Lastige situatie

02-09-2022 17:05 54 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Tijdens mijn vakantie heb ik een leuke man ontmoet. Met wie het klikte.
Nu komt hij volgende week vrijdag voor een date. Hij woont aan de andere kant van het land.
Ik heb er zin in om hem weer te zien.

Er is alleen een maar.
Ik heb een vriend in de vriendengroep. Hij vind mij erg leuk. Ik vond hem ook altijd wel leuk. Alleen wil geen relatie met hem. Hij maakt steeds een puinhoop van zijn leven.
Nu lijkt het even goed te gaan. Heeft nu hulp. Laast heeft hij toegegeven dat hij het ook voor mij doet. Hij hoopt dat ik zijn vriendin word.
Ben een beetje bang om hem te kwetsen.
Heb hem nog niet verteld over mijn date.
Wat zouden jullie doen, vertellen over date of nog niet?
Jeetje, wat een gedoe dat jij duidelijker zou moeten zijn. Vette onzin imo. Die vriend zou zijn geluk niet aan jou moeten ophangen. En je vriendengroep heeft er al helemaal niets mee te maken wie jij wel of niet date.
puntillita schreef:
02-09-2022 19:46
Jeetje, wat een gedoe dat jij duidelijker zou moeten zijn. Vette onzin imo. Die vriend zou zijn geluk niet aan jou moeten ophangen. En je vriendengroep heeft er al helemaal niets mee te maken wie jij wel of niet date.
Helemaal eens hoor.

Maar als ze hem toch iets wil vertellen, zoals ze denkt te moeten over de date, dan kan ze beter vertellen dat er helemaal geen relatie inzit. En dat de rest incl vriendin effe normaal kan gaan doen met dr gepush.

Maar op zich zou het feit dat ze niet enthousiast reageert op die gozer al genoeg moeten zijn inderdaad.
Vriend heeft niet om een date gevraagd toch? Het is mij niet duidelijk waar hij op hoopt... een soort één twee hoppakee? Dus jij bent vrijgezel en gaat op dates wanneer jij daar zin in hebt ongeacht of iemand die je als vriend beschouwt beschikbaar is. En daar vertel je over als je daar zin in hebt. Verder ben je geen wortel die iemand zichzelf in het vooruitzicht stelt als beloning voor normaal gedrag.
Lorem Ipsum
Haha een wortel nog wel

Jammer voor die vriend maar voor hem is het ook beter als het van 2 kanten komt

Veel plezier met je date

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven