Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
alongwiththesunshine schreef:
10-07-2022 20:50
Alvast veel plezier!
Dankjewel!
Ik herken ook wel dat je na een date die niet geweldig was weer even teleurgesteld bent. Daarom app ik normaal gesproken niet lang en ook beetje oppervlakkig. Heb morgen een belafspraak staan maar ben nu nog niet mega enthousiast. Mijn laatste date was paar maanden geleden en daar heb ik twee keer mee gebeld, doe ik dus normaal niet. Was erg leuk ad telefoon maar date viel toch tegen. En dan is het echt even jammer. Dus vlg mij max 1 x bellen en dan gelijk afspreken. Conclusie was wel dat bellen dus niet altijd wat zegt. Al heb ik ook wel eens gehad dat ik iemand na telef gesprek niet wilde ontmoeten dus het heeft wel een beetje zin. Ach ja het komt erop neer dat je er energie in moet steken en toch maar aanhouden dat je veel kikkers (al dan niet😀) moet kussen voor je de prins tegenkomt.. de prins die natuurlijk niet perfect is maar dat terzijde..
Mimali, had je pas een date die niet leuk was? Had je al veel contact van tevoren?
Zou als ik jou was Nmlk ook proberen klinkt best leuk! Ik heb er zelf geen behoefte aan en druk leven en ben ook graag op mezelf. Maar ik kan me voorstellen als dat wijzigt en ik kom in een andere fase dat ik daar best open voor zou staan. Zeker omdat het niet gekoppeld is aan het vinden van een partner, hooguit een leuk ‘side effect’.
Ik heb het hele datingleven (of nouja dat had ik gewild dan) maar even op een lager pitje gezet. Alles bij elkaar heeft het mij 1 date opgeleverd, maar ik zag het met haar niet echt zitten en zij ghost mij nu, ondanks dat ik het haar niet eens had verteld. Op Tinder kreeg ik nooit tot bijna nooit matches, ook niet na foto's en teksten af en toe te veranderen en te verbeteren. Tinder er nu gewoon helemaal uitgegooid. Zou het op zich wel leuk vinden weer een speeddate event te doen, maar die zijn bijna nooit hier in de buurt en de eerst volgende zou ergens in september zijn. Op zich wel lekker rustig zo, en kan mijn tijd aan andere dingen besteden. Houdt mijn hoofd ook leeg waardoor ik mij wat beter kan focussen. Maar ik hou er wel een dubbel gevoel aan over want ik had het graag anders gezien. En waarom heeft x en y wel zoveel succes en lukt het hun wel maar mij niet, dat soort zinloze vragen.
bedsermoen wijzigde dit bericht op 10-07-2022 21:23
11.45% gewijzigd
Along.., ik begrijp wel wat je zegt over wat ‘internationaler’ is ook wel interessant, gewoon anders. Maar ik neem aan dat ze dan wel in Nederland wonen? Maar ms ook best leuk mannen die hier aantal dagen per paar weken zijn.
Babette25 schreef:
10-07-2022 21:06
Mimali, had je pas een date die niet leuk was? Had je al veel contact van tevoren?
Zou als ik jou was Nmlk ook proberen klinkt best leuk! Ik heb er zelf geen behoefte aan en druk leven en ben ook graag op mezelf. Maar ik kan me voorstellen als dat wijzigt en ik kom in een andere fase dat ik daar best open voor zou staan. Zeker omdat het niet gekoppeld is aan het vinden van een partner, hooguit een leuk ‘side effect’.
Had heel leuk contact , appen, bellen,videobellen, na week of 2 afgesproken en daarna twijfel bij hem..en het lijkt nog helemaal niks maar het voelde van beide kanten goed..dus dan gaat de rem eraf en komt de teleurstelling dubbel aan..
Zonder in detail te treden, er zijn wat dingen in zijn privé leven aan de hand waardoor hij uiteindelijk niet verder wilde., terwijl ik er wel voor open stond..

Het lukt mij gewoon niet om er neutraal in te staan als het zo leuk klikt, ik stel me helemaal open, maar dat deed hij ook..
RedRoseThorn schreef:
10-07-2022 19:45
Tsja, Dat zijn er meer... Tot die tijd er toch ook maar een feestje van maken.
Ik denk dat je altijd ook je eigen bezighouden moet houden.
Niet TE afhankelijk en alles af laten hangen van die man.

Werkt de relatie niet ...sta je daar..

Ik ken iemand die mannen (dates) voor afspraken laat gaan met vriendinnen.
Want het zou maar die ene kunnen zijn en zegt dus af of verzint andere smoes.

Vriendschap is ook heel wat waard.

Ja ik mis ook iemand om mee wakker te worden. Om bij "thuis" te komen, te ondernemen en te latten 🤪

Matches lukken niet... (blijkbaar niet aantrekkelijk voor degenen die ik leuk vind 😎 en ben ik te kritisch of zo)

Ondertussen gaat het leven wel door toch en alleen thuis op die bank te zitten wil ik niet meer zei ik 8 jaar geleden tegen mijzelf toen ik weer single werd.

En ja soms moet ik mijzelf er wel eens toe zetten.

Ik hou overigens niet van drukke agenda's. Doordeweeks spreek ik bijna nooit af en in het weekend ook niet overvol. Zondagavond nooit.
Bedsermoen schreef:
10-07-2022 21:14
Ik heb het hele datingleven (of nouja dat had ik gewild dan) maar even op een lager pitje gezet. Alles bij elkaar heeft het mij 1 date opgeleverd, maar ik zag het met haar niet echt zitten en zij ghost mij nu, ondanks dat ik het haar niet eens had verteld. Op Tinder kreeg ik nooit tot bijna nooit matches, ook niet na foto's en teksten af en toe te veranderen en te verbeteren. Tinder er nu gewoon helemaal uitgegooid. Zou het op zich wel leuk vinden weer een speeddate event te doen, maar die zijn bijna nooit hier in de buurt en de eerst volgende zou ergens in september zijn. Op zich wel lekker rustig zo, en kan mijn tijd aan andere dingen besteden. Houdt mijn hoofd ook leeg waardoor ik mij wat beter kan focussen. Maar ik hou er wel een dubbel gevoel aan over want ik had het graag anders gezien. En waarom heeft x en y wel zoveel succes en lukt het hun wel maar mij niet, dat soort zinloze vragen.

Heb je misschien gezellige single vriend met wie je leuke dingen kunt ondernemen, en waarbij je ook andere mensen ontmoet? NMLK misschien iets voor jou? Als bijvoorbeeld tinder niet echt opschiet, zou het handig zijn om te weten waar dat aan ligt. Zit je in een regio waar niks gebeurt of is er iets met jou dat moeilijk ligt, of heb je heel specifieke wensen? Ik vind het best rot om te lezen hier dat het sommigen maar niet lukt om iemand te vinden die bij hun past. En dan jarenlang ongewild alleen zijn. Het is misschien makkelijk praten maar Ik zou bijna denken dat je dan dus iets moet veranderen in je benadering. Ik ben er van overtuigd dat op ieder potje een deksel past en dat het juist een beetje de kunst is om die te vinden.
Tja de een swiped graag de ander kletst graag en dat is het mooie van al die datingsites voor ieder wat wils toch.

Leuk dat we dat hier kunnen delen en dat je op die manier je eigen keuzes kan maken.

Ik krijg er echt energie van om te daten, maar ik zie het ook niet als een nare ervaring als het niet is wat het is. Ik ben een mensen mens en vind het heel erg leuk om de ander te leren kennen. Tuurlijk is het balen zoals afgelopen keer dat je denkt dat alles klopt en als je elkaar ziet het er toch niet is. Maar de ervaring was super.

Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat je die energie er niet van krijgt en dan is het echt een crime lijkt mij. Wat Julia en de anderen ook zeggen je wil ook niet alleen blijven en ze bellen niet aan.

Ik heb nu weer zo'n onwijs leuk contact lopen waar je echt zooo blij van wordt. Zaterdag zie ik hem en we kijken er enorm naar uit. Tuurlijk zit er in mijn achterhoofd wat als .... Maar ik blijf dat sprankeltje hoop houden er zal toch een keer de ware voorbij komen.
En voor nu word ik blij als ik weer berichtjes krijg dus dat is mooi meegenomen.
datertje3 schreef:
11-07-2022 16:07
Tja de een swiped graag de ander kletst graag en dat is het mooie van al die datingsites voor ieder wat wils toch.

Leuk dat we dat hier kunnen delen en dat je op die manier je eigen keuzes kan maken.

Ik krijg er echt energie van om te daten, maar ik zie het ook niet als een nare ervaring als het niet is wat het is. Ik ben een mensen mens en vind het heel erg leuk om de ander te leren kennen. Tuurlijk is het balen zoals afgelopen keer dat je denkt dat alles klopt en als je elkaar ziet het er toch niet is. Maar de ervaring was super.

Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat je die energie er niet van krijgt en dan is het echt een crime lijkt mij. Wat Julia en de anderen ook zeggen je wil ook niet alleen blijven en ze bellen niet aan.

Ik heb nu weer zo'n onwijs leuk contact lopen waar je echt zooo blij van wordt. Zaterdag zie ik hem en we kijken er enorm naar uit. Tuurlijk zit er in mijn achterhoofd wat als .... Maar ik blijf dat sprankeltje hoop houden er zal toch een keer de ware voorbij komen.
En voor nu word ik blij als ik weer berichtjes krijg dus dat is mooi meegenomen.
Wat leuk voor je dat je er zo blij van word...misschien is dit hem wel😉🤞
datertje3 schreef:
11-07-2022 16:07
Wat Julia en de anderen ook zeggen je wil ook niet alleen blijven en ze bellen niet aan.

Ik wil ook niet alleen blijven, maar het moet niet ten koste gaan van .....en dat het leven alleen bestaat uit het vinden van een partner.

Je moet je eigen feestje maken.

Ik ga ook niet "downdaten" om niet alleen te zijn.
Het woord klinkt wat negatief, maar wat heb je er aan als weinig overeenkomsten of aantrekkingskracht hebt.
Daarin geef ik je ook geen ongelijk natuurlijk. Maar ik zou het zoeken naar iemand die mij ook leuk vindt niet direct down-daten noemen.
Antoon69 schreef:
11-07-2022 23:07
Daarin geef ik je ook geen ongelijk natuurlijk. Maar ik zou het zoeken naar iemand die mij ook leuk vindt niet direct down-daten noemen.
Hahahaha het is wel handig als iemand je leuk vind.

Maar als iemand jou leuk vind en jij hebt dat gevoel niet start je dan iets om vooral maar niet alleen te zijn?

Dat is wat ik ermee bedoel.
Downdaten zie ik als daten met iemand die een behoorlijk lager opleidingsniveau heeft althans zo wordt die term gebruikt vlg mij. Best denigrerend.

Wat jij bedoelt Julia daar kan ik me volledig in vinden, met iemand iets beginnen ook al vind je hem niet erg leuk. Dat zou ik ook absoluut niet kunnen.
En idd belangrijk dat je je leven zo leuk mogelijk maakt en zorgen dat je fijne dingen te doen hebt. Dat kan van alles zijn. Ik haal bijv. ook veel uit mijn sport, ook sociaal. Daarnaast heb ik kinderen en vrienden/familie.
En het klinkt een beetje makkelijk maar een partner is voor mij de kers op de taart. Wil niet zeggen dat ik het niet wil (sommige periodes verlang ik er meer naar dan andere) maar met of zonder partner zorg ik dat ik leuke dingen doe.
En als die vrienden er minder zijn of niet vaak genoeg beschikbaar zou ik wat gaan proberen zoals nmlk of iets vergelijkbaars. Als het niets is bedenk je weer een ander plan. Wel actie gericht proberen te zijn. En dat betekent ms soms dat je jezelf moet overwinnen, en als je dat doet geeft dat wel een goed gevoel.
Leuk datertjes, komende date. Is dit die jongere man die geen kinderen wil?
Ik heb nu paar leuke lijntjes lopen, wie weet komt daar een date uit voort.
Ik had hier al verteld dat ik een paar dates heb gehad met een man. Ook dat ik de fysieke klik nog niet voelde. Afgelopen zaterdag toch nog een keer op date geweest. Kroegje gedaan en we raakten niet uitgepraat. Hele gezellige avond gehad en afgesloten met een zoen en een knuffel. Nu lijk ik het wel te voelen. Hij is zo anders als mijn exen maar misschien juist daarom dat ik het eerst niet aandurfde. Hij straalt een bepaalde rust uit. Iets waarvoor niet gewend ben. We gaan vaker af spreken. Ben benieuwd hoe zich dit verder ontwikkelt.
Lisa heel goed dat je het niet opgegeven hebt.
Lisa wat leuk!!
You go girl !!!

Downdaten is inderdaad onder je niveau daten. Ik noem het niet kunnen levelen.

Babette die date heb ik gecanceld daar kwam zo weinig uit. Het was trekken aan een dood paard.
Deze is zooo leuk ik durf er gewoon niet op te hopen. Heel af en toe droom ik net hem mee. Hij is er heilig van overtuigd dat het goed komt. Ik ben iets minder comfi.
Maar hij komt op papier over als mijn prins . De date is verplaatst naar maandag.
Ha allemaal, hoe doen jullie dat met dates inplannen?
Ik heb mijn nummer gegeven aan iemand van een datingapp en het is volgens mij een prima man, maar nu pas bedenk ik me dat ik waarschijnlijk in augustus kan afspreken (i.v.m. deadlines, andere afspraken & daarna direct op vakantie).

Ik heb dan eigenlijk helemaal geen zin om nu al een datum te prikken en nog drie weken heen en weer te appen voordat het eindelijk zo ver is. Dan zou ik bijna gelijk denken: laat maar zitten, ik app hem tegen die tijd wel weer. Maar dat voelt dan ook lullig om te zeggen? Of is dat normaal? :bonk:
Vazig ik zou toch al even tijd vrijmaken voor een koffie of zo. Dan weet je of 3 weken wachten de moeite waard is.
Hier gaat het moeilijk, wat hij zegt/belooft en doet zijn niet hetzelfde. Ex komt binnen enkele weken weer en zij gaat aanwezig zijn op een festival dat wij samen zouden doen en hij gaat zijn tijd verdelen over ons 2. Zie dat helemaal niet zitten...
Oef, pittig attra. Succes!
Attraverso schreef:
13-07-2022 13:52
Hier gaat het moeilijk, wat hij zegt/belooft en doet zijn niet hetzelfde. Ex komt binnen enkele weken weer en zij gaat aanwezig zijn op een festival dat wij samen zouden doen en hij gaat zijn tijd verdelen over ons 2. Zie dat helemaal niet zitten...
Ah nee wat rot om te horen..
Dacht dat jullie de balans hadden gevonden..
Moet zeggen dat ik het niet zo goed begrijp Attraverso, maar de situatie die je schetst zou ik slecht trekken… zeker als hij eerst met jou zou gaan.
Vraag me wel oprecht af hoe hij dit zelf nu ziet. Niet dat hij nog met een ex omgaat, wel dat hij daar kennelijk nog iets zoekt. Althans zo lijkt het.
Wens je wijsheid toe.
Lisa dat is fijn zeg, idd dat enorm verliefde zegt niet altijd alles. Maar begrijp het dilemma helaas maar al te goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven