Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
Oh, wat vinden jullie trouwens van de naam Finley? Hoorde hem laatst en vond 'm erg origineel! Wie weet heb ik iemand op en idee gebracht...
Finley is leuk! Niet mijn naam maar wel origineel!

Wij zijn op zoek naar dé jongensnaam nog steeds.. op dit moment is favoriet Marijn en Noah en dan passend bij Julian en Yannick.

Moeilijk hoor voor een derde kindje een passende naam te verzinnen!

Max vind ik leuker als Maxim.. maar als je Maxim doet dan wordt het toch snel Max in de praktijk (degene die ik ken tenminste).

Ik vind Stan een supernaam! Maar te kort voor bij Julian en Yannick.

Bij Olaf moet ik denken aan een olifantje sorry hihi
Pepijn is ook een mooie naam!! Die had ik steeds in mijn hoofd bij Yannick.. maar is er ondertussen alweer uit.. ik ken er nu twee.
quote:welke jongensnaam vinden jullie bij Roxanne passen?

Bradley

Cyrano, Christian? ;)
Hoi allemaal,

Hulp gevraagd!

Ik ben nu 21 weken zwanger en we hebben gisteren op de 20 weken echo gezien dat we een zoon krijgen!

Nu heb ik al 10 jaar de naam Stijn in mijn hoofd. Ik heb ooit bij een Stijn in de klas gezeten en sindsdien wist ik dat ik, als ik ooit een zoon mocht krijgen, hem zo wilde noemen. Gelukkig vindt mijn vriend hem ook erg leuk.

Nu het probleem: Stijn wordt inmiddels steeds populairder. Hij staat nu al op nr 7 in de top 10. Wat vinden jullie? Wel of niet doen? We twijfelen heel erg.

Wat ik ook een hele leuke naam vind is Mees. Wat vinden jullie daarvan?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes
quote:

Hoi allemaal,

Hulp gevraagd!

Ik ben nu 21 weken zwanger en we hebben gisteren op de 20 weken echo gezien dat we een zoon krijgen!

Nu heb ik al 10 jaar de naam Stijn in mijn hoofd. Ik heb ooit bij een Stijn in de klas gezeten en sindsdien wist ik dat ik, als ik ooit een zoon mocht krijgen, hem zo wilde noemen. Gelukkig vindt mijn vriend hem ook erg leuk.

Nu het probleem: Stijn wordt inmiddels steeds populairder. Hij staat nu al op nr 7 in de top 10. Wat vinden jullie? Wel of niet doen? We twijfelen heel erg.

Groetjes Dag forumvriendinnetje!!

Ook ik vind Stijn errug leuk. En dat het een top 10 naam is, tsja. Zou ik me niet door laten beinvloeden, je jongensnaam staat in je gedachten al zo lang vast :P.

Zelf vind ik Leon, Jurrian, Robin erg leuk maar ja da's persoonlijk natuurlijk.

Zoontje van een collega heet ook Mees. Moest er aan wennen maar nu vind ik 'm wel leuk (niet mijn eerste keuze maar dat maakt niet uit), hetzelfde geld voor Stan.

Fijne zwangerschap Mimi :R

Viev

quote: marleenmvjulian reageerde

Bij Olaf moet ik denken aan een olifantje sorry hihi

:D, die gedachte had ik er nog niet bij, maar ik moet er wel om lachen!!!
quote:

quote: TheNurse reageerde

welke jongensnaam vinden jullie bij Roxanne passen?

Bradley

Cyrano, Christian? ;)

:D Hahaha! Leuk dat iemand die musical zich nog herinnert!!

Maarre, nee, ik vind Cyrano niet zo heel mooi (zal je net zien dat ie een grote neus heeft:P) Christian ook niet, helaas:P

Andere opties?
Voor The Nurse:

eerst ff een vraagje, wordt Roxanne op zn Nederlands of op zn Engels uitgesproken???

Dan nog een poging:

Kian

Levi

Milan

Yorian

Janick

Xander

Kieran

Colin

Noel (puntjes op de e)

Fabian

Richard

Finlay

Phoenix

Lennox

Dani

Oliver

Leon

Aidan

Tobias

heel veel hangt eigenlijk af van de uitspraak van Roxanne dusss.... enne hadden jullie bij haar geen jongensnaam, wat stond er toen op je lijstje?
ps enne ik vind Maxim echt een jongensnaam hoor (zie Maxim Verhagen (politicus) of Maxim Hartman (cabaretier), als het al een meisjesnaam is dan lijkt het mij Maxime.. maar goed, Sam, Max, Chris worden allemaal aan meisjes gegeven dus ja, ik weet het ook niet meer :D
quote:

Hoi allemaal,

Hulp gevraagd!

Groetjes

Ha die Mimi!!

Hier nog een paar leuke:

Bo

Luca

Lucas

Senne

Finn

Mika

Milan

Mikai

Sebas

Tijn

Jip

Mats

Boaz

Kyan/ Kian

dikke kus
quote:

quote: mimi1979 reageerde

Hoi allemaal,

Hulp gevraagd!

Groetjes

Ha die Mimi!!

Hier nog een paar leuke:

Bo         leuk!

Luca      niet zo.

Lucas   mwah

Senne   leuk, maar niet dé naam

Finn      staat op het lijstje

Mika     naam lijkt erg veel op heel lief meisje die ik ken.

Milan    idem

Mikai   nee

Sebas   nee

Tijn      leuk, maar stijn vind ik leuker

Jip        leuker voor een meisje

Mats      vind vriendlief niets

Boaz      nee

Kyan/ Kian nee

dikke kus

Mees zit toch steeds meer in mijn hoofd......

Liefs

quote:

Hoi allemaal,

Hulp gevraagd!

Groetjes

Mimi ik zou me niet geheel blindstaren op de top 10, namen zijn sowieso regiogebonden en daarnaast blijkt dat ongeveer 15% van de pasgeborenen een top 10 naam heeft dus dat is niet eens zo heeeel veel hoor! Als jij in je directe omgeving geen Stijn kent en je achternaam is ook niet zo veel voorkomend (anders heb je misschien dat er iemand met dezelfde voor en achternaam in de klas zit, das niet zo leuk natuurlijk) en jullie zijn helemaal weg van die naam, zou ik het gewoon doen hoor!!

Mees vind ik overigens ook erg leuk maar ik ben bevooroordeeld, ik heb een heel leuk neefje met die naam :P daarvoor vond ik de naam nooit leuk eigenlijk...

Nog wat andere opties voor je:

Jens

Wout

Cas

Max

Stenz

Don

Huub

Mart

Bas

Jur

Ik hoor graag of hier nog wat bij zit
quote:

Voor The Nurse:

eerst ff een vraagje, wordt Roxanne op zn Nederlands of op zn Engels uitgesproken??? Op zn NL:)

Dan nog een poging:

Kian ken ik 1

Levi  best mooi

Milan nee.

Yorian nee

Janick nee

Xander nee

Kieran ken ik 1

Colin nee

Noel (puntjes op de e) nee...moet stoerder..

Fabian nee..

Richard heet een goede vriend van ons

Finlay nee

Phoenix nee

Lennox nee

Dani nee

Oliver ieeee! nee

Leon bah:D

Aidan nee

Tobias nee

heel veel hangt eigenlijk af van de uitspraak van Roxanne dusss.... enne hadden jullie bij haar geen jongensnaam, wat stond er toen op je lijstje?

Jawel, we hadde Axel hoog in het vaandel staan... vind jij die mooi bij Roxanne passen? Vind hem ook een mooie betekenis hebben (beschermer)
Roxanne en Axel vind ik goed bij elkaar passen hoor, klinkt goed

Wil je nog meer namen horen of is het even genoeg zo :P
Hoi Nurse,

Mijn baas heeft zoontje gekregen en die heet Xam.

Wel leuk om op zich ook een x in deze naam te doen past er wel bij net als Max..

Xam

Max

Lex

Maxim

Mex

Past op zich allemaal wel bij Roxanne
quote:

quote: mimi1979 reageerde

Hoi allemaal,

Hulp gevraagd!

Groetjes

Mimi ik zou me niet geheel blindstaren op de top 10, namen zijn sowieso regiogebonden en daarnaast blijkt dat ongeveer 15% van de pasgeborenen een top 10 naam heeft dus dat is niet eens zo heeeel veel hoor! Als jij in je directe omgeving geen Stijn kent en je achternaam is ook niet zo veel voorkomend (anders heb je misschien dat er iemand met dezelfde voor en achternaam in de klas zit, das niet zo leuk natuurlijk) en jullie zijn helemaal weg van die naam, zou ik het gewoon doen hoor!!

Mees vind ik overigens ook erg leuk maar ik ben bevooroordeeld, ik heb een heel leuk neefje met die naam :P daarvoor vond ik de naam nooit leuk eigenlijk...

Ik begin ook steeds enthousiaster te worden over Mees. Maar als we ooit een dochter mogen krijgen zal ze Roos heten. Kan dat wel? Mees en Roos?

Nog wat andere opties voor je:

Jens staat ook nog op ons lijstje, maar is niet héél favoriet

Wout nee

Cas nee

Max nee, zo heet hond van vrienden

Stenz nee

Don nee

Huub nee

Mart nee

Bas al in omgeving

Jur al in omgeving

Ik hoor graag of hier nog wat bij zit

Ik denk dat het een keuze gaat worden tussen Mees of Stijn. Tja, maar welke???

In ieder geval bedankt voor het meedenken Anouk.Nog meer meningen gevraagd: MEES of STIJN???
Mischien

Stan ipv Stijn alhoewel Stijn ook op mijn lijst stond.

Hij is erg mooi maar erg popie jopie.

quote:

Roxanne en Axel vind ik goed bij elkaar passen hoor, klinkt goed

Wil je nog meer namen horen of is het even genoeg zo :P

:D Tis wel even genoeg ja!:D

Kei bedank joh!!:):R

Alle anderen die mee hebben gedacht uiteraard ook bedankt!!!:)
Mimi:

Als ik zou moeten kiezen zou ik gaan voor Stijn.:)

Enne, Mees en Roos... nee, zou ik niet zo snel voor kiezen maar het kan zeer zeker wel hoor!
Nog een paar voor Mimi:

Jidde

Thijmen

Sid

Siem

??!!

liefs
hoi,

ben zwanger van de 2e en aangezien we nog niet weten wat het wordt, hou ik alle opties open!

We zoeken een originele iers/schots/engelse naam. Mijn man is engelstalig en onze dochter heeft ook een engelse naam.

Ik hou erg van namen als Liam, Aiden etc

Iemand nog leuke suggesties?

xxx
Joshua

Nathan

Nigel

fineline dat was een reactie voor jou
quote:

Nog een paar voor Mimi:

Jidde   nee   

Thijmen   als 2e naam erg leuk, maar een vriendin heeft ooit geroepen haar evt.zoon ooit zo te noemen.

Sid    leuk, zal ns in de groep gooien

Siem   al afgekeurd door vriendlief

??!!

Dank voor het meedenken.

liefs

Stijn en Mees zijn nog steeds favoriet. We kunnen niet kiezen....zucht....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven