Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
quote:jasmine schreef op 17 juni 2009 @ 14:20:

Kwam hier ook klagen over de tele 2 reclame die niet in z'n hok zit maar gewoon midden op het beeld en alles belemmert!

Maar ik zie dat ik alweer mosterd ben.

Heel erg irritant die reclame, maakt het forummen onmogelijk.Inderdaad ontzettend irritant, dat wou ik ook nog even zeggen! Net een grote vlek in je blikveld die niet weg wil.
Bij mij is het weer goed, bedankt!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Toch nog even opnieuw opgestart, en nu is 'ie weg, bedankt!
Nu nog een keer een oplossing voor die zeer irritante foutmelding, dat zou wel prettig zijn!
@Momo en Roelfien, zien jullie die banner ook nog over jullie beeld als jullie de pagina verversen (F5) en - als dat niet helpt - de browser opnieuw opstarten?

Jasmine, fijn dat-ie bij jou weg is!

grtjs, Naomi
Fijn dat 't 'n technisch probleem was!

Ik zie agressieve adverteerders er namelijk best voor aan om zelf te verzoeken om op zo'n manier in beeld te komen.
Ah fijn Momo!
Bij mij is de banner er nog steeds op die plek, ondanks verversen en opnieuw opstarten van FF.
Dank voor de opheldering!

Ik zie die banner ook niet, maar heb hem ook de hele dag nog niet gezien (niet dat ik hier de hele dag al ben, natuurlijk... *fluit onschuldig een deuntje*)
Bij mij is dat ding nu verschoven naar een minder irritante plek.
Ik heb ook heel erg last van die Tele2 reclame. Wat kan ik daaraan doen? Ik werk op de Mac met Firefox.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bij mij is ie er ook nog steeds, FF bij WinXP
Gatver die Tele2 reclame midden op mijn scherm, ik ben hier tot dat ding wordt verwijderd!
Tele2 hier ook steeds in het midden van het scherm, ook na verversen van de pagina en zelfs opnieuw opstarten. Het zit voor het venster waar je normaal gesproken inlogd. Ook word ik steeds weer uitgelogd.

ps: werk op MacBook met safari
Ik kwam ook klagen over die f**king reclame in mijn beeld, maar zie dat ik niet de enige ben. Ook na verversen en opnieuw opstarten nog.

En ik ben er het laatste half uur al weer zo'n 10 keer uitgegooid of vastgelopen.

Ik merk dat ik er een beetje agressief van word, en dat ik -als ik eindelijk een topic geopend heb en dan ook nog het reactievenster heb weten te bereiken- de neiging heb onaardiger te reageren. Als iedereen dat heeft, wordt het er niet gezelliger op hier.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ook al ben ik ongelofelijke mosterd, ik wil ook klagen!

STOMME KUT RECLAME!!!!

Eerst was het van Tele 2, maar nu ik inlogd ben is het de reclame van Flair Online.

GRRRRRRRR!!!

Zo, dat lucht op
Irritant dat de oplossing van vanmiddag niet voor iedereen geholpen heeft! Er wordt weer aan gewerkt...

grtjs, Naomi
Aha.... ben niet de enige.. Reclame dwars door het beeld inderdaad, met geen mogelijkheid weg te krijgen!! Zo.. had me nu eenmaal ingesteld op spuien, vandaar...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Geen ellende op dit moment te melden.
Hier ook nog reclame (een best wel groot vierkant vlak, eerst brood, nu wasverzachter), precies op de plek waar je moet klikken om te reageren op een topic. Best irritant.

Kan gelukkig nog wel onderaan de topics een reactie plaatsen, zodat ik even kan komen spuien.

Fijn dat er aan gewerkt wordt. Ik hoop dat het snel opgelost is *pakt zweep* haha
.
Geen ellende Dushi? Cool In welke browser? Ik heb zowel IE en FF geprobeerd maar het veranderd tot nu toe niet. Met welke letter van het alfabet begint jouw woonplaats? Misschien ben ik pas later aan de beurt. De techneuten zitten nu aan de pizza. haha
.
Ik heb FF als browser voor het forum. Gisteren had ik wel problemen, en vandaag met uitloggen. Maar nu is het bij mij al de hele middag probleemloos. (zal het wel weer even afkloppen je weet nooit)

Ik vraag me wel af of het niet aan de server ligt waaraan je gekoppeld bent. (diezelfde servers die het vriendjes maken wel of niet mogelijk maakt)
Mijn cache wordt overigens na afsluiten van FF altijd geleegd. Misschien helpt dat wat?
Ik kan geen nieuwe topics opstarten want precies op die plek poppen allerlei irritante reclames op. Eerst een eng Ikea-oog dat mij aankijkt, hieieieie. 'Overigen' opnieuw aangeklikt en gauw gauw op nieuw onderwerp geklikt, maar toen verzeilde ik op de Hansaplast site omdat de Hansaplast reclame zich blijkbaar al geactiveerd had. Nog eens geprobeerd maar voor ik kon klikken zat Telenet alweer in de weg. Zeer irritant.

Ik ben ook veelvuldig vast komen te zitten vandaag, vaak vanwege een of ander script wat ik niet kon runnen (volgens mij ook gerelateerd aan een reclame want als ik dan OK klikte verdween er ergens bovenaan een reclame).
mahna mahna tuduuuudududu
Ah thanks! Ga ik meteen proberen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven