Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik gebruik nu de tip van BGB. Voordat de pagina geladen is op het rode kruisje drukken. Maar als ik te laat ben wordt ik er nog steeds afgegooid.

Even off topic;

Poez e.a. Heb nog even een tip gegeven op het groene scherm topic.
*checkt
En en en .....?
Zie daar
Het probleem met de banners zou nu echt moeten zijn opgelost! Zien jullie ze toch nog buiten hun 'hok' (ook na legen cache/opnieuw starten browser), laten jullie dat dan weten?

Ik ben overigens ook benieuwd of die 'bewerking afgebroken'-melding na nu weer minder vaak voorkomt...
Dank voor de tip met rode kruisje! Kon het net op tijd lezen na 6 pogingen deze pagina te openen...

Na verloop van tijd en boel klikken krijg ik wel een melding dat een script de boel vertraagt en of ik die zelf wil afbreken. En daarna heb ik geen last meer.
@ElNinjoo,

Ik heb eigen pc waar alles op staat wat ik zelf wil. Daar bewaar ik alles, heb ik photoshop, brand ik dvd's. Ik heb alleen een laptop voor als ik beneden even op de bank hang en even het forum af surf. Ik heb al jaren een laptop van de zaak en ik surf daar al jaren op zonder problemen, ook al jaren zonder problemen op het Viva Forum. Als ik iets wil 'doen' ga ik naar mijn eigen pc.

En nu is het een probleem met het Viva forum en dat is écht het enige probleem wat ik heb met deze laptop. Dus waarom in godsnaam een eigen laptop kopen? ik vind dat dit probleem moet worden opgelost. Ik heb een eigen pc.
DTEEZ!
Om dit bericht nu te typen, heb ik de melding 'bewerking afgebroken' 16 keer gehad.

Dat ik nog niet gestorven ben aan automutilatie is een wonder.
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 18 juni 2009 @ 13:42:

Om dit bericht nu te typen, heb ik de melding 'bewerking afgebroken' 16 keer gehad.

Dat ik nog niet gestorven ben aan automutilatie is een wonder.

Dat euvel heb ik ook Djoels.

Ik stuurde net een mailtje en kreeg dit als antwoord terug:

Helaas is dit een bekend probleem ;-( We zoeken met man en macht naar de oorzaak! Omdat dit probleem zich alleen in Internet Explorer voordoet en dan ook nog niet bij iedereen en niet altijd, is het erg lastig om de bron te vinden. Een tijdelijke oplossing zou kunnen zijn: Firefox of Google Chrome installeren. Bij die browsers komt onderstaande melding namelijk niet voor. Maar dat is natuurlijk slechts een tijdelijke tussenoplossing en dat neemt niet weg dat het probleem bij ons ligt, wij ons daar zeer goed van bewust zijn en we keihard werken aan een snelle oplossing.
Ik was net lang genoeg op de pagina om de tip van BGB te lezen bij Prada. Nu kan ik in ieder geval posten dat het drama is, ook na 13.30 uur Naomi.

Ik heb hier nog nooit last van gehad, niet thuis (XP-IE7 en nu Chrome) en niet hier (IE6). Maar vandaag kan ik geen enkel topic openen of hij breekt af. Niet bij de topic-overzichten op de pijlers of in mijn eigen lijstje, maar wel zodra ik een topic inga.

Ga nu proberen deze te posten. De tip van BGB, het rode kruisje, werkt goed! Maar is wel veel te omslachtig natuurlijk....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Vivamod, ik kan geen verder details aangeven. Alleen klikken voor sluiten of niet sluiten.
Ik heb zoies van gooi het forum een week dicht en los het op. Ben het vandaag zo zat. Geen zin meer om hier actief te zijn...
Ben nu thuis en heb nergens meer last van met Chrome...
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Reverie schreef op 18 juni 2009 @ 20:18:

Ik heb zoies van gooi het forum een week dicht en los het op. Ben het vandaag zo zat. Geen zin meer om hier actief te zijn...

Dat heeft geen nut, ze kunnen er gewoon aan werken tijdens uptime, in principe.

Juist de ervaringen en problemen van gebruikers hebben ze nodig om problemen te vinden, die ze zelf niet krijgen.

Zo lees ik hier vaak problemen, die ik nog nooit heb gehad.
Behalve de traagheid soms heb ik nergens last van in FF. Ik durf het niet eens te proberen in IE. In Google gaat het bij mij ook minder dan vorige week zeg maar. Het moet dus echt wel aan sommige (agressieve) reclames liggen want die heb ik in Google wel, in FF heb ik die allemaal uitgezet.
Als ik de zoekfunctie op het forum gebruik klopt de lijst met topictitels niet met de inhoud. Soms staat er ook de verkeerde pijler bij vermeld.
quote:Skytje schreef op 18 juni 2009 @ 20:22:

[...]

Dat heeft geen nut, ze kunnen er gewoon aan werken tijdens uptime, in principe.Correct!
Overigens, ik had vandaag op de laptop een java-update, daarna bewust met IE gaan viva-en en nog geen foutmelding gehad. Morgen weer verder testen.
Ik ben maar weer boven gaan zitten, omdat ik gewoon wil reageren...

Kut bewerking afgesloten.

Ik haat het.
DTEEZ!

Ik kom weer even, en dit maal vanuit GC, de Slak Award uitdelen.
Had ik al antwoord gekregen op mijn eerdere epistels waar wel wat in zat?
Zou kunnen liggen aan al die add scripts die draaien op de pagina's ?

Ik zou zeggen haal ze eens weg en probeer het dan eens een paar dagen.
Het is echt verschrikkelijk, kan bijna geen forum openen zonder die melding: bewerking afgebroken...

Moet ik dan echt firefox gaan installeren? Ik kan hier ook neit teruglezen want ik wordt er steeds uitgeflikkerd..

aaaaaaaaaaaaaah!

Zo, die moest er even uit.
quote:gliene schreef op 18 juni 2009 @ 22:36:

Het is echt verschrikkelijk, kan bijna geen forum openen zonder die melding: bewerking afgebroken...

Moet ik dan echt firefox gaan installeren? Ik kan hier ook neit teruglezen want ik wordt er steeds uitgeflikkerd..

aaaaaaaaaaaaaah!

Zo, die moest er even uit.Aub: Firefox
Hier nog steeds zeer regelmatig de melding "bewerking afgeloten"....wordt hier echt niet minder ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven