Entertainment alle pijlers

Een jaar van je leven - SBS6

29-08-2022 20:05 1109 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt me een soort BigBrother.

Wie gaat er kijken?
(De live streams mogen ook besproken worden in dit topic)

De kick-off van ’Een jaar van je leven’ is op zondag 4 september om 21.30 uur te zien op SBS 6. Vanaf maandag 5 september is het programma elke werkdag om 18.20 uur te volgen op SBS6 en vanaf zondagavond 4 september zijn er twee livestreams te volgen bij Videoland.

In het nieuwe reality-programma ’Een jaar van je leven’ gaan veertig deelnemers, allemaal vreemden voor elkaar, een jaar lang samenleven zonder enig contact met de buitenwereld en met alleen beschikking over de strikt noodzakelijke basisvoorzieningen.

De veertig mannen en vrouwen zijn vreemden voor elkaar. Ze komen uit alle hoeken van ons land en hebben de meest uiteenlopende achtergronden: van een bekende TikTokker, een kapster en een ex-militair tot een Syrische vluchteling, een horeca-ondernemer en een hovenier. De kandidaten nemen in de kick-off-aflevering voor een jaar lang afscheid van familie en vrienden.

Op de locatie zijn alleen de hoogstnoodzakelijke basisvoorzieningen aanwezig. De deelnemers krijgen opdrachten waarmee ze geld kunnen verdienen voor de huishoudpot. Is die pot leeg, maar wil de groep toch iets bestellen? Dan kúnnen ze de grote prijzenpot van één miljoen euro aanspreken. Het gevolg is wel dat aan het eind van het jaar de uiteindelijke winnaar met een lagere prijs naar huis gaat. Pakken ze euro’s uit de pot of houden ze vol met wat ze hebben?

Naast de verdienopdrachten spelen de deelnemers ook eliminatieopdrachten. De groep stemt wie van de deelnemers die opdracht moet spelen. Als de opdracht mislukt, dan moet die deelnemer het programma verlaten. Lukt het wel, dan moet hij of zij iemand aanwijzen die moet vertrekken… Elke eliminatie maakt de groep kleiner en de kans om aan het einde de gigantische prijzenpot mee naar huis te nemen, groter.

Ze moeten opdrachten uitvoeren, samenwerken, strijden en vooral volhouden tot het jaar voorbij is. Bij iedere eliminatieopdracht moet er een deelnemer naar huis. De winnaar wint één miljoen euro, Hima: dat is dus niet zo, want er gaat ook geld uit de pot een prijs die dus wel een jaar van zijn of haar leven kost.
himalaya wijzigde dit bericht op 14-09-2022 07:27
76.16% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
20-09-2022 21:42
En jij?

Ik vind het wel een gaaf programma, half uurtje is veel te kort
Vrienden zullen het geen van allen worden van me, als ik jonger was iemand als Mirthe misschien.
Maar als ik een bedrijf zou hebben zou ik de volgende mensen aannemen: Isaac, Sasha, Mirthe en Jerrold. Gert Jan ook wel. Eunice vind ik een bijzonder mens.

Zeker níet aannemen zou ik: Mexx, Wanda, Wendy, Zoe, Babet, Kim K. Allemaal brrrrr. Als ik daar de hele dag mee zou moeten optrekken word ik de slechtste versie van mezelf.

Wel okee of grappig: Berend, Rupert, Jeffrey en Jasper
Hier kom ik nog op terug
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat vind jij van Bernd? (Die is Sasha vastgeplakt zit)

Ik zat gisteren eens op de site bij de deelnemers te kijken en sommigen zijn mij echt nog niet opgevallen of heel weinig in beeld geweest
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
20-09-2022 21:40
Minst irritant?
Phoe....

Ik denk toch Martin
Respect hoe hij het toch maar doet, dat manager zijn
Eens met dat laatste. Eerst vond ik hem teveel op de voorgrond. Maar als ik nu zie hoe hij zich in elke situatie staande houdt, incasseert en handelt, denk ik dat dit heel goed is voor deze 1e week.


Berend vind ik irritant, steeds een grote mond en commentaar maar nog geen inhoudelijk gehoord. Vandaat hoorde ik hem zeggen; 'Ik ga nooit voor 4 uur s nachts naar bed'. Dan haak ik toch echt af...wat een hopeloze vent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zit Wendy nu gewoon te ontkennen dat ze met ... en Nadir heeft gezoend?
Ze weet het gewoon niet meer, omdat ze zoveel had gezopen.


Die Esther vind ik ook irritant met haar gepiep dat ze ook wil weten wat er gebeurd was.
Irritant hoofd/bril heeft ze ook
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
21-09-2022 21:08
Zit Wendy nu gewoon te ontkennen dat ze met Babette en Nadir heeft gezoend?
Ze weet het gewoon niet meer, omdat ze zoveel had gezopen.


Die Esther vind ik ook irritant met haar gepiep dat ze ook wil weten wat er gebeurd was.
Irritant hoofd/bril heeft ze ook
Die babette komt me heel bekend voor maar geen idee waarvan.

Hoe stom zal Wendy zich wel niet voelen als ze erachter komt dat alles wél gebeurd is en alles op beeld staat.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
21-09-2022 21:25
Die babette komt me heel bekend voor maar geen idee waarvan.

Hoe stom zal Wendy zich wel niet voelen als ze erachter komt dat alles wél gebeurd is en alles op beeld staat.
Die Nadir hield wijselijk zijn bakkes
En Zoe kreeg weer de schuld.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
22-09-2022 12:54
Die Nadir hield wijselijk zijn bakkes
En Zoe kreeg weer de schuld.
Ik snap echt niet waar Zoe zich zo druk om maakt.
Of nee, ik snap het wel want in haar hoofd heeft ze nog steeds een relatie met Nadir en moet Wendy met haar handen/lippen van hem af blijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
22-09-2022 19:37
Ik snap echt niet waar Zoe zich zo druk om maakt.
Of nee, ik snap het wel want in haar hoofd heeft ze nog steeds een relatie met Nadir en moet Wendy met haar handen/lippen van hem af blijven.
Ja, Zoe kwam ook naar Wendy toe om te zeggen dat zij niet boos op haar was.
Wendy had echt zoiets van "Huh??WTF!" :facepalm:

Erik is wel een vermoeiende man
Frankly my dear, I don"t give a damn
Waarom is Erik vermoeiend? Je weet wat je aan hem hebt. Dat vinden heel veel mensen vaak ingewikkeld. Ik zelf vindt het interessant, dat er een persoon aanwezig is die puur zichzelf is.
Ik vind Jasper een verschrikking. Dat die gast nog zo populair is. Martin typisch iemand die geen weet heeft wie hij werkelijk is. Allemaal maskers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moezig schreef:
23-09-2022 12:25
Ik vind Jasper een verschrikking. Dat die gast nog zo populair is. Martin typisch iemand die geen weet heeft wie hij werkelijk is. Allemaal maskers.
Jasper? Geen idee wie je bedoelt?
Er is wel een Jesper volgens de site
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Moezig schreef:
23-09-2022 12:25
Ik vind Jasper een verschrikking. Dat die gast nog zo populair is. Martin typisch iemand die geen weet heeft wie hij werkelijk is. Allemaal maskers.
Je bedoelt denk ik Jesper? Helemaal mee eens! Behoorlijk aanvallend en dwingend richting anderen.

Martin is daar wel open over geweest volgens mij... Wel petje af voor em; Hij blijft toch overeind.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoe spoort echt niet. Ze heeft 1x gezoend met Nadir en vindt nu dat ze een claim op hem heeft.
Als hij weer met iemand zoent zou ze dat respectloos vinden naar haar toe :facepalm:


Esther vind ik ook een vervelend mens. Gezeik over de honing die ze zelf zo neerzet dat men denkt dat het voor algemeen gebruik is
calvijn1 wijzigde dit bericht op 27-09-2022 21:51
0.16% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Esther is een enorme aansteller zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
27-09-2022 21:50
Die Esther is een enorme aansteller zeg
Is dat de jarige job?

Belachelijk dat je er op je 36ste nog zo'n groot ding van maakt.
Oh Jesper inderdaad!

Esther is een wat oudere vrouw met krullen. Ik vond het ook erg overdreven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moezig schreef:
28-09-2022 00:23
Oh Jesper inderdaad!

Esther is een wat oudere vrouw met krullen. Ik vond het ook erg overdreven.
Die van de honing?
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
27-09-2022 22:21
Is dat de jarige job?

Belachelijk dat je er op je 36ste nog zo'n groot ding van maakt.
Nee, dat was Leila

Esther is die oudere muts met bril en bruine krullen die moeilijk blijft doen over "haar' spullen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
28-09-2022 10:25
Die van de honing?
Ja die.

Leila is ook niet sympathiek.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
O.k ik ben toch blijven plakken. Meer uit vetbazing en interesse hoe mensen op elkaar reageren. En eerlijk, ik snap alle drama over niks, totaal niet. Maar misschien is dat wat dit programma met je doet. Ik weet van mezelf dat ik het niet lang vol had gehouden.

Ik vind Erik eigenlijk ergens wel aandoenlijk ofzo. Vind het wel asociaal dat hij genegeerd word als hij vertelt over zijn dag. Het kan oninteressant zijn, maar je kan toch wel wat fatsoen opbrengen?

En wat zit sasha(?) Er verveelt bij iedere keer.
Alle reacties Link kopieren Quote
missy-81 schreef:
28-09-2022 18:46
O.k ik ben toch blijven plakken. Meer uit vetbazing en interesse hoe mensen op elkaar reageren. En eerlijk, ik snap alle drama over niks, totaal niet. Maar misschien is dat wat dit programma met je doet.
Ik denk eerder dat het gewoon een bepaald type mens is dat zich voor zulke programma's opgeeft.
Jij zegt al dat je weet dat je het niet zou trekken. Ik zou het ook niet trekken dus wij zouden ons nooit opgeven voor zo'n programma.
En de redactie kiest natuurlijk geen down to earth, rustige mensen uit want dat levert geen spannende beelden op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja leuk! Ik blijf toch ook altijd hangen bij dit soort programma’s omdat ik groepen bij elkaar en groepsdynamiek erg interessant vind.

Wat ik wel jammer vind is dat meerdere personen al eens eerder meegedaan hebben aan sbs programma’s. Jij krijgt dan toch het idee dat ze benadert zijn.

Martin vond ik in het begin vrij irritant, maar hij doet echt zijn best zich staande te houden en zou het zeker niet fair vinden als ze hem direct zouden wegstemmen, al ben ik bang dat ze dit doen.

Zoe is een heel naïef en dom meisje, kun je irritant vinden, maar ik vind persoonlijk Nadir nog erger. Die is doelbewust de boel nog wat extra aan het opstoken. Zoe doet het ook, maar die is te dom om het niet geniepig te doen, Nadir doet dat wel.

Martin vind ik aandoenlijk en wat is die Sasha onbeschoft zegt. Neemt niet eens het fatsoen even terug te reageren en hangt continu met een verveeld gezicht om die Bernd heen. Komt echt niks uit.

Verder zitten er natuurlijk leuk wat overdreven types bij. Esther idd met die honing. Nogal logisch dat mensen kunnen denken dat het voor algemeen gebruik is als het naast de pan met heet water en theezakjes staat. Wat een gezeur zeg.
granny71 schreef:
21-09-2022 21:25
Die babette komt me heel bekend voor maar geen idee waarvan.
Die heeft mee gedaan aan Hunted.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sushi schreef:
29-09-2022 06:23
Wat ik wel jammer vind is dat meerdere personen al eens eerder meegedaan hebben aan sbs programma’s. Jij krijgt dan toch het idee dat ze benadert zijn.
Zo verdenk ik ze ervan dat Babette niet echt een kandidaat is maar is benaderd om de in-house psycholoog te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is allemaal fake!! Een grote poppenkast. Blijft toch 't.v natuurlijk. :lol:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven