Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
alongwiththesunshine schreef:
26-06-2022 12:25
Ik zou als man heel voorzichtig zijn met uitspraken te doen over de gevoelswereld van een vrouw, vooral als het aankomt op zaken (de overgang) waarvan je als man niet weet hoe het voelt. Je kunt naar mijn mening in jouw positie eerder vragen naar ervaringen in plaats van gelijk te oordelen of te denken dat je het wel weet.

Hahahaha hij prikt gewoon een beetje 😉
Julia_20 schreef:
26-06-2022 12:37
Hahahaha hij prikt gewoon een beetje 😉
Ik had jou nog geDMd trouwens, maar denk niet dat je het hebt gezien :p
wij slapen nooit.
Ik had geen melding gehad of een teken dat er iets stond.

Ik heb je beantwoordt.
alongwiththesunshine schreef:
26-06-2022 12:34
Vervelend. :hug: Geef het even de tijd.
Dank je! ondanks dat ik denk dat het beter/verstandiger is, valt het nog niet mee, maar komt goed
Lees dat best een aantal niet meer perse een relatie aan willen gaan. Zie dat ook wel in mijn omgeving. Of dat ze zeggen als ik niet meer metmijn man ben vind ikhet wel goed zo.
Het lijkt me wel rustig want date gedoe heb je dan ook niet. Maar goed, is sta er op dit moment dus anders in.
Jole, was het een lange relatie? Maar even tijd geven idd.
En Julia, vind je ematching fijner dan tinder/bumble?
Babette25 schreef:
26-06-2022 15:41
Het heeft ongeveer een jaar geduurd. Het was niet zo dat we intensief bijv. alle weekenden bij elkaar waren, dus dat maakt het misschien wat makkelijker.
En idd. het de tijd geven, als een blessure waarmee het steeds iets beter gaat.
Soort voor mijn late reactie, maar moest het zelf ook even verwerken. Het was een super leuke date. Eigenlijk alles zat erin. Humor, kletsen en een drankje prima. Een ding was wel verrassend en dat was dat hij wel terzijde tijd wilde verhuizen naar het buitenland. Dit had hij nog niet vermeld verder in onze gesprekken.

De volgende dag terug had ik ook wel mijn twijfels over dingen, maar leuk genoeg voor date 2. Bij thuiskomst gaf hij aan toch twijfels te hebben en begon over commitment enzo. Ik was hier nog niet mee bezig he we moeten nog naar date 2 niet trouwen.

Goed vandaag heeft hij op mijn app gereageerd dat alles eigenlijk perfect was maar het toch hierbij laat.

Nou ja soms zakt mijn broek echt tot mijn enkels maar ja verhuizen ga ik niet dus of het wat was geworden op lange termijn is de vraag. Dan maar die pleister er gelijk af.
Hè shit @datertje, wat een sof...
Jammer datertje, vooral omdat het een leuke date was.
Maar inderdaad al raar dat hij verhuizen naar het buitenland even vergeten was te noemen. En nog veel raarder dat hij al na 1 date een dergelijke commitment eist.
Maar snap best dat je baalt.
Wat een teleurstelling datertje, dan kan dat ondanks dat het 'maar' 1 date was, wel rauw op je dakje vallen.
Niet handig van hem dat hij niet eerder over verhuizen gesproken heeft.
Dank jullie meiden.

Ja dat was ook raar. Echt heel veel onderwerpen besproken, maar dat niet dus.

We gaan gewoon weer vrolijk verder. Niet een hand vol maar een land vol hahaha
datertje3 schreef:
26-06-2022 21:53
Niet een hand vol maar een land vol hahaha
Zo probeer ik ook te denken :muziek: Het was blijkbaar 'not meant to be'
Vallen en weer op staan
Jammer Datertje. Toch altijd weer even een teleurstelling zeker ook omdat de voortekenen zo goed waren. Maar wat wilde hij precies mbt ‘committeren’’ ? Begrijp ik niet helemaal.
Heb je hem trouwens via een datingsite via een datingsite leren kennen?
Babette25 schreef:
26-06-2022 22:34
Jammer Datertje. Toch altijd weer even een teleurstelling zeker ook omdat de voortekenen zo goed waren. Maar wat wilde hij precies mbt ‘committeren’’ ? Begrijp ik niet helemaal.
Heb je hem trouwens via een datingsite via een datingsite leren kennen?
Hij twijfelde over een relatie want dat was toch serieus en commitment en hard werken.
Het maakt verder niet uit mss was het wat anders.

Paiq een datingsite daar ben ik eigenlijk altijd te vinden. Af en toe een uitstapje naar Badoo.
Babette25 schreef:
26-06-2022 15:41
En Julia, vind je ematching fijner dan tinder/bumble?
Sommige mannen gedragen zich daar hetzelfde als op apps denk ik.
Je stuurt een bericht en er wordt niet op gereageerd.
Dat terwijl er standaard afwijzingen zijn.
Maar gelukkig ook een paar heren die ze wil gebruiken of een persoonlijke.

Ik heb er 3 contacten gehad. Eentje was een oplichter. Google translate als zijn goede vriend dus die had ik snel door.
Een reageerde leuk positief gevolgd door een 2e bericht dat geen contact wilde. Verwarrend ...
En een had ik 1 dag contact mee en ik begon twijfels te krijgen bij zijn reactie. Maar ik dacht niet gelijk afkappen. Na een dag kwam eruit dat hij een dochter van 6 had.
Ik heb daar heel netjes een reactie opgegeven , maar hij was pissed.
Goedemorgen, ik ben er ook weer. Kon heel lang niet op het forum want moest een nieuw wachtwoord instellen en dat lukte niet!

Wel een beetje bijgelezen

Hier geen nieuws en ik vind het zo saai!
Nou ik heb mijn date weer gehad. Ik heb deze man al drie keer gedate maar had toen afscheid genomen, voelde toch niet helemaal goed en hij kwam te dichtbij waardoor mijn deurtje weer keihard op slot ging. Wel contact gehouden via whats app. Toch maar weer eens afgesproken omdat ik zoiets had van “ misschien toch maar weer een kans geven”. Volgens mij is het echt wel een goede vent. Maar ik weet het niet, het is een bepaald gevoel….qua uiterlijk is het niet mijn type. Zijn karakter is hij wel heel lief. Ik geloof alleen niet dat ik DIE gevoelens voor hem heb. Gisteravond stuurde hij nog een appje “ hoe mijn dag was geweest?”. Ik merkte dat ik daar eigelijk geen zin in had. Zo van “ nee nu ff niet”

Lastig hoor, daten.
Lisa2022 schreef:
27-06-2022 10:33
Volgens mij is het echt wel een goede vent. Maar ik weet het niet, het is een bepaald gevoel….qua uiterlijk is het niet mijn type. Zijn karakter is hij wel heel lief.
Daten is echt niet moeilijk, je moet alleen wel weten wat je wil. Wil je een serieuze relatie met eventueel samenwonen en kids? Dan is uiterlijk iets waar je na een halfjaar al niet meer zo op let. Overgewicht, zeer afwijkende verschijningsvormen of afwijkingen uitgezonderd.
Wil je alleen kortstondige fun? Tja, dan even verder kijken inderdaad.
Smickelt schreef:
27-06-2022 11:42
Daten is echt niet moeilijk, je moet alleen wel weten wat je wil. Wil je een serieuze relatie met eventueel samenwonen en kids? Dan is uiterlijk iets waar je na een halfjaar al niet meer zo op let. Overgewicht, zeer afwijkende verschijningsvormen of afwijkingen uitgezonderd.

Nou ik ben niet op zoek naar fun. Die tijd heb ik wel gehad. Samenwonen hoeft ook niet direct. Heb nl nog een meisje in huis waar ik rekening mee wil houden. Latten zou leuk zijn. Maar of het dat word met deze man? Ik weet het niet. We hebben wel heel veel raakvlakken, dat dan weer wel.
Smickelt schreef:
27-06-2022 11:42

Pardon? En vertel eens, hoe ben jij zo'n datingexpert geworden?

Sowieso volledig oneens overigens. Als je geen gevoel bij iemand hebt (of bijvoorbeeld nul fysieke aantrekkingskracht), dan gaat dat niet werken hoor. Behalve als je een verstandshuwelijk sluit. Maar dat kan dan met willekeurig welke sekse.
Datertje hoe jammer! Maar ik vind hem eigenlijk een beetje raar ivm dat verhuizen naar buitenland waar hij niets over zei en dat 'commitment'...
Ander en beter!

Welkom terug fladder! Actie ondernemen als je het zo saai vindt?
Ja, ik onderneem af en toe iets maar zonder resultaat. En de rest van mijn leven is het tegendeel van saai, dus ook weinig tijd. Maar het zou zo’n leuke aanvulling zijn.
Lisa moeilijk soms dat je het wel een kans wilt geven maar eigenlijk ook voelt dat het niet echt iets gaat worden.. er moet denk wel ‘een ‘sprankeltje’’ zijn vanaf het begin. Hoeft zeker geen enorme aantrekkingskracht te zijn, het kan groeien. Maar vaak klopt je eerste gevoel erbij wel. Al merk ik aan mezelf dat ik toch onbewust minder open ih contact sta als ik twijfel. En dan wordt het natuurlijk ook minder leuk en geef ik het geen kans.
Wat jammer Julia, die contacten bij ematchinfg klinkt niet alsof je daar nu blij van werd. Gekke figuren zijn er toch ook.
Fladder dat gevoel heb ik nu ook, beetje saai! Wil deze week wel weer ergens een account aanmaken.
Datertje fijn dat Paiq jou bevalt, dan zijn er niet gelijk foto’s toch? Enerzijds wel goed, maar het lijkt me ook best wat raar als die foto dan later oppopt en je had een heel ander beeld. Of heb je dat nooit gehad? En dan gaat het niet perse om een bepaald uiterlijk wat mij betreft, maar er moet wel iets in de uitstraling zijn wat ik aantrekkelijk vind.
fladder schreef:
27-06-2022 23:42
Ja, ik onderneem af en toe iets maar zonder resultaat. En de rest van mijn leven is het tegendeel van saai, dus ook weinig tijd. Maar het zou zo’n leuke aanvulling zijn.
Ach zo… ik dacht dat het algemeen saai was maar niet dus.
Ik begrijp echter helemaal wat je bedoelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven