Ondergoed :-)
dinsdag 20 september 2022 om 17:00
Dames, help me out. Ik zoek goede onderbroeken voor dagelijks gebruik. Dus zonder kant en tierlantijntjes. Geen strings, maar gewone stevige slips die de billen van een 40 plusser met maat 38 goed bedekken en die niet tussen je kont kruipen. Ik kocht vroeger veel bij de Hema maar vind de kwaliteit daarvan erg achteruit gegaan. Ik wil dus graag wat kopen waar ik lang mee kan doen. Welk merk en welk model raden jullie aan?
dinsdag 20 september 2022 om 19:18
Boxers (en ook hipsters) vind ik niet fijn zitten. Die gaan altijd tussen mijn billen zitten. Ik kan alleen normale slips dragen, is het enige dat goed blijft zitten.Zarah schreef: ↑20-09-2022 18:28Eens met de opmerkingen over de mindere kwaliteit van HEMA, maar deze blijven bij wel mooi: https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip ... 18591.html
dinsdag 20 september 2022 om 19:51
Ik vind de Hema juist wel heel fijne hebben! De katoenen niet echt, die lubberen snel. Maar de naadloze micro slips/hipsters, vooral de donkere kleuren (t is wel zo’n stofje wat makkelijk kleur uit de was oppakt dus neem geen lichtroze of zo) gaan eeuwen mee. Ik heb een aantal van 5 jaar oud, echt al 1000x gewassen (60 graden hoewel er 40 graden op staat) en echt, als je niet beter wist zou je ze zo weer als nieuw in de winkel kunnen hangen. Met stip m’n favoriete, mede ook omdat ze dus niet tussen mn billen kruipen.
dinsdag 20 september 2022 om 20:05
Als de grootste maat van de dubbele maat. Dus de 36-38 valt als 38.
"Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire." -Voltaire
dinsdag 20 september 2022 om 20:28
Dank je! Ga die dan ook eens mee bestellen de volgende keerNightNurse schreef: ↑20-09-2022 20:05Als de grootste maat van de dubbele maat. Dus de 36-38 valt als 38.
dinsdag 20 september 2022 om 20:35
Ik hou van lage sportieve slips en vind die van Calvin Klein heel fijn, die zijn ook goed bil-bedekkend. Wat duurder, maar soms is er een aanbieding bij de Aldi. Met een beetje speurwerk heb ik ook vergelijkbare modellen op Ali Express gevonden.
Heb je liever een wat hoger model, dan zijn Racky slips misschien een optie: Verkrijgbaar online en bij de ondergoedkraam op de markt.
Heb je liever een wat hoger model, dan zijn Racky slips misschien een optie: Verkrijgbaar online en bij de ondergoedkraam op de markt.
woensdag 21 september 2022 om 07:47
Raar dat een winkel denkt dat je het niet erg vindt als na drie keer wassen het elastieken boordje loslaat. En dat je dan nog terug komt.
Het is toch niet moeilijk om bij de afdeling inkoop een coupeuse te laten inspecteren of het wel stabiel in elkaar is gezet. Heeft zo'n coupeuse ook weer eens wat te doen en blijft je bedrijfsnaam onaangetast.
Je moet wel de eis stellen dat de kleding hetzelfde is als het prototype.
Het is toch niet moeilijk om bij de afdeling inkoop een coupeuse te laten inspecteren of het wel stabiel in elkaar is gezet. Heeft zo'n coupeuse ook weer eens wat te doen en blijft je bedrijfsnaam onaangetast.
Je moet wel de eis stellen dat de kleding hetzelfde is als het prototype.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 21 september 2022 om 08:45
Die heb ik ook. Zitten echt heerlijk want je voelt ze niet.Zwartewolk schreef: ↑20-09-2022 21:50Ik heb sinds kort chantelle stretch one size. Bevallen me erg goed! Je voelt ze nauwelijks en kruipen niet tussen m’n billen. Ik heb de maxi variant. De hipster vind ik te laag.
woensdag 21 september 2022 om 08:53
20 euro!Zwartewolk schreef: ↑20-09-2022 21:50Ik heb sinds kort chantelle stretch one size. Bevallen me erg goed! Je voelt ze nauwelijks en kruipen niet tussen m’n billen. Ik heb de maxi variant. De hipster vind ik te laag.
woensdag 21 september 2022 om 10:53
Maar one size die kan toch niet iedereen lekker zitten?Zwartewolk schreef: ↑20-09-2022 21:50Ik heb sinds kort chantelle stretch one size. Bevallen me erg goed! Je voelt ze nauwelijks en kruipen niet tussen m’n billen. Ik heb de maxi variant. De hipster vind ik te laag.
Alles gaat voorbij
woensdag 21 september 2022 om 11:18
Best veel geld als je er meer dan 2 nodig hebt.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in