Napraattopic 152
donderdag 16 juni 2022 om 09:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 2 juli 2022 om 17:10
Ja. Mafkezen.LuciFee2022 schreef: ↑02-07-2022 17:07Als je verwacht dat een 15 jarige puber 6 weken kan werken in de vakantie, heb je dan niet een heel onrealistische verwachting?
Mijn puber kreeg net meerdere keren gezeur over van een AH dame, dat ze de 3e week en de laatste week niet gehaal kan werken omdat ze er niet is, ze kan 4,5 week wel fulltime werken.
Wat verwachten ze precies, dat alle pubers in vakanties thuis blijven om te gaan werken, alle 6 weken?
Of dat kind dan kamp en minivakantie gaat afzeggen voor een bijbaan bij de AH?
Gelukkig heeft ze al een andere reactie bij een vestiging waar ze niet zo vreemd doen.

zaterdag 2 juli 2022 om 17:10
Van de week was deze in het nieuws. Vliegtuig van de toekomst.

zaterdag 2 juli 2022 om 17:11
Mijn kind past ook niet in Transavia. Zelfs met benen opgevouwen niet.LuciFee2022 schreef: ↑02-07-2022 17:09Probleem is wat anders dan niet lekker zitten en verschilt ook per vlucht denk ik. Ik vond de stoelen transavia vroeger echt smal en de mensen naast mij zaten dan met hun knieën mijn kant op en hun bil tegen de mijne, op mijn stoel bijvoorbeeld.

zaterdag 2 juli 2022 om 17:14
LuciFee2022 schreef: ↑02-07-2022 17:07Als je verwacht dat een 15 jarige puber 6 weken kan werken in de vakantie, heb je dan niet een heel onrealistische verwachting?
Mijn puber kreeg net meerdere keren gezeur over van een AH dame, dat ze de 3e week en de laatste week niet gehaal kan werken omdat ze er niet is, ze kan 4,5 week wel fulltime werken.
Wat verwachten ze precies, dat alle pubers in vakanties thuis blijven om te gaan werken, alle 6 weken?
Gelukkig heeft ze al een andere reactie bij een vestiging waar ze niet zo vreemd doen.
Heel rare verwachting van Ah troela

zaterdag 2 juli 2022 om 17:14

zaterdag 2 juli 2022 om 17:20
LuciFee2022 schreef: ↑02-07-2022 17:07Als je verwacht dat een 15 jarige puber 6 weken kan werken in de vakantie, heb je dan niet een heel onrealistische verwachting?
Haha. En dan straks wel janken dat ze geen vakkenvuller kunnen krijgen zeker. Raar wijf.

Voordeel is wel dat je geen tussenlandingen meer hebt.

(ding is nucleair en kan twee jaar in de lucht blijven)
anoniem_65cdc6932d812 wijzigde dit bericht op 02-07-2022 17:21
30.46% gewijzigd
Nou dikke doei dan toch?!LuciFee2022 schreef: ↑02-07-2022 17:07Als je verwacht dat een 15 jarige puber 6 weken kan werken in de vakantie, heb je dan niet een heel onrealistische verwachting?
Personeel ligt voor t oprapen zeker, haha not!
Die ontspanning is nodig.
Pieremachochel

zaterdag 2 juli 2022 om 17:23
Nou geef mijn portie maar aan fikkie. Ik heb één keer gevlogen (nou ja, twee keer want ik moest natuurlijk ook weer terug) en dat heb ik alleen maar overleefd met behulp van drank. En twee jaar achtereen zuipen houdt geen mens vol, zelfs ik niet.
zaterdag 2 juli 2022 om 17:23
Zolang ze maar niet met hun poezelige knieën door mijn rugleuning priemen, vind ik alles best.LuciFee2022 schreef: ↑02-07-2022 17:09Nee joh.![]()
Probleem is wat anders dan niet lekker zitten en verschilt ook per vlucht denk ik. Ik vond de stoelen transavia vroeger echt smal en de mensen naast mij zaten dan met hun knieën mijn kant op en hun bil tegen de mijne, op mijn stoel bijvoorbeeld.
Je stelt je toch in dat het niet als thuis is?
Ja dan is thuisblijven de optie
Pieremachochel

zaterdag 2 juli 2022 om 17:26
noglangnietjarig schreef: ↑02-07-2022 17:23Zolang ze maar niet met hun poezelige knieën door mijn rugleuning priemen, vind ik alles best.
Je stelt je toch in dat het niet als thuis is?
Ja dan is thuisblijven de optie![]()
Ik gaf alleen aan dat ik best wat meer wilde betalen voor bredere stoelen, als ik ooit weer eens ga vliegen, ook als niet heel dik persoon en waarom.
Geen idee, waarom ik dan thuis moet blijven?
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 02-07-2022 17:27
0.11% gewijzigd

zaterdag 2 juli 2022 om 17:28
Ja precies.Lady*Voldemort schreef: ↑02-07-2022 17:20Haha. En dan straks wel janken dat ze geen vakkenvuller kunnen krijgen zeker. Raar wijf.
Ben benieuwd of ze nog gaan bellen zoals beloofd.
zaterdag 2 juli 2022 om 17:29
Lady*Voldemort schreef: ↑02-07-2022 17:23Nou geef mijn portie maar aan fikkie. Ik heb één keer gevlogen (nou ja, twee keer want ik moest natuurlijk ook weer terug) en dat heb ik alleen maar overleefd met behulp van drank. En twee jaar achtereen zuipen houdt geen mens vol, zelfs ik niet.

Pieremachochel

zaterdag 2 juli 2022 om 17:31
Lady*Voldemort schreef: ↑02-07-2022 17:23Nou geef mijn portie maar aan fikkie. Ik heb één keer gevlogen (nou ja, twee keer want ik moest natuurlijk ook weer terug) en dat heb ik alleen maar overleefd met behulp van drank. En twee jaar achtereen zuipen houdt geen mens vol, zelfs ik niet.
Ik vlieg ook niet graag. Kan niet zo goed tegen opgesloten worden in zo'n metalen buis.

Een korte vlucht gaat nog wel, maar mij moet je niet naar Nieuw-Zeeland sturen.

zaterdag 2 juli 2022 om 17:32
Knieën in andermans rug is toch... aso?LuciFee2022 schreef: ↑02-07-2022 17:27En mbt tot de knieën in de rug, waarom stel jij je dan niet in op dat niet zelfde is als thuis?
Waarom dat anders is snap ik ook niet helemaal.
![]()
Als degene er niets aan kan doen, oke, maar dan zou ik wel even in overleg gaan met de persoon achter me.
Pieremachochel

zaterdag 2 juli 2022 om 17:35
Ik heb gewoon vliegangst. Ik was echt doodsbang in dat ding. Op de terugweg ging het beter want toen had ik op Glasgow Airport alvast flink ingedronken (ze hadden daar een hele gezellige pub

zaterdag 2 juli 2022 om 17:39
Dat je nog dronken het vliegtuig in kwamLady*Voldemort schreef: ↑02-07-2022 17:35Ik heb gewoon vliegangst. Ik was echt doodsbang in dat ding. Op de terugweg ging het beter want toen had ik op Glasgow Airport alvast flink ingedronken (ze hadden daar een hele gezellige pub) maar ik doe het echt nooit weer.

Pieremachochel