Mei muts, jouw muts?

01-05-2007 21:27 701 berichten
Een variant op Remma :P
Rubber vrees ik. Ik wil geen Mirena of andersoortige spiralen en pil is ook geen optie als ik al zo reageer op de Nuvaring. Dus maar ff niks. Eerlijk gezegd heb ik me daar altijd het lekkerst bij gevoeld.
Alle reacties Link kopieren
Rubber en niks, dat is toch niet helemaal hetzelfde :P
Ja zeg, dat van dat kotsen vind ik ook raar. Maar aan de andere kant, misschien zat hem gewoon wat dwars. Balen van die shirts.

Wb de dvdspeler in de auto; ik had er nog nooit van gehoord tot mijn

ouders aanboden er een voor de kinders verjaardag te geven, vond ik wel

een goed idee. Wij gaan dus mét dvd naar La France, ik vraag me alleen

af of 't zin heeft want mijn kinderen zijn helemaal geen tvkijkers! :D

Zo. Ik ben er verder klaar mee vandaag. Ongesteld, zere benen, mokkig

en moe. Ik ga nog ff een stukje schrijven voor mijn weblog en dan

lekker in bad.
Geen idee of dat na de zwangerschappen anders zou zijn, maar dat het van de hormonen komt lijkt me niet heel onwaarschijnlijk, ik had die klachten zo ongeveer van de pil, vooral de hoofdpijn was een opluchting, dat die opeens weg was. Had echt geen idee dat het daarvan kwam.

Ik heb de Hema ook niet meer gehaald, overdag kwam het er niet van en vanavond regende het. Ik had toch niet echt iets nodig, al was ik vast alsnog met een tas vol dingen thuisgekomen als ik wel was gegaan. ;)

Pammie's tip, stamppot, opgevolgd, maar ze vond de zuurkool stamppot helaas geen succes, alleen met veel appelmoes ging er nog iets in. Ik vond hem wel lekker, vond het echt weer voor zuurkool.

En vanavond zaten we op de bank met een verse gevulde koek en chocomel met slagroom. ;)

Balen zeg, van die stiftvlekken. Kinderen en viltstiften, geen combinatie :P. Hopelijk krijg je het er nog uit!
Zuurkool  Ik eet echt alles maar zuurkool... yuk.

Ik heb een rare kotser, waarschijnlijk zat het hem ook dwars, toen hij overgegeven had was hij meteen ontspannen. Hij heeft nog geslapen tot half 4. Hij is echt onwaarschijnlijk lief voor zo'n gepokt kind. Heb hem nog geen één keer zien krabben.

Ik wilde nog iets schrijven...
Niet niets Nip, incidentele anticonceptie. Pamman zei net dat hij twijfelde aan een derde dus hij zal wel trouw gebruiker worden weer :P
Voor Remma dat ze de mannetjes overleefd heeft: ik doe het niet na.

*; voor Pammie voor: spugend kind, stiftvlekken en hormoonellende. Ik heb de pil altijd zonder problemen geslikt, maar na de bevalling blééf ik doorbraakbloedingen houden, bere-iritant. Ik gooide het op ouder worden, maar jij bent een stuk jonger Pam, dus het kan idd best post-zwangerschapsgedoe zijn. het kan overigens ook andersom: vriendin die eerder nooit goed op pil reageerde, slikt nu, na zwangerschap, zonder  problemen.

*; voor Elessie met haar hormonen en andere ellende.

*; voor Citro en de rest natuurlijk

Vandaag dus naar Belgie geweest. Zou om half 8 de trein hebben: die ging niet, locomotief stuk. :?daarna een trein een uur later, zodat we (collega en ik) 'al' om half 12 in Mechelen waren, waar we wel 3 uur iets nuttigs hebben gedaan. Daarna weer drie uur met bus en trein terug: hoezo tijdsverspilling! Maar ja, was ook meer beleefdheidsbezoekje/ gebaar-van-goede-wil  dan echt belangwekkend. en het betrof onderwerpen die beter 'live' te bespreken waren dan over de mail, dat dan weer wel. was gelukkig wel redelijk op tijd dus terug. Kan alleen geen trein meer zien.
quote:Niet niets Nip, incidentele anticonceptie. Pamman zei net dat hij twijfelde aan een derde dus hij zal wel trouw gebruiker worden weer :PVast :P
Ik weet niet waar ik de *; aan verdiend heb, maar ik vind het wel lief hoor :P

Altijd leuk, een dagje treinen Sok :? voor een paar uurtjes Belgie. Wel fijn dat je weer redelijk op tijd terug was.
Spugend kind was echt verreweg het minst erg. Ik vond de stiftvlekken echt heel erg. En Mini voelde dat terwijl ze het niet expres deed, dat was wel erg sneu. Dat teleurgestelde koppie.

Ik vind 6 uur treinen echt nog wel het ergst.
Ha, rubber, het manneke dat ontstaan is m.b.v. rubber heeft vanmiddag zijn verjaardagsfeestje gehad 

Wij hebben een probleem hier. Remman heeft andere baan aangeboden gekregen, 1 uur reisafstand, dus 2 uur per dag kwijt. Ik weet dat het niets is in vergelijking met wat Nippo eerst deed, maar echt blij ben ik er niet mee.
O, en Sokje, Remman gaat dan met de: TREIN.
Ik had vandaag trouwens weer een leuke bij de apotheek Sok. Ik kwam daar met waterpokken-kind en wilde iets om hem mee in te smeren. Kreeg ik Calendulan-emulsie mee van VSM. Lees ik thuis de bijsluiter, staat daar expliciet in dat je het alleen op een intacte huid mag gebruiken. Ik apotheek gebeld want hij heeft ook al korstjes. Zij moest het ook weer navragen aan de apotheker maar ze raadden het met toch af om het op de korstjes te smeren. Er was nog niet voldoende onderzoek naar geweest. Tsja, da's wel lastig. Maar hij gaat er niet dood aan als ik het wel doe, daar was ze vrij zeker van :P
quote:O, en Sokje, Remman gaat dan met de: TREIN.join the club!

kan me voorstellen dat je er tegenop ziet: hoeveelreistijd heeft-ie nu?
Zou ik ook niet blij mee zijn Remaa. Is het echt zijn droombaan?
quote:Ik had vandaag trouwens weer een leuke bij de apotheek Sok. Ik kwam daar met waterpokken-kind en wilde iets om hem mee in te smeren. Kreeg ik Calendulan-emulsie mee van VSM. Lees ik thuis de bijsluiter, staat daar expliciet in dat je het alleen op een intacte huid mag gebruiken. Ik apotheek gebeld want hij heeft ook al korstjes. Zij moest het ook weer navragen aan de apotheker maar ze raadden het met toch af om het op de korstjes te smeren. Er was nog niet voldoende onderzoek naar geweest. Tsja, da's wel lastig. Maar hij gaat er niet dood aan als ik het wel doe, daar was ze vrij zeker van :Ptsja, een lastige: tis nl ong het enige dat je mag geven tegen jeuk aan kinderen onder de twee. ik weet zo 1-2-3 niet waarom je het niet op een niet-intacte huid mag smeren: zou kunnen zijn vanwege infectierisico of vanwege verhoogde opname van 'werkzame' stof.
Nou da's fijn, dattie er niet aan doodgaat! :D

Meave, heb vraagje in ak gezet ivm meeting.
Het is gewoon hetzelfde werk als hij nu doet, alleen gaat het bedrijf waar hij nu werkt aan het eind van het jaar naar Utrecht, da's 2,5 reistijd. Nog minder dus. Ik vind alleen dat hij ook nog in Remmastad moet proberen te solliciteren, dat heeft hij nog niet gedaan nl.
Het zou meer kunnen irriteren. Maar schijnbaar heb je ook een 'gewone'' Calendulan die je ook mag smeren op wondjes, die had mijn vriendin namelijk. Met waterpokken is het nogal lastig ontwijken natuurlijk, korstjes.
quote:. Maar hij gaat er niet dood aan als ik het wel doe, daar was ze vrij zeker van :P
Ik vroeg het zelf, of hij er dood aan zou gaan. Ze waren zo terughoudend, ik werd ietwat kriegel van.
Dat vermoedde ik al.
Ik zou toch ook bij jullie in de buurt gaan solliciteren Remma. Ik weet niet (meer) wat Remman doet, is er in zijn werk veel te vinden?

Weet je wat ik raar vond vandaag, de reclame over kindsoldaten direct na Sesamstraat. Op z'n zachtst gezegd vreemde timing.
Hij zit in de IT. Is hier veel op detachering, dus dan weet je ook niet altijd waar je terechtkomt. Toch zit hier in de stad ook wel wat waar hij voor vast zou kunnen solliciteren. Maar goed, hij twijfelt erg.
Als hij nu een keus maakt is dat toch niet voor altijd? Hou je opties open zou ik zeggen, solliciteer en ga praten als je uitgenodigd wordt. En maak daaruit je keuze. Zoveel reistijd vraagt veel van jezelf maar ook van je gezin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven