Kleding verzenden vinted
dinsdag 20 september 2022 om 17:57
Hoi!
Ik wil wat kledingstukken verkopen via Vinted, maar vroeg mij af hoe ik dit het beste kan verpakken.
Schoenen en tassen heb ik weleens verkocht en verpakt in oude dozen. Maar hoe kan ik kleding het beste verpakken. Hoe doen jullie dat? Is een schone vuilniszak of boodschappentas stevig genoeg?
Ik zag dat er online wel wat verzendzakken te koop zijn, maar die zijn niet heel voordelig..
Bedankt!!
Ik wil wat kledingstukken verkopen via Vinted, maar vroeg mij af hoe ik dit het beste kan verpakken.
Schoenen en tassen heb ik weleens verkocht en verpakt in oude dozen. Maar hoe kan ik kleding het beste verpakken. Hoe doen jullie dat? Is een schone vuilniszak of boodschappentas stevig genoeg?
Ik zag dat er online wel wat verzendzakken te koop zijn, maar die zijn niet heel voordelig..
Bedankt!!
dinsdag 20 september 2022 om 18:01
Als ik zelf een (brievenbus)pakketje ontvang bewaar ik die envelop/ kartonnen doos/ verpakking. Ik heb een stapeltje verpakkingen liggen in de berging en hergebruik die als ik dan zelf iets verkoop via vinted. Zelf ontvang ik wel eens iets in een plastic vuilniszak of boodschappentas, met veel plakband, maar eerlijk gezegd vind ik dat er niet uitzien.
dinsdag 20 september 2022 om 18:05
Mij maakt niet uit mits gewoon goed verpakt is. Zelf verkoop ik best wat en dozen en kledingzakken van mijn eigen bestellingen.
Let goed op welke formaten je voor de spullen kiest. Ook is de maatvoering en gewicht belangrijk. Bij kiezen en welke verzenders je aan klikt.
Ik zou dit topic anders even lezen, daar is alles al heel vaak voorbijgekomen:
geld-recht/vinted-of-marktplaats-voor-k ... ges/474811
Let goed op welke formaten je voor de spullen kiest. Ook is de maatvoering en gewicht belangrijk. Bij kiezen en welke verzenders je aan klikt.
dinsdag 20 september 2022 om 18:27
Ik bewaar doosjes en transportzakken van eigen bestellingen. Ik heb ook wel eens iets ontvangen in een vuilniszak of plastic tas, dat maakt me ook niet zoveel uit, zolang het maar goed dicht zit en onbeschadigd geleverd wordt. Ook wel eens iets ontvangen in een papieren tas, dat vind ik wat minder, kans op schade is dan wel groot.
dinsdag 20 september 2022 om 18:34
dinsdag 20 september 2022 om 21:21
Bedankt voor de link.LuciFee2022 schreef: ↑20-09-2022 18:05Mij maakt niet uit mits gewoon goed verpakt is. Zelf verkoop ik best wat en dozen en kledingzakken van mijn eigen bestellingen.
Ik had ook nogal wat vragen dus heb hier zeker wat aan!
dinsdag 20 september 2022 om 21:57
woensdag 21 september 2022 om 08:19
Alsin zo'n tasje die je 'krijgt' bij de supermarkt? Die kunnen afgeven, ik heb wel eens zo'n tas over mijn radiator gelegd omdat 'ie nat geregend was en ik heb nog steeds rode vlekken van die tas op mijn verwarming.La_Galette schreef: ↑20-09-2022 22:58Hier gaat het meestal in een omgekeerde plastic tas met tape er omheen.
Ik ga daar geen aparte zakken of dozen voor halen.
woensdag 21 september 2022 om 12:33
Asl ik iets duurs verkoop wil ik nog wel eens kijken of ik iets chiquers heb, maar als iets voor 3 euro weggaat ga ik echt geen euro uitgeven aan een mooie verpakking. Dan is een tas of zak mits stevig en waterdicht, prima.
Harba lorifa
woensdag 21 september 2022 om 17:58
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in