Uitgerekend Mei 2009 deel 3

13-06-2009 20:02 3079 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Bevallen Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (6 sept/7480 gr/68 cm) Liv (6 sept/5755 gr/64 cm) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (6 aug/7150 gr/66 cm) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (16 aug/5740 gr/62 cm) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy (2830 gr) Helemi 33 1e 6 mei BD 25 apr 24 aug/7730 gr/66 cm) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (1 sept/7500 gr/68 cm) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (28 aug/7705 gr/69 cm) Sanne069 40 1e 4 mei BD 30 april Tess (31 aug/6880 gr/65 cm) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (21 aug/6205 gr/62 cm) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (21 juli/7660 gr/69 cm) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (19 aug6640 gr/64,7 cm) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (14 juli/5900 gr/56,5 cm) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (24 aug/6050 gr/63,5 cm) Fien1 36 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (19 augustus/6800 gr/63 cm) Elza35 40 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (24 aug /5910 gr/66,5 cm) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein (2 sept/ 7120 gr/65 cm) Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (19 augustus/7455 gr/65 cm) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (23 aug/7015 gr/64 cm) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (1sept/7000 gr/66 cm) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (23 juli/6170 gr/60 cm) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka (21 aug/6150 gr/61 cm) Kosmic 30 1e BD 3 juni Emily (13 aug/4230 gr/59 cm) Maike1 28 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (7 sept/5355 gr/56 cm)
Lekker rustig hier....iedereen druk geweest met vaderdag. Zijn net terug van mijn ouders dus zoon ligt veel te laat op bed, maar dan slaapt hij morgen ook weer langer,slaapt gewoon de klok rond gelukkig. Schoonouders lekker op vakantie dus dat scheelt dan weer een ritje. Helemaal niet erg! Maar dat betekend ook dat ik morgen met 2 kinderen thuis ben ipv 1.

Helemi, fijn dat het weekend helemaal goed gegaan is. Het komt echt helemaal goed met Ishan!!
Helemi fijn dat het zo goed is gegaan.

Woensdag worden ze alweer 11 weken. De bedoeling is eingelijk vanaf 3 maanden maar omdat wij dan weg zijn en ik daarna wordt geopereerd hebben ze geen proef dagen dus mogen ze wat eerder. Ze gaan nu 1 keer in de week daarnaa 2 of 3 keer. Even kijken hoe het gaat.

Wij hebben trouwens een stift het lijkt wel op labello om op mugenbulten te smeren. Ik probeer het te voorkomen maar Liam heeft er toch wel echt een. Zou je dat kunnen opsmeren of zou het niet goed zijn? (Er staat niet op dat het slecht is voor kinderen maar toch.)

Fijne dag nog.
Wat zijn de vaders allemaal verwend hier zeg... Wij (ik?) hebben er niets aan gedaan. Moederdag ook niet hoor, dus eerlijk is eerlijk. Heb er niet zoveel mee! Lijkt me leuker als ze straks zelf iets kan maken voor papa.

Verder rustig weekend gehad. Woonkamer verbouwd, beetje gewandeld en gisteren nog kraamvisite. Was gezellig en Tirza was erg lief. Die heeft trouwens nu echt de box ontdekt. Gisteren heeft ze er wel 2 (!) uur in gespeeld. Ze is ineens druk bezig met haar handjes, op haar zij rollen, trappelen met haar beentjes en heel erg rond aan het kijken. Zo leuk. En maar kletsen ondertussen! Verder heeft ze al twee nachten 'doorgeslapen'. Om 10 uur op bed en rond 5.30 wakker. Heeeeeeeerlijk.

Vanmiddag weer visite, mijn collega's komen. Zal wel raar zijn om ze na bijna 10 weken weer eens te zien... Ga zo maar eens een aardbeientaart maken. Het meisje ligt alweer braaf op bed.

Candy> raar lijkt me dat, je kindjes wegbrengen. Wij moeten er binnenkort ook aan geloven. Misschien wel lekker om even je handen vrij te hebben?

Helemi> fijn dat je weekend zo goed is verlopen! genieten! en sterkte met de prikken...
Inderdaad heel weinig bij te lezen !

Helemi, je weekend klinkt helemaal top! Wat een opluchting dat alles goed is gegaan zeg...

Ik herken dat gevoel van helemaal gelukkig te zijn als je kindje het zo goed doet met dit soort uitjes.

En ik heb je foto's bekeken van die draagdoek en hij staat in bestelling hoor !

Met Tess ging het ook heel erg goed...ik had vorige week donderdag een beetje een offday en alsof ze het gemerkt heeft had ik vrijdag al een hele makkelijke dag met haar....

Overdag toen ik kraamvisite had en later nog een vriendin was het alleen maar voeden, slapen, voeden, slapen...zelfs 's avonds geen huiluurtje gehad...eigenlijk totaal geen huiltje gehad vrijdag. En 's nachts ook nog doorgeslapen tot half 6 !

Toen we zaterdag aankwamen op de bbq om 4 uur hebben we de maxi cosi op het onderstel van de Bugaboo gezet en dat vond ze schitterend..kreeg natuurlijk de hele avond aandacht en zij maar lachen naar iedereen....iedereen vond het zo'n schatje....Muziek stond keihard maar daar had ze niks van..op een gegeven moment heb ik haar wel een beetje in een hoekje gezet en viel ze in slaap....

Om 11 uur had ze er genoeg van en begon een beetje te jammeren dus besloten haar binnen neer te leggen....helaas stond de muziek zo hard dat we niks aan de babyfoon hadden....hoorden alleen de muziek door dat ding....dus hebben we toen besloten om naar huis te gaan.

De meeste mensen gingen alweer naar huis dus geen probleem hoor...dit was al boven verwachting...

Ik was zo trots op mijn meissie....bij thuiskomst nog gevoed en meteen op bed gelegd om half 12 en toen ik de volgende ochtend om 7 uur wakker werd schrok ik me dood....snel naar d'r kamertje en daar lag madam nog heerlijk te pitten.

Gister tuurlijk vaderdag....vriend had dus vorige week al camera gehad en nu nog 2 blousen en een boxershort.

Daarna nog een kastje bij de Ikea gehaald en in elkaar gezet...Tess heeft zoveel leuke kraamcadeautjes gehad en kon het nergens meer kwijt op haar kamertje....alles stond nu in de kast maar dat vond ik zonde....is echt zo'n showkastje geworden....

Oh, het blijft even ego want Tess is wakker.
Wij hebben ook niet veel bijzonders aan vaderdag gedaan. Vind het wel leuk als ze wat ouder zijn dat je samen met de kleine wat kan doen, maar ja dat is nu nog wat lastig he haha.

Sanne, wat fijn dat het op de bbq zo goed is gegaan! Lucas heeft gisteravond ook de hele avond liggen slapen terwijl hij die tijd normaal onrustig is. Hij had overdag maar weinig geslapen dus moest het even inhalen. Wel eens lekker een avond rust he.

Candy spannend zeg de kids naar het kdv. Is wel even wennen lijkt me. Weet niet of Nicky hier nog leest maar ze is 2 weken na de uitgerekende datum bevallen van een gezond meisje!
Goedemorgen allemaal,

Wij hebben een heerlijk weekend gehad met onze kleine man. Wat een verschil merken we nu al! Hij slaapt veel beter en huilt minder lang. Hij heeft zelfs zondag 4.5 uur geslapen, de visite die voor hem kwam heeft hem aan het eind maar even 10 min gezien omdat hij zo lekker sliep. Maar we hadden terugkomdag van Samen bevallen en daar merkte we dat onze kleine man toch nog niet zo rustig is als de andere babies. Die sliepen de hele tijd of op schoot of in de box zonder mekkeren, die van ons moest wel de hele tijd een pink anders ging hij hard huilen. Maar voor ons is dit al een hele verbetering.

Helemi, wat super dat het zo goed gaat!! Ben zo blij voor je!

Welke draagdoek had jij ook al weer? Heb je het linkje nog voor me? (sorry vergeten op te slaan)

Sanne, wat een lekker wijffie heb jij toch, zo gezellig op de bbq!

Over een maand ong hebben de afspraak staan om elkaar te ontmoeten. Heb er zin in! Ben zo benieuwd naar jullie babies! Hopen op mooi weer natuurlijk, lekker met de babies op het terrasje.
Hehe, het lukt me eindelijk weer om in te loggen. Hele weekend geprobeerd, maar kreeg telkens foutmeldingen. Net alles bijgelezen. Nu even geen tijd om verder te reageren, want moet zo met Lukas bij de dokter zijn. Hij zit van top tot teen zomaar ineens onder de kleine rode bultjes, zelfs onder zijn voeten. De dokter wilde hem toch graag eventjes zien, dus daar zo langs. Hopelijk is het niets geks.... later meer! xxx
Zo, mijn meisje slaapt weer....

Ik kreeg ook iedere keer van die foutmeldingen....dacht dat het aan mijn laptop lag want ik heb opeens ook geen email meer...

Misschien vandaar dat het zo rustig is geweest ?

Doggie, wat fijn ook voor jullie dat het een stuk beter gaat.

En dat Tim niet slaapt in de box op zo'n terugkomdag vind ik helemaal niet zo gek hoor....ik weet niet of Tess dat nl ook zou doen.

Kaatje, dat het over zijn hele lichaam zit is wel vreemd ja..beter ff naar laten kijken...

Wat denk je...word ik net gebeld door pz van mijn werk....ze had ingeproken op voicemail want was net Tess aan het voeden.

Ze ging me vandaag beter melden want mijn zw.sch.verlof zit er vandaag officieel op (HUH??)...en ze had begrepen dat ik nog wat vrije dagen opnam dus daar wilde ze het met me over hebben.

Ik kreeg een halve hartverzakking toen ik mijn voicemail afluisterde...begon meteen aan mezelf te twijfelen...voor de zekerheid gegoogled of het wel 16 weken waren totaal...

Tess wordt as donderdag pas 8 weken en je hebt er sowieso 10 na de bevalling dus dat klopte al niet....agenda erbij gepakt en teruggerekend...

Zij zitten dus fout gelukkig....ik moet officieel pas 13 juli weer werken en heb daarna dan nog 3 weken vrij genomen.

Ga ze zo maar even terugbellen...geen idee hoe ze hierop komen..
Helemi, wat heerlijk dat het zo goed ging!!! Superkind!!

Kan je zelf ook lekker genieten. Je merkt het na de tijd pas hé dat je zelf ook best vermoeid bent, dat heb ik ook als ik bijv. hele avond heb geslenterd in de stad (winkelen) dan kom ik thuis en ben ik bek af!!

Sanne, jij ook al zo'n superkind!!

Wij hebben vrijdag een bbq in Wageningen, dus eerst 2 uur in de auto en dan de hele avond en dan weer terug, ben benieuwd, de drie oudsten gaan naar pake en beppe te logeren.

Candy, spanmnend dagje, hoe lang gaan ze naar kdv? Laat je even weten hoe het ging?

Ik moet om 13.40 naar cb, ben benieuwd hoe lang hij is.
Goedemorgen allemaal,

Daar ben ik ook weer even.

Helemi, fijn dat alles zo goed gaat.

Doggie ook, klinkt super meid!

Sanne, die Tess van jou die heeft zich zo te horen voorbeeldig gedragen op de BBQ en heerlijk ook zo'n 7.5 uur slapen! Wel even schrikken zo'n voicemail van pz... Ach, die meid zal misschien een zwaar weekend gehad hebben en is waarschijnlijk even in de bonen!

Candy spannend hoor om ze weg te brengen. Pff wat gaat het snel allemaal. Dat die twee nu al naar het kdv mogen...

Hier alles z'n gangetje. Ik ben de bv aan het afbouwen en dat gaat redelijk. Eline doet het prima op de kunstvoeding... Vandaag laatste dag van mijn antibiotica kuur dus ik kan haar binnenkort misschien nog wat afgekolfde melk geven.

Ik weet eigenlijk niet hoe dat darm technisch zit.... en of het handig is voor Eline. Hoewel ik het gevoel heb dat het haar allemaal geen klap uitmaakt

Verder vandaag de 1e dag met z'n tweeen ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk... toen mijn vriend er was, was het veel gezelliger ;) Maar goed, Eline gaat rustig verder alsof er niets aan de hand is. Het enige waar ik nog tegenop zie is het badje. Dat heb ik eigenlijk nog nooit alleen gedaan....

Vaderdag doen we eigenlijk nooit wat aan, maar gister toch even met die kleine naar mijn ouders geweest. Onverwacht en die vonden dat helemaal gezellig. Mijn vriend heeft een paar sokken en een stropdas gehad (meer een geintje omdat ik dat zo standaard vaderdag cadeaus vind..)

Ik ga nog even verder lezen en hier in huis nog even aan de gang.

Ik ga er van uit dat ik hier nog wel vaker te zien ben nu we nog maar met z'n tweetjes thuis zijn!
Julia, saai hé als je vriend weer moet werken....ik vind het ook altijd jammer als het weekend weer voorbij is...

Over badje doen gesproken....ik heb net een foto geplaatst van Tess in bad met d'r prinsessenbadeendje

Ik heb zo'n steuntje in het badje en vind dat erg makkelijk want je hebt beide handen vrij en beter voor je rug ook.

Ook nog een foto van Tess op de bbq...was toch bezig
Sanne, heb je geen bericht van het UWV ontvangen? Ik heb een brief van ze waar in staat tot wanneer mijn bevallingsuitkering is, in mijn geval tot 11 augustus. Dus tot die tijd loopt mijn verlof nog... Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!

Helemi en Doggie, wat fijn te horen dat het zo goed gaat met de mannetjes!! Hele opluchting voor jullie hoor.. zo kan het dus ook he!

Kaatje, ben benieuwd wat de dokter zegt van de bultjes, lijkt wel een allergie?

Candy, pff daar zie ik dus ook tegenop; Joy naar het KDV en haar achterlaten. Ze gaat 15 juli voor de eerste wendag.. het liefst houd ik haar gewoon lekker bij me hoor.

Vandaag naar het CB geweest, meisje is helemaal goed!

60cm lang en weegt 4725 gr, dat is boven het gemiddelde geloof ik, zowel haar lengte als gewicht.

Ze heeft idd een voorkerurshouding, hoofdje wordt beetje scheef.. dus ik moet daar meer op letten, lastig want ze draait haar koppie zelf natuurlijk! Volgende keer de prikjes.. boehoeeeeeeee!!!

Leuk weekend gehad, zaterdag lekker naar de schoonheidsp. daarna hebben we met Joy in de wagen de tuin van mijn app gedaan, helpt misschien met de verkoop, ook hebben we de prijs wat verlaagd, gelukkig heb ik nog wat marge.

Zondag naar oma in Zeist daar hebben we een stuk in de bossen gelopen. Joy is dan zo bezig om alles te zien en in zich op te nemen! prachtig... dus gisteravond helemaal kapot! Ze heeft van 10 tot 5 geslapen, daarna tot 8 uur en toen weer een uurtje..

Maar jeetje wat is ze ontzettend zoet en lekker gezellig, sinds vandaag zelfs een beetje kraaien, leuk!!!
Julia, over het in badje doen. ik vond de tip van Hippie heel handig, als ik haar uit badje til leg ik haar over mijn schouder, waar ik een hydrofiel op heb en leg direct een badcape-je over haar heen, lekker inpakken en tijdje vasthouden, dan is ze al behoorlijk droog.

Sanne... Tess op de bbq?!?!!! ik ga even kijken.
Gezien en opgelucht.... Tess lag niet op de bbq... ;)

Zie aan de foto in haar badje hoe groot ze is!!! Ik heb dat steuntje ook, maar nog niet gebruikt... denk dat Joy er inmiddels ook wel in kan.

Zal ook weer eens wat foto's plaatsen trouwens.
Net terug van de dokter, en toch maar goed dat ik eventjes ben geweest. Hij nam het heel serieus, heeft er nog een andere arts bijgehaald. Die wist het eigenlijk ook niet zo goed, en daarom heeft hij nog met een kinderarts van het ziekenhuis overlegd. Hij denkt aan een virale infectie, maar dan zou Lukas eigenlijk ook koorts moeten hebben, en dat heeft hij niet.

Ik moet nu goed in de gaten houden of dat hij dat niet nu alsnog krijgt, en woensdag terugkomen als de bultjes niet weg zijn. Ben toch wel een beetje geschrokken eigenlijk......

Ga nu eventjes de foto's op prive bekijken!
ja, nieuwe foto's geplaatst....
Jee Kaatje, idd goed dat je bent gegaan hoor! Nou wordt het goed in de gaten gehouden. Ze hebben dus niks voorgeschreven? Heeft hij ook jeuk of is hij slomer?
Kaatje...Hier ook rode bultjes over het hele lichaam. Net terug van cb en die waren helemaal niet bezorgd......moest gewoon even niets in het badje doen, en misschien een kijken naar het wasmiddel....Hadden het wel vaker gezien. Daar zeiden ze dat het geen virale infectie zou zijn omdat de butjes op zijn huis lagen, was volgens hum gewoon een reactie van de huid......Het begon hier met babyacne en sinds twee dagen kleine rode bultjes die steeds meer 'naar beneden gaan'. Nu ook beetje op zijn benen.

Nou ja maak je dus niet al te druk....waarschijnlijk dus het zekere voor het onzekere......Ben wel benieuwd wat ze zeggen.

Sanne: Heerlijk dat het bij jou ook zo goed ging....!!! Is toch een heel fijn idee dat we onze kleintjes mee kunnen nemen zonder ze helemaal overstuur gaan.

Doggie:Goed m te lezen dat het bij jullie ook steeds beter gaat. Tuurlijk heeft Ishan hier ook nog steeds dingetjes, maar dat zie ik ook als baby eigen hoor. Beetje huilen moet kunnen en natuurlijk heeft iedere baby zijn eigen grollen....dus Ishan slaapt overdag moeilijk in bedje....wij hebben het maar gewoon geaccepteerd en doen hem dan lekker in de draagdoek of op schoot om hem toch genoeg te laten slapen. Daar tegenover...en vrolijk kind dat lekker aant lachen en spelen is....

Linkje: www.babylonia.be en dan de tricot-slen

Janet: Wij hebben het ook al een keer gedaan 2 uur rijden....ging ook dus moet goed komen toch?

Zal eens eventjes foto's gaan kijken. Geloof dat er weer een heleboel nieuwe zijn....

Ishan heeft vanacht gewoon 9 uur aant stuk geslapen. Hij was dus toch wel heel moe van het weekend en heeft dus de puf niet gehad om 's nachts nog eens te komen drinken. Vriend werd wakker om kwart over 6...HEB IK EEN VOEDING GEMIST??? Ik wakker.....uh...nee....we hebben dus heerlijk 8 uur aant stuk geslapen...dat was lang geleden...Ik stond dus op knappen en heb het restant wat hij niet op drok maar afgekolft om ontsteking tegen te gaan.

Daarna DE PRIK....Wat onwijs zielig. Hij nam het heel goed...huilde heel eventjes en toen ik hem oppakte werd hij meteen stil. Het aankleden daarna was wel huilen met dat hele zielige huiltje maar heb hem lekker het eerste stuk gewoon in mijn armen naar huis gedragen en daar werd hij wel weer rustig van. Nu is hij alleen maar aan het slapen en eten. Geen koorts dus dat is heel fijn.
O ja....60,5 cm en 5640 gram...In de lengte niet veel gegroeid en gewicht 530 gram in twee weken......prima dus.....
Helemi, lekker zo'n nacht! Hopelijk houdt hij het erin.

Hier ook net terug van het cb. Alles was oke en meneer wilde ook gelijk even laten zien dat ie al kan lachen en zich om kan rollen van zijn buik naar z'n zij haha. Hij heeft punten gescoord.

Verder lengte 56 cm en gewicht 5120! Huh ik ben er nu officieel uit dat die 40-50 cc van kolven echt niet gelijk kan staan aan wat Lucas binnenkrijgt. Of het is gewoon heeeeeeele vette voeding.
julia, wel saaier als je alleen bent. je kan het badje ook s'avonds doen hoor, of een dagje overslaan.

elza, dat dacht ik ook, tess op de bbq!!!!!maar valt gelukkig mee!!

zal straks nog even kijken.

helemi, die twee uren tijden is ook niet erg maar alles bij elkaar (van die kraaiende mensen boven de wagen te hangen) maakt het soms iets minder.

we gaan w.s. ook nog op vakantie dan zijn we ook 10 uren onderweg.

Watse heeft zijn prikken gehad ging goed. gij weegt 4425 gr. en is 55 cm. moet over vier weken weer prikken ,maar is net in de vakantie en we hebben nog niets geboekt dus misschien zijn we weg, maar hiij moest eigenlijk die prikken hebben, deed ze nogal moeilijk over omdat er kinkhoest heerst. anders inenting bij ander cb halen, week eerder of later, huisarts mocht het niet doen. zal nu weer even concentreren op kolven lukt zo niet goed.
Hee dames.....ik ook weer boven water .....was dit weekend bij vrienden die op vakantie zijn in drente...zitten daar in hof van saksen. Nou ben ik niet zo van die "parken" maarruh is echt ontzettend mooi daar....door Piet Boon alles ingericht/ontworpen en dat is heel goed te zien. Mooi, strak en kwaliteit....

Was gezellig. Overigens niets aan vaderdag gedaan....

Binck en lief hebben samen gezwommen en Binck genoot ervan...zo leuk.

Wat een verschil tussen al die kindjes he qua gewicht/lengte?

Ga ff prive kijken naar fotos....
Overigens gedroeg Binck zich voorbeeldig dit weekend...ondanks prikken...tis echt heerijk ventje....slapen in auto, niet zeuren of wat dan ook .....in restaurant of slapen of om heen kijken....echt geniet van m.....

Helemi jouw ventje groeit ook lekker he?

Jeetje Kaatje ff schrikken dus......hoop dat het allemaal meevalt>??

Tja over huidjes gesproken....bultjes, pukkeltjes...vlekken...schrale huid .binck heeft het allemaal al gehad of nog....verder begint ook de berg. Heel licht maar het is er.....olie op hoofdje in laten trekken etc. helpt wel heel goed overigens.
Chicaa, is je zoon al een beetje over de brand heen. Vind het zelf ook eng als er ergens brand is, laat staan zo'n kleintje.

Candy, hoe ging het op het kdv. Wij hebben vandaag de intake gehad en Julius gaat over 3 weken een ochtendje wennen.

Helemi, wat goed dat het zoveel beter gaat met Ishan. Fijn ook dat hij niet zoveel last lijkt te hebben van zijn prikjes.

Sanne, is je verlof-verwarring al opgelost. Ik heb nog maar 2 weken verlof en dan nog 2 weken vakantie...

Kaatje, hopelijk zijn de bultjes niets ernstig en is het gewoon baby-acne.

Vandaag zijn we 2 jaar getrouwd en hebben lekker gepicknickt. Julius vond het allemaal prima en lag lekker te slapen in de kinderwagen.
Hee dames ik ben nog vrij t/m 10 augustus? Heerluk..geniet er echt van ......

Overigens wel morgen lunch zakelijk en daarna een overleg maar goed dat doe ik zelf

Deerne gefeliciteerd!!! Juni is populaire trouwmaand geloof ik....hier bij ons zijn er aardig wat getrouwd in juni.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven