Mode & Beauty alle pijlers

WTF trends

13-05-2022 18:57 106 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oke ik was opzoek naar kleding voor mn dochter en scrol wat door de h&m site.

Kom ik dit tegen: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1051141001.html

Een harnasriem.

Waarom zou je zoiets dragen?!?

Zijn er nog meer bizarre trends voor komende zomer?
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik merk zelf dat ik altijd heel snel wen aan trends. Heb dus ook zelf al zo’n paar rechte, wijde jeans in huis, haha!

De bikershort trend vond ik niks en heb ik volledig aan me voorbij laten gaan.

De extreme lowrise jeans zie ik me ook niet meer aan beginnen.

De vierkante neuzen voor schoenen kon ik ook niks mee, maar die zijn niet echt aangeslagen volgens mij.

De ballerina’s revival kijk ik ook niet naar uit.
konwalia schreef:
15-05-2022 20:54
Wat ik zelf lelijke trends vind is al een beetje opgenoemd:

-die wijde, rechte jeans die meiden nu dragen
-rare combinaties van pastel of felle kleuren, kinderachtige kleding
-wijde, gebreide oma-vestjes
-blokschoenen
-al het bovenstaande al dan niet incl. bloemetjes

Het lijkt wel vintage uit de 90s maar dan rechtstreeks uit de winkel, dus het is bewust onflatteus. Mode is natuurlijk altijd raar, ook al toen ik op school zat, maar ik denk dat ik binnen de huidige mode al minstens 5 jaar niets leuks voor mezelf kan vinden.

https://www.zalando.nl/the-ragged-pries ... v-k11.html

https://www.levi.com/NL/nl_NL/kleding/d ... /A00920009
Je beschrijft bijna precies mijn stijl haha, vooral de wijde broeken en pasteltinten.

Bedankt voor het linken van mijn nieuwe broek, ik heb die van de zalando link net besteld :thumbsup:
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
Raspberrysmoothie schreef:
17-05-2022 17:03
Je beschrijft bijna precies mijn stijl haha, vooral de wijde broeken en pasteltinten.

Bedankt voor het linken van mijn nieuwe broek, ik heb die van de zalando link net besteld :thumbsup:
Ik vind die broek met die bloemetjes ook super leuk.

Erg leuk! Ik ben de skinny’s juist ook zo zat. Ik heb nog 1 zwarte en toen ik die laatst droeg met een wijd overhemd voelde ik me echt die overjarige die nog mee wil doen maar net de plank misslaat.
Ben de skinny ook echt helemaal zat. Draag ze al een hele tijd niet meer. Ik had er laatst nog een keer een aan en het voelde heel gedateerd. Maar ja, ik ben snel beïnvloed qua mode.
Gaten in broeken vind ik belachelijk
Die spijkerbroek met bloemetjes heb ik als puber gehad van het merk Bobos* :D
Wat grappig dat dat allemaal terug komt.

*dat merk bestaat vast niet meer
Het was een tijdje geleden meer 'in' denk ik, maar ik heb echt nog nooit iemand gezien bij wie die bril goed stond; Zo'n bril met 'ijzeren' montuur uit de jaren 70/80, zo'n soort bril als Ad Visser eerder op had.
Echt verschrikkelijk! En dan jonge meiden met zo'n ding op, echt geen porem.
En veertigers en vijftigers met zo'n bril vond ik dan overkomen als perse hip willen zijn, maar er bijna 80 door lijken.
konwalia schreef:
15-05-2022 20:54
Wat ik zelf lelijke trends vind is al een beetje opgenoemd:

-die wijde, rechte jeans die meiden nu dragen
-rare combinaties van pastel of felle kleuren, kinderachtige kleding
-wijde, gebreide oma-vestjes
-blokschoenen
-al het bovenstaande al dan niet incl. bloemetjes

Het lijkt wel vintage uit de 90s maar dan rechtstreeks uit de winkel, dus het is bewust onflatteus. Mode is natuurlijk altijd raar, ook al toen ik op school zat, maar ik denk dat ik binnen de huidige mode al minstens 5 jaar niets leuks voor mezelf kan vinden.

https://www.zalando.nl/the-ragged-pries ... v-k11.html

https://www.levi.com/NL/nl_NL/kleding/d ... /A00920009
Die onderste is nog wel oké, maar die bloemetjesbroek vind ik alleen kunnen als je jonger bent dan 10 jaar.
glitglam schreef:
18-05-2022 10:15
Het was een tijdje geleden meer 'in' denk ik, maar ik heb echt nog nooit iemand gezien bij wie die bril goed stond; Zo'n bril met 'ijzeren' montuur uit de jaren 70/80, zo'n soort bril als Ad Visser eerder op had.
Echt verschrikkelijk! En dan jonge meiden met zo'n ding op, echt geen porem.
En veertigers en vijftigers met zo'n bril vond ik dan overkomen als perse hip willen zijn, maar er bijna 80 door lijken.
Oh ja, die Bill Gates-monturen. Zie je nu weer wat minder inderdaad. Toch vond ik het bij die jonge meiden wel leuk.
navyblue schreef:
18-05-2022 12:12
Oh ja, die Bill Gates-monturen. Zie je nu weer wat minder inderdaad. Toch vond ik het bij die jonge meiden wel leuk.
Ja die!
nee, ik vond het bij jonge meiden dus nog meer 'zonde', dan dacht ik; O, je bent zo knap, doe nou niet die verschrikkelijke bril :-? :biggrin:
Ik vond die uilenbrillen met een zwaar zwart montuur honderd keer erger.
Bikini’s op z’n kop, zoals al een paar jaar in Love Island.

Afbeelding
Biker shorts snap ik ook niet, die staan bij bijna niemand flatteus en een groot risico op een ‘cameltoe’
Ik ben gek op mijn bikershorts en ik draag er ook nog chunky sneakers onder ;-D
glitglam schreef:
18-05-2022 13:55
Ja die!
nee, ik vond het bij jonge meiden dus nog meer 'zonde', dan dacht ik; O, je bent zo knap, doe nou niet die verschrikkelijke bril :-? :biggrin:
Ik vind altijd dat je lelijke dingen juist goed kunt hebben als je jong en mooi bent. Maar ik vind jonge mensen met een soort eigen stijl eigenlijk altijd leuk (hoewel dit eigenlijk ook gewoon een trend binnen een bepaalde niche groep was).
AnAppleADay schreef:
18-05-2022 16:38

Afbeelding
Lijkt mij helemaal niet lekker zitten.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
navyblue schreef:
18-05-2022 19:34
Ik vind altijd dat je lelijke dingen juist goed kunt hebben als je jong en mooi bent. Maar ik vind jonge mensen met een soort eigen stijl eigenlijk altijd leuk (hoewel dit eigenlijk ook gewoon een trend binnen een bepaalde niche groep was).
Niche? Eigen stijl? Ze liepen voor 80% met zo’n eighties ziekenfondsmontuur. Zelfs met gewoon helder glas.
Vond trouwens de eerste reactie bij dat harnas op de H&M site wel intrigerend:

“Allereerst, neem minstens 2 maten groter. Met name de riem om je middel valt klein. Het is een beetje een sober harnas. Het is, zeg maar, een soort instap model voor misschien later het echte werk te proberen. (Met meer riempjes, ringetjes en ketting) Verder is het materiaal prima. En voor de prijs hoef je het niet te laten.”
AnAppleADay schreef:
18-05-2022 16:38

Afbeelding
Ik vind dit eerlijk gezegd mooier dan de driehoekjes naar boven, ik denk dat je ook mooier bruin word in die regio als je de bikinihes verkeerd draagt.
lemoos2 schreef:
18-05-2022 21:25
Niche? Eigen stijl? Ze liepen voor 80% met zo’n eighties ziekenfondsmontuur. Zelfs met gewoon helder glas.
Ja, maar ik bedoel het niet as toch een bepaald type dat er mee liep. Net zoals dat je een tijd overal heel jonge mannen met baardje een man bun zag, maar ook al is het een standaard modebeeld, uiteindelijk hadden nog steeds meer jongens géén man bun. Die bril was gewoon een van de vele stijlen die rond gingen.

Ahahah nou ja, ben je in ieder geval helemaal in de mode. Wilde je het shirt en de schoenen van het model er niet bij? :-P)
konwalia schreef:
20-05-2022 18:27
Ahahah nou ja, ben je in ieder geval helemaal in de mode. Wilde je het shirt en de schoenen van het model er niet bij? :-P)
Haha, de schoenen misschien nog wel maar het shirt gaat me iets te ver
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
Henk-in-Roelie schreef:
18-05-2022 21:32
Ik vind dit eerlijk gezegd mooier dan de driehoekjes naar boven, ik denk dat je ook mooier bruin word in die regio als je de bikinihes verkeerd draagt.
Oh, ik vind juist dat borsten er raar uitzien in zo’n omgekeerde bikini, alsof ze heel ver uit elkaar staan en bijna onder de oksels verdwijnen.
bording schreef:
15-05-2022 20:59
https://www.miinto.nl/p-crocks-madame-3 ... gJjCPD_BwE

Deze :-D
Het is geen trend maar passen misschien wel in dit topic
:HA: wow

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven