Theehuis!
woensdag 17 juni 2009 om 20:18
Vito is vanmiddag gevallen. Hij stond op en liep weer door, zoals altijd, eigenlijk. Maar nu loopt hij sinds vanmiddag een beetje mank. Hij heeft er geen pijn aan en je mag overal aankomen, maar ik vind het toch een beetje raar. Even afwachten of hij morgen nog mank is en anders huisarts maar even bellen. Raar kind.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 17 juni 2009 om 20:49
Vind ik een mooie plek, Vish, want hij is ook gemakkelijk te verbergen, als je dat wilt. Alleen met hemdjes en jurkjes kun je hem dan zien. Zou wel voor een andere tekst kiezen. 
Ja, ik hou beentje even goed in de gaten. Echt raar. Wat sneu van gebroken voetje en het niet doorhebben, Vish!
Ja, ik hou beentje even goed in de gaten. Echt raar. Wat sneu van gebroken voetje en het niet doorhebben, Vish!
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 17 juni 2009 om 22:18
quote:Vishnu schreef op 17 juni 2009 @ 21:05:
Erwt is Xan ook handig met tekenprogramma?
Ja, Xan is heel handig met dat soort dingen
*heeft zojuist een uur lang heel intelligent naar Xan's scherm gekeken terwijl Xan allerlei ingewikkelde truuks met Photoshop deed *
Moet ie iets voor je doen?
Erwt is Xan ook handig met tekenprogramma?
Ja, Xan is heel handig met dat soort dingen
*heeft zojuist een uur lang heel intelligent naar Xan's scherm gekeken terwijl Xan allerlei ingewikkelde truuks met Photoshop deed *
Moet ie iets voor je doen?
Peas on earth!
donderdag 18 juni 2009 om 14:50
Haai
Alles goed hier? Tattoos zijn bron voor heel veel spijt en ellende weet ik van twee zussen (niet Mille) die er een hebben en em al tijden zat zijn. Ik ben blij dta ik het nooit heb gedaan, wel een tijd gewild. Je kunt ook gaan voor S en A ipv O en K, als in shock & awe, de borsten van Dolly P
Ik heb gisteren bij gesprekken voor mijn vervanging gezeten. Erg leuk om te doen en we waren het allemaal eens uiteindelijk over de enige juiste persoon. Ze is helemaal anders dan ik, grappig genoeg
Alles goed hier? Tattoos zijn bron voor heel veel spijt en ellende weet ik van twee zussen (niet Mille) die er een hebben en em al tijden zat zijn. Ik ben blij dta ik het nooit heb gedaan, wel een tijd gewild. Je kunt ook gaan voor S en A ipv O en K, als in shock & awe, de borsten van Dolly P
Ik heb gisteren bij gesprekken voor mijn vervanging gezeten. Erg leuk om te doen en we waren het allemaal eens uiteindelijk over de enige juiste persoon. Ze is helemaal anders dan ik, grappig genoeg
Wat Supersmollie zegt vind ik ook