Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

zondag 28 augustus 2022 om 19:16
Iemand die de hele tijd vragen afvuurt en dan verwacht dat ik dat ook doe gaat mij gauw vervelen. Dan spring je toch van de hak op de tak? Ik heb veel liever een luchtig gesprek, er passeren dan vanzelf wel allerlei onderwerpen.Lisa2022 schreef: ↑28-08-2022 10:16Ik heb toch regelmatig matches. Soms begin ik het gesprek. Soms de man. Ik vraag meestal de mannen het hemd van het lijf. Ik bedoel je wilt toch weten hoe of wat iemand in elkaar zit toch? Maar het valt mij gewoon op dat mannen vaak geen vragen terug stellenzooooo bloedje irritant! Zo kun je toch geen fatsoenlijk gesprek/chat voeren?
zondag 28 augustus 2022 om 21:27
Leuk dat je aan me denkt, maar over mijn laatste leuke contact had ik hier al geschreven dat dat niks geworden was...helaas..
Ben ook wel weer even klaar met dat date gedoe..

zondag 28 augustus 2022 om 22:04
zondag 28 augustus 2022 om 22:48
Dat maakt niet uit hoor er wordt zoveel geschreven hier..
Ja ik ben er nog, en lees ook wel mee maar reageer niet zo vaak..
Ja dat is nu mijn gevoel, maar kan volgende week zomaar weer anders zijn haha..
Maar vind het wel lastig om vertrouwen te houden..

maandag 29 augustus 2022 om 12:11
Daarom geen oude delen terug lezen. Lees ik mijn eigen dingen ook weer. Weet niet of ik dat wil. Ach doe ik sowieso niet, net als verstuurde apjes enzo, lees ik ook niet terug.
Al in vorige relaties kreeg ik dan wel vaak van toen en toen 3 jaar geleden zei je zus en zo. Zou zomaar kunnen ik weet dat dan echt niet meer.
Al in vorige relaties kreeg ik dan wel vaak van toen en toen 3 jaar geleden zei je zus en zo. Zou zomaar kunnen ik weet dat dan echt niet meer.
TAFKAZ (the artist formerly known as Zeefietser1)
maandag 29 augustus 2022 om 18:34
Ik moest hier aan denken toen ik gisteren in een gesprek zat.Jole schreef: ↑28-08-2022 10:41Dit is mij ook regelmatig opgevallen toen ik nog op een datingsite zat.
Ik vatte dat wel eens op als 'geen interesse in mij', maar dan bleken ze wel geïnteresseerd![]()
Heb me afgevraagd of ik er niet zo zwaar aan moet tillen of ben ik de juiste niet tegen gekomen of moet ik gewoon zelf maar dingen gaan vertellen?
De vragen werden door mij gesteld. En dan soms kort antwoord dat ik denk ...euhh en dan ineens weer een hele opsomming.
We gaan het zien.
zondag 4 september 2022 om 08:31
Ik was mijn ww kwijt…
Niet veel te vertellen overigens. Paar contacten maar niet erg mee bezig.
Gisteren op een feest paar leuke mannen ih wild gezien en gesproken. Helaas wel allemaal met (leuke) vrouw, maar toch ze zijn er gewoon.
Lisa is het nu helemaal gestopt met jouw date? En Datertje ik begrijp niet helemaal maar het is wel soort van beloftevol?
Hoe lang geleden is dat dan Antoon? Dat je meeschrijft? Nog lekker gedanst laatste tijd?
Dacht gelezen te hebben dat Along ah daten is met zelfs weekendjes weg? Benieuwd.
Attraverso, still going strong?
Gisteren op een feest paar leuke mannen ih wild gezien en gesproken. Helaas wel allemaal met (leuke) vrouw, maar toch ze zijn er gewoon.
Lisa is het nu helemaal gestopt met jouw date? En Datertje ik begrijp niet helemaal maar het is wel soort van beloftevol?
Hoe lang geleden is dat dan Antoon? Dat je meeschrijft? Nog lekker gedanst laatste tijd?
Dacht gelezen te hebben dat Along ah daten is met zelfs weekendjes weg? Benieuwd.
zondag 4 september 2022 om 08:58
Babette25 schreef: ↑04-09-2022 08:31Ik was mijn ww kwijt…
Ja mijn date heeft niks meer laten horen. Nou ja graag of niet! Ik was nog wel ff chattende met een andere man maar daar werd ik niet echt wild van. Moeizame gesprekken zeg maar. Amper vragen van zijn kant.
zondag 4 september 2022 om 09:15
Mijn ervaring is dat als een man echt ,geïnteresseerd is wel wat vragen stelt. Al is het maar iets triviaals. Ik vind het zelf wel lastig soms, want na de eerste chats, hoe ga je verder? Wil wel iets te weten komen over iemand om überhaupt een date te overwegen, maar om een vragenvuur over iemand heen te storten is ook zo mwah.. dus ik volg je wel Attraverso maar soms bereik je een dood punt…
Wel jammer Lisa van die date, gek hoe dat opeens kan omslaan.
En Mimali, jammer! Ms maar even laten gaan dat daten..
Attraverso, is het nog steeds leuk bij jou met partner/date?
Wel jammer Lisa van die date, gek hoe dat opeens kan omslaan.
En Mimali, jammer! Ms maar even laten gaan dat daten..
Attraverso, is het nog steeds leuk bij jou met partner/date?
zondag 4 september 2022 om 09:15
Afgelopen vrijdagavond had ik een afspraak. Het was gezellig en het personeel dacht dat het een goede match was haha. De romantische klik ontbrak van beide kanten. Ik had best wel nog een keer willen afspreken, om te kijken of er iets kan groeien maar zij niet.
@Babette25 videobellen in plaats van chatten kan trouwens wel een toevoeging zijn. Dan krijg jij meer een gesprek en voel jij alvast of er een mogelijke chemie is voor een date.
@Babette25 videobellen in plaats van chatten kan trouwens wel een toevoeging zijn. Dan krijg jij meer een gesprek en voel jij alvast of er een mogelijke chemie is voor een date.
zondag 4 september 2022 om 22:58
Idd zoals Maslavov oppert overschakelen op (video)bellen.
Gesprekken vóór een date hoeven van mij helemaal niet diepgaand te zijn. Het zijn nog altijd onbekende mensen he. Gewoon even peilen of er gedeelde interesses zijn, gevoel voor humor,...
Hier gaat het super! Genieten met volle teugen, maken veel plannen en 'het issue' wordt afgehandeld.
Gesprekken vóór een date hoeven van mij helemaal niet diepgaand te zijn. Het zijn nog altijd onbekende mensen he. Gewoon even peilen of er gedeelde interesses zijn, gevoel voor humor,...
Hier gaat het super! Genieten met volle teugen, maken veel plannen en 'het issue' wordt afgehandeld.
zondag 4 september 2022 om 23:01
Ben benieuwd. Vaak zit er achter dat ze niet single zijn...
Je mag duidelijk zijn hoor, je kan met een kwinkslag laten vallen dat je niet op een chat maar een dating site elkaar bent tegen gekomen.

zondag 4 september 2022 om 23:19
Babette25 schreef: ↑04-09-2022 08:31Ik was mijn ww kwijt…
Zou ik eigenlijk niet weten.. paar jaar? maar ik heb bijna geen echte dates dus niet altijd veel te melden. Schreef jij vroeger onder een andere nick mee dan? Qua feestjes, ik geloof dat ik nu voor zes dingen in de buurt kaartjes heb, meeste is in oktober. Volgens mij zitten er wel een paar leuke tussen. Ik sla amsterdam een beetje over maar daar is ook heel veel. Ga je ook nog ergens heen?

zondag 4 september 2022 om 23:21
Attraverso schreef: ↑04-09-2022 22:58Idd zoals Maslavov oppert overschakelen op (video)bellen.
Goed om te horen. Ook goed dat je het echt een kans geeft ook al is niet alles ideaal.
maandag 5 september 2022 om 11:46
Nee schreef niet mee maar je gaf aan al langer te schrijven toen je in de ‘ontbindende fase’ van je relatie zat. Klinkt goed, ben zelfalleen niet zi van lang van tevoren kaartjes kopen, moeite om me vast te leggen zo lang van tevoren. En woon niet in Amsterdam hoor.Antoon69 schreef: ↑04-09-2022 23:19Zou ik eigenlijk niet weten.. paar jaar? maar ik heb bijna geen echte dates dus niet altijd veel te melden. Schreef jij vroeger onder een andere nick mee dan? Qua feestjes, ik geloof dat ik nu voor zes dingen in de buurt kaartjes heb, meeste is in oktober. Volgens mij zitten er wel een paar leuke tussen. Ik sla amsterdam een beetje over maar daar is ook heel veel. Ga je ook nog ergens heen?
Videobellen heb ik een enorme hekel aan. Doe ik al zoveel voor werk en oke ook een beetje ijdelheid. Ik vind mezelf, en anderen, daar nooit zo flatteus. Maar idd wel een goede tussenstap, ga er eens over nadenken.
maandag 5 september 2022 om 11:51
Jammer Maslavov, soms is een tweede date wel goed om te dien. Maar it takes two…
En Attraverso, je klinkt erg blij! Goed om te horen, neem ook aan dat je goed bij jezelf blijft en je niet laat wegduwen.?
Dan was het de moeite toch waard ondanks de ingewikkelde beginfase, kennelijk heeft hij door jou het licht gezien en beseft hij dat hij zichzelf saboteerde op nieuw liefdesgeluk? Soms heb je iemand nodig om dat in te zien en jezelf verder te ontwikkelen.
En Attraverso, je klinkt erg blij! Goed om te horen, neem ook aan dat je goed bij jezelf blijft en je niet laat wegduwen.?
Dan was het de moeite toch waard ondanks de ingewikkelde beginfase, kennelijk heeft hij door jou het licht gezien en beseft hij dat hij zichzelf saboteerde op nieuw liefdesgeluk? Soms heb je iemand nodig om dat in te zien en jezelf verder te ontwikkelen.

maandag 5 september 2022 om 14:22
Babette25 schreef: ↑05-09-2022 11:46Nee schreef niet mee maar je gaf aan al langer te schrijven toen je in de ‘ontbindende fase’ van je relatie zat. Klinkt goed, ben zelfalleen niet zi van lang van tevoren kaartjes kopen, moeite om me vast te leggen zo lang van tevoren. En woon niet in Amsterdam hoor.
Videobellen heb ik een enorme hekel aan. Doe ik al zoveel voor werk en oke ook een beetje ijdelheid. Ik vind mezelf, en anderen, daar nooit zo flatteus. Maar idd wel een goede tussenstap, ga er eens over nadenken.
Ja dat snap ik maar alle leuke feestjes zijn hier altijd ruim van te voren uitverkocht. Maar ik vergeet ook wel eens te gaan hoor.
Met dat videobellen/zoomen zit die camera precies op mijn enigszins terugtrekkende haarlijn en dan lijkt het alsof ik een enorm voorhoofd heb