Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Haha TP wat toevallig! PD begon gisteren ook over samenwonen...

Ik had het namelijk over dat ik misschien eens wou kijken of ik een hypotheek kon krijgen, en hij ietswat voorzichtig verontwaardigd: maar ga je dan alléén een huis kopen? Hij ziet het dus echt wel zitten om samen te gaan wonen. Niet morgen al, maar ook volgend jaar ofzo... En ik heb hetzelfde als jij. Gewend alleen te wonen. Lekker alles van mezelf. En die sleur en ruzies over huishouden heb ik echt geen zin in! Heb met ex zoveel mot daarover gehad... en ik erger me nu al aan PD's huis zelfs als ik er niet woon...

Kindjes wil 'ie ook graag over niet al te lange tijd, want hij wil geen oude papa zijn! Ik vind het heel lief dat 'ie dat allemaal met mij wil, maar ik word er wel een beetje bang van allemaal!
Haha Mozz, wat een herkenning!! Ik heb precies hetzelfde als jou, gewend om alleen te wonen, lekker alles van mezelf. Zelf weten of ik 'savonds wel of niet de afwas doe, geen verantwoording af moeten leggen, als ik toch die te dure laarzen heb gekocht blabla.....

Moet wel zeggen, dat ik het gezellig vind als hij er is, lekker samen op de bank filmpie kijken, samen wakker worden, samen ontbijten, klinkt burgerlijk, maar so be it! haha....

En het is de eerste jongen, waar ik écht helemaal mezelf kan zijn, en dus niet de drang heb om mezelf helemaal op te tutten als ik hem zie, durf ook gewoon in tokkiebroek naast hem op de bank te zitten, das ook een goed teken toch?..

En ja, ik vind het ook lief dat hij dat allemaal met mij wilt, maar ik word er ook een beetje bang van..
Nou ja, TP, alsof ik weer mezelf hoor Eén keer raden wat ik nu aan heb (PD is er niet, maar als 'ie er zou zijn zou ik dit net zo makkelijk aan houden)

Sorry singles, even ontsingelde meiden praat

Ingel, had je eigenlijk nog bericht terug gehad van TM na je 'bed is leeg' smsjes?
Hiiii!! Daar ben ik weer! Echt een heerlijke vakantie gehad!! Lekker bruin geworden en lekker gerelaxed!

Hoe is het hier?? Ben bang dat het teveel wordt om allemaal door te spitten...
Goedenavond meiden!

Ik zit nog op mijn werk....ik ga zo voor de verandering maar weer eens sporten

LM...lekkere vakantie gehad dus? En lekker kleurtje is atlijd fijn...nog leuke vakantieliefje opgedaan ofniet?

TP...fijn dat alles goed met je en je vriendje.

Hoe was jullie dag?
oh jee nog op je werk, erykah??! dat is een latertje dan. Goed hoor dat je ook nog gaat sporten!!

Nope geen vakantieliefje (helaas), maar wel heerlijk genoten!!
Halloooooo....

Alles goed hier met iedereen? Ik lees overwerken en samenwoondilemma's

Wat een dag, wat een dag... mijn Lola was/is hartstikke ziek! De hele nacht aan het drentelen en zich verstoppen..overal lagen kleine plasjes met druppels bloed erin en als klap op de vuurpijl had ze een lading kots op mijn bank gedeponeerd..

Ik dus een vriendin gevraagd om vanavond mee te gaan naar de dierenarts..Ze heeft waarschijnlijk een stressblaas en moet nu aan de antibiotica en speciaal voer...en ik ben weer ¤104 lichter. Ik heb het graag voor het beest over hoor, maar wat is het veeeeeel geld!

Ik ben vanaf 4.00u al in de weer..ik ga dus even bankhangen... Misschien reageer ik later nog!
Ach Indi; wat zielig voor je beesje (wat heb je trouwens, een kat?). Hopelijk gaat het snel wat beter met der. Is je portomenee niet voor nix zoveel lichter geworden....

Moz: TM is van Pop, Mr. Piano is van mij :-). Had een smsje terug dat hij met weemoed terug had gedacht aan mn bed

TP en Moz: wat een samenwoondillema's. Heb nooit samengewoond, maar kan me jullie gedachtes goed voorstellen. Hebben jullie ze ook al uitgesproken naar de vriendjes? Ben benieuwd of zij zich ook niet stiekem wat vreemd voelen.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
*aai* voor Lola.

Samenwonen... huu, ik krijg al bulten bij het idee Maar meiden, als het goed voelt lekker doen! Niet te hard van stapel lopen, lekker op je gemakje de stappen doorlopen die je vindt dat nodig zijn. En hey; misschien houdt hij ook wel van hangen in een Tokkiebroek!

Rest: hoi!

Terug uit de Efteling met mijn leerlingen. Pfoei...moeie voeten!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 16 juni 2009 @ 16:07:

Reiz: sebiet ?

...zodra
Oh en welkom thuis LiefMeisje!
Ook van mij, LM!

Ik val om..dus ga lekker naar bed!

Tot gauw weer allemaal!
Oh Indi, wat sneu voor Lola.... (en voor jou Hopelijk gaat nu alles weer beter.

Oh en samenwoondilemma's.... ben benieuwd, wie wat waar?

Hi MP!

Nou ik ga even douchen en ook niet al te laat slapen!
Hi meiden...

Ik was helemaal vergeten dat ik cursus had vandaag... Ben dus net pas thuis... boehoehoehoe.... *donderwolkje boven hoofd*

Indi; Wat zielig voor lola! Dikke knuff voor haar!

LM: Welcome back... Waar ben je geweest?

MP: Dagje efteling... wow, heb je nog voeten?

Ingel: Weet je al wanneer je Mr. Piano weer gaat zien?

Mozz & TP: het enige dat ik kan zeggen: als het goed voelt, lekker doen!

Ik ga ff op de bank hangen en dan naar bed. Hopelijk is mijn donderwolkje morgen weer weg...
MP, lekker met de voetjes omhoog en schenk jezelf een lekker glas rose in (heb ik wel gedaan iig).

Volgens mij hebben veel mensen het druk op hun werk: zo ook ik... Succes allemaal deze week!

WM en PV jammer dat het zo gelopen is. PV, succes en sterkte!

Xen, wat fijn dat je eerste sessie je toch wel mee viel. Heb je lekker geslapen?
Geen rosé hier, voetjes omhoog wel. Ben even aan het eiwitten/sporten, er moet en er zal 5 kilo af (minstens) en ik denk bij het ruiken/zien/denken aan een wijntje; ik ben liever dun dan dronken! Dus.

Succes PV met wat je dan ook aan het doen bent

LM, dat klinkt heerlijk zeg... lekker nagenieten nog!

Indi, hoe gaat het met je kat? Hoop dat ze snel weer opknapt!

Ingel, oeps, even afkortingen door elkaar gehaald. Leuk smsje van MrPiano

MP ik wil ook naar de Efteling! Maar dan niet met leerlingen, lijkt me vermoeiend!

Olive, is de bui al overgewaaid?

Pop, jij ook succes!

En wat betreft samenwonen... sja... ik vermaak me prima met PD, maar samenwonen is in mijn hoofd altijd zoiets voor 'later' geweest. Ook al met vorige vriendjes, hoewel ex dus onofficieel wel zo'n beetje hier woonde, maar dan gaat het geleidelijk he...

Ik kan het nog steeds niet echt zien als iets voor 'nu'. Net als kindjes, die wil ik 'later' ook nog wel eens misschien. Maar begin nou toch wel de leeftijd te krijgen dat later toch steeds meer 'nu wordt... vatten jullie 'm nog? Lastug hoor!
"Ik vermaak me prima met PD" klinkt niet als "PD is de man van mijn leven" Mozza. Wat denk je zelf...? Samenwonen en kindjes moet je niet doen omdat het er 'tijd' voor is maar omdat je dat graag wil. Denk ik dan!
Wat je zegt schrok ik wel even van. Confronterend toch wel.

Ik weet niet waarom het niet enorm voelt als 'PD is de man van mijn leven'. Elke dag dat ik hem zie of spreek denk ik wel een paar keer "woei, wat doet 'ie dat leuk/lief/goed", alsof hij elke keer weer leuker is dan dat ik me hem had voorgesteld als ik hem niet zie. Ik ben totaal mezelf bij hem en het gaat gewoon ontzettend lekker zo saampjes. We zitten zo op één lijn (over dingen als wat we vanavond zullen eten tot hoe we later willen wonen) en hij voelt me zo feilloos aan dat ik soms niet snap dat het écht zo is. Maar toch, als ik dan aan toekomst denk, krijg ik allerlei doemscenario's voor ogen. Hij is vast toch niet zo eerlijk als 'ie nu lijkt, hij laat me vast zitten zodra we bijv. huis of kinderen samen hebben, hij gaat vast vreemd, hij wordt vast ineens een botte lul, we krijgen vast alleen maar ruzie dan... hoe komt dat nou dat ik dat denk? Ik voel me echt gewoon bang dan. Zou het door ex komen die ook steeds meer begon te liegen terwijl 'ie in het begin mrPerfect leek? Of door ouders die altijd erin hebben gestampt: blijf zelfstandig, geen kinderen nemen, niet samenwonen, hou je eigen huis! Of is dit zo goede gevoel niet voldoende, omdat ik niet van de daken schreeuw dat hij de man van mijn leven is? Ik weet het echt niet...

Sorry voor egopost... soms overspoelen dit soort gedachten me ineens.
anoniem_70339 wijzigde dit bericht op 17-06-2009 11:13
Reden: kan die smiley's nog steeds niet uit m'n hoofd
% gewijzigd
Hm wat naar Mozz, das geen fijn gevoel. Je bent natuurlijk voorzichtiger, das niet gek, je hebt inmiddels wat gezien en dat was niet altijd even mooi. Heerlijk dat PD zo leuk lief geweldig alles is maar hey, je hoeft niet morgen samen te wonen toch? HEt kan ook best volgend jaar, of daarna of misschien pas als er een kindje komt...? Bij twijfel niet inhalen, kan er ook niets misgaan!
He moz

misschien heb je niet het gevoel PD is man van mijn leven door wat je al met ex hebt meegemaakt + wat je ouders je gezegd hebben? Moet je dat eerst verwerken om va iemand dat gevoel te krijgen??!! Maar zoals je PD beschrijft klinkt het wel supergoed!! Kan al helpen om dat allemaal te verwerken

En tijd brengt raad dus je zal binnen x-aantal tijd wel zelf ondervinden of je ooit met PD gaat samenwonen!! Niks overhaasten.

LM klinkt als leuke reis! Was het strandvakantie of iets speciaals gedaan?

Indi hoe ist met Lola?

zwaai naar iedereen
Goedemiddag

Moz: mooi hoe je dat beschrijft hier. Ik ben geen psycholoog, maar het zou best wel eens kunnen dat je inderdaad op de hoede bent door de mening van je ouders (waarom hebben zij dat er eigenlijk zo ingestampt?) en de ervaring met je ex. Verder klinkt het eigenlijk alleen maar goed hoe je het beschrijft.

Misschien is dit de eerste shock nu PD erover begonnen is. Je hoeft niet morgen al samen te wonen indd, misschien begin je in de loop vd tijd aan het idee te wennen.

MP: vandaag een half dagje voet ontlasten na de drukte van gister?

Lm: alweer gewend hiero?

Olive: hoest met je donderwolk? De zon schijnt zo mooi hier, die moet wel verdwenen zijn :-)

Zie Mr Piano morgen, bij hem thuis. Vanacht nog een extra nachtje ivm ziekte collega. Maar gelukkig zit ik best in het ritme, dus dat moet goedkomen.

Vnvd terassen!
Ik kom even snel binnen vallen hier...net thuis en ik wil nog even poetsen. Er komt een vriendin vanavond!

Met Lola gaat het wel iets beter..ik heb geen plasjes meer gevonden.. Dat kan ook komen door de injectie met pijnstillers, dus even afwachten nog. Het voer vindt ze niet echt lekker..ik hoop dat ze wat beter gaat eten!

Sorry dat ik even niet reageer op iedereen..wil wel mozz een geven!
Indi, er zijn vaak verschillende merken voer voor bepaalde aandoening, misschien heeft de dierenarts nog wat proefzakjes, zodat je kan ontdekken welke Lola het lekkerst vindt?
Aant wachten tot mn pasta ontdooit is.....

Had die voor morgen gepland, maar al die knoflook zal niet bevordelijk op het verloop vd avond werken morgen :-)

De was droogt echt voor geen meter hier (hangt al vanaf zondag...). Durf het ook niet buiten te hangen vanwege de bui-kans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven