Theehuis!
woensdag 17 juni 2009 om 18:41
quote:Star schreef op 17 juni 2009 @ 13:58:
Ja very melig that topic inderdeed
Ik lap ramen 1 keer per jaar ofzo Ik ook! En de jaarlijkse lapbeurt heb ik vorige week in de praktijk gebracht, dus ik ben er weer voor 51 weken vanaf! Voelde me met die vreselijk schone ramen trouwens wel een überTBMmert. Alleen een beetje zielig voor de duif die dacht dat hij naar binnen kon vliegen. BAF!
Ja very melig that topic inderdeed
Ik lap ramen 1 keer per jaar ofzo Ik ook! En de jaarlijkse lapbeurt heb ik vorige week in de praktijk gebracht, dus ik ben er weer voor 51 weken vanaf! Voelde me met die vreselijk schone ramen trouwens wel een überTBMmert. Alleen een beetje zielig voor de duif die dacht dat hij naar binnen kon vliegen. BAF!
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 17 juni 2009 om 18:42
quote:Vishnu schreef op 17 juni 2009 @ 15:16:
Ik zit ernstig over een tattoo te denken. Eigenlijk al jaren maar nu weet ik echt wat ik wil. Nu nog een plek verzinnen.Ow leuk! Ik wil wel meedenken. Zal eens even googlen of de dame die hem bij mij gezet heeft het nog steeds doet...
Ik zit ernstig over een tattoo te denken. Eigenlijk al jaren maar nu weet ik echt wat ik wil. Nu nog een plek verzinnen.Ow leuk! Ik wil wel meedenken. Zal eens even googlen of de dame die hem bij mij gezet heeft het nog steeds doet...
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 17 juni 2009 om 18:49
"De Amsterdamse Louise is een veelzijdig kunstenares. In de jaren tachtig zit ze in de punk- en graffitiscene in Amsterdam. Ze gaat in de leer bij tattoo-artist Henk Schiffmacher (met wie zij later zal trouwen) en reist de wereld rond als tatoeërster.
Louise begint in 1992 de eerste vrouwelijke tattoo-shop in Amsterdam. Naast het tatoeëren houdt ze zich ook bezig met schilderen, beeldhouden en fotografie. In 1995 trouwt ze met oud-leraar Henk Schiffmacher."
Ik heb die van mij laten zetten in 1993 laten zetten.
Louise begint in 1992 de eerste vrouwelijke tattoo-shop in Amsterdam. Naast het tatoeëren houdt ze zich ook bezig met schilderen, beeldhouden en fotografie. In 1995 trouwt ze met oud-leraar Henk Schiffmacher."
Ik heb die van mij laten zetten in 1993 laten zetten.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 17 juni 2009 om 19:16
Ik weet nog dat wij op de camping stonden in een of ander goor oostblokland. Waren er allemaal dronken mannen en die gingen toen hun tattoos laten zien. Echt stuk voor stuk hadden ze een tattoo waarbij hun navel een aars was geworden. Vond ik toen (25 jaar geleden) heel grappig.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.