Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 12!

20-08-2022 09:48 3911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
07-12-2022 23:04
Of Kjeld Nuys…..
Oh ja, die ook
Frankly my dear, I don"t give a damn
Maan schreef:
07-12-2022 12:28
Het gaat weer over zangeres Tabitha en haar partner, die zou zijn vreemdgegaan o.a. tijdens haar zwangerschap. Tabitha reageert nu op de geruchten dat ze met rust gelaten wil worden, wat ik heel goed begrijp. Ze is nog geen maand geleden bevallen.

Wat vinden jullie ervan dat die juicekanalen dit blijven brengen?
Vreselijk. Als juicekanaal zou ik mezelf de vraag stellen hoe noodzakelijk en/of nieuwswaardig een gerucht is. Tabitha is geen household name, ze is geen politica of lid van het Koninklijk huis, dus wat hebben wij met haar relatie te maken? Maar vooral het feit dat ze net is bevallen, zou een reden moeten zijn om haar met rust te laten. Gewoon uit menselijkheid.

Dat is wel het grote nadeel van de snelheid waarmee juicekanalen nieuwtjes brengen: zoveel nieuwtjes zijn er niet, maar de druk om met een scoop te komen neemt alleen maar toe, en dus storten ze zich op allerlei schimmige realitysterren en B-figuren van wie je niet anders kunt verwachten dan dat ze een puinhoop maken van hun leven. Het woord ‘riooljournalistiek’ heeft een geheel nieuwe lading gekregen.

Ik snap best dat die juicekanalen vechten om scoops, maar over de rug van een vrouw die net een baby heeft gekregen? Nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat we bijna op 4000 zitten, nu hoeft een nieuw topic niet perse hoor, maar willen jullie dat wel? anders maak ik even een nieuw plaatje
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
07-12-2022 23:01
Veel schaatsers (sporters in het algemeen?) zijn best egoïstische mensen. Alles draait om hen en de sport. Zijn vrouw heeft 18+ jaar voor hem klaar gedaan en wordt nu aan de kant geschoven.

Doet mij denken aan Dirk Kuyt en Gertrude
In het artikel staat nergens dat zij aan de kant geschoven is he. Dat is jouw invulling, naar de buitenwereld toe zeggen ze dat ze in overleg hun relatie beëindigd hebben. Zoals zoveel relaties eindigen, ook als mensen jong bij elkaar komen en als er kleine kinderen zijn. Dit gezin heeft de laatste jaren heelveel te verstouwen gehad, het kan ook gewoon op zijn. Het kan zomaar waar zijn dat ze het samen besloten hebben, het kan ook zijn dat dat niet zo is. Wij weten dat niet verder niet. Dat hij daarna snel weer een andere relatie heeft zie je vaker bij mannen en vrouwen, niets menselijks is Sjinkie vreemd wat dat betreft.

Topsporters zijn zeker egoïstisch, huwelijken houden lang niet altijd stand. Zie je ook bij Tom Dumoulin.
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
08-12-2022 09:45
In het artikel staat nergens dat zij aan de kant geschoven is he. Dat is jouw invulling, naar de buitenwereld toe zeggen ze dat ze in overleg hun relatie beëindigd hebben. Zoals zoveel relaties eindigen, ook als mensen jong bij elkaar komen en als er kleine kinderen zijn. Dit gezin heeft de laatste jaren heelveel te verstouwen gehad, het kan ook gewoon op zijn. Het kan zomaar waar zijn dat ze het samen besloten hebben, het kan ook zijn dat dat niet zo is. Wij weten dat niet verder niet. Dat hij daarna snel weer een andere relatie heeft zie je vaker bij mannen en vrouwen, niets menselijks is Sjinkie vreemd wat dat betreft.

Topsporters zijn zeker egoïstisch, huwelijken houden lang niet altijd stand. Zie je ook bij Tom Dumoulin.
Ze heeft zelf in RTL Boulevard gezegd dat het Sjinkie's keuze was en dat zij het niet had zien aankomen. Dan is 1+1 echt 2 hoor. Die had gewoon dat Insta-mokkel al in de coulissen staan maar moest alleen zijn vrouw nog dumpen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-12-2022 10:37
Ze heeft zelf in RTL Boulevard gezegd dat het Sjinkie's keuze was en dat zij het niet had zien aankomen. Dan is 1+1 echt 2 hoor. Die had gewoon dat Insta-mokkel al in de coulissen staan maar moest alleen zijn vrouw nog dumpen.
Ik heb alleen het artikel gelezen, meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Jessie Jazz Vuijyk na de week waarin ze vertelde een miskraam te hebben gehad en haar vader overleden is:

'Verder noemt Jessie deze week 'leeg, verbindend, helend, verdrietig, alleen en samen'. Maar ondanks al deze heftige gevoelens die allemaal tegelijk kwamen, vindt ze ook dat er 'ruimte is voor iets nieuws'. Zo laat Vuijk weten dat ze zichzelf 'weer helemaal opnieuw aan het uitvinden' is.

Ik voel mij net een rups die een vlinder word. Eerst lost de rups helemaal op. Er blijft niets over en dan in haar cocon… transformeert het vanuit het niets naar een prachtige vlinder', schrijft Jessie nog. 'Wat kan pijn toch prachtig zijn'. Verder bedankt ze haar 'community' voor alle steun en lieve berichtjes die ze heeft mogen ontvangen. "

Iedereen gaat anders om met verdriet, zoals zij het omschrijft is het niet mijn ding maar zij haalt er kracht uit.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-12-2022 10:37
Ze heeft zelf in RTL Boulevard gezegd dat het Sjinkie's keuze was en dat zij het niet had zien aankomen. Dan is 1+1 echt 2 hoor. Die had gewoon dat Insta-mokkel al in de coulissen staan maar moest alleen zijn vrouw nog dumpen.
Dit inderdaad
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
08-12-2022 09:45
In het artikel staat nergens dat zij aan de kant geschoven is he. Dat is jouw invulling, naar de buitenwereld toe zeggen ze dat ze in overleg hun relatie beëindigd hebben. Zoals zoveel relaties eindigen, ook als mensen jong bij elkaar komen en als er kleine kinderen zijn. Dit gezin heeft de laatste jaren heelveel te verstouwen gehad, het kan ook gewoon op zijn. Het kan zomaar waar zijn dat ze het samen besloten hebben, het kan ook zijn dat dat niet zo is. Wij weten dat niet verder niet. Dat hij daarna snel weer een andere relatie heeft zie je vaker bij mannen en vrouwen, niets menselijks is Sjinkie vreemd wat dat betreft.

Topsporters zijn zeker egoïstisch, huwelijken houden lang niet altijd stand. Zie je ook bij Tom Dumoulin.
Er zijn zoveel huwelijken die niet stand houden of iemand nu een topsporter is of niet :)
Dat zij heeft gezegd dat ze het niet zag aankomen, zegt natuurlijk ook niks over hoe hun huwelijk was. En dat hij slecht is, omdat hij nu met iemand anders is. Misschien wilde ze het niet zien of was zij ok met de manier waarop hun huwelijk was.

Na het ongeluk van Sjinkie kan het best zijn dat hij z’n leven overdacht heeft en er achter is gekomen dat hij niet gelukkig was in zijn huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
08-12-2022 09:14
Ik zie dat we bijna op 4000 zitten, nu hoeft een nieuw topic niet perse hoor, maar willen jullie dat wel? anders maak ik even een nieuw plaatje
Graag, leuk! Ik geniet altijd van jouw plaatjes!
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic is geopend
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven