Queen Elizabeth ❤️ overleden

08-09-2022 14:47 2823 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees dat het niet goed gaat met koningin Elizabeth. Ik zag haar deze week op tv toen de nieuwe premier langskwam en je zag dat ze donkere vlekken op haar handen had.

Nu lees ik dat ze onder verscherpt medisch toezicht staat en dat prins Charles en prins William naar haar onderweg zijn.

Dat klinkt niet goed. Ze ziet er op beelden vaak uit als een lief omaatje maar het is een taaie denk ik. Had medelijden met haar toen prins Philip stierf. Vond de begrafenis mooi om te zien. Hoe stijf dat allemaal gaat in Engeland.

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor. Zit alleen op mijn werk en was het nieuws aan het lezen. Normaal zou ik dan een opmerking tegen mijn collega hebben gemaakt van goh het is wat he met de koningin van Engeland. Mijn collega is alleen nu op vakantie dus nu zet ik het hier maar neer ;-).
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-09-2022 20:28
Reden: We hebben de titel aangepast naar eentje passend aan de huidige situatie. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
0.00% gewijzigd
Koffieverkeerd schreef:
11-09-2022 15:50
Ik lees dit allemaal met het besef dat mijn geliefde hond gaat inslapen komende week. Valt niet mee.
Ben er met mijn hoofd niet goed bij.
:redrose: dat is ruk.
Star⁴ schreef:
11-09-2022 15:54
:redrose: dat is ruk.
Tnx. Heel soms zijn mijn tranen op, maar fucking hell wat is dit klote. Forum geeft afleiding.
Koffieverkeerd schreef:
Ik lees dit allemaal met het besef dat mijn geliefde hond gaat inslapen komende week. Valt niet mee.
😢
Wat heb je voor hond en hoe heet hij/zij?
Sterkte alvast!
Dat hou ik liever voor mezelf. Maar dank je.
Koffieverkeerd schreef:
11-09-2022 15:56
Tnx. Heel soms zijn mijn tranen op, maar fucking hell wat is dit klote. Forum geeft afleiding.
😗
yasmijn schreef:
11-09-2022 16:11
😗
U is lief 😊
Koffieverkeerd schreef:
Ach wat verdrietig, ik herken het al te goed. Sterkte 🌹
Koffieverkeerd schreef:
11-09-2022 16:02
Dat hou ik liever voor mezelf. Maar dank je.
Maakt ook niet uit, het is gewoon bagger :| :hug:
There is always something happening, and it's usually right now
Koffieverkeerd schreef:
Veel sterkte het is inderdaad klote je geliefde dier te verliezen
Ach koffieverkeerd...heel veel sterkte. Ik weet hoe ontzettend verdrietig dat is. :hug:
elizabethie wijzigde dit bericht op 11-09-2022 17:03
5.20% gewijzigd
Dank jullie wel, nu maar on topic want ik wil niks kapen.
Koffieverkeerd schreef:
Wat een verdrietig vooruitzicht. Ik wens je heel veel sterkte!
A spokesperson for Prince Andrew confirmed that he and ex-wife Sarah Ferguson, Duchess of York, would be taking on the last two surviving corgis that the Queen had.

Huh? Ik zag er toch echt vier op de foto van Yas.
Inderdaad. Ik vind het ook best apart dat de twee exen ze nemen. Zouden ze weer officieus samen zijn?
Star⁴ schreef:
11-09-2022 17:40
A spokesperson for Prince Andrew confirmed that he and ex-wife Sarah Ferguson, Duchess of York, would be taking on the last two surviving corgis that the Queen had.

Huh? Ik zag er toch echt vier op de foto van Yas.

Dat was een oude foto. Zie foto linksboven in deze tweet van juli 2019: https://twitter.com/dieworkwear/status/ ... 1829806080
anoniem_6373a0334fd00 wijzigde dit bericht op 11-09-2022 17:51
16.13% gewijzigd
Wat een keurslijf zitten die mensen in, is je moeder dood, ben je erg verdrietig en sta je daar nog braaf/automatisch een curtsy te doen als de kist langskomt:

https://news.sky.com/video/the-queens-c ... e-12695270

En jaaaa ik weet heus respect enzo, maar denk dat niemand princess Anne respectloos vindt als ze daar met roodbetraande ogen in een zakdoek staat te snuffen.
anoniem_6914fe5b4168d wijzigde dit bericht op 11-09-2022 17:55
24.96% gewijzigd
Dorotheaa schreef:
11-09-2022 17:45
Dat was een oude foto.
Dat valt me dan weer tegen van ons Yas :mrgreen:
Wel komisch, hoe die corgi's op alle foto's in die tweet kijken alsof het de normaalste zaak van de wereld is om als een koningskindje uit een vliegtuig getild te worden. :lol:
Afbeelding

Afbeelding
Koffieverkeerd schreef:
11-09-2022 17:44
Inderdaad. Ik vind het ook best apart dat de twee exen ze nemen. Zouden ze weer officieus samen zijn?
Het schijnt dat ze onder 1 dak wonen, ergens op Windsor, maar wel uit elkaar. Maar dat is nooit officieel bevestigd.
Koffieverkeerd schreef:
Oh ik dacht Andrew en Beatrice hun dochter ?
Verkeerd gelezen dus het is idd met zijn ex erg bijzonder . Al zal hun personeel er wel voor opdraaien
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 11-09-2022 19:44
18.49% gewijzigd
Koffieverkeerd schreef:
:hug:
Sterkte, Koffieverkeerd!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Volgens mij zijn Kate en William pas verhuisd naar Adelaide Cottage, wat ook in Windsor ligt, maar dat is toch niet het kasteel waar Elizabeth zelf woonde? Misschien wel onderdeel, zoals Frogmore Cottage van Harry en Meghan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Koffieverkeerd schreef:
Die kunnen het al heel lang weer erg goed met elkaar vinden.
De rit duurde 6 uur hoorde ik net. Is er onderweg nog een plasstop geweest voor de chauffeurs enzo?

#gewoonnieuwsgierig 😁
himalaya wijzigde dit bericht op 11-09-2022 21:26
1.92% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven