Zomer parfum
zondag 19 juni 2022 om 11:58
Ruikt deze een beetje kruidig-zoet?Lavendel22 schreef: ↑19-06-2022 08:13Jardins bohemian Nocture is heel lekker en zoet je kunt deze alleen bij de douglas krijgen.
Je pense donc je suis
zondag 19 juni 2022 om 12:23
Escada is ook wel een favoriet, maar die blijft dan weer minder lang bij mij...
maandag 20 juni 2022 om 08:04
Meer fruitig het is een zachte geur.
maandag 20 juni 2022 om 18:10
De Jardin - serie van Hermes en de Maison Margiela Replica-serie is ook heerlijk (bv Beach Walk; Flower Market; Sailing day....): maar misschien ook iets te apart voor je smaak....maar altijd ruiken, je weet maar nooit....
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
maandag 20 juni 2022 om 18:13
En ook een aanrader: neuzen bij Skins....
Je kunt ook samples bestellen: https://www.skins.nl/samples/
Zo ontdekte ik een van mijn favoriete zomerse geuren (wel zwaar)
Vilhelm Parfumerie Black Citrus Eau de Parfum als sample (VEEL te duur om aan te schaffen dus het is bij een sample gebleven haha).
Je kunt ook samples bestellen: https://www.skins.nl/samples/
Zo ontdekte ik een van mijn favoriete zomerse geuren (wel zwaar)
Vilhelm Parfumerie Black Citrus Eau de Parfum als sample (VEEL te duur om aan te schaffen dus het is bij een sample gebleven haha).
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
dinsdag 21 juni 2022 om 17:03
Lekker!
Je pense donc je suis
dinsdag 21 juni 2022 om 17:19
Ik vind het origineel het beste. Het intenste ook. Blijft ook erg lang hangen.SweetFirefly schreef: ↑21-06-2022 17:15Van La vie est belle de originele toch? Want nu zijn er zoveel varianten.
Vond een paar andere versies ervan wat teleurstellend, voor de prijs helemaal. Maar ik ben heel moeilijk en ik “lust” maar een paar parfums.
dinsdag 21 juni 2022 om 21:43
Zeker wel; die ruikt inderdaad lekker fris en vervormt ook niet gedurende de dag!MadameBijoux schreef: ↑19-06-2022 12:25Tommy Girl voor in de zomer vond ik vroeger ook lekker. Heb er niet goed op gelet of deze nog te koop is.
Voor in de zomer heb ik op het ogenblik:
Clean Reserve Blend Warm Cotton
In wisselende samenstelling zo’n beetje alles van Atelier Cologne
Un Jardin sur le Nil Van Hermes
Arancia di Capri van Acqua di Parma
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
woensdag 22 juni 2022 om 09:01
Ik denk dat ik toch maar ff bij de DA moet gaan kijken of straks als ik op vakantie ben. Ik had vroeger ook wel eens het standaard geurtje van Tommy Girl en die rook lekker fris. Ook het douchgel ervan vond ik lekker.eckano schreef: ↑21-06-2022 21:43Zeker wel; die ruikt inderdaad lekker fris en vervormt ook niet gedurende de dag!
Voor in de zomer heb ik op het ogenblik:
Clean Reserve Blend Warm Cotton
In wisselende samenstelling zo’n beetje alles van Atelier Cologne
Un Jardin sur le Nil Van Hermes
Arancia di Capri van Acqua di Parma
Je pense donc je suis
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in