Sendra laarzen
maandag 29 augustus 2022 om 13:27
Ik zag in een winkel Sendra laarzen. Prachtig! Ze zaten lekker. Eigenlijk bijna perfect, alleen net te hoog waardoor ze precies bij het dikste deel van m’n kuit eindigen en dat ziet er een beetje vreemd uit. (Zoals op deze foto https://www.nelson.nl/sendra-17352-pete ... ac-363870/)
Dus niet gekocht. Echt balen, dat wel.
Nu ben ik online aan het zoeken maar vind maar heel weinig sale van Sendra. Iemand ervaring daarmee? Zijn die dingen nou eenmaal weinig in de uitverkoop?
En zijn ze de moeite waard? Die ik gezien had waren alsnog €190 helaas.
Ik las ergens dat het ‘prachtige rotlaarzen’ zijn, doelend op het inlopen en draagcomfort. Herkennen jullie dit?
Nu ben ik online aan het zoeken maar vind maar heel weinig sale van Sendra. Iemand ervaring daarmee? Zijn die dingen nou eenmaal weinig in de uitverkoop?
Ik las ergens dat het ‘prachtige rotlaarzen’ zijn, doelend op het inlopen en draagcomfort. Herkennen jullie dit?
maandag 29 augustus 2022 om 14:49
Nee, helaas iets kleiner. Maar Vinted is een goeie! Ga ik ze meteen opzetten. Hier staan ze toch maar te verpieteren…Zwartewolk schreef: ↑29-08-2022 13:58Maat 41 toevallig?
Ik vind ze lang niet allemaal mooi. Hele spitse neus niet iig. Ook geen drukke print. Die in de winkel waren zoooo mooi. Echt verliefd op. Overigens kon ik er zonder schoenlepel zo in. Dus dat wreefprobleem lijk ik niet te hebben.
Mp en vinted heb ik afgestruind maar daar staat momenteel niks dat ik mooi vind.
maandag 29 augustus 2022 om 14:50
Ja, maar onder podotherapeuten heb je ook stromingen. Zijn er genoeg die fel tegen binnenzolen met dempend voetbed en vooral tegen de bobbel onder de voetboog zijn, omdat ze van mening zijn dat de voet daarin zelf getraind moet worden.Hendrikje106 schreef: ↑29-08-2022 13:59Ik weet het ook niet hoor, was gewoon een beetje aan het nadenken waarom een podotherapeut zou kunnen zeggen dat het geen goede schoenen zijn.
maandag 29 augustus 2022 om 14:55
Tja…. Als de vrouw uit de betere schoenenwinkel aangeeft dat ze snel inlopen, dan ga ik er (dus helaas onterecht) vanuit dat zij er verstand van heeft. Volgende keer laat ik me dus niet meer zo bedotten!
maandag 29 augustus 2022 om 15:40
Zwartewolk schreef: ↑29-08-2022 13:27Ik zag in een winkel Sendra laarzen. Prachtig! Ze zaten lekker. Eigenlijk bijna perfect, alleen net te hoog waardoor ze precies bij het dikste deel van m’n kuit eindigen en dat ziet er een beetje vreemd uit. (Zoals op deze foto https://www.nelson.nl/sendra-17352-pete ... ac-363870/)
Ik heb een aantal paar die ik niet meer draag, verzamel al jaren Sendra’s maar staan nu stof te vangen dus de helft ga ik verkopen. Bij interesse wil ik wel foto’s sturen van die gene. Zijn allemaal maat 38/39
Groetjes huppetee
woensdag 31 augustus 2022 om 14:46
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in