zwanger worden

15-06-2009 15:29 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lukt maar niet om zwanger te worden, wij willen het heel graag maar ben over 2 jaar 40 en mijn vriend heeft soms problemen met zijn zaadlozing, wat kan ik er nog aan doen?
Pfff, om daar de boel te entertainen.

Sorry hoor, ik word er echt een beetje flauw van en daar is deze TO nu mischien onschuldig de dupe van. Excuus daarvoor.

Maar wij hoeven toch niemand voor te kauwen dat alles wat met kinderen willen, maken, krijgen op de KINDERPIJLERT thuishoort? Om dat te snappen hoef je echt geen universiteit doorlopen te hebben, toch?

Het laatste waar iemand die advies in wil winnen over seks, op zit te wachten, zijn verhaaltjes over zwanger worden lijkt me.
Ik vrees inderdaad dat deze TO dan net onbedoeld het slachtoffer wordt... Volgens mij is ze wel serieus namelijk, alleen is het bericht op een pijler terecht gekomen wat net niet de goede pijler is. En helaas voor haar is ze niet de eerste vandaag, waar zij nu dus de dupe van wordt!

Maar aan de andere kant: ik kijk echt nooit op een vaste pijler. Ik kijk alleen naar nieuwe berichten of laatste reacties onder het vergrootglas. Dus mij maakt het niks uit waar het staat. Zouden er nog mensen zijn die wel specifiek per pijler kijken dan?
Yep, die zijn er!

Ik kom nooit op seks!

Ho ho ho, ik heb voor de verkeerde pijler gekozen. Stop deze discussie ajb. Ik zit hier niet dagelijks, zoals velen van jullie wel! Komt goed, reageren mag nog steeds, maar voorlopig zet ik niks meer hierop!!
Owkee Franklin, ik had al zo'n vermoeden. Vette pech dat je de derde op rij was. Ik zal niet meer flauw doen. Sorry. Werd er slechts een beetje baldadig van. Niks persoonlijks.....
Waarom niet Franklin? Even aan een engeltje vragen of ze je topic verplaatst en het 'probleem' is opgelost hoor. Daar hoef je nu niet nog een extra topic voor te gaan openen.
Precies. Na jouw verzoek staat ie zo op de juiste plek. Niks aan de hand. En nogmaals excuus...
Rap naar de huisarts zeker gezien je leeftijd. Succes!
TO ik heb al even voor je bij de angel van deze pijler gevraagd of je topic op Gezondheid of op Kinderen gezet kan worden. Dus dan weet je dat het verplaatst wordt.
topic is van seks naar kinderen verplaatst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven