Gezondheid alle pijlers

En wie ligt er alweer wakker....

20-06-2009 07:15 21 berichten
Ik. Ben pas na eenen gaan slapen gister, doodmoe, maar om 6 uur was ik er alweer bij. Waarom kan ik niet lekker lang slapen? Mijn slaapkamer is pikdonker door dikke gordijnen, dus van het licht word ik ook niet wakker.

En ik ben ook niet altijd uitgeslapen als ik zo vroeg wakker word. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha het zit niet in je genen !!

Ik ben zelf ook altijd rond 6 uur wakker, lang leve de ingebouwde bio wekker blegh !
En het maakt ook niet uit wanneer je gaat slapen he, al is het 4 uur!
Hier net zo...vannacht was het 2 uur en om 6 uur was ik wakker...
Hahaha neee klopt, als ik 3 weken zomervakantie heb zometeen idem. Het gaat dan zachtjes aan beter, de laatste week word ik dan rond 7 uur, half acht wakker, maar dan moet ik weer werken en is het weer 6 uur
Yep, op je vrije dagen net zo. Ben soms jaloers op mensen die tot 10 uur kunnen uitslapen, en dan echt slapen he.
Mijn ex hield het altijd vol tot 12:00 God wat was ik jaloers !
Ja hoor herkenbaar, ik slaap nooit uit, ik word gewoon om 6.30 wakker pffff...of het nu doordeweeks of in het weekend is maakt niet uit
Ik was ook om 6.15 wakker...Vanavond feest, morgenvroeg weer vroeg uit de veren. Ben benieuwd hoe ik het vandaag vol ga houden. Uitslapen kan ik ook niet, maar 6.15 is voor mijn doen toch ook wel heel erg vroeg. Meestal uurtje of 7.30 wakker.
Nahja, het maakt je dag wel lekker lang :-)
Ja dat klopt, maar ik ga er nooit meteen uit hoor. Blijf wel altijd lezen, of tv kijken.. of forummen.
Ik ga er altijd gelijk uit, langer blijven liggen heeft toch geen zin. Vervolgens even lekker bakkie koffie doen, mail bekijken, even kijken of er nog leuke downloads zijn, TV aanzetten, en sinds kort dus even op dit forum kijken hahahaha
Ik ben ook wel eens teruggekropen om 7 uur of zo. En in slaap gevallen, om half tien of zo weer wakker maar dan hondsberoerd (hele dag duf en hangerig)

Dat doe ik dus niet meer
Hier nog 1. Wat zou ik graag eens écht uitslapen. Ik ga altijd laat naar bed (neem me ook altijd voor om nu eens vroeg naar bed te gaan ) en word altijd vroeg wakker. En zoals nu voel me nog zoooo moe. In de loop van de dag gaat dat dan beter, waardoor ik weer laat naar bed ga.

Maar ik hou wel heel erg van slapen Het komt er gewoon iets te weinig van.
Nou aangezien ik toch wakker ben kan ik net zo goed aan het werk gaan *kuch*

Ik ben dus werken, laterssss
Nergens last van, ik slaap als een blok.
Vandaag om 07:15 wakker Omdat iemand het nodig vond om even aan te bellen.....
ik ben ook een ochtend mens en vind het ook niet altijd leuk om vroeg wakker te zijn als de hele wereld nog ligt te maffen, (had ook al es een topic erover..) maar inmiddels heb ik het geaccepteerd en zie ik er ook de voordelen van.

ik heb ook geprobeerd om later naar bed te gaan, dan slaap je een paar dagen wat langer en daarna is het weer hetzelfde liedje, dus tegenwoordig kruip ik weer zoals van ouds om 23u/23.30 in mijn mandje (das het voordeel van geen avond mens zijn, dat je binnen 2 minuten ligt te knorren, zo lekker!)
Hmmm ik ben wel een avondmens.. dus waarom er dat bij mijn wekker niet in wil, weet ik ook niet.
Ben normaal wel goede slaper. Maar sinds mijn zwangerschap.. Nu dus elke dag om 4 uur wakker en dat om pas 5.30 weer in slaap vallen en dan maar hopen dat caro-mini van 3 jr ook eens bedenkt om wat langer te blijven liggen. Maar ach misschien straks wel zo praktisch voor nummer 2 zit dan al in een soort ritme..
Dat ochtend mens zijn heeft voordelen hoor

Ik ben avond mens ga het liefst pas rond 2e naar bed. Elke ochtend is een ramp om wakker te worden, ze kunnen een kanon afschieten; ik slaap door! in het weekend heerlijk! maandag tot vrijdag helemaal niet leuk :|

Vroeg naar bed gaan werkt ook al niet, dan lig ik tot 4 uur wakker :S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven