Uitgerekend Mei 2009 deel 3

13-06-2009 20:02 3079 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Bevallen Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (6 sept/7480 gr/68 cm) Liv (6 sept/5755 gr/64 cm) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (6 aug/7150 gr/66 cm) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (16 aug/5740 gr/62 cm) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy (2830 gr) Helemi 33 1e 6 mei BD 25 apr 24 aug/7730 gr/66 cm) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (1 sept/7500 gr/68 cm) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (28 aug/7705 gr/69 cm) Sanne069 40 1e 4 mei BD 30 april Tess (31 aug/6880 gr/65 cm) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (21 aug/6205 gr/62 cm) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (21 juli/7660 gr/69 cm) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (19 aug6640 gr/64,7 cm) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (14 juli/5900 gr/56,5 cm) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (24 aug/6050 gr/63,5 cm) Fien1 36 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (19 augustus/6800 gr/63 cm) Elza35 40 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (24 aug /5910 gr/66,5 cm) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein (2 sept/ 7120 gr/65 cm) Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (19 augustus/7455 gr/65 cm) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (23 aug/7015 gr/64 cm) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (1sept/7000 gr/66 cm) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (23 juli/6170 gr/60 cm) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka (21 aug/6150 gr/61 cm) Kosmic 30 1e BD 3 juni Emily (13 aug/4230 gr/59 cm) Maike1 28 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (7 sept/5355 gr/56 cm)
Oh gossie Snok....ik krijg helemaal kippenvel van je berichtje over die prikken....Tess moet niet as maandag maar die maandag erop en ik zie er nu al tegenop...

Ik vroeg laatst wel aan die arts of ze er last van hadden en die had het erover, net als wat Tirza zei, dat ze lang kunnen slapen daarna...maar ieder kind is anders natuurlijk.

Ik zorg wel dat ik een flesje meeneem ofzo...kan ik haar meteen troosten..

Smeer je wat op de geprikte plekken Snok ?

Mijn schoonzusje had het laatst over een creme die wat verzacht maar ik ben de naam dus alweer vergeten

Opeen hier ook weer gewicht een stuk minder....mijn nieuwe 2 spijkerbroeken die ik had gekocht zijn aan het eind van de middag dus echt te wijd...(best zonde want ik hou van strak )

Heb nu maatje 38 aan van Esprit en heb nog iets ruimte over aan de bovenkant...alleen die rol hé erboven....net maar weer mijn oefeningen gedaan...heb wel het idee dat het helpt.

Krijg om half 2 kraamvisite van oud collega en daarna komt vriendin langs...die smste me vanmorgen dat ze mijn advies nodig had en of ze langs kon komen...komt uit Purmerend dus toch een uurtje rijden....

Zit net in nieuwe relatie met bonuskind dus ben benieuwd....fijn dat ik me nog met wat anders nuttig kan maken vanmiddag in plaats van alleen moederen

Rozerood, ik geef Tess voordat ze gaat slapen nog een KV uit flesje...daar slaapt ze een stuk langer op....half 11 naar bed en om kwart over 5 wakker...drinkt ze 1 borst want dan is ze te moe voor 2 en dan is ze wel weer om half 8 wakker....dus daar zit iets langer dan 2 uur tussen.
Hoi,

Mijn dame is ook gemeten en gewogen bij het Conts.br. en al 4880 gr en 55 cm, en dat voor 3 en een halve week!

Hier gaat alles dus nog goed!

Mieke komt rond 10 uur ;s avonds voor de laatste voeding en dan rond 3 uur ;s nachts en dan pas weer rod half 9. goed te doen met die andere boenders!

Mijn ervaring met die prikken is dat het heel veel scheelt als je het te prikken beentje eerst lekker warm maakt en goed masseert. dan hebben ze er amper last van!

en ja huilen mag natuurlijk!

Over de flesvoeding, inmijn ervaring sliepen die van mij ook makkelijker en rustiger door na flesvoeding dan na borstvoeding.

Maarja dat verschilt waarschijnlijk ook per kind!

succes alle....
Een paar dagen niet geweest en wat is er al weer veel geschreven. Julius en ik waren beide snipverkouden, gaat gelukkig nu een stuk beter. Vanochtend weer lekker naar de babymassage geweest. Schijnt ook heel goed te zijn tegen krampjes, dus misschien een tip voor de baby's met krampjes.

Julius vond de Infacol in het begin ook erg lekker, maar na een paar weken niet meer. We zijn nu ook gestopt met de Infacol en dat gaat erg goed, krampjes lijken dus over te zijn.

Die prikken zijn inderdaad zo zielig. Hij huilde al bij de eerste en toen zei de verpleegkundige ook nog, dat de tweede nog meer pijn deed. Dat hoefde ik op dat moment even niet te horen.

Gisteren nog even op het inloopspreekuur van het cb geweest en hij weegt u 5.380 gram en is 59 cm. Binck is dus al een stukje groter. Snok, ben jij zelf ook lang?

Ga nu even bijlezen en foto's kijken.
Deerne klopt...nou ja ben zelf niet super groot ofzo....1.76 ....maar lief is bijna 2 meter dus ja? Ik was zelf 56 cm bij geboorte en hij 54 dusse dan weet je wel genoeg he?

Maar tis wel flink kereltje....maar niet dik ofzo....maakte me toch even zorgen toen ik dat getal hoorde hahaah maar totaal niet aan bovenkant curve..net boven gemiddeld dus gaat prima.

Sanne nee smeer niets...BInck slaapt nu (wordt wel telkens soort van wakker/huilerig) en laat m maar gewoon beetje. Als ik met hem kroeg lacht hij naar me dus das heel fijn (geeft mij gevoel dat het wel ok gaat) en hij heeft geen koorts dus probeer m zo rustig mogelijk te houden...enne als hij slaapt is dat geen moeite he?
Potsie wat een flinke dame!!

Enne dat masseren hebben we (zowel ik als arts gedaan)...ook wat warm gemaakt ....overigens zei ze ook dat hij wel heel rustig bleef...daarna viel hij ook weer soort van in slaap....maar die krijs....brrrrrrrr ..maar ja tis voor goede doel...
Snok, vind het wel sneu voor jou!!

Misschien ben ik wel een ontaarde moeder maar heb dat dus eigenlijk niet dat ik het zo zielig vindt als kind een prik krijgt (schaam me er bijna voor)

Zie er niet naar uit hoor maar zie er ook zeker niet tegenop, heb misschien zoiets van het moet gewoon even en ze weten het twee tellen later al niet eens meer.

Rozerood, lekker die vakantie!! Inderdaad lekker om weer even iets voor jezelf te hebben.

Potsie, gaat dus prima met meike!!!

Over het algemeen hoor je wel altijd dat fv kinderen langer doorslapen s'nachts, maar wij hadden altijd rond de 6 weken dat ze ook doorsliepen met bv. En met fv kan een kind ook errug kramperig worden hoor, dus geen reden om over te stappen zou ik zeggen.En het duurt gewoon een paar maanden voordat je met bv goed op elkaar raakt ingespeeld, dus als je eenmaal begint met s'avonds een flesje verschuift het moment van s'avonds wel naar overdag onrustiger enz..!! Het hoort er nu eenmaal bij dat je om de 3 á 4 uren moet voeden.

Ga zo koken, manlief is naar het zwembad met zoon voor zwemles en ik wil om half 7 in de auto zitten om naar de stad te gaan.
Janets klopt helemaal....heel eerlijk? Ik verbaas mezelf heel erg soms de laatste tijd

Maar het raakte me gewoon...weet je het is zoiets als iemand doet mijn kind iets aan...dat is niet zo maar denk dat dat dan ff kortsluit in hersens
janets, dan ben ik ook een ontaarde moeder want ik heb dat ook niet zo. Ze zijn het inderdaad meteen weer vergeten en ach, het moet nou eenmaal gebeuren. misschien worden we er ook wel immuun voor.... bij je eerste is het het ergst denk ik.....!

hoop dat je een leuke avond hebt gehad!

Ik heb niet veel tijd om te reageren want ik ga zo naar school van de oudste, ze vieren alle verjaardagen die in de zomer vallen (waarvan zij er 1 is). We gaan een aktiviteit doen met de hele klas en een aantal mensen nemen wat snacks mee. Ik heb aardbeien, druiven en baby worteltjes dus die ga ik even gauw schoonmaken en in bakjes doen!

later weer meer! Alvast fijn weekend allemaal!!!!!
aaah snok, komen je oermoedergevoelend naar boven?? tis ook niet niks hoor, herriner me ook nog 1e prik bij zoon, nog net geen tranen bij mij maar wel dichtbij. je zult zien dat het bij elke prik wel iets minder wordt, tis even een noodzakelijk kwaad en wat de dames ook zeggen, ze zijn het zelf binnen 2 tellen vergeten....

pukkeltjes, nou hier ook plotseling vanuit het niets een invasie wangetjes en in haar hals, helemaal vol met die lelijke rode pukkels wheeeehhhhhh...... ik smeer maar even helemaal niets en als het volgende week nog steeds zo erg is toch maar even naar laten kijken, zoon heeft dit echt nog nooit zo erg gehad.

over zoon gesproken, ik moet denk ik slachtofferhulp voor hem bellen..... vanmiddag na 17 uur reed ik met een buuf en haar zoontje naar de judo, met de jongens om te kijken of het wat voor ze zou zijn. stond er hier in de wijk gewoon het wijkgebouw (tevens peuterspeelzaal) in de fik. brandweer was er nog niet bij maar vlammen en rook kwam ons tegemoet.

onderweg naar de judo 2 sjezende brandweerwagens met loeiende sirenes tegengekomen, en toen we terugkwamen konden we de wijk niet in met de auto, alles afgesloten.

hele straat stond onder de zwarte rook en binnen rook het echt naar brand (had natuurlijk ramen en roosters allemaal openstaan).

en meneertje was blijkbaar errug onder de indruk want heb hem vanaf half 8 al 4x huilend van angst uit bed gehad, helemaal badend in het zweet en in dikke tranen, echt zo zielig. hij wil niet alleen slapen want hij is bang dat de brand hier ook komen, oh mijn moederhart breekt hoor, mn arme ventje.

uitgelegd dat papa en mama het huis en onze kindjes goed beschermen en morgen maar even met hem langs de brand om te zien dat het vuur en de rook echt weg zijn.

nou, kleine frut heeft er nog geen zin in maar laat haar lekker mopperen hoor, want moe is ze wel. blijkbaar is ze toch meer gesteld op haar regelmaat dan ik denk want altijd als ze mee de hort op is geweest met zoon heeft ze meer moeite met inslapen (maar helaas ontkom je er niet altijd aan met 2e kindjes he....)

druk weekend, eerst morgenochend braderie in durp, 's middags zoon spelen bij vriendje van creche en die ouders komen hem thuisbrengen en gelijk borreltje drinken hier.

en zondag is het vaderdag EN is manlief jarig, als kado wil hij een dagje naar de dierentuin (wat een family-man is het ook he hihi) dus bij mooi weer lekker een dagje de hort op!

allemaal FIJN WEEKEND!!!
Chicaa, wat zielig zeg voor je zoontje. Kan me voorstellen dat dat op zo'n ventje een behoorlijke indruk maakt inderdaad. Gewoon bellen hoor als het niet over gaat.

Wat een grote kindjes hier al he. Ik moet maandag weer gaan wegen en ben echt benieuwd. Ik vind Lucas ook echt al groot aan het worden. Echt een heel verschil al. Ga maandag ook gelijk bespreken of ik dan over mag op 5 voedingen want volgens mij kan dat prima. Moet hem nu overdag echt steeds wakker maken en dat schiet ook niet op he.
Hippie, ja leuke avond gehad. watse heeft zxich keurig gedragen en was pas rond 21.15 hongerig dus manlief heeft hem bezig gehouden en toen kon ik meteen voeden bij thuiskomst.

Leuk om zo de verjaardagen te vieren!!

Chicaa, wat sneu voor je kindje!! Denk inderdaad wel dat dat veel indruk maakt. Misschien een idee dat hij een tekening gaat maken van wat hij heeft gezien om het wat te verwerken.

Hopelijk is het een leuke braderie, veel plezier!!

Suzzel, ik moet maandag ook naar cb, ben vooral benieuwd naar de lengte, weegschaal heb ik hier namelijk wel. En de prikken moet hij hebben omdat er kinkhoest heerst hier, dan krijgen ze eerder de prikken. (neem Snok mee om te harden, hihihi)

Gaan nu boterham eten en dan met oudste kids mee doen aan de speurtocht van de buurtvereniging. Manlief blijft met jongsten thuis.
Snok, aahh wat zielig!! Ben benieuwd of ik ook zou huilen. (vast wel, ben zo'n watje hahaha) Hier krijgen ze de eerste prikken pas rond 8/9 weken.

Chicaa, dat is best heftig voor je zoontje. Hopelijk slaapt hij vannacht beter.

Gister naar de manueel therapeut geweest en dat was een goede ervaring. Hij heeft door alleen maar 2 vingers op de 2e en 3e nekwervel te leggen en heel zachtjes druk uit te oefenen de blokkade voor een deel op kunnen heffen. Hij kon gister ook naar de andere kant kijken, maar die spieren zijn nog slap dus moeten we oefenen. Het was verbazingwekkend, hij had nog nooit die kant op kunnen kijken. Er ging een nieuwe wereld voor hem open, he aan die kant is ook wat te zien.

Maar nu hebben we houdingen meegekregen voor als hij wakker is en oefeningen. Volgende week vrijdag komt de fysio weer thuis en de week erna de fysio en de manueel tegelijk. Hij was zo moe van de oefeningen dat hij 4 uur geslapen heeft. Dat was zo lekker!!

Ik heb sinds gister ineens ontzettende stuwing weer. Au au au. Slik nu Ibruprofen en heb vannacht alles leeg gekolfd, maar vandaag weer een voeding laten vervallen na 5 dagen.Dus kolf zo alleen ff de spanning er af en weer aan de salie thee. Die had ik gister niet gedronken, toeval?
Zo, daar ben ik ook weer eens. Ik lees wel steeds mee (meestal onder het voeden...), maar kom niet aan reageren toe. Nu ligt Rein even te slapen en de oudste twee zijn (heeeel lief) een kleurplaat aan het kleuren.

Hier gaat het goed. Ik ben tussendoor een keertje gaan wegen op het CB, 4720 gram! In vier weken van 35 naar 47, dus 1200 gram aangekomen in 4 weken! Volgende week mag ik (eindelijk) voor de eerste keer echt. Verder ook pukkeltjes...

Doggie, wat fijn dat de therapie lijkt te helpen! Die stuwing niet teveel leegkolven he? Dan maak je ook weer heel veel aan, alleen de spanning eraf halen is genoeg.

Chicaa, wat sneu voor je mannetje! Je kunt als het ernstig blijft, ook een rondleiding vragen bij de locale brandweer (met opgaaf van reden), dat schijnt ook goed te helpen.

Suzzel: hoe ga je over op 5 voedingen? Nachtvoeding eruit?

Hippie: hoe waren de verjaardagen op school?

Snokkie... heel herkenbaar, ik huilde bij onze oudste eerste prikjes harder dan meneertje zelf. De arts vertelde dat heel veel moeders moeten huilen hoor, niets geks.

Ik ga zo weer even lekker naar buiten, tis toch best aardig weer! Morgen vaderdag, wat hebben jullie gekocht?

Ik fotolijstje met recente foto's van alledrie.
Ja hier is het ook beter weer dan verwacht, dus wij hebben ook al heerlijk een rondje gewandeld. We wonen midden in het centrum dus altijd iets te zien.

Heb voor morgen een garde gekocht die op de staafmixer aan te sluiten is. Man is het echt van bakken, taart, cake etc. En nog een boek en zoon heeft natuurlijk iets op kdv gemaakt. Komt helemaal goed morgen.

Hier slaapt ze 's nachts door (11.30 tot 6/6.30) maar krijg haar overdag niet op 5 voedingen, zou dit een probleem zijn? Ze red het gewoon niet. Dus nu krijgt ze er weer 6 maar wel minder.

Zo dadelijk nog een kraamvisite, gezellig!!
O vreselijk die prikjes, ik zie er nu al tegenop.

Visje, ik vind kraamvisite wel leuk, maar vooral heel erg vermoeiend. Wat mij betreft mogen ze nog wel een paar weekjes wachten allemaal.

Ik had voor vaderdag een paar cd's besteld bij Bol, maar ik heb ze op ons oude adres laten bezorgen. Daar wonen we al ruim twee jaar niet meer, dus hoezooooo dement? Wel balen, zo loopt zijn eerste vaderdag in de soep :(
Guusje, ja ik gaf altijd maar 6 voedingen, maar dat was met de nachtvoeding. Nu slaapt Lucas steeds tot een uur of 6/half 7 en dan moet ik hem overdag steeds wakker maken om aan de 6 voedingen te komen. Maandag dus even wegen en als dat goed is wil ik overstappen of 5 voedingen zodat ik ook overdag gewoon 4 uur tussen de voedingen kan laten. Ook dan moet ik Lucas namelijk nog wakker maken. Hij slaapt wel moeilijk in, maar als ie eenmaal slaapt is ie niet wakker te krijgen haha.
Schabolleke, wat een actie. Even het nieuwe adres vergeten.
Suzzel, ik heb dus precies het tegenovergestelde, ze moet eigenlijk naar 5 voedingen maar word om de 3,5 wakker van de honger.....behalve 's nachts dus.

Schabolleke, wij hebben volgende week zondag de laatste kraamvisite staan. Dan hebben we alleen de helft van familie niet gezien. Bij zoon is echt iedereen geweest en hebben we dan ook 6 weken iedere avond iemand op visite gehad. Soms zelfs meerdere mensen op 1 avond om er maar zo snel mogelijk van af te zijn. Ik vind het wel gezellig en niet echt vermoeiend maar ben wel blij dat er niemand meer belt. Ze is nu toch weer 5 weken en zelf ga je ook gewoon verder met je eigen 'ding'.

Wel zonde van de cd's trouwens.....hoe ga je dit nu oplossen?
Ik heb alles maar voor de helft bij gelezen.

Doggie dat klinkt al beter

De prikjes ja ik vind het zo zielig. De prikjes die ze hierna krijgen valt de eerste erg mee heb ik gehoord alleen de tweede is niet zo fijn :(

Wij zijn alle 3 deze week niet zo lekker. Liv had een beetje verhoging ik heb de hele week al oorpijn en Liam huilt nu al een paar dagen achter elkaar.

Vanochtend hebben we de papa lekker verwend. Het klinkt zo leuk he mama en papa hahaha.
Balen Candy dat jullie alledrie niet lekker zijn. Hoop dat het deze week beter gaat.

Had niets gekocht voor vaderdag, (vergeten ) dus hem laten slapen en alles alleen gedaan vanmorgen, pas om om 11.00 heb ik hem wakker gemaakt met ontbijt, het uitslapen vond hij een supercadeau!
Pfff morgen gaan de kinderen naar het kdv. Ik heb gevraagt of ze bij elkaar in bed mogen het zijn zulke grote bedden.

Ze gaan morgen dan en dan zouden ze ook volgende week maandag moet (ze gaan 2 keer in de ochtend.) maar dat wordt woensdag dan heb ik die mri. Ik vind het echt heel meoilijk maar het is ook wel een fijn idee dat morgen een hele goede vriendin van mij werkt dus zijn ze daar. Die andere twee vind ik wat minder maar goed. Ik voel me er eingelijk wel een beetje schuldig om dat ik ze achterlaat maar we gaan het beste er van maken het is maar voor een paar uurtjes

Ik heb al een heel lijstje wat ik straks moet meenemen.

-beddengoed.

-extra kleding

-speentjes

-nijntje knuffels (heb er wel 10 van thuis )

-slaapzakken

-voeding

-flessen

Mischien geef ik ook maar een foto van mezelf mee Ach de meeste tijd zullen ze liggen te slapen.

Er is daar nog een tweeling lara en fenne. Die meiden zijn een eiig het ziet er echt heel lief uit.

Ik denk dat ik ze morgen maar thuis hou is z vanacht weer liggen te huilen. pfff ik zit wel te klagen zeg. Volgens mij valt het wel weer mee nu. Ze hbben geen verhoging meer en huilen ook stukken minder. Net Liam even maar die had honger.

Ik heb besloten om vanaf morgen wat meer op het forum te komen. Als de kinderen er morgen niet zijn ik ik even rustig het hele huis schoon maken.

Tot zo ver het ego berichtje.

Fijne (vader)dag nog
Doggie, helpt dus echt wel die manueel en fysio!! Fijn hoor.

En dat uitslapen is natuurlijk ook een supercadeau!!

Guusje, Rein doet het inderdaad goed, hij is al zwaarder dan Watse, die woog vanochtend 4400 gr.

Ik heb trouwens geen idee hoeveel voedingen ik geef, zal eens tellen, hmm denk ongeveer 6 incl. nachtvoeding (nou ja eigenlijk meer ochtendvoeding).

Soms doe ik ook maar wat dan heb ik 1 borst gegeven en moet ik eerst één van de kinderen ophalen of brengen naar school, krijgt hij erna de volgende borst en dat is soms wel eens wat onrustig, maar goed dat hij het zo goed accepteerd.

Schabolleke, balen van die cd's!! Kan je ze nog ophalen??

Candy, moeilijjk hé om ze voor het eerst weg te brengen. Maar als je eenmaal weg bent daar dan is het ook wel even lekker. Even je handen vrij voor andere dingen. Hoe gaat het s'nachts bij jullie??

Er komt wat gemopper uit de kinderwagen, zal weer aantreden, in de namiddag nog naar mijn ouders, daar blijven we even eten dus wel lekker makkelijk.

Fijne zondag allemaal!!!
ha Janets. De nachten zijn goed te doen. Liam slaapt wel door hij is er alleen in de ochtend erg vroeg bij. Liv slaapt niet altijd door maar die slaapt 's ochtends wat langer.

Ik zat net het oude topic door te lezen. grappig aan het begin is iedereen nog zwanger en zie nu.

Vraag mij trouwens af een tijdje geleden schreef nicky(?) mee daar hebben we nooit meer wat van gehoord. Ik benw el een beetje benieuwd?
Ik heb trouwens nog een paar foto's geplaatst.
Hoi allemaal.....Hoef niet veel bij te lezen zeg....iedereen druk weekend gehad?

Janet...Je hebt helemaal gelijk gekregen....hij is het hele weekend een engeltje geweest. Met uit eten de hele tijd wakker maar in de maxicosi met een speelboog.....geen kind aan gehad..plus...voor het eerst openbaar gevoed...heb me een beetje afgezonderd maar ging goed....zaterdag wezen wandelen in het bos....Heeft hij in een babybjorn ding gezeten....hop slapen......vandaag het hele huis vol was wel een beetje teveel maar hebben hem gewoon in de doek gedaan en hij heeft heerlijk drie uur liggen slapen en daarna zijn wij naar huis gegaan......Nu ligt hij al heerlijk te slapen in zijn bedje.

Ik ben helemaal gelukkig.......Straks heb ik nog een makkelijke baby....even wennen hoor.......

Snok: Jeetje zie er nu best tegen op de prikjes....moeten morgen. Wel een tip van mijn moeder gekregen om een icepack mee te nemen en die erna er even op te leggen. Wordt het niet zo warm en dik (als het dat al wordt).

Doggie: Fijn om te lezen dat het bij jullie ook veel beter gaat. Heerlijk he om te zien......Zal vast ook een opluchting zijn voor jullie

Candy...Spannend het KDV...Hoeveel weken zijn ze nu dan? Gaan ze 1 dag in de week?

Ga even naar je fotootjes kijken.....

Janet: Hier doe ik ook maar wat hoor met de voedingen. zelfde als bij jou dat hij vaak eerst 1 borst leeg drinkt en dan een half uur of uur later pas de andere. Geen idee hoeveel voedingen maar ik denk 7 ofzo.....

Chicaa: Wat onwijs sneu voor je zoontje....Kan me heel goed voorstellen dat het behoorlijk indruk maakt op zo'n kleintje....

Nou ik ga zo lekker naar bed...ben ook heel moe vant weekend...merk je pas de gebroken nachten die je al weken hebt.....

ps...sanne hoe is het op de barbeque gegaan met tess??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven