Gezondheid alle pijlers

leven met pijn: wie praat er mee?

24-04-2008 12:05 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
He hallo,

IK heb endometriose en daardoor zo goed als dagelijks pijn. Deze pijn beïnvloed mijn dagelijks gebeuren. Niet dat de pijn mijn leven beheerst (of zou moeten beheersen), maar het is er wel. Door de pijn heb ik minder energie, waardoor ik minder kan, of dingen zelfs moet laten. Tevens zit ik momenteel in de ziektewet.

Nu ben ik bezig mijn leven weer vorm te geven. Wat kan ik wel, wat kan ik niet? Waar liggen de grenzen? Hoe deel ik mijn tijd in? Hoe zorg ik dat ik niet zoveel beweeg dat mijn pijn toe neemt, maar ook niet zo weinig dat ik in een spiraal naar beneden kom?

Ik merk dat ik het best moeilijk vind soms om de balans te vinden. Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die hier mee kampen, en die samen met mij op een constructieve wijze hier willen schrijven over het wel en wee van het aanpassen aan een leven met pijn (of vermoeidheid: ook dan moet je je leven aanpassen natuurlijk). Elkaar tips geven, harten onder riemen, soms een schop onder de kont, dat soort dingen!

zoiets
Later is nu
Leuk!

Kan me indenken dat je voor die 4 uur desnoods ontslag neemt. Je zit nu leuk op je plek en die 4 uur minder is ook niet verkeerd in jouw situatie. Komt tijd, komt raad hopelijk.
vandaag ga ik van alles kunnen
Ik had ook al overlegd met Elvis dat ik solliciteer op 4 uur minder. Die afspraak is er al, maar natuurlijk zou ik die 4 uur wel graag nog tijdje doorbetaald krijgen , nu ik nog bij huidige werkgever werk

Kwam er vanavond bij vergadering vrijwilligerswerk ook nog achter dat ik m'n weekenden toch nog altijd wat plan, kennelijk. Ik zou één weekendmiddag per maand wat vrijwillig doen, maar dat lukt soms niet eens. Nu komt het ook door trainen van LD, waarbij de auto nodig is. Maar toch... Vrijwilligerswerk wil ik niet opgeven, wel ga ik na de zomer naar andere, soortgelijke, club meer in de buurt. In elk geval niet meer auto-afhankelijke afstand. Dat scheelt dan
Later is nu
Wat doe je voor vrijwilligerswerk Dreamer?

En wat euk, toch een hond! Gefeliciteerd!
Ik ben gastvrouw van een bezoekerscentrum van een natuur/landschapsorganisatie. Leuk

Ook leuk

Ik luister voetbal, terwijl ik spelletjes op de computer doe.. Volgens mij hoef je niet veel zinnigs te kunnen zeggen, om voetbalcommentator te worden.
Later is nu
Hai meiden, het leeft nog hoor Ff niet geweest. Niet zo zeer druk op het werk, maar verkouden, moe en ach zo zonder pc is het ook wel lekker

Roque Kay lijkt het leuk om naar Beer te gaan voor zijn verjaardag Hij heeft er wel zin in (mama Beer is mijn vriendje he? )

Dream hoe is het met de hondenspeurtocht?

Roos met jou alles goed?

Hier gaat het zijn gangetje, met pijn is het te behappen. Balans beweging/rust begint te komen, dus dat is al mooi meegenomen. Laatste behandeling voorlopig bij tandarts gehad, 1 gaatje gevuld, dat was de laatste dus gebit is weer op orde. Renovatie viel dus eigenlijk best mee. 2 kiezen kwijt, 3 verstandskiezen kwijt en 2 gaatjes. Mwah ik geloof niet dat veel mensen mij dat na doen na ongeveer 15 jaar geen tandartsbezoeken te hebben gehad
Hier leeft het ook nog

Kay en Beer zijn dikke vriendjes. Leuk !

En vrijwilliger bij een nmo, leuk! Wat doe je zoal? Mensen vertellen over de verschillende dieren en planten? Rondleidingen geven? (Geen idee wat gastvrouw inhoudt )

Verder alles goed met iedereen? Volgens mij zijn er meer forummoe, of niet?

Hier even een dipje. Niets groots of ernstigs of om je zorgen te maken: ik denk puur slaapgebrek. En de combinatie werken / borstvoeding: die bengint me ook op te breken. En het tekort aan melk in de vriezer, waardoor ik ondertussen het gevoel heb én achter de feiten aan te blijven hollen qua melk bij elkaar sprokkelen én ik heb het idee niet eens een paar uurtjes van mijn kind weg te kunnen op vrije dagen,omdat er niet genoeg melk is voor haar... Ik vind m'n meis enorm lief hoor, maar heb ondertussen toch ook wel eens de behoefte haar even bij papa te laten en zelf de stad even in te kunnen.

Daarnaast beginnen mijn gewrichten weer enorm op te spelen. Misschien toch maar eens écht naar te laten kijken (ipv dat de huisarts fybromyalgie uit z'n mouw schudt. Misschien heeft hij welgelijk hoor, maar het was mijn insziens wel een érg ongefundeerde mening...)

klaagklaag zeurzeur..

oja: daarom had ik een forumbreek

Hoe zit het nu met de verschillende rolstoelen trouwens? Al iets uitgezocht? Gepast? Gepimpt ?

En hoe is het met Lies? Nog uit het ziekenhuis kunnen blijven ? (Kan er wel grapjes over maken, maar maakme wel een beetje zorgen om je, hoor...) En hoe is het met je hart, Roos? (dubbel uit te leggen uiteraard )
Oja,en het hondje van Dream! Leuk! Augustus in verband met vakantie ofzo?
Roque

Ik begreep van collega van mij dat juist bij endometriose ook gewrichtspijn hoort, omdat (en correct me if i'm wrong) er baarmoedercellen uit de baarmoeder gelekt zijn (nahja, bij haar dan) en die reageren dus wél als baarmoedercellen. Gevolg: "menstruatiepijn" in gewrichten. Ofzoiets. Dus als endo al is vastgesteld vind ik het wel raar als er ineens "Fibromyalgie" geroepen wordt. Dat mag ook alleen door reumatoloog, trouwens.

Maar dat je moe bent is begrijpelijk, dat heeft toch elke moeder in normale omstandigheden al... ook geen reden om gelijk met nieuwe diagnoses te strooien, zeg maar.

Ik ben moe moe moe.. doe ook teveel, wéét ik ook, maar het moet en zal ook allemaal zo nodig. Gewoon, nieuwe baan op toch 2 plekken, cursus gehad (en mogelijk volgende week weer) uitzoeken, Elvis week weg, kinderen op sporttoernooien.. allemaal leuk, maar allemaal druk en veel.

Afgelopen maandag vrijgenomen en heeeerlijk niets gedaan. Was ook wel lekker en nódig.

Het is in elk geval goed dat ik weet dat ik wat héb, want anders zou ik mezelf wel een luie stresskip vinden, die ook niets kan hebben, zoiets. Ik blijf mezelf voorhouden dat een nieuwe baan nou eenmaal vermoeiend is, en voor de 2e keer in een jaar tijd helemaal, maar toch val ik mezelf tegen, zeg maar. Dat ik elke dag om half 3 vrij ben, voelt ook als spijbelen, waardoor ik vaak langer blijf zitten (tot 3 uur, bijvoorbeeld) Vandaag zei een collega "jij werkt hier 2 dagen, toch?" en toen begreep ik dat hij gelijk heeft en dat ze blij mogen zijn, dat ik dat wel over 3 dagen spreid, zodat er bijna elke dag iemand is.

Maarja.. dan voel ik me weer schuldig dat ik ook nog eens elke week een uur weg ben, wegens fysio en nu ga ik binnenkort ook nog naar een psycholoog.. IK krijg zo'n gevoel van "werk je nog wel?" naar mezelf toe. Heel stom.

Ik geniet nog wél lekker van mooi weer, heb het lezen van boeken herontdekt (waardoor ik minder op het forum zit) en ben op zoek naar een hond. Ik heb nl. oppas gevonden voor de vakantie (inderdaad, hond pas in augustus ivm vakantie) en nu mag ik van Elvis dan nu ook wel een hond kopen. Maar dat lieve schattige "IK WIL "M HEBBEN" hondje is helaas al weg. Nu vind ik het zelf niet slim om voor de vakantie hondje uit asiel te halen, die ik dan vervolgens weer 4 weken onderbreng bij iemand anders, maar ik wil niet nogmaals het risico lopen dat de 'ideale' hond aan m'n neus voorbij gaat. De kinderen weten het nu dus ook en zijn in alle staten.

Zo

ik heb even m'n afwezigheid goedgemaakt, geloof ik

Dus. ..

hoe gaat het verder met iedereen hier?
Later is nu
OHja.. en bij mijn vrijwilligerswerk sta ik dus alleen in het bezoekerscentrum, ik geef weinig informatie. Voor de locatie dichterbij huis heb ik me wel aangemeld als gids voor excursies. Dan moet ik eerst nog zelf cursussen doen, uiteraard. De gidsen vertellen vaak voornamelijk over de geschiedenis van de omgeving, die verrassend gevarieerd is, maar ik zou ook graag wat over de plantjes en diertjes vertellen. Kan allemaal, natuurlijk
Later is nu
Ik meld me ook weer, levend en wel

Heb van zaterdagavond t/m gisteren veel op bed gelegen met migraine (soms denk ik dat de overgang me niet snel genoeg kan komen ), maar ben er weer. Gelukkig.

Cay, wat heerlijk dat je gebit na wat achterstallig onderhoud weer op orde is! Het kan nog sterker, trouwens: mijn vader is onlangs voor het eerst in veertig (!) jaar weer geweest. Schade: één wortel die verwijderd moest worden, tandsteen (goh) en een heel klein gaatje waar niets aan hoefde te gebeuren. We hebben het wel alleen over zijn ondergebit omdat hij boven een prothese heeft, maar toch

Wat leuk trouwens dat Beer en Kay het zo goed kunnen vinden samen!

Roque, niks klaagklaag, zeurzeur. 't Is gewoon niet fijn als je je zo voelt, klaar. Denk je dat je de borstvoeding wel vol wilt/kunt blijven houden, of is het hier vloeken in de kerk om flesvoeding te overwegen?

Dream, je klinkt alsof nog een dagje vrij geen overbodige luxe is. Wel heerlijk dat je het lezen herontdekt hebt (hier nog zo één) en dat je gericht naar een hondje kunt gaan zoeken! Ik hoop dat er zich eentje aandient waar je op slag verliefd op bent

Yoels, wat is er uit het 'groot overleg' gekomen?

Ambra, hoe is het bij jullie? Heeft je vriend al zicht op ander werk? En ben jij er fysiek weer een beetje bovenop?

Volgens mij ben ik weer toe aan een ijzershot. Ik heb me echt een paar weken beter gevoeld, maar ben weer helemaal ingekakt. Ben heel benieuwd naar mijn bloedwaarden a.s. maandag als ik weer naar de MDL-arts moet, en natuurlijk ook of er in het bloed aanwijzingen voor coeliakie zijn (alsjeblieft niet, zeg).
Lieske, heb je al gehoord van het Continental-nieuws van vandaag? Vlucht Brussel-New York van vandaag; piloot is tijdens de vlucht overleden. Gevalletje hartaanval, oeps foutje bedankt. Ik zei al; we vliegen deze keer met een airline met 'bijzondere piloten'. Deze overlijd, laatst eentje die erg knap een kist op de Hudson rivier weet neer te zetten, dat beloofd wat.

Roque;

Cay, wat is dat zeg? Jij was toch diegene die de tandarts koste-wat-kost ontliep? Nog even zeg, dan ga je nog zeggen dat je er voor je lol komt!

Dromende, kun je qua schuldgevoel de fysio bijv. niet buiten je werktijden om plannen? Of is die het gevolg van werkgerelateerde problemen? Jammer van dat smelt-hart-hondje! Al zul je vast wel weer je hart verliezen aan een minstens zo lieve pluizebol.

Lieske, ben benieuwd wat er maandag uit komt!

Met mijn hart is het op alle fronten goed hoor, R. Pillen geven tot mijn surprise zelfs meer energie (lees; gebrek aan stoornissen doet dat natuurlijk). Joechei!

Hadden wij overigens inmiddels al een tijd afgesproken en adres uitgewisseld voor de meet? Mijn chauffeur vroeg er deze week om. Daarover gesproken bedenk ik me net, is hier onzeker qua doorgang. Chauffeur zit sinds deze week aan pillen waarmee autorijden niet gecombineerd kan worden. Hopelijk loopt dat los, maar weet het niet.
Fysio buiten werktijd wil fysio geloof ik niet. Bovendien heb ik dan weer na het werk stress.. (zieje, ik kan niets hebben )

Komend weekend heb ik de zaterdag helemaal vrij, alleen LE in huis. Zondag vaderdag, dus sja.. naar m'n ouders.

Volgende week zou ik op m'n vrije woensdag naar een afspraak, maar die zeg ik af. (braaf) en het is bijna vakantie! Nog 3 weken. Daar leef ik nu echt naar toe. En ik hoop dat die baan van 16 uur, die in feite maar voor een half jaar is, ooit 24 uur wordt en dan voor vast(er) Want tegen de verwachting in, vind ik die job nu leuker dan de andere job van 8 uur. Alleen balen dat ik nog geen eigen werkplek heb daar.

Op tijd naar bed gaan lijkt me ook slim... dus dat ga ik vanavond proberen
Later is nu
Wat een horror trouwens, een piloot die een hartaanval krijgt

Oké, kan je ook in de bus gebeuren en dan zijn de gevolgen misschien nog wel heftiger, maar het klinkt toch niet zo prettig...

Fijn dat het hier verder met iedereen goed gaat
Later is nu
Op tijd naar bed: weer niet gelukt.. ik moest nog een stageverslag maken en dat wíst ik natuurlijk al een tijdje, maar de deadline is morgen
Later is nu
quote:roosvrouw schreef op 18 juni 2009 @ 20:55:

Lieske, heb je al gehoord van het Continental-nieuws van vandaag? Vlucht Brussel-New York van vandaag; piloot is tijdens de vlucht overleden. Gevalletje hartaanval, oeps foutje bedankt. Ik zei al; we vliegen deze keer met een airline met 'bijzondere piloten'. Deze overlijd, laatst eentje die erg knap een kist op de Hudson rivier weet neer te zetten, dat beloofd wat.

Nee, niet gehoord. Wel gelezen over een cruiseschip waarop honderden passagiers vastzaten, omdat het nergens mocht aanmeren vanwege drie personeelsleden die de Mexicaanse griep onder de leden hadden
ehm, dag is geblokt maar tijd had ik nog niet, maar goed ik zie dan wel wanneer de chauffeuse meldt dat ik jas en tas moet pakken

Woeha voortgangsgesprek gehad op werk en dat was een lekkere opsteker! Baas vindt dat ik veel capaciteiten heb en dat we die nog wel kunnen gaan benutten. Verder doe ik gewoon mijn werk goed. Ha dat hebben we dan ook weer binnen.

Hai meiden, nu moe en aandacht er niet bij, dit weekend meer van mijn hand, maar dan met aandacht voor jullie
Cay; congrats met de ego-opsteker! Heb je verdient.

Dromende, das best onhandige fysio. Al moet ik zeggen dat ik enorm verwend ben met de mijne. Begint om 8 uur (indien nodig zelfs vroeger), draait avonduren, draait waar nodig weekenduren. Je komt er niet makkelijk tussen, maar hij is wel echt klantgericht op dat punt. Ideaal! Vertel, waarom zou je dan na het werk stress hebben? Ik volg je daar even niet in, sorry! Braaf is denk ik een te.......soft woord. Je mag jezelf best een pluim in de kont steken voor dat besluit. Dat zijn lastige dingen om te besluiten en je hebt er op dat front de laatste tijd een hoop gemaakt. Echt bewondering.

Leuk he, zo'n hartaanvallende piloot. Och, het kan je het beste op een Transatlantische vlucht gebeuren, dan is er namelijk standaard minimaal een 2e piloot (dus niet co) aan boord.

Lieske, dat cruiseschip volg ik ook ja. Klinkt me bijna als een droomscenario in de oren *schaamsmilie*. Dé manier om een vakantie beduidend te verlengen. Zieken zijn toch in quarantaine, er is altijd genoeg proviant aan boord voor paar dagen uitwijken, daarna kan boel vanaf land aangevuld worden en als klap op de vuurpijl betaald de verzekering wel voor de extra lange vakantie. Whoohoo!

Het klinkt stom, maar ik heb zelf zoiets van; als ik die griep toch zal krijgen, dan gaarne nu met de 1e golf. (wel even genezen zijn voor de vakantie of pas erna krijgen........) Liever die dan een latere, vaak sterkere, golf.

Ik heb trouwens recentelijk het besluit genomen om lekker mezelf te zijn en omarmen. Hatsjee, Roospower. Een onderdeel daarvan is dat ik besloten heb om te gaan voor dat gemeenteraads-gebeuren als het financiële en partij-technische plaatje klopt. Ik ga gewoon lekker voor mijn eigen ambitie en waarom zou ik eigenlijk wachten als ik weet dat ik nog moet groeien maar het in de toekomst toch ooit wel zou doen en goede begeleiding daarin kan krijgen? Sure, er gaat énorm over me heen gezeken worden, nou jammer dan. Dan heeft men maar een reden om te zeiken. Shuv' it. Dinsdag wordt er verder gepraat, dus ben benieuwd.

Oh, over Roospower gesproken. Ik heb maandag de voorzitter van de woningbouwvereniging bij zijn ballen in een wurgcontract getrokken. Hij beseft het zelf nog niet, geloof ik, maar dat is niet mijn probleem. Tot op heden is er zwart-op-wit nooit een kneiterharde datum uit gesproken. Nu krijg ik zwart-op-wit dat ik voor 1-6-2011 de sleutels in handen zal hebben voor een volledig aan mij aangepaste KLAAR ZIJNDE woning in mijn EIGEN dorp zal hebben. Lees; die nieuwbouw waarvan ze nog steeds denken dat die er binnen 2 weken staat, maar die nog jaren bouwvertraging op zal lopen (leuk joh, bezwaarprocedures in dit land en pikkerige buurtbewoners ), daar kunnen ze dus niet meer blind op varen. Als die nieuwbouw er niet miraculeus in ene spontaan even snel komt, dan zullen ze toch echt een bestaande woning moeten gaan aanpassen en beschikbaar stellen. Zo niet, dan stap ik rustig op 1 juni 2011 naar een advocaat om de boel voor de rechter te laten komen. Uch. Gnagna. En ik heb nog niet eens mijn geheime wapen in hoeven zetten tot op heden.
quote:

Lieske, dat cruiseschip volg ik ook ja. Klinkt me bijna als een droomscenario in de oren *schaamsmilie*. Dé manier om een vakantie beduidend te verlengen. Zieken zijn toch in quarantaine, er is altijd genoeg proviant aan boord voor paar dagen uitwijken, daarna kan boel vanaf land aangevuld worden en als klap op de vuurpijl betaald de verzekering wel voor de extra lange vakantie. Whoohoo!

Het klinkt stom, maar ik heb zelf zoiets van; als ik die griep toch zal krijgen, dan gaarne nu met de 1e golf. (wel even genezen zijn voor de vakantie of pas erna krijgen........) Liever die dan een latere, vaak sterkere, golf.

eens mijn geheime wapen in hoeven zetten tot op heden.

Haha, dat dacht ik ook: extra lang genieten aan boord en van het zonnetje Over het financiële aspect had ik nog niet eens nagedacht, maar dat maakt het nog aantrekkelijker, LOL.

W.b. die griep: ik heb wel serieus overwogen om voor de zekerheid Tamiflu te scoren . Wel netjes bij de huisarts, hoor, maar ik ben natuurlijk 'risicopatiënt', ahum, en ik voel er wel enigszins voor om ellende voor te zijn door preventief te slikken als ik me naar een risicogebied ga begeven. Of klink ik nu heel paranoïde?
Goede Roospoweracties, zeg ik
Roospower, YES! Goed zeg!

En wat goed dat je hebt besloten voor gemeenteraad. Spannend lijkt me dat!

Ik kan me wel voorstellen dat jullie op die manier een langere vakantie willen scoren Heerlijk, op kosten van wie dan ook lekker op boot in zonnetje... wie wil dat nou niet??

Ik vraag me af of ik die griep wel krijg. Ik kan me niet heugen wanneer ik griep gehad heb. Laatste keer dat ik iets had dat erop leek was toen ik zwanger was. Maar toen had ik gewoon alle griepsymptomen ná elkaar. Dus éerst (altijd eerst) hoofdpijn, toen heeel veeel hoesten, toen buikpijn/diarree.. zoiets. Ben je dus 3 weken van slag, maar echt griep leek het toch weer niet.

Ik denk dat de fysio mij alleen onder werktijd doet, omdat ik heb aangegeven dat ik 'm niet op m'n vrije dag wilde Dan moest ik er namelijk apart voor naar de stad en dat is niet echt rustig, op m'n vrije dag. Kost me zo een paar uur. Dat fysio na werk weer stress oplevert, heeft met 'spoorboekje' van kinderen vrij en eten maken enzo te maken. De oefeningen, die ik aan apparaten moet doen, doe ik wel na werktijd. Kost me nu een kwartiertje maar na de volgende keer wordt het weer meer.

Zo, ik ga genieten van rust en weekend. Hoewel.. er komt een vriendje slapen, vannacht. Morgen gaat LD op toernooiweekend met vriendinnetje mee, moet vast nog voor gewassen worden (inpakken doet ze gelukkig zelf.. dankzij luie mama en papa worden ze snel zelfstandig ) en zondag naar m'n ouders ivm vaderdag. En ohja, daar moet nog een cadeautje voor gekocht. Ik weet al wat, maar ik vergeet het steeds te halen

Zo

wijn

of toch maar niet?
Later is nu
hoi meiden,

moet ik voor volgende week maar extra bedjes regelen in Hilversum? gaan we er alemaal lekker bij liggen, na al die Forummoe-en andere moeheden. Ik ben ook moe. Moe van emoties rond lieve vriendin die gisteren met chemo is begonnen. Anderhalf uur rijden, 's nachts om 1uur thuis, daarna gewoon weer werken.

Vanmorgen heeft vriend zijn 1e sollicitatiegesprek gehad, 1e brief was gelijk raak, bij mij in het Radboud nota bene!

Nu wachten op vervolg.

We hebben nog geen tijdstip inderdaad en Roos een chauff aan de pillen,da's lekker.

Gezien al die ochtend en avond dips die ik voorbij heb zien komen stel ik een tijdstip rond 12 uur voor. Niet te vroeg,niet te laat. En dan maar zien hoelang we het volhouden? Zijn er nog wensen of allergieen ivm de lunch?

groetjes, ambra
He meiden!

Twaalf uur is wat mij betreft prima . Misschien de rest even ondergronds regelen? En Roos,ik hoop zó dat je erbij kan zijn! Zou het leuk vinden je te ontmoeten!

Verder klinkt Roospower enorm goed. En wat betreft leren en gezeik enzo: je komt er wel. Echt. Gezien onze wethouder, kun jij dat alleen maar beter doen (wil je geen wethouder worden in onze gemeente? Functie komt waarschijnlijk bij volgende verkiezingen vrij ) . Was weer een ouderwets staaltje, maar geloof dat dat ook meer iets gaat zijn voor ondergronds . Maar ik geloof in je meis (hoor André Hazes eronder )

En Spaanse... onee... Mexicaanse griep (ach, het spreekt allebei spaans.) Ben er niet zo bang voor eigenlijk. En ik pik het vast op. Heb niet zo'n sterke weerstand als onze Dreamer (En kinderen die me 'snachts wakker houden, wat ook niet bevordelijk is voor mijn weerstand).

Dreamer: wat leuk dat hondje er gaat komen! Willen jullie echt een pup? Of mag het ook al wat ouder zijn? Verder snap ik je stress en drukte. En twee banen op twee lokaties lijkt me ook best pittig... al is het alleen maar vanwege het constante switchen. Daarnaast dan nog huishouden alleen draaien, kinderen, werken, fysio. Je zou om minder moe worden . Ben wel blij te horen dat je meer gaat berusten. Je weet wat het is, dus weet je dat je je niet schuldig hoeft te voelen. Weet niet of je gevoel al meewerkt (geloof het niet he ) maar dat komt wel meis .

Lies: kan zo'n ijzertransfusie / bloedtransfusie nog wel? Gezien je reactie van vorige keer? En wat houdt coeliakie precies in? (Ken de term maar weet niet precies wat het inhoudt).

Cay, volgende datum voor je agenda (en die van Kay): 18 juli . Die uitnodiging komt er. Echt. Moet alleen de tijd nog vinden... (En Kay moet in mijn vriendenboekje schrijven mam. Ja maar, dat heeft hij toch al gedaan? Ja maar nóg een kééhéér *zucht*. Dussss ). (Is inderdaad erg leuk ja: Beer en Kay die elkaar volledig gevonden hebben!)

Ambra, wat goed dat de eerste soll raak is! Heeft hij de baan al, of alleen uitgenodigd? En als-dan, betekent dat iets voor jullie? Of gaat dat veel te snel voor jullie?

Wat betreft mijn klaagklaag zeurzeur: ik weet de oorzaak. IK kreeg griep . Als ik ziek word is de wereld altijd erg zwart. en woensdagmiddag wérd ik me toch beroerd. Donderdag op paracetamol doorgebracht, vanmorgen ook en nu gaat het wel weer. Nouja: misschien was het dan geen griep. Maar wel koorts-hoofdpijn-lamlendigheid zeg maar

Wat betreft endo en gewrichtspijn: die kende ik nog niet! Dacht dat ik aardig wat van de ziekte wist en ik weet ook wel dat het overal kan gaan zitten (ken via het forum iemand met endo in de navel), maar nee, nooit gekoppeld aan gewrichtspijn... Dat wordt dus niet een bezoekje aan de huisarts maar een belletje met de gyn begrijp ik? (Potdomme, blijft die buikpijn beheersbaar, zal je zien dat dit het volgende is...)
O, vergeet ik volledig te reageren op flesvoeding / kunstvoeding. Ehm... ja. Beetje vloeken in de kerk hier . Dat wil zeggen: de kinderarts heeft aangegeven dat het voor Meis erg goed is om zo lang mogelijk volledig aan de bv te zitten vanwege haar darmpjes, waar ze nog regelmatig last van heeft. Gezien het feit dat haar vader een darmaandoening heeft, haar opa en haar overgrootopa, en oja: aan mijn kant haar oma en haar overgrootopa (weliswaar niet dezelfde darmaandoening als aan lief's kant, maar hé, wel in de darmen) neem ik dat advies nogal serieus. Vantevoren had ik bedacht dat ik er niet zo'n halszaak van ging maken als bij Beer en dat ik zou gaan kolven wat lukte en de rest aan zou vullen met kv. En als het niet goed ging,zou ik overstappen. Maar nee dus. En ik ben eigenwijs. Wel eens wat van gemerkt? Vast niet . Dus als ik mij dan voorneem om tenminste zes maanden volledig te voeden, dan zal ik er alles aan doen om dat te halen. Daarbij vind ik mijzelf nu even ondergeschikt aan Meis. Voor haar is dit het beste, zij is van mij afhankelijk, ik kom er wel weer bovenop. En hé: nog anderhalve maand en we zitten op de zes maanden. Wat is anderhalve maand op een mensenleven?

(Maar kan mijn meis niet gewoon door gaan slapen? Please? Mèn, dat zou al een hoop schelen!)

En nu wilde ik nog ergens op reageren... maar geen idee meer op wat. Dus dan ga ik mijn lief maar achterna. Trusten!

Oja! Weet het al! Het wijntje van Dream! Doe lekker meis.Ik heb vandaag voor het eerst in.... kan het me niet meer heugen...wijn gedronken. Vier slokjes. En toen werd ik al licht in het hoofd (Goed man, dat ont-alcoholen: je hebt daarna bijna niets meer nodig om effect te bereiken )
18e is geblokkeerd voor Beer

Lekker klagen hier hoor meis, dat mag Ik snap best dat je er door heen zit en kan me goed voorstellen dat het druk legt dat gevoel van "oh help heb ik wel genoeg?"

Roos wat lekker die Roospower! Doen!

Ik ben ff uitgeluld, ga morgen met broer naar Metallicafestival in Nijmegen morgen, ff energie sparen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven