Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Morgen op date!! Zo zin in en nog geen zenuwen. Morgen in de auto wel hoor.. Al een paar dagen heerlijk aan de klets over echt alles en foto's over en weer.
Voelt echt goed. Zo'n gevoel van als de klik er ook fysiek is zou het best weleens een blijvertje kunnen zijn.
Spannend! Ik duim! Ben benieuwd.
Leuk, datertje! Ik duim ook!
datertje3 schreef:
23-06-2022 19:36
Morgen op date!! Zo zin in en nog geen zenuwen. Morgen in de auto wel hoor.. Al een paar dagen heerlijk aan de klets over echt alles en foto's over en weer.
Voelt echt goed. Zo'n gevoel van als de klik er ook fysiek is zou het best weleens een blijvertje kunnen zijn.

Oh hoop het zo voor je. Heel veel
Plezier!
Leuk om te lezen hoe jullie met vallen en opstaan wel/niet dates hebben. Wil graag meeschrijven.
Ik ben zelf paar maanden tinderloos omdat ik er echt even geen zin meer in had. En ook niet meer met een beetje enthousiasme berichtjes kon beantwoorden. Zo’n eerste date vind ik sowieso ook mwah.
Laatste periode op tinder heb ik wel aantal dates gehad, heel bewust wel gedaan, maar viel tegen. En ik begrijp dat je het niet altijd na 1 keer kan beoordelen maar als je er niet aan moet denken om met iemand id toekomst te zoenen, dan houdt het voor mij op. Ook een keer andersom gehad trouwens, dacht ik oke, nietbte snel oordelen en nog een keer afspreken maar was hij niet enthousiast. It’s all innthe game idd. Aantal jaar geleden paar relaties gehad via tinder, dus op zich ben ik niet negatief. Maar het is wel ‘werken’ om iemand te vinden die moeite waard is (en wederzijds natuurlijk).
Verder ontmoet ik best wel wat mannen van mijn leeftijd (rond 50), met sport etc maar al lang geleden dat ik een leuk iemand ih wild heb aangetroffen die geen relatie heeft.
Maar heb echt wel weer zin om op z’n minst lekker te zoenen met leuke manen wat bij voorkeur kan uitgroeien tot een relatie. Is al even geleden, het is zomer..
Dan ms toch maar weer tinder of zoiets , want vanzelf gebeurt het ook niet natuurlijk. Deze overwegingen zijn vast bij sommigen van jullie bekend schat ik in..
Allemaal herkenbaar wat je schrijft, Babette! Zelfde leeftijdscategorie hier. In de tijd dat ik nog regelmatig dates had, was dat ook altijd mijn criterium: als je er niet aan moet denken om met de man tegenover je te zoenen, dan heeft een tweede keer afspreken echt geen nut.
Ja en dan heb je een keer een date waar je wel verder mee wilt daten en dan krijg je zoiets als bij jou Avena! Nog contact met hem gehad? Ms toch best leuk om over een tijdje ‘gewoon’ met hem af te spreken. Ik heb 1 ‘gewone’ vriend aan tinder overgehouden en met een paar af en toe nog contact. Best leuk wat mannelijke energie om me heen. En als jij daar redelijk afgelegen woont is het mi wel het overwegen waard. Mijn ervaring is dat je best die knop kunt omzetten, het is nu niet dat je jarenlang een relatie met hem hebt gehad. Even laten bezinken en dan wellicht gewoon afspreken.
Ik ben ah nadenken of ik niet iets anders dan tinder zal proberen maar dat hele serieuze zoals parship ofzo trekt me ook niet direct.
Nee, we hebben geen contact meer gehad. Ik heb gezegd dat ik even afstand wil nemen en hij heeft gezegd dat ie dat begrijpt en respecteert. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit nog vriendschap kan worden. Ik realiseerde me gisteravond dat het mij nog nooit gelukt is om goede vrienden te worden met een vrijgezellige heteroman. Op de een of andere manier hangt er snel iets van spanning. Of het blijft redelijk oppervlakkig. En ik ben bang dat ik toch een zwak voor hem blijf houden. Maar who knows. Voorlopig wil ik even geen contact en ik merk het wel als dit verandert.

Ik vind Bumble zelf leuker dan Tinder. Maar de spoeling is daar dunner en in mijn geval waren de mannen daar helaas snel op. Ik vind apps ook een stuk laagdrempeliger dan datingsites. Heb sowieso het vermoeden dat datingsites aan het uitsterven zijn sinds de opkomst van Tinder. Hoe is dat bij anderen? Zijn er hier mensen die nog van 'klassieke' datingsites gebruik maken?
Laatst heb ik nog even op ematching gestaan. 2 mnd dacht ik. 1 maand gratis 😂
Sites zijn vaak ook duurder dacht ik
Verder af en toe app.

Vroegerrr in mijn dertiger jaren had je niet anders.

Overigens ben ik begin 50.
We zijn bijna allemaal rond de 50 hier, zo lijkt het. Best opvallend.

@datertje, hoe was je date? Of ben je nog niet terug?
Avena schreef:
24-06-2022 22:09
We zijn bijna allemaal rond de 50 hier, zo lijkt het. Best opvallend.

@datertje, hoe was je date? Of ben je nog niet terug?

Ja die van rond de 50 blijven allemaal over. :'( Dus dat zijn er in het topic steeds meer geworden. :(
Voor 50+-ers is er toch ook al een app/site? :biggrin:
wij slapen nooit.
Hier zo'n twintig jaar jonger en ook nog "over", zoals Antoon dat zo leuk verwoordt. :)
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
24-06-2022 22:46
Voor 50+-ers is er toch ook al een app/site? :biggrin:

Ja "our time" toch? Op de reclame zag je een oude grijsaard van minstens 70 die een vrouw date van rond de 50.
alongwiththesunshine schreef:
24-06-2022 22:48
Hier zo'n twintig jaar jonger en ook nog "over", zoals Antoon dat zo leuk verwoordt. :)

Ik zou meteen met je ruilen hoor.
Antoon69 schreef:
24-06-2022 23:11

Ik denk niet dat dat kan.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Antoon69 schreef:
Nou ik weet het niet, mijn 20 jaar of laten we zeggen 30 jaar jongere ik, wil ik niet mee ruilen. Aan de andere kant wel met de kennis die ik nu heb. Al of het daar beter van wordt. In ieder geval, ben hier een tijdje stil geweest, niet eens echt meegelezen. Toch maar weer doen, niet dat ik echt single ben. Vakantie met vriendin gaat nog steeds gebeuren, is alleen eerst gecanceled want datum dat we zouden gaan, shit ik zit nog op zee.

En toen gebeurden er wat andere dingen waarvan ik denk hee, what da fuck. En toen zei mijn zus van, ze maakt misbruik van jou, en toen had ik daar even geen antwoord op. Dus ja gedachten.
TAFKAZ (the artist formerly known as Zeefietser1)
Antoon69 schreef:
Ja "our time" toch? Op de reclame zag je een oude grijsaard van minstens 70 die een vrouw date van rond de 50.
Sla ik even over 😂
Hier ook team 50+ maar ik heb het niet het gevoel alsof ik over blijf. Voor mij heeft dat label een heel negatieve bijsmaak.
Ik denk dat je op deze leeftijd heel goed weet wat je wel en wat je niet wilt. Dat maakt het vinden van een date waarschijnlijk lastiger. En persoonlijk voel ik de noodzaak om een date te willen vinden ook wat minder. Een date kan iets leuks toevoegen, maar is geen noodzaak (meer?) voor een leuk leven.
LemonSqueezy schreef:
25-06-2022 12:11
Hier ook team 50+ maar ik heb het niet het gevoel alsof ik over blijf. Voor mij heeft dat label een heel negatieve bijsmaak.
Ik denk dat je op deze leeftijd heel goed weet wat je wel en wat je niet wilt. Dat maakt het vinden van een date waarschijnlijk lastiger. En persoonlijk voel ik de noodzaak om een date te willen vinden ook wat minder. Een date kan iets leuks toevoegen, maar is geen noodzaak (meer?) voor een leuk leven.
Ik heb ook niet het gevoel dat ik ‘over’ blijf al zie ik die woorden niet zo zwaar. Denk dat Antoon bedoelt dat er in die leeftijdsfase veel singles zijn om verschillende redenen. Maar ook een groep dertigers of welke leeftijd dan ook. Ik ben ook aantal jaren single geweest in de 30 en daar voelde ik me toen wat onrustiger bij dan nu. Is een andere leeftijdsfase. Maar wat van alle leeftijden is,is dat de meesten het leuk zouden vinden om een leuke relatie te hebben.
En het is idd geen noodzaak voor een leuk leven, maar ik vind het wel de kers op de taart. Al is het op scharrel niveau, beetje reuring op dit gebied vind ik prettig. Maar Zoals eerder gezegd er moet natuurlijk wel minimaal wederzijdse aantrekkingskracht zijn. En dat is nu al bijna 1,5 jaar geleden.
Babette25 schreef:
25-06-2022 13:17
Maar wat van alle leeftijden is,is dat de meesten het leuk zouden vinden om een leuke relatie te hebben.
En het is idd geen noodzaak voor een leuk leven, maar ik vind het wel de kers op de taart.
Dat gevoel heb ik inmiddels totaal niet meer. Deze fase waarin ik voor het eerst in m'n leven alleen rekening hoef te houden met mezelf, vind ik heel fijn. Een relatie en zeker het zoeken naar iemand met wie een relatie ook nog een leuke relatie zou zijn, zou op dit moment alleen maar onrust en gedoe toevoegen. Echt helemaal geen zin in.
En van eerdere relaties heb ik wel geleerd dat een relatie zeker niet zaligmakend is. Ze hebben me leuke dingen gebracht, maar ook een heleboel narigheid, onzekerheid en verdriet. Als dat de kers op de taart is, hoef ik geen taart meer.

Ik snap heel goed wanneer het voor anderen niet zo voelt, maar het stoort me soms wel wanneer zo makkelijk wordt aangenomen dat iedereen eigenlijk het liefst een relatie zou willen hebben. Het is soms gewoon echt niet waar. Ik koester mijn single zijn en mijn leuke leven.
Mannen en vrouwen van rond de 50 vinden elkaar ook niet meer zo makkelijk, vergeleken bij andere leeftijden. Denk dat mannen met midlife crisis en vrouwen in de overgang elkaar niet meer zo leuk vinden.

Plus er zijn ook behoorlijk wat vrouwen die helemaal geen relatie of scharrel meer willen. Zoals LS er in staat, zijn er behoorlijk veel, vooral na een bepaalde leeftijd bereikt te hebben. Ik denk dat er daarom in die leeftijdsklasse eigenlijk een flink mannenoverschot is.
Ik denk ook dat beiden zich nog jong voelen .

De mannen willen jonger en niet iemand van hun eigen leeftijd.
Vrouwen willen wel eigen leeftijd , maar krijgen de zestigers die jong zoeken.
Ik ben ook 50+ en heb Our Time heel kort geprobeerd en dat was inderdaad vreselijk, er reageerden voornamelijk mannen van in de zeventig waarvan je dacht dat er ook nog een steekje los zat.
Herken veel wat LS schrijft, heb het zelf prima naar mijn zin en heb genoeg relaties gehad om daarover de balans te maken.
Maar de gedachten die me de laatste tijd wel bezig houdt en dat strookt niet met mijn eerdere bevindingen, wat nou als er nooit meer van me gehouden wordt?
Dat vind ik vreemd genoeg dan weer zo'n triest gevoel dat ik er een brokje van in mijn keel krijg :"-(
Hatsjikideee...
Heb laatst een half uur een profiel op Lexa gehad maar word onrustig om mezelf op die manier te profileren dus gelijk weer opgeschort en moet 'm nog verwijderen.
Die vervuiling van mails in je box vind ik ook erg storend.
Hatsjikideee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven