Mode & Beauty alle pijlers

Pantoffels

29-08-2022 15:35 26 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Graag tips voor warme pantoffels.
Draag nu altijd Spaanse sloffen maar wil in het kader van bezuinigingen warmere sloffen/ pantoffels
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Ik heb altijd haflinger grizzly. Zijn duur maar heel fijn en warm en gaan wel een paar jaar mee.
Ik heb altijd dit soort model als ik sokken aan heb:

Afbeelding

Warmer dan deze heb ik ze nog niet gevonden. Lage pantoffels krijg ik koude hielen/enkels van. Maar met blote voeten (als ik net uit bed kom) draag ik altijd dit model:

Afbeelding
Wil je met of zonder enkelbedekking?

Ik draag vaak dikke sokken met slipzool, waarmee ik ook op de bank kan enzo. En heb dan nep-Ugg pantoffels (lage met open hiel) van Tessels Wol (op de markt gekocht) waar ik met dikke sokken en al in kan als ik rondloop (als het echt koud is).

Op die manier heb ik ook terwijl ik op de bank zit lekker warme voeten.
Ik heb lang gezocht naar warme pantoffels die niet glad waren. Meeste glij ik toch op uit.

Deze zijn fantastisch:

https://www.vanmierloschoenen.nl/pantof ... -524000083
dannas schreef:
29-08-2022 15:57
Wil je met of zonder enkelbedekking?

Ik draag vaak dikke sokken met slipzool, waarmee ik ook op de bank kan enzo. En heb dan nep-Ugg pantoffels (lage met open hiel) van Tessels Wol (op de markt gekocht) waar ik met dikke sokken en al in kan als ik rondloop (als het echt koud is).

Op die manier heb ik ook terwijl ik op de bank zit lekker warme voeten.
Met mijn tofjes zit ik ook op de bank. Heeft wel een soort zool maar niet zo'n schoenzool.
Afbeelding

Deze! Glerups.
Ik draag uitsluitend sokken. Desnoods twee of drie paar over elkaar.

Ik heb wel pantoffels, ooit gekocht bij Zeeman. Een soort laarzen van bont en schuim. Maar vind sokken toch lekkerder zitten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
van die huissokken. Daar zit anti slip onder en kan je ook lekker mee op de bank. Ik vind ze heel warm.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik heb warmbat pantoffels en vind ze echt hemels. Blijven ook lang goed!
Glerups. Zijn prijzig, maar elke euro waard. Je hebt warme voeten in die dingen en ze blijven er als nieuw uitzien. Ik ze nu bijna drie jaar el als zo ooit afgaan, dan koop ik meteen een nieuw paar.
Voorheen had ik altijd Spaanse sloffen van de markt: Na een paar maanden geen model meer en na een jaar aan vervaging toe.
Bedankt allemaal. Genoeg tips waar ik iets aan heb anti slip sokken heb ik al .
Spaanse sloffen gaan inderdaad niet lang mee
Kijk uit voor die schattige dingen met een groot dierenhoofd, levensgevaarlijk op de trap.
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
29-08-2022 18:07
Kijk uit voor die schattige dingen met een groot dierenhoofd, levensgevaarlijk op de trap.
Thanks , ja inderdaad levensgevaarlijk
elledriver schreef:
29-08-2022 17:14
Glerups. Zijn prijzig, maar elke euro waard. Je hebt warme voeten in die dingen en ze blijven er als nieuw uitzien. Ik ze nu bijna drie jaar el als zo ooit afgaan, dan koop ik meteen een nieuw paar.
Voorheen had ik altijd Spaanse sloffen van de markt: Na een paar maanden geen model meer en na een jaar aan vervaging toe.
Ik vind het al heel knap dat je een jaar met een paar Spaanse sloffen hebt gedaan.
Hier ook fan van Haflinger. Gaan nu hun derde jaar in en draag ze dagelijks (lekker koel in de zomer en warm in de winter).
Ik ben te slordig voor sloffen. Loop er al snel ook mee even buiten naar de afvalbak
Dus alleen nog antislip-sokken, die kunnen in de wasmachine. En op hele koude dagen daaronder een paar thermosokken van de Welkoop. Waar boeren de hele winter mee buiten kunnen werken. Kosten 7 euro ofzo
Lila-Linda schreef:
29-08-2022 18:25
Ik ben te slordig voor sloffen. Loop er al snel ook mee even buiten naar de afvalbak
Dus alleen nog antislip-sokken, die kunnen in de wasmachine. En op hele koude dagen daaronder een paar thermosokken van de Welkoop. Waar boeren de hele winter mee buiten kunnen werken. Kosten 7 euro ofzo
Ja die ken ik heeft mijn man als werksokken aan.
joppie wijzigde dit bericht op 29-08-2022 19:38
Reden: Spelfout
0.24% gewijzigd
Ze zijn al genoemd maar: Glerups!!!!
Lila-Linda schreef:
Ik heb glerups met rubber zool, daar loop ik dus ook mee naar de vuilnisbak, maar ik zit niet met mijn pantoffels op de bank.
Lila-Linda schreef:
Ik heb glerups met rubber zool, daar loop ik dus ook mee naar de vuilnisbak, maar ik zit niet met mijn pantoffels op de bank.
Ik heb Warmbat Australia pantoffels. Ze zitten heerlijk en zijn lekker warm.
Ik denk dat ik eruit ben, bedankt allemaal!
Warmbat of Shepherd
Falke Cosyshoes! Heerlijk warm, zakken niet uit of af, anti slip zool.
Zarah schreef:
29-08-2022 22:13
Falke Cosyshoes! Heerlijk warm, zakken niet uit of af, anti slip zool.
Deze heb ik ook. Zijn wel warm maar ik heb katten en deze Falke sloffen trekken haren en stof aan als een malle. Ze kunnen gelukkig wel in de wasmachine!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven