Good Luck 2
vrijdag 19 juni 2009 om 09:02
Goedemorgen!
Valt volgens mij wel mee met de kilo's die dr afgaan, maar goed die vliegen er toch zo weer aan zodra je weer normaal gaat eten.
Hier geen gesport de afgelopen week. Ik wacht eerst maar tot het een beetje genezen is allemaal.
Maar Suze: Ik heb nu nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Waar heb je dat vestje voor Julia vandaan. Dat bodywarmer geval met van die zwemdingen erin?
Valt volgens mij wel mee met de kilo's die dr afgaan, maar goed die vliegen er toch zo weer aan zodra je weer normaal gaat eten.
Hier geen gesport de afgelopen week. Ik wacht eerst maar tot het een beetje genezen is allemaal.
Maar Suze: Ik heb nu nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Waar heb je dat vestje voor Julia vandaan. Dat bodywarmer geval met van die zwemdingen erin?
vrijdag 19 juni 2009 om 09:57
Goedemorgen,
Star, . Dat gaat weer lekker op je werk. Was het een redelijk gesprek?
Enka, het gaat inderdaad snel, je mannetje alweer wennen aan kdv. Maar lekker naar T. geweest!
Een apart peuteruurtje bij de tandarts? Klinkt goed.
Mamax, gezellige dag vandaag (hier begint het nu te regenen :sad:)
Bridges, , boterhambloemen; geweldig!
Mal,
Star, . Dat gaat weer lekker op je werk. Was het een redelijk gesprek?
Enka, het gaat inderdaad snel, je mannetje alweer wennen aan kdv. Maar lekker naar T. geweest!
Een apart peuteruurtje bij de tandarts? Klinkt goed.
Mamax, gezellige dag vandaag (hier begint het nu te regenen :sad:)
Bridges, , boterhambloemen; geweldig!
Mal,
vrijdag 19 juni 2009 om 11:11
Meiden, ik kreeg een mail dat energy4all is gezakt naar de tweede plek. Als jullie nog ergens stemmen weten aan te boren, graag!
Als er veel aanbevelingen staan, komen er misschien ook wel meer stemmen, dus als jullie een aanbeveling willen schrijven, mag dat ook!
Als er veel aanbevelingen staan, komen er misschien ook wel meer stemmen, dus als jullie een aanbeveling willen schrijven, mag dat ook!
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 19 juni 2009 om 13:26
Gaat lekker Star. Ik ga zo weekend houden, man is al thuis. Misschien is het handig 1 en ander nu op papier te zetten, voordat je helemaal over de rooie gaat? (begrijp me goed, ik zou ook pisnijdig zijn, maar daar heb je in een gesprek niet veel aan).
Sterkte ermee en .... genieten van je weekend hoor!
Mal, ik ga proberen om nog wat stemmen bij elkaar te krijgen.
Goed weekend allemaal.
Sterkte ermee en .... genieten van je weekend hoor!
Mal, ik ga proberen om nog wat stemmen bij elkaar te krijgen.
Goed weekend allemaal.
vrijdag 19 juni 2009 om 14:31
Hai there!
Hier even een berichtje uit de states
We hebben internet op de kamer dus terwijl lief doucht meld ik me even snel hier.
Het is hier heerlijk: gisteren alleen maar regen ha ha. Maargoed, vanaf Staten Island geen skyline te zien, maar wel lekker rustig.
Gister veel gewandeld, dus vandaag wat rustiger aan. We zijn al gesloopt. Gisteravond naar een belachelijke Toys are us geweest met levensgrote Dino's en giga Legobouwsels. En in de hal een waar reuzenrad. Geweldig! En midden op Time Square gestaan, wat een beleving!
Vandaag geen regen (vooralsnog, de voorspellingen zeggen alle dagen dat wij hier zijn regen) en we willen naar wat dingen 'in de buurt' midden Manhatten dus.
Geen Manolo's, wel een Gapjeans. Verschil moet er zijn
Dag lieffies, lees volgende week bij!!
Hier even een berichtje uit de states
We hebben internet op de kamer dus terwijl lief doucht meld ik me even snel hier.
Het is hier heerlijk: gisteren alleen maar regen ha ha. Maargoed, vanaf Staten Island geen skyline te zien, maar wel lekker rustig.
Gister veel gewandeld, dus vandaag wat rustiger aan. We zijn al gesloopt. Gisteravond naar een belachelijke Toys are us geweest met levensgrote Dino's en giga Legobouwsels. En in de hal een waar reuzenrad. Geweldig! En midden op Time Square gestaan, wat een beleving!
Vandaag geen regen (vooralsnog, de voorspellingen zeggen alle dagen dat wij hier zijn regen) en we willen naar wat dingen 'in de buurt' midden Manhatten dus.
Geen Manolo's, wel een Gapjeans. Verschil moet er zijn
Dag lieffies, lees volgende week bij!!
vrijdag 19 juni 2009 om 14:39
Gossie, Amalia, klinkt als erg saai . Geniet ervan!!!!
Star, ik duim voor het gesprek. Het MOET goed gaan! Stelletje schuivers.
Mal, . Gelukkig heb je het achter de rug.
Enka, sterkte op het kinderdagverblijf met Lars. Lijkt me best moeilijk. Ga je dan helemaal stoppen met de bv of deels fles en deels borst?
Bam, voor je het weet ben je een enorme slanke den, wacht maar af met al die operaties.
Dames, ik ben gewoon te druk deze week (en denk volgende week ook). Ik ben of aan het werk, of heb Kitadienst (twee keerd eze week) of heb de kindjes alleen (het hele weekend, man is er maar heel even). Dus excusez-moi.
Star, ik duim voor het gesprek. Het MOET goed gaan! Stelletje schuivers.
Mal, . Gelukkig heb je het achter de rug.
Enka, sterkte op het kinderdagverblijf met Lars. Lijkt me best moeilijk. Ga je dan helemaal stoppen met de bv of deels fles en deels borst?
Bam, voor je het weet ben je een enorme slanke den, wacht maar af met al die operaties.
Dames, ik ben gewoon te druk deze week (en denk volgende week ook). Ik ben of aan het werk, of heb Kitadienst (twee keerd eze week) of heb de kindjes alleen (het hele weekend, man is er maar heel even). Dus excusez-moi.
vrijdag 19 juni 2009 om 15:25
Jaaa, ben er weer even; wilde zeggen dat de vlucht echt picobello verlopen is. Prima te doen. Lang maar wel comfortabel. 2 films bekeken oa He's not that in to you. Iedereen had een eigen scherm en je kon gewoon kiezen wat je wilde (leve KLM). Ik zat dus die film alleen te kijken zeg maar, maar vond het nogal zielig op het einde. Schoot bijna vol haha. Bedacht me gelukkig op tijd dat het wel heel raar zou zijn als ik opeens in snikken uit zou barsten
Druk dus Jin! Wel lekker toch ook? Hoe is het met de vinger van je circusdirecteur?
Star, jij aan het solliciteren of procederen? Heb het nog niet bijgelezen.
Enka, Lars naar kdv! Sterkte voor jou meid, altijd even moeilijk. Hoeveel dagen p/w?
Goed, net onbeten en nu gaan we echt op pad, ciao!!
Druk dus Jin! Wel lekker toch ook? Hoe is het met de vinger van je circusdirecteur?
Star, jij aan het solliciteren of procederen? Heb het nog niet bijgelezen.
Enka, Lars naar kdv! Sterkte voor jou meid, altijd even moeilijk. Hoeveel dagen p/w?
Goed, net onbeten en nu gaan we echt op pad, ciao!!
vrijdag 19 juni 2009 om 19:32
Haai meisjes!
Heel erg bedankt voor de lieve cadeaus voor Cas, wat een schatten zijn jullie toch! M. stond gister voor de deur, leuke verrassing! Cas vindt het badboekje helemaal geweldig en Mart het boekje over de kip, want die poept! Helemaal zijn niveau dus .
Ik ben helemaal niet bij, moet binnenkort maar even met Mal afspreken, kan ze me bijpraten.
Hier drukke weken, eind van het schooljaar is altijd druk, maar nu in combinatie met studiedagen, verplichte buitenschoolse activiteiten en 2 kids thuis blijft er weinig puf over. Maar nog even en dan vakantie en Cas zijn 1e verjaardag. Daar heb ik wel zin in. Ik heb eindelijk een zomerkind dus we kunnen picknicken met zijn feestje! Weet jij nog een leuke locatie Mal? Ik denk zelf aan de speeltuin bij de aapjes.
Star balen van je werk. Ik weet niet wat er precies aan de hand is maar dat het niet lekker loopt is wel duidelijk.
Mamax ik heb de mirena. Ik heb nergens last van. Geen bloedingen meer gehad. Ik ben er wel iets dikker van geworden, maar ik las laatst ergens dat je van slaaptekort ook dikker kan worden dus ik weet niet of het dan ook echt van de mirena komt, (ik eet ook graag chocola, zou dat er ook iets mee te maken hebben ).
Amaal lekker man in NY! Geniet ervan en koop maar veel mooie dingen, je hebt toch wel een lege koffer mee heen genomen he?
Jin heel herkenbaar, de drukte. Succes ermee!
Heel erg bedankt voor de lieve cadeaus voor Cas, wat een schatten zijn jullie toch! M. stond gister voor de deur, leuke verrassing! Cas vindt het badboekje helemaal geweldig en Mart het boekje over de kip, want die poept! Helemaal zijn niveau dus .
Ik ben helemaal niet bij, moet binnenkort maar even met Mal afspreken, kan ze me bijpraten.
Hier drukke weken, eind van het schooljaar is altijd druk, maar nu in combinatie met studiedagen, verplichte buitenschoolse activiteiten en 2 kids thuis blijft er weinig puf over. Maar nog even en dan vakantie en Cas zijn 1e verjaardag. Daar heb ik wel zin in. Ik heb eindelijk een zomerkind dus we kunnen picknicken met zijn feestje! Weet jij nog een leuke locatie Mal? Ik denk zelf aan de speeltuin bij de aapjes.
Star balen van je werk. Ik weet niet wat er precies aan de hand is maar dat het niet lekker loopt is wel duidelijk.
Mamax ik heb de mirena. Ik heb nergens last van. Geen bloedingen meer gehad. Ik ben er wel iets dikker van geworden, maar ik las laatst ergens dat je van slaaptekort ook dikker kan worden dus ik weet niet of het dan ook echt van de mirena komt, (ik eet ook graag chocola, zou dat er ook iets mee te maken hebben ).
Amaal lekker man in NY! Geniet ervan en koop maar veel mooie dingen, je hebt toch wel een lege koffer mee heen genomen he?
Jin heel herkenbaar, de drukte. Succes ermee!
vrijdag 19 juni 2009 om 19:34
Das mooi klote zeg Star. Gatver. Echt enorm balen! Dan heb je dus zodra de dame is geboren ongeveer een half jaar om gelijk iets nieuws te vinden? Ik vond het woord schuivers wel op zijn plek (wist je nog niet he, is nieuw scheldwoord ).
Amalia, fijn dat de vlucht goed is gegaan, en zo rustig. En nu weg van het forum ksssst en weer die stad in!!!
Amalia, fijn dat de vlucht goed is gegaan, en zo rustig. En nu weg van het forum ksssst en weer die stad in!!!
vrijdag 19 juni 2009 om 19:52
Juud, ik weet een hele mooie locatie in het bos, maar dat is in het dorp waar ik vroeger woonde. Daar zit een boshut met een semi-professionele keuken erin, en een heel stuk bos waar kinderen kunnen ravotten. Dat kan je via mijn vader huren, mijn zus heeft het gehuurd laatst voor een feestje van mijn neef. Maar ja, dat is wel 30 km rijden.
vrijdag 19 juni 2009 om 20:27
Enka kolf je af of krijgt hij fv? Gaat snel he! Hoeveel dagen gaat hij naar de creche? Vindt Thijmen vast wel gezellig dat zijn broertje komt. Mart ging altijd even bij Cas spelen, of Cas bij Mart. Wel leuk als dat kan.
Suus wat fijn een school voor Juul. Heeft ze ook al vriendjes en vriendinnetjes in de buurt?
Compu hoe was het bij de huisarts?
Suus wat fijn een school voor Juul. Heeft ze ook al vriendjes en vriendinnetjes in de buurt?
Compu hoe was het bij de huisarts?
vrijdag 19 juni 2009 om 20:30
Klinkt wel erg leuk Mal, helemaal omdat er ook een keukentje in zit. Maar ik heb voor nu denk ik liever iets in de buurt omdat het maar om een paar uurtjes gaat. Maar ik houd het zeker in gedachten.
Jin ik red me wel hoor, maar ik ben zo moehoehoe! Ik vind de combinatie werken, twee kids, slecht slapen en een huishouden best pittig.
Jin ik red me wel hoor, maar ik ben zo moehoehoe! Ik vind de combinatie werken, twee kids, slecht slapen en een huishouden best pittig.
vrijdag 19 juni 2009 om 20:34
O Jinny, nog een vraagje. Wij zagen gisteren natuurlijk ook oudste broer van M, en die gaan we denk ik nog een paar dagen bezoeken in de herfst, in B-stad. Vind je het gezellig als we dan ook bij jou komen buurten?
Hij woont nu midden in het centrum in een appartement, kijkt uit op de hoogste toren, op AP, woont hij nu. Dat is wel ideaal om de stad lekker te bekijken.
Hij woont nu midden in het centrum in een appartement, kijkt uit op de hoogste toren, op AP, woont hij nu. Dat is wel ideaal om de stad lekker te bekijken.
vrijdag 19 juni 2009 om 20:41
Juud, het is ook best pittig hoor! Mag je best vinden. Ik had vandaag dus Ouderdienst van kwart over acht tot half twee (duurde wat langer), groep van vijftien kindjes (plus juf), ik moest ontbijt maken voor al die kindjes, maar had dus oudste om me heen dralen en jongste en vriendinnetje van oudste. De rest had muziekles, maar zij wilden dus niet. Die keuken is dus NIET geschikt voor kleintjes en dan moet je wel op de vijf minuten ongeveer het ontbijt getimed hebben. Het ging echt heel erg goed, maar ik was best moe na afloop. Hele middag kindjes alleen, alleen de badsessie doen en alleen eten met de kindjes. Ik geniet er erg van, maar heerlijk dat ze dus echt lief gingen slapen . Ik merk wel dat ik nu veel routine heb met die twee, maar zie best een beetje op tegen bijna hele weekend alleen met ze en dan volgende week drie dagen werken, ouderdienst op de Kita en zo. Zet em op!!!!!
Mal, natuurlijk vind ik dat erg leuk!!!!!!!!!!
Mal, natuurlijk vind ik dat erg leuk!!!!!!!!!!