Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
dinsdag 2 augustus 2022 om 23:37
Nee oké dat snap ik, het is wat dat betreft allemaal spannend en vooral als je sociale angst hebt. Maar (video)bellen kan je angst wel wat verminderen, omdat je dan een iets beter beeld krijgt van elkaar, de ander 'tastbaar' wordt en daarmee je gewenning en vertrouwen wat kan vergroten. Maar die stap is voor nu waarschijnlijk te veel.
Ik zou er hoe dan ook voor gaan, al is het maar voor de ervaring. En dan zie je dan wel weer. Het is gewoon een ontmoeting. Je kunt altijd weg als het niets is. Je gaat niet gelijk met hem trouwen. Het wordt vast gezellig!
wij slapen nooit.
woensdag 3 augustus 2022 om 07:28
Natuurlijk niet dat hun stem me tegenstaat al heb ik wel al enkele keren aan de telefoon een (grappige) opmerking gegeven over iemands dialect.
Dat zijn mensen die ik nog maar net online tegenkwam he, je kan op zoveel afknappen. Ik bedenk een of andere smoes en/of laat het contact doodbloeden.
woensdag 3 augustus 2022 om 08:43
Ik stuur dan vaak een voice memo.. en vaak stuurt de ander er dan ook een terug. Vind dat minder akward dan bellen met een onbekendeAttraverso schreef: ↑02-08-2022 15:41Ik date zelden zonder eerst te bellen. Ik ben al meerdere keren afgeknapt op een stem of dialect.
woensdag 3 augustus 2022 om 11:31
Dat enorm ja! Vond ik eigenlijk best oppervlakkig van mezelf. Maar ik schrok zo van dat dialect, verschrikkelijk.Attraverso schreef: ↑02-08-2022 15:41Ik date zelden zonder eerst te bellen. Ik ben al meerdere keren afgeknapt op een stem of dialect.

woensdag 3 augustus 2022 om 15:54
Nou dat is het niet helemaal. Door mijn date angst merk ik dat ik, nu het moment van fysiek daten dichterbij komt, sterk de neiging krijg om toch mogelijkheden te vinden om eronderuit te komen. Terwijl ik eigenlijk vind dat ik dat niet kan maken.Attraverso schreef: ↑03-08-2022 07:23Daantje als ik het goed begrijp wil je hem niet echt ontmoeten maar voel je je verplicht omdat jullie al zo lang chatten?
Richting hem niet, omdat we al weken chatten en het heel raar zou zijn om zonder duidelijke reden nu opeens niet te willen afspreken. Richting mezelf niet, omdat hij me een hele fijne leuke man lijkt waarmee ik fijn praat. Ik heb tijdens het appen met hem het gevoel alsof ik gewoon kan zeggen wat ik écht vind / denk, en hij toont daar begrip voor zonder dat ik het gevoel krijg me anders te moeten voordoen of me te verdedigen of dat ik bepaalde dingen misschien wél / niet moet zeggen omdat dat wel/niet ''cool'' is. Dat heb ik niet zo snel bij iemand. (En last but not least vind ik zijn foto's erg aantrekkelijk).
Inmiddels heb ik hem voorgesteld om vanavond even te gaan bellen toch maar. Ik denk dat in één keer toch fysiek afspreken toch een te grote stap wordt, en mezelf kennende ga ik dan toch ineens de handdoek in de ring gooien vlak van tevoren omdat ik het te eng vind. Ben nog aan het wachten op zijn reactie.
donderdag 4 augustus 2022 om 08:36
Ja dit is een hele nieuwe wereld voor mijAttraverso schreef: ↑04-08-2022 07:10Red hoe leuk! Het lijkt gewoon vanzelf te gaan, geniet!
Daantje benieuwd hoe het gisteren gegaan is.

donderdag 4 augustus 2022 om 17:01
Wat een goed nieuws Red en Attra!! Heerlijk genieten.
Ik heb sinds vorige week maandag contact met een hele leuke vent. We hebben goed en veel contact en al een paar keer gebeld en het voelde echt super goed. Maar toch zenuwen want live is toch gewoon echt anders...
Vandaag date gehad en wat kunnen wij het dus ook in het echt super goed vinden. Na de date kreeg ik gelijk al berichtjes .... En date twee staat gepland. Ik ben echt helemaal in de wolken.
Zou het dan toch nog gaan gebeuren ....
Ik heb sinds vorige week maandag contact met een hele leuke vent. We hebben goed en veel contact en al een paar keer gebeld en het voelde echt super goed. Maar toch zenuwen want live is toch gewoon echt anders...
Vandaag date gehad en wat kunnen wij het dus ook in het echt super goed vinden. Na de date kreeg ik gelijk al berichtjes .... En date twee staat gepland. Ik ben echt helemaal in de wolken.

vrijdag 5 augustus 2022 om 11:26
En welke beslissingen zijn dat dan?Attraverso schreef: ↑31-07-2022 23:20(...)
Hier is het weer goed aan, dat ik het contact een tijd verbroken heb heeft hem tot inkeer gebracht blijkbaar. Ik heb het bewust nooit zelf over ‘de issues’ maar toch heeft hij zelf beslissingen genomen in ons voordeel die ik niet had verwacht.
wij slapen nooit.
zaterdag 6 augustus 2022 om 11:32
Spannend! hoe heb je hem ontmoet?datertje3 schreef: ↑04-08-2022 17:01Wat een goed nieuws Red en Attra!! Heerlijk genieten.
![]()
zaterdag 6 augustus 2022 om 11:32
Spannend! hoe heb je hem ontmoet?datertje3 schreef: ↑04-08-2022 17:01Wat een goed nieuws Red en Attra!! Heerlijk genieten.
![]()