Good Luck 2
zondag 21 juni 2009 om 13:36
quote:Star schreef op 21 juni 2009 @ 12:12:
Mal, hoe is het met je neefje trouwens?
Ik moet nog 11 dagen werken, dus die kom ik wel door, kan nu echt aftellen tot verlof
Oh, dat schiet lekker op! lekker verlof.
Neefje is wel aangekomen, maar gaat wel naar een psych nu.
Mal, hoe is het met je neefje trouwens?
Ik moet nog 11 dagen werken, dus die kom ik wel door, kan nu echt aftellen tot verlof
Oh, dat schiet lekker op! lekker verlof.
Neefje is wel aangekomen, maar gaat wel naar een psych nu.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 21 juni 2009 om 15:09
Lieve Mal, even een echte Amerikaanse hug van mij voor jou en Jonathan! Je kan ze hier op Time Square gratis krijgen, en deze is uiteraard ook gratis maar extra extra extra lekker! Sterkte daar meid, wat een ellende....
Star, ook voor jou een dikke knuffel. Stelletje nurds op je werk. Maar.... nog maar 11 dagen, heerlijk!!!!
Oooh dames, als jullie nog twijfelen om deze kant op te komen; gisteren een restaurant ontdekt waarvoor je echt deze kant op MOET komen
Een Japans restaurant met een buffet van wel 40 meter. Okee, dit klinkt stom, maar mèèèeèn wat lekker!! Voor 32 dollar mag je zoveel nemen als je wilt. Echt Amerikaans ha ha maar een superconcept. Onwijs lekkere sushi's, sashimi, rijst, oesters (ben ik niet zo van maargoed) schaal en scheldieren. Alles alles alles. En zei ik al dat het echt heel lekker was ?
Goed gegeten dus op onze trouwdag.
Fijne vaderdag! Hier man wakker gemaakt met een tekening van de kiddo;s en nu gaan we ergens ontbijten. Vent is tas aan het inpakken want over 9 uur vliegen we weer terug. Maar hij is zooooo traag. Ik ben al een half uur klaar!!!
Star, ook voor jou een dikke knuffel. Stelletje nurds op je werk. Maar.... nog maar 11 dagen, heerlijk!!!!
Oooh dames, als jullie nog twijfelen om deze kant op te komen; gisteren een restaurant ontdekt waarvoor je echt deze kant op MOET komen
Een Japans restaurant met een buffet van wel 40 meter. Okee, dit klinkt stom, maar mèèèeèn wat lekker!! Voor 32 dollar mag je zoveel nemen als je wilt. Echt Amerikaans ha ha maar een superconcept. Onwijs lekkere sushi's, sashimi, rijst, oesters (ben ik niet zo van maargoed) schaal en scheldieren. Alles alles alles. En zei ik al dat het echt heel lekker was ?
Goed gegeten dus op onze trouwdag.
Fijne vaderdag! Hier man wakker gemaakt met een tekening van de kiddo;s en nu gaan we ergens ontbijten. Vent is tas aan het inpakken want over 9 uur vliegen we weer terug. Maar hij is zooooo traag. Ik ben al een half uur klaar!!!
zondag 21 juni 2009 om 16:32
Wat klinkt dat allemaal leuk Amalia, jammer dat je al weer weg moet! Heb je nog wel foto's gemaakt? Bedankt voor de USA-hug!
Ik heb er denk ik wel verstandig aan gedaan om 2 dagen bedrust te houden. Ik voel me nu stukken beter (nog wel slap als een vaatdoek).
Ik heb er denk ik wel verstandig aan gedaan om 2 dagen bedrust te houden. Ik voel me nu stukken beter (nog wel slap als een vaatdoek).
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 21 juni 2009 om 20:26
Hè Mal, wat rottig weer... Meer aanvallen en zelf ook niet lekker. Gelukkig knap je op... voor jullie daar!
Star: weet niet of ik al op je had gereageerd na vrijdag, maar wat een sukkels. Stom hoor. Lekker gaan netwerken nu en dan snal op naar wat anders na verlof! 11 dagen: count-down! (Ik voel een heeeele leuke banner opkomen... )
Amalia: het klinkt echt te gaaf daar! Wow! Nu dus alweer bijna naar huis, lekker naar je mannetjes. Je hebt toch wel foto's hè?
Mamax: hoe was de bruiloft? Zag ik nu dat Max ziekig was?
Jin: voor jou. En van je kleine ventje(s) Fijn dat je wel vrolijk bent en kunt genieten van de leuke dingen om je heen!
ehm... rest even vergeten geloof ik...
Star: weet niet of ik al op je had gereageerd na vrijdag, maar wat een sukkels. Stom hoor. Lekker gaan netwerken nu en dan snal op naar wat anders na verlof! 11 dagen: count-down! (Ik voel een heeeele leuke banner opkomen... )
Amalia: het klinkt echt te gaaf daar! Wow! Nu dus alweer bijna naar huis, lekker naar je mannetjes. Je hebt toch wel foto's hè?
Mamax: hoe was de bruiloft? Zag ik nu dat Max ziekig was?
Jin: voor jou. En van je kleine ventje(s) Fijn dat je wel vrolijk bent en kunt genieten van de leuke dingen om je heen!
ehm... rest even vergeten geloof ik...
zondag 21 juni 2009 om 20:48
Prima hoor. Wordt heerlijk weer, kunnen we lekker in de tuin! (Als het lukt koop ik nog een zwembadje, anders zet ik de waterplay buiten...) En verder zandbak en glijbaantje en fietsjes dus Ceetje vermaakt zich vast wel. Oh ja en ik heb echt de lekkerste tuinstoelen die er zijn! Met voetending die ook omhoog gaat waardoor je heerlijk kunt hangen!
Hoe laat kom je?
Hoe laat kom je?
zondag 21 juni 2009 om 21:17
Jinster, haii. Kita dienst die ik vrijdag ofzo langs zag komen zag er wel erg druk uit.... Vermoehoejendddd
Bridge, haai. Die tuinstoelen, waar hebbie die vandaan? Is het hout of plastic? Klinkt goed!
Star (en ik ben jaloers, ik moet nog veeeeeeeel meer dagen tot verlof)
Mal
Amalia, wow, klinkt als mijn restaurant. Ik zou er alle dagen heen gaan denk ik
Ris, hoest daar wijffie? Met je schoonmama?
Bridge, haai. Die tuinstoelen, waar hebbie die vandaan? Is het hout of plastic? Klinkt goed!
Star (en ik ben jaloers, ik moet nog veeeeeeeel meer dagen tot verlof)
Mal
Amalia, wow, klinkt als mijn restaurant. Ik zou er alle dagen heen gaan denk ik
Ris, hoest daar wijffie? Met je schoonmama?
maandag 22 juni 2009 om 09:28
Thuis!!!
Foto's genomen Mal? Is 200 genoeg
Hmm, geloof dat ik hier de afgelopen dagen nog het meest heb gepost ha ha!!!
Ben moe, duik zo mijn bed in. Helaas staan de mannen die volgende week maandag om 9 uur een airco komen plaatsen nu ineens op de stoep en kan ik mijn bed dus niet in. Ik kon ze ook wegsturen maarja, da's ook zo wat....
Later meer! Op Hyves. Kan je zelf bepalen of je wat wil lezen/foto's bekijken.
Foto's genomen Mal? Is 200 genoeg
Hmm, geloof dat ik hier de afgelopen dagen nog het meest heb gepost ha ha!!!
Ben moe, duik zo mijn bed in. Helaas staan de mannen die volgende week maandag om 9 uur een airco komen plaatsen nu ineens op de stoep en kan ik mijn bed dus niet in. Ik kon ze ook wegsturen maarja, da's ook zo wat....
Later meer! Op Hyves. Kan je zelf bepalen of je wat wil lezen/foto's bekijken.
maandag 22 juni 2009 om 09:56
Goedemorgen,
Weekend is voorbij gevlogen. Zaterdagochtend op visite geweest bij mijn broer/schoonzus/nichtje. En gistermiddag zijn we naar natuurpark Lelystad geweest. Hebben daar een tijdje rondgelopen: otters waren uit het water, ooievaars zie je altijd en we zagen vlak voordat we weer weg gingen een eland (Lianne: dat is toch geen varken mama? ). Helemaal lekker en fijn dichtbij huis.
Amaal, welkom thuis. Dat je het naar je zin hebt gehad, is duidelijk . Leuk om te lezen!
Star, !!
Lief hoe Ceetje op de baby reageert en prachtige opmerking: door het deurtje in je buik
Bridges, dat ziet er erg relaxed uit
Jin, dat was kort bijkomen voor je man.
Mal, ook voor jou een
CD, druk bezig in jullie nieuwe onderkomen?
Weekend is voorbij gevlogen. Zaterdagochtend op visite geweest bij mijn broer/schoonzus/nichtje. En gistermiddag zijn we naar natuurpark Lelystad geweest. Hebben daar een tijdje rondgelopen: otters waren uit het water, ooievaars zie je altijd en we zagen vlak voordat we weer weg gingen een eland (Lianne: dat is toch geen varken mama? ). Helemaal lekker en fijn dichtbij huis.
Amaal, welkom thuis. Dat je het naar je zin hebt gehad, is duidelijk . Leuk om te lezen!
Star, !!
Lief hoe Ceetje op de baby reageert en prachtige opmerking: door het deurtje in je buik
Bridges, dat ziet er erg relaxed uit
Jin, dat was kort bijkomen voor je man.
Mal, ook voor jou een
CD, druk bezig in jullie nieuwe onderkomen?