Mei muts, jouw muts?

maandag 7 mei 2007 om 19:42
Lieieief Pammie.
Hier begint mini nu ook met het knuffelen van broer en zus. Vanmorgen haalde ik hem uit bed en liepen we samen naar het bed van meis, die nog sliep. Mini had het eerst niet door, dus ik riep hem bij het bed. Toen hij ineens zag dat meis daar nog lag te slapen, begon hij te stralen, boog over haar een en plantte zijn mondje in haar nek, armpjes om haar heen. En dan zegt hij: mmmmmmmmmm.
Hier begint mini nu ook met het knuffelen van broer en zus. Vanmorgen haalde ik hem uit bed en liepen we samen naar het bed van meis, die nog sliep. Mini had het eerst niet door, dus ik riep hem bij het bed. Toen hij ineens zag dat meis daar nog lag te slapen, begon hij te stralen, boog over haar een en plantte zijn mondje in haar nek, armpjes om haar heen. En dan zegt hij: mmmmmmmmmm.

maandag 7 mei 2007 om 22:22
Wat vertederend Remma! Mannie zegt alleen maar mmmmmmmmmm als hij lekker eten ziet 
Ik moet zeggen dat ik wel ontzettend geniet van hem momenteel. Hij is zo charmant en schattig. Mini is ineens weer erg wijs in haar uitspraken en gesprekken. We hebben de hele weg naar zuslief zitten kletsen, zo leuk
Hamburgers waren lekker maar niet zo gezond. Ik ga naar bed, ben morgenochtend alleenstaande mama.
Trusten.

Ik moet zeggen dat ik wel ontzettend geniet van hem momenteel. Hij is zo charmant en schattig. Mini is ineens weer erg wijs in haar uitspraken en gesprekken. We hebben de hele weg naar zuslief zitten kletsen, zo leuk
Hamburgers waren lekker maar niet zo gezond. Ik ga naar bed, ben morgenochtend alleenstaande mama.
Trusten.
maandag 7 mei 2007 om 22:57
Pammie en Remma, wat een lieve knuffelkinderen hebben jullie. Mijn meisje lijkt de laatste tijd meer op een heksje. Maar wel een lief heksje. Ze kan enorm hard NEEEEE!! roepen. Ze begint nu ook echt te kletsen. Heeft wel rare woorden. Zo noemt ze een baby of een pop een beeje. En als ik het over haar pop heb heft ze direct het Bob de Bouwer lied aan
Met fesje bedoelt ze verven. Schommel is boele. Ik doe er soms weken over voordat ik erachter ben wat ze bedoelt.
Met mijn jeuk gaat het beter. Moet geloof ik geen cashewnoten meer eten. Man is ook weer enigszins aanwezig. Het was hem geraden ook.
Kun je die stift niet meer van de bank afpoetsen Pammie? Ik zou er niet blij mee zijn. Gelukkig dat mannie het zelf mooi vindt.
Ik probeer ook altijd om vroeg te zijn als ik alleen ben, dus ik begin vroeg, maar het gaat dan toch vaak ergens mis. Ze liggen dan toch nog wel om half acht in bed, maar echt heel snel ben ik niet.
Nippo, vind jij het fijn om 's avonds te werken? Ik heb er echt een enorme hekel aan, aan thuiswerken in het algemeen eigenlijk. Heb ook geen laptop of fatsoenlijke computer, dus het schiet ook niet op. En ik ga dan altijd opruimen, of andere nuttige taken doen. Kan dus maar beter op mn werk zitten.

Met mijn jeuk gaat het beter. Moet geloof ik geen cashewnoten meer eten. Man is ook weer enigszins aanwezig. Het was hem geraden ook.
Kun je die stift niet meer van de bank afpoetsen Pammie? Ik zou er niet blij mee zijn. Gelukkig dat mannie het zelf mooi vindt.

Ik probeer ook altijd om vroeg te zijn als ik alleen ben, dus ik begin vroeg, maar het gaat dan toch vaak ergens mis. Ze liggen dan toch nog wel om half acht in bed, maar echt heel snel ben ik niet.
Nippo, vind jij het fijn om 's avonds te werken? Ik heb er echt een enorme hekel aan, aan thuiswerken in het algemeen eigenlijk. Heb ook geen laptop of fatsoenlijke computer, dus het schiet ook niet op. En ik ga dan altijd opruimen, of andere nuttige taken doen. Kan dus maar beter op mn werk zitten.
maandag 7 mei 2007 om 23:13
Leuk ook al die opoe verhalen.Toen meisje net een paar weken oud was belde de (toen al enigzins demente) oma van Koekenman om te feliciteren en te vragen hoe het ging. Ik zei dat het allemaal prima ging, maar wel erg druk, waarop zij riep: 'Ja, ik heb er geen medelijden mee hoor! Je hebt het zelf gewild! Wij deden er altijd 3 jaar tussen (tussen de kinderen bedoelde ze) en dat beviel altijd heel goed. Geen medelijden!!' En toen hing ze op

dinsdag 8 mei 2007 om 06:25
Hoi, ik meld me ook weer even. Drukke dagen achter de rug en dus geen
tijd voor computeren, maar dat komt de komende dagen wel weer.
Even zo eens reageren op een aantal dingen die ik me uit het blote hoofd herinner.
Koeky, man weg is niet leuk inderdaad. Ankyman is ook vaak weg, al is
het veel en veel beter dan vorig jaar, toen hij eigenlijk standaard
elke avond en het grootste deel van het weekeinde weg was. Daar baalde
ik weleens van, nu is het een paar avonden in de week en regelmatig een
dag of 3-4 voor zijn werk Dat is goed te doen, vorig jaar had ik soms
weleens het idee dat ik wel heel veel alleen moest doen. Jeuk is
helemaal niet fijn, dat had ik in de zwangerschap van mini-Anky zo erg,
wat een ramp was dat. Gelukkig dat het nu weer beter gaat met je.
Mini-Anky had ook lang fantasiewoorden: een wolk was een boit...
Nippo, wauw, wat een gaaf weekeinde was dat. Je klinkt echt heel
gelukkig als je er over schrijft. Ik heb het alleens vaker gezegd, maar
ik kreeg soms al de kriebels als ik allleen maar las over je reistijden
naar het werk. Natuurlijk doe je het gewoon als je er in zit (je moet
wel), maar ik kan me voorstellen dat het leven nu een stuk relaxter is.
Vooral nu de zomer komt en jullie lekker van de tuin kunnen genieten
(ik ben nog elke dag blij met onze grote tuin hier). En ook fijn dat
Nipman ook bijna klaar is met zijn gereis.
Wat heb je de kinderen vroeg in bed trouwens. Petje af. Ik krijg ze
nooit voor 19.30 in bed, en vaak is het 20 uur. mini-Anky doet nog een
kort middagslaapje en die slaapt dan natuurlijk niet om 19 uur al en
Ankymannie wordt ook pas moe rond 20 uur. Ik hoop wel dat ik ook naar
19 uur kan als de middagslapen er uit zijn. Lijkt me heerlijk om 's
avonds een uur extra te hebben.
Knuffelen: hier erg veel en de Ankymannie knuffelt ook mini-Anky
regelmatig. Helaas is hij niet zo subtiel en regelmatig storten ze
beiden op de grond als Ankymannie mini-Anky weer eens frontaal
'aanvalt'. Mini-ANky heeft het dus niet zo op het gekus van Ankymannie.
Het is wel een schattig gezicht overigens.
Thuiswerken: geen ervaring mee. Het lijkt me wel een keer lekker, maar
dan echt als vervanging van gewone werktijd, niet als onbetaald extra .
Ik werk natuurlijk maar 3 dagen en heb die 3 dagen ook echt nodig
als contacttijd, waardoor thuiswerken niet handig is, al zou het wel
goed kunnen qua huidige werkzaamheden. Maar ik zou teveel missen omdat
ik niet in het 'wandelgangencircuit' verkeer denk ik. Voorlopig dus
niet, wellicht wel als ik ooit meer ga werken of als oudste in aug naar
school gaat, vooral ook omdat ik toch weer ruim 30km van werk woon
(helaas, helaas, ik mis het fietsen naar het werk zo verschrikkelijk).
Verder ga ik nog even bijlezen op het forum enzo en dan werken. Ondanks
een nachterlijke huilsessie van Ankymannie (hij had volgens mij ergens
pijn, ik hoop geen oren) ben ik redelijk bijgslapen, dus ik hoop op een
productieve werkdag vandaag (het begint nu echt druk te worden op het
werk).
tijd voor computeren, maar dat komt de komende dagen wel weer.
Even zo eens reageren op een aantal dingen die ik me uit het blote hoofd herinner.
Koeky, man weg is niet leuk inderdaad. Ankyman is ook vaak weg, al is
het veel en veel beter dan vorig jaar, toen hij eigenlijk standaard
elke avond en het grootste deel van het weekeinde weg was. Daar baalde
ik weleens van, nu is het een paar avonden in de week en regelmatig een
dag of 3-4 voor zijn werk Dat is goed te doen, vorig jaar had ik soms
weleens het idee dat ik wel heel veel alleen moest doen. Jeuk is
helemaal niet fijn, dat had ik in de zwangerschap van mini-Anky zo erg,
wat een ramp was dat. Gelukkig dat het nu weer beter gaat met je.
Mini-Anky had ook lang fantasiewoorden: een wolk was een boit...
Nippo, wauw, wat een gaaf weekeinde was dat. Je klinkt echt heel
gelukkig als je er over schrijft. Ik heb het alleens vaker gezegd, maar
ik kreeg soms al de kriebels als ik allleen maar las over je reistijden
naar het werk. Natuurlijk doe je het gewoon als je er in zit (je moet
wel), maar ik kan me voorstellen dat het leven nu een stuk relaxter is.
Vooral nu de zomer komt en jullie lekker van de tuin kunnen genieten
(ik ben nog elke dag blij met onze grote tuin hier). En ook fijn dat
Nipman ook bijna klaar is met zijn gereis.
Wat heb je de kinderen vroeg in bed trouwens. Petje af. Ik krijg ze
nooit voor 19.30 in bed, en vaak is het 20 uur. mini-Anky doet nog een
kort middagslaapje en die slaapt dan natuurlijk niet om 19 uur al en
Ankymannie wordt ook pas moe rond 20 uur. Ik hoop wel dat ik ook naar
19 uur kan als de middagslapen er uit zijn. Lijkt me heerlijk om 's
avonds een uur extra te hebben.
Knuffelen: hier erg veel en de Ankymannie knuffelt ook mini-Anky
regelmatig. Helaas is hij niet zo subtiel en regelmatig storten ze
beiden op de grond als Ankymannie mini-Anky weer eens frontaal
'aanvalt'. Mini-ANky heeft het dus niet zo op het gekus van Ankymannie.
Het is wel een schattig gezicht overigens.
Thuiswerken: geen ervaring mee. Het lijkt me wel een keer lekker, maar
dan echt als vervanging van gewone werktijd, niet als onbetaald extra .
Ik werk natuurlijk maar 3 dagen en heb die 3 dagen ook echt nodig
als contacttijd, waardoor thuiswerken niet handig is, al zou het wel
goed kunnen qua huidige werkzaamheden. Maar ik zou teveel missen omdat
ik niet in het 'wandelgangencircuit' verkeer denk ik. Voorlopig dus
niet, wellicht wel als ik ooit meer ga werken of als oudste in aug naar
school gaat, vooral ook omdat ik toch weer ruim 30km van werk woon
(helaas, helaas, ik mis het fietsen naar het werk zo verschrikkelijk).
Verder ga ik nog even bijlezen op het forum enzo en dan werken. Ondanks
een nachterlijke huilsessie van Ankymannie (hij had volgens mij ergens
pijn, ik hoop geen oren) ben ik redelijk bijgslapen, dus ik hoop op een
productieve werkdag vandaag (het begint nu echt druk te worden op het
werk).
dinsdag 8 mei 2007 om 10:43
Mannie nog ziek geworden van de waterpokken, hoop het niet. Hier geprobeerd zondag de waterpokken te ontwijken voor Mini (niet op visite gegaan)...heerst het op de creche ook weer . We zien wel.
Citro, ik maakte altijd eten voor mijn werkdagen van te voren. Dan is het aanschuiven en dan heb je tenminste nog even tijd om te spelen met je kind en tijd voor het bedritueel, anders vind ik het enorm haasten. Zag er vreselijk tegenop, maar het went eigenlijk heel snel. Nu ook met twee en bv rond etenstijd, het vindt toch zijn weg wel weer.
Hier vandaag zo'n zeurdag. Esmannie is niet te harden werkelijk. Heb al boodschappen gedaan, hem buiten laten spelen, niets helpt. Nu lekker ontverantwoord Bumba aangezet, heerlijk rustig!
In het kader apart tot zeer apart...
Esman vroeg van de week aan iemand of ze weleens zingen met hun kind. Antwoord...Nee want de cd-speler is kapot :?.
Wij kennen mensen die op vakantie gaan, met vliegtuig naar volgens mij de plek waar Sokje vorig jaar is geweest. Nemen hun eigen campingbed en al het eten voor de kinderen mee, want je weet maar nooit. Je zit verdorie niet in de rimboe!
Gelachen van de week met de kleine man. Ik zat achter de computer en hij riep maar Bij Bij (wilde duidelijk op schoot, maar daar had ik even geen zin in). Dus ik vraag waarbij? Hij...Aardbei! Drie keer raden wat zijn favoriete fruit is.
Hebben jullie trouwens de kortingsactie voor morgen gezien bij de Hema? Anders plak ik het even in de AK.
Citro, ik maakte altijd eten voor mijn werkdagen van te voren. Dan is het aanschuiven en dan heb je tenminste nog even tijd om te spelen met je kind en tijd voor het bedritueel, anders vind ik het enorm haasten. Zag er vreselijk tegenop, maar het went eigenlijk heel snel. Nu ook met twee en bv rond etenstijd, het vindt toch zijn weg wel weer.
Hier vandaag zo'n zeurdag. Esmannie is niet te harden werkelijk. Heb al boodschappen gedaan, hem buiten laten spelen, niets helpt. Nu lekker ontverantwoord Bumba aangezet, heerlijk rustig!
In het kader apart tot zeer apart...
Esman vroeg van de week aan iemand of ze weleens zingen met hun kind. Antwoord...Nee want de cd-speler is kapot :?.
Wij kennen mensen die op vakantie gaan, met vliegtuig naar volgens mij de plek waar Sokje vorig jaar is geweest. Nemen hun eigen campingbed en al het eten voor de kinderen mee, want je weet maar nooit. Je zit verdorie niet in de rimboe!
Gelachen van de week met de kleine man. Ik zat achter de computer en hij riep maar Bij Bij (wilde duidelijk op schoot, maar daar had ik even geen zin in). Dus ik vraag waarbij? Hij...Aardbei! Drie keer raden wat zijn favoriete fruit is.
Hebben jullie trouwens de kortingsactie voor morgen gezien bij de Hema? Anders plak ik het even in de AK.

dinsdag 8 mei 2007 om 11:25
Eten meenemen heb ik nooit gedaan (te lui voor), maar ik kan het ook wel weer begrijpen. Toen we met mini-Anky naar Spanje gingen was ze net aan de fruit- en groentehap begonnen en was er geen enkel potje te vinden zonder veel toegevoegde suikers. Nou ben ik er ook weer niet zo heel moeilijk in (mini-Anky vond de potjes heerlijk), maar een beetje vreemd is het wel (en stukken eten was hier nooit zo'n succes voor de 7 maanden). Uiteindelijk heeft ze destijds veel op broodkorsten gesabbeld .
Eten vooruit maken doe ik altijd op werkdagen. Anders eten we namelijk na 6 uur en dat is niet bevorderlijk voor het eetgedrag van de Ankyndjes. Af en toe baal ik er weleens van, sta ik om 22 uur nog te koken, maar als je thuiskomt na een dag werken is het wel lekker.
Eten vooruit maken doe ik altijd op werkdagen. Anders eten we namelijk na 6 uur en dat is niet bevorderlijk voor het eetgedrag van de Ankyndjes. Af en toe baal ik er weleens van, sta ik om 22 uur nog te koken, maar als je thuiskomt na een dag werken is het wel lekker.

dinsdag 8 mei 2007 om 20:43
Die opoe's toch, die zijn nog van het principe "niet lullen maar poetsen".
En lekker onsubtiel
De mijne zei toen ik ooit mijn haar rood geverfd had: weet je wat ik nou niet mooi vind? je haar! het is een rare kleur! hihi, het kwam er zo spontaan uit dat ik moest lachen.
Esmee, fijn vooruitzicht dat het went, met een beetje vooruit koken en vooruitplannen.
We waren ver gezakt trouwens.
Mini gaat weer als een trein met de woordjes, ik heb weer een hele rits nieuwe gehoord:
bijte, dinke, luie(r), bote(r), appetap, melk, meer, billen, pute (3x raden wat dat is
) en ze kan jouw naam ook al zeggen Sok, ze maakt er alleen ok van 
En laatst wilde ze heel graag kaas toen ik boterhammen aan het maken was, dat ging zo van: mama, mama, kaas, ja ! ja! (en toen het niet opschoot een ongeduldig: nou! nou!)
En lekker onsubtiel

De mijne zei toen ik ooit mijn haar rood geverfd had: weet je wat ik nou niet mooi vind? je haar! het is een rare kleur! hihi, het kwam er zo spontaan uit dat ik moest lachen.
Esmee, fijn vooruitzicht dat het went, met een beetje vooruit koken en vooruitplannen.
We waren ver gezakt trouwens.
Mini gaat weer als een trein met de woordjes, ik heb weer een hele rits nieuwe gehoord:
bijte, dinke, luie(r), bote(r), appetap, melk, meer, billen, pute (3x raden wat dat is

En laatst wilde ze heel graag kaas toen ik boterhammen aan het maken was, dat ging zo van: mama, mama, kaas, ja ! ja! (en toen het niet opschoot een ongeduldig: nou! nou!)

dinsdag 8 mei 2007 om 21:37
Pfoe, heb net Zoy d'r topic zitten lezen en ik moet zeggen, dat hakt er
toch écht in bij me. Niet verwacht dat ik zoveel met een forummer (met
wie ik niet schrijf) zou meevoelen.
Maar even iets anders, ik heb op de AK 1) gepost over de meeting
(hebben we al een tijd?) en 2) een nieuw topic geopend m.b.t. een heel
leuk mailtje dat ik heb gekregen. Hij is een beetje beroerd
gecopy-paste, maar verder is hij wel goed te lezen. Wilde ik graag met
jullie delen.
toch écht in bij me. Niet verwacht dat ik zoveel met een forummer (met
wie ik niet schrijf) zou meevoelen.
Maar even iets anders, ik heb op de AK 1) gepost over de meeting
(hebben we al een tijd?) en 2) een nieuw topic geopend m.b.t. een heel
leuk mailtje dat ik heb gekregen. Hij is een beetje beroerd
gecopy-paste, maar verder is hij wel goed te lezen. Wilde ik graag met
jullie delen.
dinsdag 8 mei 2007 om 21:41
tsja: zoy d'r topic is heel heftig. Wat een toestand en wat staast ze allemaal nog te wachten.
heb al gereageerd op je AK-berichtje: cool hoor!
wat kan die mini van Citro al ouwehoeren zeg! en wat een wijsneus.
hou het kort: moet zo nog douchen: ik moet morgen naar Belgie voor het werk en moet de trein van half 8 hebben. en ik moet maar zien hoe laat ik terug ben:(
heb al gereageerd op je AK-berichtje: cool hoor!
wat kan die mini van Citro al ouwehoeren zeg! en wat een wijsneus.
hou het kort: moet zo nog douchen: ik moet morgen naar Belgie voor het werk en moet de trein van half 8 hebben. en ik moet maar zien hoe laat ik terug ben:(

dinsdag 8 mei 2007 om 21:58
Ik heb nog steeds moeite, met die hele heftige topics, maar ik lees haar topic wel. Komt mij een beetje te dichtbij al die ziekenhuis toestanden.
En inderdaad, mini is echt een enorme klets. Ik hoorde haar laatst in bed via de babyfoon hele verhalen vertellen: opa, oma, mama, beer, kijk, boek, ia ia (er staat een ezel in dat boek)
Heb ook op de AK gereageerd.
En inderdaad, mini is echt een enorme klets. Ik hoorde haar laatst in bed via de babyfoon hele verhalen vertellen: opa, oma, mama, beer, kijk, boek, ia ia (er staat een ezel in dat boek)
Heb ook op de AK gereageerd.
dinsdag 8 mei 2007 om 22:10
Ik ken Zoyla eigenlijk helemaal niet, heb maar heel af en toe eens iets van haar gelezen. Niettemin is het echt een verschrikkelijk verhaal. Ik kijk er niet te vaak, kan er niet goed tegen.
Wat een lekkere klets, die mini van jou Citronella! En, wat betekent pute? Spugen? Koekenmeisje kan trouwens ook al heel lang kaas zeggen, want een heel belangrijk woord voor haar. Haar ongeveer aller-eerste woord was anne, wat betekende ander, soms in de zin van ene sok, andere sok, maar meestal zo van: nee mama, dit boekje/eten/puzzeltje/etc. vind ik stom/vies, breng me even wat anders aub.
Wanneer gaan jullie naar Turkije? Lekker hoor, nog even weg voordat je buik te groot wordt. Ben er nog nooit geweest, maar pak melkpoeder meenemen lijkt me handig.
Toen ik nog BV gaf kookte ik ook vantevoren voor de werkdagen, want om 18.00 uur thuis komen, dan voeden, dan koken, dat ging niet. Nu doe ik het niet meer, ik heb er echt een hekel aan om 's avonds nog in de keuken te staan. We hebben wel een weekmenu dat we op zaterdag al bedenken, en dat hangen we dan ook op. Op de dagen dat ik werk eten we makkelijk, dus aardappels/vlees/diepvriesgroente (ik kan heel snel aardappels schillen), of chili bijvoorbeeld, dat vinden de kinderen namelijk erg lekker.
Wij hebben net een overzicht gemaakt van onze uitgaven en inkomsten. Daar kwam uit dat we eigenlijk elke maand 600 Euro over zouden moeten houden. Ik vraag me af waar die zich dan steeds verstoppen.
Het stinkt momenteel heel erg in onze kelder, volgens mij ligt er een dood beest of zo. Zo ruikt het in ieder geval. We kunnen de oorzaak alleen niet localiseren. Naja, neus dicht en hopen dat het vanzelf weer overgaat.
Pammie, hoe is het met de waterpokken?
Wat een lekkere klets, die mini van jou Citronella! En, wat betekent pute? Spugen? Koekenmeisje kan trouwens ook al heel lang kaas zeggen, want een heel belangrijk woord voor haar. Haar ongeveer aller-eerste woord was anne, wat betekende ander, soms in de zin van ene sok, andere sok, maar meestal zo van: nee mama, dit boekje/eten/puzzeltje/etc. vind ik stom/vies, breng me even wat anders aub.
Wanneer gaan jullie naar Turkije? Lekker hoor, nog even weg voordat je buik te groot wordt. Ben er nog nooit geweest, maar pak melkpoeder meenemen lijkt me handig.
Toen ik nog BV gaf kookte ik ook vantevoren voor de werkdagen, want om 18.00 uur thuis komen, dan voeden, dan koken, dat ging niet. Nu doe ik het niet meer, ik heb er echt een hekel aan om 's avonds nog in de keuken te staan. We hebben wel een weekmenu dat we op zaterdag al bedenken, en dat hangen we dan ook op. Op de dagen dat ik werk eten we makkelijk, dus aardappels/vlees/diepvriesgroente (ik kan heel snel aardappels schillen), of chili bijvoorbeeld, dat vinden de kinderen namelijk erg lekker.
Wij hebben net een overzicht gemaakt van onze uitgaven en inkomsten. Daar kwam uit dat we eigenlijk elke maand 600 Euro over zouden moeten houden. Ik vraag me af waar die zich dan steeds verstoppen.
Het stinkt momenteel heel erg in onze kelder, volgens mij ligt er een dood beest of zo. Zo ruikt het in ieder geval. We kunnen de oorzaak alleen niet localiseren. Naja, neus dicht en hopen dat het vanzelf weer overgaat.
Pammie, hoe is het met de waterpokken?
dinsdag 8 mei 2007 om 22:16
dinsdag 8 mei 2007 om 22:18
Sokje, succes met de reis naar Belsj (zo noemen ze dat hier)
Esmee, het is bijna niet voor te stellen he, dat mensen zelf niet een liedje kunnen zingen met hun kinderen. Ik moet zeggen dat Koekenman ook niet echt een talent voor zingen of voor het onthouden van teksten heeft. Het niveau 'altijd is Kortjakje ziek' haalt hij nog net, maar bijvoorbeeld 'in de Maneschijn' is echt te hoog gegrepen. Hij kan het gewoon niet onthouden. Koekenjongetje zingt nu al beter dan hij.
Esmee, het is bijna niet voor te stellen he, dat mensen zelf niet een liedje kunnen zingen met hun kinderen. Ik moet zeggen dat Koekenman ook niet echt een talent voor zingen of voor het onthouden van teksten heeft. Het niveau 'altijd is Kortjakje ziek' haalt hij nog net, maar bijvoorbeeld 'in de Maneschijn' is echt te hoog gegrepen. Hij kan het gewoon niet onthouden. Koekenjongetje zingt nu al beter dan hij.

dinsdag 8 mei 2007 om 22:20
Is het niet gewoon muffe putlucht omdat het na zo lange tijd eindelijk weer eens regent? (nou ja, regent, zeg maar: stort)
En pute betekent computer
gek hoe ze dat al weet he?
(mama, pute, aan, bij, zegt ze dan)
En Esmee, wat was het voor Hema actie? ik weet van niks.
We gaan eind mei Koeky. Wij zijn er wel vaker geweest, maar toen waren we nog niet geinteresseerd in de verkrijgbaarheid van babyvoedsel
En pute betekent computer

En Esmee, wat was het voor Hema actie? ik weet van niks.
We gaan eind mei Koeky. Wij zijn er wel vaker geweest, maar toen waren we nog niet geinteresseerd in de verkrijgbaarheid van babyvoedsel