijking filmpjes tussen de dyson en dupes.
🤣 Tot dit bericht dacht ik dat het over een stofzuiger ging. Ik dacht al 🤣.
Alles komt goed..........
JubJub1234 schreef:
16-07-2022 17:47
🤣 Tot dit bericht dacht ik dat het over een stofzuiger ging. Ik dacht al 🤣.
Van die snoerloze zie ik er bij de Coolblue genoeg :D

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven