Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 12!

20-08-2022 09:48 3911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
23-08-2022 18:45
Ben benieuwd of Tim hem ook bevraagd over Gillis. En het feit dat John dit onder 'dit valt onder de privesfeer' vindt vallen terwijl Lil Kleine wel (terecht) geboycot werd.
Ik denk niet dat hij vragen gaat stellen over Gillis, volgens mij gaat het echt alleen om TVOH.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-08-2022 08:25
Nou dat onderstreept mijn gedachten maar weer eens: mensen die op social media constant hun relatie helemaal de hemel inprijzen, continu etaleren hoe gelukkig ze zijn, daar is achter de schermen van alles mis. Als iemand veel van die kwijlberichten deelde was het Luca Borsato wel.
Van wie zou zoon Borsato dat nou afgekeken hebben? Zo vader zo zoon :lol:

Leuke plaatjes heb je weer uitgekozen Maleficent! :thumbsup:
LuciFee2022 schreef:
23-08-2022 16:29
Brace of Boef en Kafka worden op Twitter genoemt als rappers die daar waren en hebben opgetreden, Kafka is furieus en kan twitteren, dus die is het zeker niet.

Bizzey ( dat lijkt nu voornamelijk de naam zijn die rondgaat) en Poke zijn daar een halve zomer aan het op treden, die worden nu ook genoemd.
Allemaal fijne types. Vooral die Bizzey. Die heeft vrouwtjes hoog zitten ... puur als ding voor zijn lusten, al in zijn videoclips en optredens, ben bij een festival weggelopen met zijn gedrag op dat podium.

Maar goed, voor als nog een roddel.
Alle reacties Link kopieren
LuciFee2022 schreef:
23-08-2022 22:42
Bizzey ( dat lijkt nu voornamelijk de naam zijn die rondgaat) en Poke zijn daar een halve zomer aan het op treden, die worden nu ook genoemd.
Allemaal fijne types. Vooral die Bizzey. Die heeft vrouwtjes hoog zitten ... puur als ding voor zijn lusten, al in zijn videoclips en optredens, ben bij een festival weggelopen met zijn gedrag op dat podium.

Maar goed, voor als nog een roddel.
Nou ik keek even naar aanleiding van dit gedoe op de twitter van Kafka maar die spoort ook echt niet met wat hij er allemaal op zet. Lijkt allemaal één pot nat.
Alle reacties Link kopieren
LuciFee2022 schreef:
23-08-2022 22:42
Bizzey ( dat lijkt nu voornamelijk de naam zijn die rondgaat) en Poke zijn daar een halve zomer aan het op treden, die worden nu ook genoemd.
Allemaal fijne types. Vooral die Bizzey. Die heeft vrouwtjes hoog zitten ... puur als ding voor zijn lusten, al in zijn videoclips en optredens, ben bij een festival weggelopen met zijn gedrag op dat podium.

Maar goed, voor als nog een roddel.
Oh dat zou wel erg zijn Bizzey. Natuurlijk voor het slachtoffer maar ook voor Bizzey's vrouw. Ik volg ze beiden op Instagram en ze hebben het altijd zo leuk met hun kindjes, huisje op Bali. Je hebt gelijk, hij zet wel erg het beeld van vrouwen als lustobject neer.

De naam van de rapper blijft wel erg lang geheim zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik las gister in een oude Linda de eerste editorial van degene die 'm tijdelijk overnam van Linda. Met de info van nu - dat Linda weer bij Jeroen is - was dat best een rare tekst. Over hoe kapot Linda was, hoe geschrokken, dat haar hart huilde voor alle slachtoffers, dat ze in een nachtmerrie leefde en nog een heel stuk over MeToo. En dat "Linda Linda niet zou zijn" als ze niet een nummer zousen maken over seksueel grensoverschrijdend gedrag, het liefst samen met Linda als zij weer de powervrouw is die ze altijd was.
Yavanna schreef:
24-08-2022 01:27
Nou ik keek even naar aanleiding van dit gedoe op de twitter van Kafka maar die spoort ook echt niet met wat hij er allemaal op zet. Lijkt allemaal één pot nat.
Nou inderdaad, die spoort sowieso niet.
Alle reacties Link kopieren
Joelle1980 schreef:
24-08-2022 06:34
Oh dat zou wel erg zijn Bizzey. Natuurlijk voor het slachtoffer maar ook voor Bizzey's vrouw. Ik volg ze beiden op Instagram en ze hebben het altijd zo leuk met hun kindjes, huisje op Bali. Je hebt gelijk, hij zet wel erg het beeld van vrouwen als lustobject neer.

De naam van de rapper blijft wel erg lang geheim zeg.
Ik had ook verwacht dat ondertussen wel bekend zou zijn over wie dit gaat.
Meisje 85, ik riep al steeds dat die twee nooit uit elkaar zijn geweest, en dat ze zich wel zo moest opstellen. Ik geloofde er geen biet van dat ze het niet wist, het sprookje wat ze gecreëerd had was voorbij. En dan bedoel ik niet alleen haar relatie maar daar zit natuurlijk ook haar blad aanvast. En het hele merk ‘Linda’.

Patty Brard heeft een cryptische tekst op IG over een narcist….
Alle reacties Link kopieren
Meneer-Uil schreef:
24-08-2022 09:44
Ik had ook verwacht dat ondertussen wel bekend zou zijn over wie dit gaat.
Zou het rapper Sjors zijn? :cheer2:
Hij is wel in de war als je zn Instagram moet geloven.
Edit: vandaag komt "media", kan hij zijn verhaal doen, zegt hij. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
shakira heeft haar ex-man al na 3 maanden zien zoenen met een ander, terwijl dit minimaal een jaar moest zijn.

zo erg, verschrikkelijk.
dwaas in ertensoeppan
Alle reacties Link kopieren
Is er trouwens iemand die de posts van Jim en Bettina wél leuk vindt? Ze proberen vaak over hun gezin te posten als: kijk ons eens chaotisch zijn etc. Maar ik vind hun allebei altijd zo ontzettend humorloos. Ben ook iedere keer weer verbaasd dat anderen het heel grappig en herkenbaar vinden.
Alle reacties Link kopieren
ClaireUnderwood1 schreef:
24-08-2022 09:49

Patty Brard heeft een cryptische tekst op IG over een narcist….
Benieuwd wie volgens Patty een narcist is. Toch niet haar man Anton. Dat lijkt een relaxte vent die heel goed bij haar past.
Alle reacties Link kopieren
dwert schreef:
24-08-2022 15:15
shakira heeft haar ex-man al na 3 maanden zien zoenen met een ander, terwijl dit minimaal een jaar moest zijn.

zo erg, verschrikkelijk.
Deze snap ik even niet.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
24-08-2022 17:10
Is er trouwens iemand die de posts van Jim en Bettina wél leuk vindt? Ze proberen vaak over hun gezin te posten als: kijk ons eens chaotisch zijn etc. Maar ik vind hun allebei altijd zo ontzettend humorloos. Ben ook iedere keer weer verbaasd dat anderen het heel grappig en herkenbaar vinden.
Ik ken hun posts niet maar vind het wel een leuk en liefdevol stel samen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
24-08-2022 17:10
Is er trouwens iemand die de posts van Jim en Bettina wél leuk vindt?
Nee maar ik volg ze ook niet op Instagram.
Ik heb uit 1e hand dat hij heel arrogant is op de set tegen beginnende acteurs en zij lijkt me ook niet leuk.
Stressed is just desserts spelled backwards
meisje85 schreef:
24-08-2022 17:10
Is er trouwens iemand die de posts van Jim en Bettina wél leuk vindt? Ze proberen vaak over hun gezin te posten als: kijk ons eens chaotisch zijn etc. Maar ik vind hun allebei altijd zo ontzettend humorloos. Ben ook iedere keer weer verbaasd dat anderen het heel grappig en herkenbaar vinden.
Ik erger me aan Bettina omdat zij zichzelf altikd zo leuk vindt dus ik kijk hun posten niet.
SweetFirefly schreef:
24-08-2022 18:00
Deze snap ik even niet.
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-08-2022 18:35
Nee maar ik volg ze ook niet op Instagram.
Ik heb uit 1e hand dat hij heel arrogant is op de set tegen beginnende acteurs en zij lijkt me ook niet leuk.
Zij lijkt me inderdaad ook niet leuk.
Bijzonder dat hij zo arrogant is, blijkbaar heeft hij meer bereikt dan ik heb meegekregen :bonk:
Alle reacties Link kopieren
dwert schreef:
24-08-2022 15:15
shakira heeft haar ex-man al na 3 maanden zien zoenen met een ander, terwijl dit minimaal een jaar moest zijn.

zo erg, verschrikkelijk.
Ik snap hem ook niet, maar ik gok dat Shakira het sjiek zou vinden als haar ex een jaartje wacht met publiekelijk zoenen met een ander.
Lijkt me lastig, aangezien dat fenomeen ten grondslag lag aan de reden waarom ze de scheiding überhaupt aanvroeg.
Los van het feit of je van een ex kan vragen om een jaartje droog te staan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Dat Shakira belasting ontduikt is ook niet sjiek :P

https://nos.nl/artikel/2438712-acht-jaa ... ontduiking
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan1 schreef:
21-08-2022 16:48
Iemand bij de mediacourant gelezen dat Nick en Simon elkaar geen blik waardig gaven gisteren tijdens hun optreden op festival "Zand"? Ze zijn er zelfs niet eens samen heen gekomen maar ieder apart met hun auto. Daar is dus echt wel iets aan de hand. Dat je dat nog niet eens op kunt brengen als collega's. En je maakt er toch wat van tijdens zo'n optreden? Voor het publiek. Zal niet echt een sfeertje zijn geweest.
Of zou Simon alleen gekomen zijn omdat hij na het optreden meteen naar huis moest van zijn vrouw :hihi:.
Zij hebben altijd al gezegd dat ze elkaar amper zien buiten werktijd. Echt al járen geleden.
En dat ze ook amper samen naar optredens gaan. Wellicht nu nog minder, maar het is niet ineens van dikke mik naar niks hoor.
meisje85 schreef:
24-08-2022 17:10
Is er trouwens iemand die de posts van Jim en Bettina wél leuk vindt? Ze proberen vaak over hun gezin te posten als: kijk ons eens chaotisch zijn etc. Maar ik vind hun allebei altijd zo ontzettend humorloos. Ben ook iedere keer weer verbaasd dat anderen het heel grappig en herkenbaar vinden.
Poh nee, ik vind ze allebei zeer vermoeiend om eerlijk te zijn. Veel te veel bezig met social media en veel tekst er onder.
Alle reacties Link kopieren
Is dit echt? Rihanna zou in haar nieuwe make uplijn pakjes hebben waar of lipstick of tomatenketchup in zit. De zakjes worden voor 25 dollar per verpakking van 6 verkocht. En je weet dus niet wat er in zit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Late 1 april grap?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-08-2022 19:13
Dat Shakira belasting ontduikt is ook niet sjiek :P

https://nos.nl/artikel/2438712-acht-jaa ... ontduiking
:biggrin:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven