Mode & Beauty alle pijlers

Ondergoed :-)

20-09-2022 17:00 64 berichten
Dames, help me out. Ik zoek goede onderbroeken voor dagelijks gebruik. Dus zonder kant en tierlantijntjes. Geen strings, maar gewone stevige slips die de billen van een 40 plusser met maat 38 goed bedekken en die niet tussen je kont kruipen. Ik kocht vroeger veel bij de Hema maar vind de kwaliteit daarvan erg achteruit gegaan. Ik wil dus graag wat kopen waar ik lang mee kan doen. Welk merk en welk model raden jullie aan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zarah schreef:
20-09-2022 18:28
Eens met de opmerkingen over de mindere kwaliteit van HEMA, maar deze blijven bij wel mooi: https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip ... 18591.html
Boxers (en ook hipsters) vind ik niet fijn zitten. Die gaan altijd tussen mijn billen zitten. Ik kan alleen normale slips dragen, is het enige dat goed blijft zitten.
HEMA is de kwaliteit inderdaad ook van achteruitgegaan en dat de broeken van de Zeeman soms scheef genaaid zijn was mij ook al opgevallen. Bedrijven gaan prat op dat ze duurzaam zijn en ondertussen verkopen ze weggooi meuk.
Ik vind de Hema juist wel heel fijne hebben! De katoenen niet echt, die lubberen snel. Maar de naadloze micro slips/hipsters, vooral de donkere kleuren (t is wel zo’n stofje wat makkelijk kleur uit de was oppakt dus neem geen lichtroze of zo) gaan eeuwen mee. Ik heb een aantal van 5 jaar oud, echt al 1000x gewassen (60 graden hoewel er 40 graden op staat) en echt, als je niet beter wist zou je ze zo weer als nieuw in de winkel kunnen hangen. Met stip m’n favoriete, mede ook omdat ze dus niet tussen mn billen kruipen.
Irregular_Choice schreef:
20-09-2022 19:15
Hoe vallen die?
Als de grootste maat van de dubbele maat. Dus de 36-38 valt als 38.
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire." -Voltaire
Ik koop vaak de katoenen slips van Ten Cate.
De Midi is goed bedekkend.
Ik heb fijne van schiesser en echt superfijne van chantelle.
Ik koop meestal die van de zeeman. Ze lijken een beetje op een boxershort en er staat sport nog iets op de band. Die bevallen prima. Ze zijn niet duur en gaan een paar jaar mee.
NightNurse schreef:
20-09-2022 20:05
Als de grootste maat van de dubbele maat. Dus de 36-38 valt als 38.
Dank je! Ga die dan ook eens mee bestellen de volgende keer :)
Chantelle softstretch is eigenlijk het enige wat ik draag. Ik heb ze al jaren en ze slijten zo goed als niet.
Lady_Day schreef:
20-09-2022 20:30
Chantelle softstretch is eigenlijk het enige wat ik draag. Ik heb ze al jaren en ze slijten zo goed als niet.
Ja die! Fantastisch!!
Ik hou van lage sportieve slips en vind die van Calvin Klein heel fijn, die zijn ook goed bil-bedekkend. Wat duurder, maar soms is er een aanbieding bij de Aldi. Met een beetje speurwerk heb ik ook vergelijkbare modellen op Ali Express gevonden.
Heb je liever een wat hoger model, dan zijn Racky slips misschien een optie: Verkrijgbaar online en bij de ondergoedkraam op de markt.
Because schreef:
20-09-2022 17:07
Ik vind ze van de Kruidvat lekker zitten; Anni Rolfi of zo?
Ze hebben ondertussen een ander merk, maar ik vind dat merk ook prima zitten.
Ik heb sinds kort chantelle stretch one size. Bevallen me erg goed! Je voelt ze nauwelijks en kruipen niet tussen m’n billen. Ik heb de maxi variant. De hipster vind ik te laag.
Ik hou van boxershorts .van ten Cate, er zit hier in de stad n outlet van ten Cate.niet supergoedkoop maar betaalbaar.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Mody onderbroeken van de zeeman.
Draag maat 48 en gaan niet tussen mijn billen zitten.
Bedankt voor alle fijne tips! Hiermee kan ik ongetwijfeld wat fijns vinden
Raar dat een winkel denkt dat je het niet erg vindt als na drie keer wassen het elastieken boordje loslaat. En dat je dan nog terug komt.

Het is toch niet moeilijk om bij de afdeling inkoop een coupeuse te laten inspecteren of het wel stabiel in elkaar is gezet. Heeft zo'n coupeuse ook weer eens wat te doen en blijft je bedrijfsnaam onaangetast.

Je moet wel de eis stellen dat de kleding hetzelfde is als het prototype.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zwartewolk schreef:
20-09-2022 21:50
Ik heb sinds kort chantelle stretch one size. Bevallen me erg goed! Je voelt ze nauwelijks en kruipen niet tussen m’n billen. Ik heb de maxi variant. De hipster vind ik te laag.
Die heb ik ook. Zitten echt heerlijk want je voelt ze niet.
Zwartewolk schreef:
20 euro!
smulrol schreef:
21-09-2022 08:53
20 euro!
Af en toe in de sale op Zalando. Ik heb een stuk of 10 van die dingen en ze gaan al jaren mee. Heb er nog nooit eentje weg hoeven doen omdat ie versleten was.
Zwartewolk schreef:
Maar one size die kan toch niet iedereen lekker zitten?
Alles gaat voorbij
smulrol schreef:
21-09-2022 08:53
20 euro!
Nou en?
Mady van de zeeman, heerlijke grote tenten en tegenwoordig ook in een leuk zwart/blauw of zwart/groen panterprint.
Bonprix
wij slapen nooit.
Houdbaremelk schreef:
21-09-2022 10:59
Nou en?
Best veel geld als je er meer dan 2 nodig hebt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven