Hét (r)emigreren Topic
woensdag 18 maart 2009 om 16:57
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
Ainne --> Ierland
Alejandra --> Bolivia
Anais --> Turkije
Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)
Bloempje --> Egypte
Caramella --> Net terug uit de UK
Chicha --> Spanje
Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*
Choc_11 --> Frankrijk
Discovery --> Nederland
Guiri --> Spanje
Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL
Ine --> Oostenrijk
JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur
Kodak --> US
Lapin --> Zwitserland
Liubi --> Duitsland
Marloussie --> Noorwegen *zwanger*
Moonglade --> Nederland
Nymeria --> UK
Orbit --> Nederland (terug uit Australië)
Raccoon --> US
Razzmatazz --> Frankrijk
Rubis --> Frankrijk
Saby --> Italië
Sanne --> Australië
Sarah2ndLife --> Australië
SFO --> US
Snjokorn --> IJsland
Spinnetje --> Zuid-Afrika
Speculaasje --> Israel
Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)
Undertaker --> gaat (terug) naar Australië
Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *
Visotsky --> Ierland *zwanger*
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
woensdag 17 juni 2009 om 15:26
En ik maar denken dat ik met mijn D cup de grootste zou hebben
Dat doet me trouwens denken aan die afspraak die ik nog moet maken voor een mammografie. Hebben jullie dat wel eens gehad? Ik vind het zo eng, zit het alsmaar uit te stellen.
ff Dweilen hier. Otto stapt net zeiknat uit zijn badje zo de kamer in en ploft neer op de bank.
Dat doet me trouwens denken aan die afspraak die ik nog moet maken voor een mammografie. Hebben jullie dat wel eens gehad? Ik vind het zo eng, zit het alsmaar uit te stellen.
ff Dweilen hier. Otto stapt net zeiknat uit zijn badje zo de kamer in en ploft neer op de bank.
woensdag 17 juni 2009 om 15:30
Nee, nog nooit gehad.... Is dat leeftijdsgebonden ofzo? ik weet dat mijn moeder in keer in de zoveel tijd "moet"..
Doet het pijn? Weet er niks van eigenlijk.
Mes erin wil ik ook niet hoor, wil gewoon dat i kwakker word en ze kleiner zijn en dat ik slank lijk en goedkope bikini's aankan
Doet het pijn? Weet er niks van eigenlijk.
Mes erin wil ik ook niet hoor, wil gewoon dat i kwakker word en ze kleiner zijn en dat ik slank lijk en goedkope bikini's aankan
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
woensdag 17 juni 2009 om 15:37
Ha meiden en heer- had ik heel stuk getypt....en weg grrrrrrr
Tante Rubis, gefeliciteerd!
Ik loop thuis niet op blote voeten, het is zo onelegant (de kast haha), wel de hele zomer op sandalen. Ik vind french manicure wel mooi, maar meestal heb ik donkerrood op mijn teennagels, zomer & winter. En ik ga wel na de pedicure, maar dat is hier heel goedkoop. Soms smeer ik mijn voeten in met speciale creme, en dan daarover katoenen sokjes- man zegt er niets van, dus ach.
Verder moet ik ff goed om mijn gezondheid denken: ijzertekort en vit d tekort. En dat komt natuurlijk omdat ik altijd in die zedige kledij moet lopen, dat moeten we dan veranderen Nee hoor, slikken en min 1x week zonnebaden (o wat een straf) haha.
Tante Rubis, gefeliciteerd!
Ik loop thuis niet op blote voeten, het is zo onelegant (de kast haha), wel de hele zomer op sandalen. Ik vind french manicure wel mooi, maar meestal heb ik donkerrood op mijn teennagels, zomer & winter. En ik ga wel na de pedicure, maar dat is hier heel goedkoop. Soms smeer ik mijn voeten in met speciale creme, en dan daarover katoenen sokjes- man zegt er niets van, dus ach.
Verder moet ik ff goed om mijn gezondheid denken: ijzertekort en vit d tekort. En dat komt natuurlijk omdat ik altijd in die zedige kledij moet lopen, dat moeten we dan veranderen Nee hoor, slikken en min 1x week zonnebaden (o wat een straf) haha.
woensdag 17 juni 2009 om 15:40
quote:lapin schreef op 17 juni 2009 @ 15:26:
ff Dweilen hier. Otto stapt net zeiknat uit zijn badje zo de kamer in en ploft neer op de bank. Valt wel mee hoor zo'n mammografie, je borsten worden van boven naar beneden geplet verder gebeurt er eigenlijk niets.
ff Dweilen hier. Otto stapt net zeiknat uit zijn badje zo de kamer in en ploft neer op de bank. Valt wel mee hoor zo'n mammografie, je borsten worden van boven naar beneden geplet verder gebeurt er eigenlijk niets.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 17 juni 2009 om 15:40
quote:Ainne schreef op 17 juni 2009 @ 15:35:
Eén keer toen ik 15 was Lapin, had een cyste. Het is niet "erg leuk", maar te doen. Grotere tieten schijnen sowieso makkelijker te gaan, hoeven ze niet zo te trekken aan ze om ze tussen die pletplaten te krijgen (heb je er al zin in?)
En nee, na dit verhaal helemaal niet meer Kan ook volgend jaar........toch?
Eén keer toen ik 15 was Lapin, had een cyste. Het is niet "erg leuk", maar te doen. Grotere tieten schijnen sowieso makkelijker te gaan, hoeven ze niet zo te trekken aan ze om ze tussen die pletplaten te krijgen (heb je er al zin in?)
En nee, na dit verhaal helemaal niet meer Kan ook volgend jaar........toch?
woensdag 17 juni 2009 om 15:42
Lapin, niet zeuren, gewoon naar de mammografie gaan. Het pletten is niet erg leuk, maar niet heel vreselijk hoor. En ik heb ondertussen F, dusssss, niet zemelen. Ben jij nog nooit daarvoor geweest? Ik ga al een tijd elk jaar, dat is hier normaal. Ze hebben ook een gratis inloopspreekuur 1x 2/4 weken voor borstonderzoek.
Vanavond heb ik theater: het huiscommitee vergadert. Specu is klaar voor de strijd, het zal wel een schreeuwerig avondje worden....
Vanavond heb ik theater: het huiscommitee vergadert. Specu is klaar voor de strijd, het zal wel een schreeuwerig avondje worden....
woensdag 17 juni 2009 om 16:45