December 2006 - deel 2
vrijdag 19 juni 2009 om 23:56
Geen idee, ga niet meer kijken heur. Blegh.
Nou, heb M. net gebeld.
Hij wilde eigenlijk zelf rijden ivm taxikosten maar hij zou naar huis gebracht worden zei ie toen ie wegging (werd opgehaald)
Bel ik hem net om te vragen of ik wakker zal blijven, zegt ie: ''Jaaa we gaan nu iets regelen''
Regelen? een taxi??
Jaaaa...
Ben ik niet blij mee... vanwaar ie zit kost al gauw 25 euro oid....
Nou, heb M. net gebeld.
Hij wilde eigenlijk zelf rijden ivm taxikosten maar hij zou naar huis gebracht worden zei ie toen ie wegging (werd opgehaald)
Bel ik hem net om te vragen of ik wakker zal blijven, zegt ie: ''Jaaa we gaan nu iets regelen''
Regelen? een taxi??
Jaaaa...
Ben ik niet blij mee... vanwaar ie zit kost al gauw 25 euro oid....
zaterdag 20 juni 2009 om 00:03
Is ook wel maar morgen moet hij weer werken
(ofja, morgen... vandaag)
Hij kan dus maar een uur of 4 slapen straks..
Hij hoeft volgens mij niet te rijden naar t werk maar slim vind ik t niet.
En weet je wat t irritante eraan is? Ik WEET van te voren eigenlijk al hoe het gaat lopen... Voorspelbaar is ie.
(ofja, morgen... vandaag)
Hij kan dus maar een uur of 4 slapen straks..
Hij hoeft volgens mij niet te rijden naar t werk maar slim vind ik t niet.
En weet je wat t irritante eraan is? Ik WEET van te voren eigenlijk al hoe het gaat lopen... Voorspelbaar is ie.
zaterdag 20 juni 2009 om 01:39
Halloooooooo!!!!
hheb feestweek in het durp gehad vanaaf! (gister en morgen oen overmorgenavond weer maar dan kan ik niet)\
was gezellie!!
Heb biertjes op (lekkah!!!) en heb net 200 ml gekolfde melk weggegooid en de melk voor morgenochtend staat klaar!
Wat hebben jullie slap geklets vanaaf!!!
Ik ga slapene!!!!
hheb feestweek in het durp gehad vanaaf! (gister en morgen oen overmorgenavond weer maar dan kan ik niet)\
was gezellie!!
Heb biertjes op (lekkah!!!) en heb net 200 ml gekolfde melk weggegooid en de melk voor morgenochtend staat klaar!
Wat hebben jullie slap geklets vanaaf!!!
Ik ga slapene!!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
zaterdag 20 juni 2009 om 08:41
Ach kijk, dr is vannacht nog een dronken varkentje langsgeweest
Goedemorgen allemaal
Nou, R. wilde vanmorgen geen luier aan, maar heeft ook nog niet geplast op de wc.
Vind dr zo wel een lopend tijdbommetje hoor. Ze klaagde trouwens net over buikpijn... Ben heel benieuwd hoe het vandaag gaat.
(stickers in de aanslag )
Ohja, Klets:
Wakkerrrrr?
Goedemorgen allemaal
Nou, R. wilde vanmorgen geen luier aan, maar heeft ook nog niet geplast op de wc.
Vind dr zo wel een lopend tijdbommetje hoor. Ze klaagde trouwens net over buikpijn... Ben heel benieuwd hoe het vandaag gaat.
(stickers in de aanslag )
Ohja, Klets:
Wakkerrrrr?
zaterdag 20 juni 2009 om 09:03
Goedemorrrrrrrrgen!
Nou idd een dronken biggetje gespot hier
Y had er helemaal niks van begon gelijk weer te kletsen...
zwieber niet stelen, zwieber niet steleeeen! Dora Dora Dora Dooooraaaaaaa. En Boots en Tiqo en wie is dit? Dooooraaaaa.
Jaaa goed zo. Mama bal vangen... neee met 2 handen he maaamaaaaaa... mama niet zin om te spelen? uit!? even plassen.... en zo verder en zo verder...
Nou idd een dronken biggetje gespot hier
Y had er helemaal niks van begon gelijk weer te kletsen...
zwieber niet stelen, zwieber niet steleeeen! Dora Dora Dora Dooooraaaaaaa. En Boots en Tiqo en wie is dit? Dooooraaaaa.
Jaaa goed zo. Mama bal vangen... neee met 2 handen he maaamaaaaaa... mama niet zin om te spelen? uit!? even plassen.... en zo verder en zo verder...
zaterdag 20 juni 2009 om 09:15
zaterdag 20 juni 2009 om 09:20
zaterdag 20 juni 2009 om 09:22
zaterdag 20 juni 2009 om 10:07
Grmbl...heel stuk getikt, heb ik ineens geen connection meer!
nou ja, was toch slap geouwehoerrrr (net als jullie gisteravond!)
Feestavond gister was leukkk...!!!
Jeroen van de Boom, Nick & Simon en Van Dik Hout!
Vanaaf komen Monique Smit, Danny de Munk, Evers slaat door en Jan Smit.
Morgen Peter Beense en Wolter Kroes.
Altijd leuke optredens!
Heb gister lekker ouderwets gbierd en gisteravond en vanmorgen gekolfd en weggegooid. (best zonde eigenlijk! )
Zo, nu even mezelf opkallefateren! (euh...echt zo'n woord wat je alleen uitspreekt en nooit opschrijft!)
nou ja, was toch slap geouwehoerrrr (net als jullie gisteravond!)
Feestavond gister was leukkk...!!!
Jeroen van de Boom, Nick & Simon en Van Dik Hout!
Vanaaf komen Monique Smit, Danny de Munk, Evers slaat door en Jan Smit.
Morgen Peter Beense en Wolter Kroes.
Altijd leuke optredens!
Heb gister lekker ouderwets gbierd en gisteravond en vanmorgen gekolfd en weggegooid. (best zonde eigenlijk! )
Zo, nu even mezelf opkallefateren! (euh...echt zo'n woord wat je alleen uitspreekt en nooit opschrijft!)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
zaterdag 20 juni 2009 om 10:12