Sendra laarzen
maandag 29 augustus 2022 om 13:27
Ik zag in een winkel Sendra laarzen. Prachtig! Ze zaten lekker. Eigenlijk bijna perfect, alleen net te hoog waardoor ze precies bij het dikste deel van m’n kuit eindigen en dat ziet er een beetje vreemd uit. (Zoals op deze foto https://www.nelson.nl/sendra-17352-pete ... ac-363870/)
Dus niet gekocht. Echt balen, dat wel.
Nu ben ik online aan het zoeken maar vind maar heel weinig sale van Sendra. Iemand ervaring daarmee? Zijn die dingen nou eenmaal weinig in de uitverkoop?
En zijn ze de moeite waard? Die ik gezien had waren alsnog €190 helaas.
Ik las ergens dat het ‘prachtige rotlaarzen’ zijn, doelend op het inlopen en draagcomfort. Herkennen jullie dit?
Dus niet gekocht. Echt balen, dat wel.
Nu ben ik online aan het zoeken maar vind maar heel weinig sale van Sendra. Iemand ervaring daarmee? Zijn die dingen nou eenmaal weinig in de uitverkoop?
En zijn ze de moeite waard? Die ik gezien had waren alsnog €190 helaas.
Ik las ergens dat het ‘prachtige rotlaarzen’ zijn, doelend op het inlopen en draagcomfort. Herkennen jullie dit?
maandag 29 augustus 2022 om 13:40
Ik vermoed dat er weinig ondersteunend voetbed zou kunnen zitten in dergelijke laarzen. Misschien wel prima voor af en toe maar niet om dag in, dag uit te dragen. Zoiets?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
maandag 29 augustus 2022 om 13:52
Nou, leuk dan….voor die prijs zou je mogen verwachten dat dat wel anders is.Hendrikje106 schreef: ↑29-08-2022 13:40Ik vermoed dat er weinig ondersteunend voetbed zou kunnen zitten in dergelijke laarzen. Misschien wel prima voor af en toe maar niet om dag in, dag uit te dragen. Zoiets?
Zelf geen Sendra’s, niet mijn stijl. Maar ik zie wel dat ze er ook in lager model zijn (enkelhoog). Aangezien ze allemaal overeenkomstig zijn zou je daar vast bij moeten kunnen slagen.
Ik weet dat ze ook veel op Marktplaats staan, zo goed als nieuw. Misschien zegt dat ook iets over het draagcomfort.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 29-08-2022 13:53
6.12% gewijzigd
maandag 29 augustus 2022 om 13:53
maandag 29 augustus 2022 om 13:54
Ik heb een paar staan. Prachtig, maar ik krijg ze niet ingelopen. Te strak op mijn niet zo hoge wreef. Knelt echt af, kom er amper in. Maar me aan laten praten door de vrouw in de winkel die zei dat ze écht snel uitlopen en ze andere te wijd zouden worden
. Zelfs uitkloppen bij de schoenmaker helpt niet.
Ik vind het dus ondingen!
maandag 29 augustus 2022 om 13:54
maandag 29 augustus 2022 om 13:56
Dan heb je dus niet het goede model gekozen, ook Sendra heeft veel verschillende modellen.Stefke schreef: ↑29-08-2022 13:54Ik heb een paar staan. Prachtig, maar ik krijg ze niet ingelopen. Te strak op mijn niet zo hoge wreef. Knelt echt af, kom er amper in. Maar me aan laten praten door de vrouw in de winkel die zei dat ze écht snel uitlopen en ze andere te wijd zouden worden. Zelfs uitkloppen bij de schoenmaker helpt niet.
maandag 29 augustus 2022 om 13:58
Maat 41 toevallig?Stefke schreef: ↑29-08-2022 13:54Ik heb een paar staan. Prachtig, maar ik krijg ze niet ingelopen. Te strak op mijn niet zo hoge wreef. Knelt echt af, kom er amper in. Maar me aan laten praten door de vrouw in de winkel die zei dat ze écht snel uitlopen en ze andere te wijd zouden worden. Zelfs uitkloppen bij de schoenmaker helpt niet.
Ik vind ze lang niet allemaal mooi. Hele spitse neus niet iig. Ook geen drukke print. Die in de winkel waren zoooo mooi. Echt verliefd op. Overigens kon ik er zonder schoenlepel zo in. Dus dat wreefprobleem lijk ik niet te hebben.
Mp en vinted heb ik afgestruind maar daar staat momenteel niks dat ik mooi vind.
zwartewolk wijzigde dit bericht op 29-08-2022 14:05
5.73% gewijzigd
maandag 29 augustus 2022 om 13:58
Stefke schreef: ↑29-08-2022 13:54Ik heb een paar staan. Prachtig, maar ik krijg ze niet ingelopen. Te strak op mijn niet zo hoge wreef. Knelt echt af, kom er amper in. Maar me aan laten praten door de vrouw in de winkel die zei dat ze écht snel uitlopen en ze andere te wijd zouden worden. Zelfs uitkloppen bij de schoenmaker helpt niet.
Wat zonde! Maatje 36 toevallig?
Mijn ervaring is ook dat ze meteen goed horen te zitten. Niet doen als je twijfelt, dat is echt zonde van je geld.
maandag 29 augustus 2022 om 13:59
Ik weet het ook niet hoor, was gewoon een beetje aan het nadenken waarom een podotherapeut zou kunnen zeggen dat het geen goede schoenen zijn.Ttroeteltje schreef: ↑29-08-2022 13:52Nou, leuk dan….voor die prijs zou je mogen verwachten dat dat wel anders is.
Zelf geen Sendra’s, niet mijn stijl. Maar ik zie wel dat ze er ook in lager model zijn (enkelhoog). Aangezien ze allemaal overeenkomstig zijn zou je daar vast bij moeten kunnen slagen.
Ik weet dat ze ook veel op Marktplaats staan, zo goed als nieuw. Misschien zegt dat ook iets over het draagcomfort.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
maandag 29 augustus 2022 om 14:07
Ik heb zoiets gezien qua neus en hak: https://www.nelson.nl/sendra-11627-debo ... art-81087/Lila-Linda schreef: ↑29-08-2022 14:02ik vind cowboy-laarzen leuk, maar dit lijken wel paardrijlaarzen. Weet niet precies hoe het komt? ik gok de hak in combi met de hoogte
Denk dat lager inderdaad beter is
maandag 29 augustus 2022 om 14:08
Hier dezelfde ervaring.kniekske schreef: ↑29-08-2022 13:53Ik heb m'n Sendra's al jaren, nog steeds zoooo blij mee! Wel 'n enkelmodel (met hak) vanwege plofkuiten.
Zijn prima handgemaakte leren laarzen en ze lopen heerlijk, heb er al veel citytrips mee gemaakt.
Bij mij zaten ze meteen als gegoten, soepel leer en een goede pasvorm met voldoende steun.
maandag 29 augustus 2022 om 14:25
Deze heb ik.. zaten meteen als gegoten. Heb nog een ander model ook in de kast staan.. kan er met gemak hele dagen op lopen.Zwartewolk schreef: ↑29-08-2022 14:07Ik heb zoiets gezien qua neus en hak: https://www.nelson.nl/sendra-11627-debo ... art-81087/
maandag 29 augustus 2022 om 14:32
Tis dus echt you hate it or you love it. Ik heb wel het idee dat ze me goed zitten, want deden nergens zeer. Maar goed, dat doen dr Martens ook niet totdat je er een stuk op gaat lopen.MariaDeJong schreef: ↑29-08-2022 14:18Niet te doen die dingen.
Ik heb nog een vrijwel ongebruikt paar staan.
Als het is wat ik zoek in maat 41 houd ik me aanbevolen
maandag 29 augustus 2022 om 14:43
Dat is een heel bekende truc, die alle schoenwinkels wel kennen.Levensgenieter22 schreef: ↑29-08-2022 14:12Vriendin van mij deed de eerste keren plastic boterhamzakjes om haar voeten, zodat haar voeten er beter ''inschoven''![]()
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in