Morgen is IBI de bruid!

donderdag 18 juni 2009 om 23:08
Jeetje heb gewoon tranen in mijn ogen! Dank jullie wel meiden.
Ik ben er zeker van VC!
Ik hoop dat je bestelling goed door komt 5!
Basiste, ik hoop het ook!!!
Zoete, bedankt voor het topic! Voelt heel goed.
Lieverds nu ga ik echt slapen! Straks heb ik wallen en dat moet ik niet hebben. Ik zal zaterdag laten weten hoe het was!
Ik ben er zeker van VC!
Ik hoop dat je bestelling goed door komt 5!
Basiste, ik hoop het ook!!!
Zoete, bedankt voor het topic! Voelt heel goed.
Lieverds nu ga ik echt slapen! Straks heb ik wallen en dat moet ik niet hebben. Ik zal zaterdag laten weten hoe het was!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

donderdag 18 juni 2009 om 23:29
Heb je mail beantwoord. Mooi om te weten dat ik vannacht nog hier terecht kan mocht het slapen me niet kunnen lukken!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 19 juni 2009 om 06:55
http://www.youtube.com/watch?v=Fk6Qx9DKEX8&feature=fvst
Daar gaat ze dan!
Daar gaat ze dan!
I only get one shot at life - so I shoot to kill

vrijdag 19 juni 2009 om 08:53
vrijdag 19 juni 2009 om 10:03
IkbenIk: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben en dat jullie ervan genieten. Hier waar ik werk is het prachtig weer, dus hoop dat jullie dat ook hebben!
Good Luck! Het is jullie gegund!!!
Ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben en dat jullie ervan genieten. Hier waar ik werk is het prachtig weer, dus hoop dat jullie dat ook hebben!
Good Luck! Het is jullie gegund!!!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"