Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 12!

20-08-2022 09:48 3911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
24-08-2022 19:13
Zij hebben altijd al gezegd dat ze elkaar amper zien buiten werktijd. Echt al járen geleden.
En dat ze ook amper samen naar optredens gaan. Wellicht nu nog minder, maar het is niet ineens van dikke mik naar niks hoor.
Nou ja, ik vind dat daar veel te veel poespas van wordt gemaakt. Dat er van alles aan de hand is.
Misschien zijn ze elkaar wel beu na zoveel jaar. Kan toch?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke Summerschool met Hans Klok. Het is een vervolg op zijn aflevering Zomergasten. Hij doet een aflevering over variete. Gelukkig presenteert hij niet feiloos maar gewoon lekker zichzelf en hij laat voormalige sterren stralen en ook jong goocheltalent. Leuk hoor. Slow tv, heerlijk.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan1 schreef:
24-08-2022 18:35
Ik erger me aan Bettina omdat zij zichzelf altikd zo leuk vindt dus ik kijk hun posten niet.
Ik volg hen ook niet, maar het staat soms wel ineens in mijn tijdlijn en dan lees ik het om me te ergeren. ;)
Alle reacties Link kopieren
Joelle1980 schreef:
24-08-2022 11:20
Zou het rapper Sjors zijn? :cheer2:
Hij is wel in de war als je zn Instagram moet geloven.
Edit: vandaag komt "media", kan hij zijn verhaal doen, zegt hij. :facepalm:
Rapper Sjors zegt dat hij transgender is en zich meer vrouw voelt. Dat kwam in de media…
Alle reacties Link kopieren
De aandacht voor Luca en Daisy is inderdaad wel wat over the top maar kennelijk is er een vals vriendinnetje van Daisy die nare geruchten in de ether gooide en daarom wilde Luca er ook iets van zeggen.
Hij geeft in ieder geval aan dat hij degene is geweest die er een zooitje van heeft gemaakt in de relatie en dat Daisy geen blaam treft.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
24-08-2022 22:42
Rapper Sjors zegt dat hij transgender is en zich meer vrouw voelt. Dat kwam in de media…
Ja het was ook sarcastisch bedoeld. Lees net dat het om een 20 jarige rapper gaat
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
24-08-2022 17:10
Is er trouwens iemand die de posts van Jim en Bettina wél leuk vindt? Ze proberen vaak over hun gezin te posten als: kijk ons eens chaotisch zijn etc. Maar ik vind hun allebei altijd zo ontzettend humorloos. Ben ook iedere keer weer verbaasd dat anderen het heel grappig en herkenbaar vinden.
Oh toevallig ging het in het verliefd, verloofd etc. topic ook even over Jim en Bettina. Ik snap er ook niks van. Die geforceerd lollige schrijfstijl, en die Bettina profileert zich altijd zo als kijk mij eens doorsnee zijn en wij hebben precíes dezelfde hihi haha gekke issues als iedereen hoor. En dat zoetsappige gedoe met die hele kinderschaar trek ik ook heel slecht.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Veel Jim/Bettina-medestanders :yes:
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
25-08-2022 08:21
Die geforceerd lollige schrijfstijl, en die Bettina profileert zich altijd zo als kijk mij eens doorsnee zijn en wij hebben precíes dezelfde hihi haha gekke issues als iedereen hoor. En dat zoetsappige gedoe met die hele kinderschaar trek ik ook heel slecht.
Ik zag toevallig gisteren indd zo'n posting van haar, over hoe chaotisch ze terug reisden van vakantieadres naar huis. Ik geloofde er geen snars van, zoveel kan er echt niet mis gaan in 1 keer, anders ben je echt wel een beetje zwakbegaafd hoor.

edit: deze bedoel ik:

De chaos van een reisdag in een notendop:

- sowieso weer net iets te laat uit het huisje.
- Wegrijden met de paspoorten op het dak en achterna gerend worden door hele lieve mensen.
- Een telefoon vergeten, dus net ingeleverde sleutel weer halen en weer naar het huisje rennen (Jim dus. Heeft ie tóch nog kunnen hardlopen deze vakantie).
- File hebben in het dorp waar we doorheen moesten, dus omgeleid worden via een bergweggetje, met als resultaat bijna kotsende kinderen + echtgenoot in de auto (lang leve de chauffeur zijn, nooit misselijk👍🏻).
- Op diezelfde berg gebeld worden, omdat we zo ongeveer een kwart van onze spullen zijn vergeten.
- Bijna 2 uur lang hetzelfde liedje op repeat hebben staan in de auto, om de boel (lees: Molly) tevreden te houden. En ik kan je zeggen: we don’t talk about Bruno. Ever. Again.
- Vrij laat bij het vliegveld aankomen (stress-level = vrij hoog).
- Erachter komen dat we de autosleutel van onze auto in Nederland kwijt zijn. Heel uitvoerig mensen proberen te bellen, plannen maken en ‘m dan gewoon in een vakje vinden.
- Met een bus van de auto-inlever locatie naar de terminal moeten en fungeren als gordel voor Molly, terwijl ik met 1 voet koffers tegenhoud en met de andere een campingbed en potje.
En je dan bedenken dat je ze ook gewoon af had kunnen zetten om die auto effe weg te brengen, zonder, gevoelsmatig 38 koffers en 33 kinderen in je nek. (Zie foto.)
- Buggy die niet, nooit, never meer inklapt bij het inchecken, met een hele rij achter ons en een Molly die wegloopt.
- Bij aankomst zien dat het raam van je auto 2 weken heeft open gestaan.
- Snel langs de Mac, omdat het al laat is en daar 2 appelsap, een water en een friet omgooien. Over jezelf heen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Halina Reijn heeft een nieuwe film uitgebracht en staat met Carice van Houten op de rode loper. Yv noemt haar oudtante, ik vind dat ze op Michael Jackson lijkt. Ze heeft een spierwit gemaakt gezicht, overdreven zonnebril, die heeft iets teveel aan haar gezicht laten doen. En dat jurkje….
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
25-08-2022 08:59
Ik zag toevallig gisteren indd zo'n posting van haar, over hoe chaotisch ze terug reisden van vakantieadres naar huis. Ik geloofde er geen snars van, zoveel kan er echt niet mis gaan in 1 keer, anders ben je echt wel een beetje zwakbegaafd hoor.

edit: deze bedoel ik:

De chaos van een reisdag in een notendop:

- sowieso weer net iets te laat uit het huisje.
- Wegrijden met de paspoorten op het dak en achterna gerend worden door hele lieve mensen.
- Een telefoon vergeten, dus net ingeleverde sleutel weer halen en weer naar het huisje rennen (Jim dus. Heeft ie tóch nog kunnen hardlopen deze vakantie).
- File hebben in het dorp waar we doorheen moesten, dus omgeleid worden via een bergweggetje, met als resultaat bijna kotsende kinderen + echtgenoot in de auto (lang leve de chauffeur zijn, nooit misselijk👍🏻).
- Op diezelfde berg gebeld worden, omdat we zo ongeveer een kwart van onze spullen zijn vergeten.
- Bijna 2 uur lang hetzelfde liedje op repeat hebben staan in de auto, om de boel (lees: Molly) tevreden te houden. En ik kan je zeggen: we don’t talk about Bruno. Ever. Again.
- Vrij laat bij het vliegveld aankomen (stress-level = vrij hoog).
- Erachter komen dat we de autosleutel van onze auto in Nederland kwijt zijn. Heel uitvoerig mensen proberen te bellen, plannen maken en ‘m dan gewoon in een vakje vinden.
- Met een bus van de auto-inlever locatie naar de terminal moeten en fungeren als gordel voor Molly, terwijl ik met 1 voet koffers tegenhoud en met de andere een campingbed en potje.
En je dan bedenken dat je ze ook gewoon af had kunnen zetten om die auto effe weg te brengen, zonder, gevoelsmatig 38 koffers en 33 kinderen in je nek. (Zie foto.)
- Buggy die niet, nooit, never meer inklapt bij het inchecken, met een hele rij achter ons en een Molly die wegloopt.
- Bij aankomst zien dat het raam van je auto 2 weken heeft open gestaan.
- Snel langs de Mac, omdat het al laat is en daar 2 appelsap, een water en een friet omgooien. Over jezelf heen.
Wat een flauwekul epistel idd en het idee dat ze denkt dat anderen daarin geinteresseerd zijn. Da's toch puur voor de aandacht van haar volgers?
Alle reacties Link kopieren
Dit was precies de post die leidde tot de vraag of er mensen zijn die hun leuk vinden. Het zijn continu dit soort verhalen. Of foto's waar ze lelijk op staan om te laten zien hoe normaal ze zijn. Of zoiets.
Alle reacties Link kopieren
ClaireUnderwood1 schreef:
25-08-2022 10:39
Halina Reijn heeft een nieuwe film uitgebracht en staat met Carice van Houten op de rode loper. Yv noemt haar oudtante, ik vind dat ze op Michael Jackson lijkt. Ze heeft een spierwit gemaakt gezicht, overdreven zonnebril, die heeft iets teveel aan haar gezicht laten doen. En dat jurkje….
Afbeelding
Afbeelding
Nou, Carice oogt mogelijk nog erger.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
25-08-2022 11:49
Dit was precies de post die leidde tot de vraag of er mensen zijn die hun leuk vinden. Het zijn continu dit soort verhalen. Of foto's waar ze lelijk op staan om te laten zien hoe normaal ze zijn. Of zoiets.
Heel flauw en dus totaal niet relevant, behalve als booster voor hun ego's voor het publiek. Geeft toch weer een shotje dopamine.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
25-08-2022 11:52
Afbeelding
Afbeelding
Nou, Carice oogt mogelijk nog erger.
Ik dat Claire Carice ook bedoelde.

Ik had het ook op instagram gezien, ik moest 2x kijken.
Ik dacht serieus dat er een paspop naast Halina stond.
En die houding en zuurmondje maakt het er ook niet beter op. Wat een oud wijf lijkt ze.
Carice van houten was zonder al dat gefrunnik prachtig. Eerst dat vreselijke witte veel te grote gebit waardoor die mond ook zo vreemd leek... en wat is er nu met haar gezicht dan. o_o
Koffieverkeerd schreef:
25-08-2022 12:06
En die houding en zuurmondje maakt het er ook niet beter op. Wat een oud wijf lijkt ze.
Dat zuurmondje komt door rare gebit volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Als er toch twee vrouwen vermoeiende aanstelsters zijn dan zijn het Hepie en Hepie "kijk ons eens getalenteerd en authentiek zijn" wel.
Am Yisrael Chai!
Och, ik liever hen 2 dan al grote hoeveelheid gore mannetjes in showbizzzz.
LuciFee2022 schreef:
25-08-2022 12:07
Dat zuurmondje komt door rare gebit volgens mij.
Dat was ik even vergeten *ril*.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso best vreemd om naar een première en de bioscoop te gaan met een soort zonnebril en petje op.
Doet ze het nog met Guy Pierce? Ik zag hem laatst in een serie en wat is dat een oud mannetje gworden. Past dus prima.
meisje85 schreef:
25-08-2022 12:12
Sowieso best vreemd om naar een première en de bioscoop te gaan met een soort zonnebril en petje op.
De combi met die ouwe wijven jurk en parels maakt het raar. Maar daar zit vast een bedoeling achter.
fashionvictim schreef:
25-08-2022 12:08
Als er toch twee vrouwen vermoeiende aanstelsters zijn dan zijn het Hepie en Hepie "kijk ons eens getalenteerd en authentiek zijn" wel.
😆

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven