Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 12!

20-08-2022 09:48 3911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
prada schreef:
22-08-2022 10:07
Ik denk dat het helemaal niet om het colbert ging maar zeiken om het zeiken. Ze probeerden hem ook te spreken na de uitspraak maar hij kwam heel verward en raar over. Dat de geruchten gaan dat hij aan de drugs zit is zeker niet ondenkbaar na dat rare gedrag van hem en de antwoorden die hij gaf aan de roddelpers.
Inderdaad, er werd gesuggereerd dat ie een nacht had doorgehaald. Hij zei dat ie om 04.00 uur was opgestaan om op tijd te komen. Volgens mij stond ie knetterstrak.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
22-08-2022 10:07
Ik denk dat het helemaal niet om het colbert ging maar zeiken om het zeiken. Ze probeerden hem ook te spreken na de uitspraak maar hij kwam heel verward en raar over. Dat de geruchten gaan dat hij aan de drugs zit is zeker niet ondenkbaar na dat rare gedrag van hem en de antwoorden die hij gaf aan de roddelpers.
Rogier is ook degene die steeds de vuile was buiten hing. Frank heeft eigenlijk weinig in de media over de breuk gesproken. Rogier zocht steeds de media op, ook op momenten waarin duidelijk was dat hij misschien onder invloed was, ik herinner mij althans een filmpje waarin hij in heel belabberd Engels ergens over tekeer ging.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire tvp!
Alle reacties Link kopieren
Kortom: Rogier zijn foto past prima in het woordenboek als iemand zoekt naar de uitdrukking ‘Valse nicht’.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Rogier vind ik n hele nare man.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Rogier stond om 17.00 vaak al strak van de coke.
Ben hem vaak tegengekomen als we vrijdagmiddag na werk de stad in gingen. Frank en hij verkeren(verkeerden) in dezelfde Haagse "upperclass" kringen als een paar collega's van mij en ze kwamen weleens bij ons staan. Ik werd altijd erg ongemakkelijk van hem, hele valse opmerkingen en naar degene die niet om zijn grapjes lachte keek hij nog valser.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
22-08-2022 10:04
https://www.ditjesendatjes.nl/daisy-pir ... a-borsato/

In het voorgaande topic kwam het al even aan bod dat de juicers hadden ontdekt dat er hommeles was in de relatie van Luca Borsato en Daisy Piras. Dit nadat het stel een mooie woning had gekocht in Amsterdam en vader Marco hard aan het werk was om te helpen met verhuizen.

De geruchten waren al dat Luca weer bij zijn vader woonde in Alkmaar en dit weekend heeft Daisy tijdens een festival een paar signalen afgegeven.

Vol overtuiging zingt ze het nummer ‘Ik leef niet meer voor jou’ van Marco Borsato. Niet veel later deelt ze ook nog een veelzeggende quote, die óók over Luca lijkt te gaan. ,,De moeilijkste pil die ik dit jaar heb moeten slikken, was leren dat hoe goed je ook voor iemand kunt zijn, hoeveel je ook van ze houdt, dat ze je de rug kunnen toekeren”, zo luidt de quote.
Op de insta van Life of Yvonne staat een screenshot van Daisy dat zij en Luca uit elkaar zijn.
mii wijzigde dit bericht op 22-08-2022 19:23
Reden: Foutje
0.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mii schreef:
22-08-2022 19:08
Op de insta van Life of Yvonne staat een screenshot van Daisy dat zij en Luca uit elkaar zijn.
Klopt, ook op andere media staat dat inmiddels, maar verbazen na dat liedje en die post op Daisy's IG, en de dickpic stories van Yv van afgelopen weekend, doet het niet, het kon ook bijna niet uitblijven.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Die Porsche van Linda, if only car parts could talk....

Was er enige tijd geleden al het gerucht dat Jeroen Rietbergen, de wel/niet* ex/weer-vriend* van Linda de Mol met Ilse de Lange seks gehad had in de auto van Linda, nu deelt Juice Channel dat Florine van iets dat Gooise Moeders heet hetzelfde heeft gedaan met Jeroen in die auto.

* = vul zelf in.

Je zou toch denken dat je dan wel een beetje knappere Hummer zou gebruiken met wat meer beenruimte?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Nou dat onderstreept mijn gedachten maar weer eens: mensen die op social media constant hun relatie helemaal de hemel inprijzen, continu etaleren hoe gelukkig ze zijn, daar is achter de schermen van alles mis. Als iemand veel van die kwijlberichten deelde was het Luca Borsato wel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/buitenland/nederlands ... ~a2b6b3e1/

Een Nederlandse rapper is in het buitenland aangehouden op verdenking van verkrachting. Volgens de media zou het om een bekende rapper gaan, maar wie dan, dat is onbekend.
Alle reacties Link kopieren
Karori schreef:
23-08-2022 15:05
https://www.ad.nl/buitenland/nederlands ... ~a2b6b3e1/

Een Nederlandse rapper is in het buitenland aangehouden op verdenking van verkrachting. Volgens de media zou het om een bekende rapper gaan, maar wie dan, dat is onbekend.
Ik kwam een kijkje nemen of al bekend is om wie het gaat. Verbaasd me dat zelfs geenstijl nog niet weet wie het is, zou denken dat zoiets snel openbaar wordt.
Ik kwam ook kijken of iemand al weet welke eikel dit nu weer is.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-08-2022 08:25
Nou dat onderstreept mijn gedachten maar weer eens: mensen die op social media constant hun relatie helemaal de hemel inprijzen, continu etaleren hoe gelukkig ze zijn, daar is achter de schermen van alles mis. Als iemand veel van die kwijlberichten deelde was het Luca Borsato wel.
Net zijn vader dus..
Brace of Boef en Kafka worden op Twitter genoemt als rappers die daar waren en hebben opgetreden, Kafka is furieus en kan twitteren, dus die is het zeker niet.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of het gaat om een bekende rapper of een rapper die zichzelf bekend vindt.

Hoe dan ook, trieste zaak voor het slachtoffer (ervanuitgaande dat de beschuldigingen kloppen). Walgelijk dat dit praktijken nog steeds plaatsvinden.
Het wordt absoluut geen saaie winter, zoals ik elders al schreef
Donderdag nieuwe Boos aflevering over J de Mol:


https://www.ad.nl/show/tim-hofman-komt- ... ~a890fbed/
Koffieverkeerd schreef:
23-08-2022 17:50
Het wordt absoluut geen saaie winter, zoals ik elders al schreef
Donderdag nieuwe Boos aflevering over J de Mol:


https://www.ad.nl/show/tim-hofman-komt- ... ~a890fbed/
Ik geloofde J. de Mol al niet in dat interview. Ben blij dat BNN en hij zich hardmaken om dit soort type mensen niet te laten wegkomen met die houding en gedrag en leugens om dingen onder tapijt te vegen.
LuciFee2022 schreef:
23-08-2022 18:42
Ik geloofde J. de Mol al niet in dat interview. Ben blij dat BNN en hij zich hardmaken om dit soort type mensen niet te laten wegkomen met die houding en gedrag en leugens om dingen onder tapijt te vegen.
Ben benieuwd of Tim hem ook bevraagd over Gillis. En het feit dat John dit onder 'dit valt onder de privesfeer' vindt vallen terwijl Lil Kleine wel (terecht) geboycot werd.
prada schreef:
23-08-2022 18:45
Ben benieuwd of Tim hem ook bevraagd over Gillis. En het feit dat John dit onder 'dit valt onder de privesfeer' vindt vallen terwijl Lil Kleine wel (terecht) geboycot werd.
Het is überhaupt de vraag of Tim hem nog een keer wat vragen mocht stellen.
LuciFee2022 schreef:
23-08-2022 18:42
Ik geloofde J. de Mol al niet in dat interview. Ben blij dat BNN en hij zich hardmaken om dit soort type mensen niet te laten wegkomen met die houding en gedrag en leugens om dingen onder tapijt te vegen.
Eens! Hopelijk komt boontje om zijn loontje. Laat de boel maar lekker ontploffen.
John zou al voor 2019 meer weten over wat er zich afspeelde binnen zijn bedrijf. Dat moet echter wel hardgemaakt kunnen worden en ik vraag me af of Tim dat is gelukt. In dat geval kan John zich bergen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens reality.fbi is Rogier weer happy in love. Hij toont een screenshot van de IG van Rogier waar een hand bij een andere hand een ring om de vinger schuift.
Iemand merkt op dat dat snel gevonden is na de oproep, en Rogier zegt dat hij de persoon in kwestie al heel lang kent.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven