Entertainment alle pijlers

Een jaar van je leven - SBS6

29-08-2022 20:05 1109 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt me een soort BigBrother.

Wie gaat er kijken?
(De live streams mogen ook besproken worden in dit topic)

De kick-off van ’Een jaar van je leven’ is op zondag 4 september om 21.30 uur te zien op SBS 6. Vanaf maandag 5 september is het programma elke werkdag om 18.20 uur te volgen op SBS6 en vanaf zondagavond 4 september zijn er twee livestreams te volgen bij Videoland.

In het nieuwe reality-programma ’Een jaar van je leven’ gaan veertig deelnemers, allemaal vreemden voor elkaar, een jaar lang samenleven zonder enig contact met de buitenwereld en met alleen beschikking over de strikt noodzakelijke basisvoorzieningen.

De veertig mannen en vrouwen zijn vreemden voor elkaar. Ze komen uit alle hoeken van ons land en hebben de meest uiteenlopende achtergronden: van een bekende TikTokker, een kapster en een ex-militair tot een Syrische vluchteling, een horeca-ondernemer en een hovenier. De kandidaten nemen in de kick-off-aflevering voor een jaar lang afscheid van familie en vrienden.

Op de locatie zijn alleen de hoogstnoodzakelijke basisvoorzieningen aanwezig. De deelnemers krijgen opdrachten waarmee ze geld kunnen verdienen voor de huishoudpot. Is die pot leeg, maar wil de groep toch iets bestellen? Dan kúnnen ze de grote prijzenpot van één miljoen euro aanspreken. Het gevolg is wel dat aan het eind van het jaar de uiteindelijke winnaar met een lagere prijs naar huis gaat. Pakken ze euro’s uit de pot of houden ze vol met wat ze hebben?

Naast de verdienopdrachten spelen de deelnemers ook eliminatieopdrachten. De groep stemt wie van de deelnemers die opdracht moet spelen. Als de opdracht mislukt, dan moet die deelnemer het programma verlaten. Lukt het wel, dan moet hij of zij iemand aanwijzen die moet vertrekken… Elke eliminatie maakt de groep kleiner en de kans om aan het einde de gigantische prijzenpot mee naar huis te nemen, groter.

Ze moeten opdrachten uitvoeren, samenwerken, strijden en vooral volhouden tot het jaar voorbij is. Bij iedere eliminatieopdracht moet er een deelnemer naar huis. De winnaar wint één miljoen euro, Hima: dat is dus niet zo, want er gaat ook geld uit de pot een prijs die dus wel een jaar van zijn of haar leven kost.
himalaya wijzigde dit bericht op 14-09-2022 07:27
76.16% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond die opmerking van Djady zo vreemd over dat Ruben zich beroerd voelde

"Ik ben bang dat het door mij komt. Dat hij meer gevoelens voor me heeft"

Hoe belangrijk vind je jezelf dan :facepalm:

Ik vind het nu wel steeds leuker om naar te kijken.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
De deelnemers hebben vaak hele interessante gesprekken, vooral ‘s avonds/‘s nachts. Daarom vind ik de livestream het leukst. Maar de gewone afleveringen kijk ik ook omdat je af en toe toch iets mist.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
13-09-2022 09:03
Ik vond die opmerking van Djady zo vreemd over dat Ruben zich beroerd voelde

"Ik ben bang dat het door mij komt. Dat hij meer gevoelens voor me heeft"

Hoe belangrijk vind je jezelf dan :facepalm:

Ik vind het nu wel steeds leuker om naar te kijken.
Nogal hij was gewoon echt lichamelijk beroerd .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
14-09-2022 07:33
Nogal hij was gewoon echt lichamelijk beroerd .
Precies

Ik word trouwens heel erg agressief van dat "zingen" van Gerry en co de hele tijd.
Hoeven ze van mij echt niet uit te zenden
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
14-09-2022 18:38
Precies

Ik word trouwens heel erg agressief van dat "zingen" van Gerry en co de hele tijd.
Hoeven ze van mij echt niet uit te zenden
Kan je nagaan hoe het voor de medebewoners is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb op de livestream bijna nog niemand horen zingen. Alleen Alicia even en dat was heel mooi.

Gerry is net halsoverkop vertrokken, vanwege slecht nieuws van thuis. Zielig hoe ze in paniek was.

Verder hebben ze vandaag veeeeel geld verdiend met een verdienopdracht en iedereen heeft zakgeld gekregen en gaat helemaal los qua bestellen: sigaretten, wijn, chips, snoep, pizza’s, hamburgers. Ik werd er gewoon misselijk van. Alles komt morgen pas binnen. Ben benieuwd hoe snel iedereen dronken is dan.
Hier kom ik nog op terug
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor zover ik weet nog geen eliminatieronde op komst. Er zijn ook nog maar 35 van de 40 over. Met dit tempo zijn ze met de Kerst nog maar met zijn vijven ofzo
Hier kom ik nog op terug
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet nog steeds niet wie nou mijn favoriete bewoner is. Er is niemand die ik echt leuk vind of mijn type. Ik vind Rupert denk ik wel heel oké. En Sasha en Mirthe van de jongere meiden.

Op dit moment zou ik het Esther het geld het meest gunnen. Heeft best een bewogen leven achter de rug. Is een lieverd en kan het geld echt goed gebruiken na behoorlijke tegenslagen ook op financieel vlak.

Minst favoriete bewoner wat mij betreft zijn Mexx (roddelqueen) en Zoë.
Hier kom ik nog op terug
Alle reacties Link kopieren Quote
O en ik vergeet Alicia qua leuke jonge meid!
Hier kom ik nog op terug
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Erik is ook een aparte hoor.
Had nog nooit deodorant gebruikt
Hij heeft ASS, dus best knap van hem dat hij zich staande houdt.


Over dat zingen hadden een aantal dames wel commentaar (hoerig)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
14-09-2022 21:16
Die Erik is ook een aparte hoor.
Had nog nooit deodorant gebruikt
Hij heeft ASS, dus best knap van hem dat hij zich staande houdt.


Over dat zingen hadden een aantal dames wel commentaar (hoerig)
Ik vind het echt leuk dat iemand als Erik in dit programma zit. Hij houdt zich inderdaad prima staande. Heel behulpzaam, zit geen kwaad in die man (volgens mij). Hoop dat hij ver komt (of wint)
Hier kom ik nog op terug
Alle reacties Link kopieren Quote
Kingsqueen schreef:
14-09-2022 21:04
Ik heb op de livestream bijna nog niemand horen zingen. Alleen Alicia even en dat was heel mooi.

Gerry is net halsoverkop vertrokken, vanwege slecht nieuws van thuis. Zielig hoe ze in paniek was.

Verder hebben ze vandaag veeeeel geld verdiend met een verdienopdracht en iedereen heeft zakgeld gekregen en gaat helemaal los qua bestellen: sigaretten, wijn, chips, snoep, pizza’s, hamburgers. Ik werd er gewoon misselijk van. Alles komt morgen pas binnen. Ben benieuwd hoe snel iedereen dronken is dan.
Wat jammer dat Gerry weg is, komt ze nog terug? Ik vind trouwens Jeffrey heel vervelend, vooral tegen de meisjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het ook heel irritant dat de life streams zo vaak onderbroken worden, ik snap niet waarom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vivamensje schreef:
15-09-2022 18:10
Ik vind het ook heel irritant dat de life streams zo vaak onderbroken worden, ik snap niet waarom.
Was vanmiddag volgens mij omdat ze gesprekken hadden met de coach/psycholoog. Maar irritant inderdaad!
Hier kom ik nog op terug
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaan we dat "wij-vrouwen" tegen de mannen gezeik weer krijgen.

Eunice is best een opstoker
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Eindelijk wat sensatie vandaag
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat zijn die vrouwen wanhopig zeg.
Nog niet eens een zoen uitgewisseld en hij moet nu al toezeggen dat hij naar Schijndel komt.
En zoe die ondanks de woorden "Je bent mijn type niet en ik wil geen relatie met je" de zoen ziet als huwelijksaanzoek.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
16-09-2022 19:45
Wat zijn die vrouwen wanhopig zeg.
Nog niet eens een zoen uitgewisseld en hij moet nu al toezeggen dat hij naar Schijndel komt.
En zoe die ondanks de woorden "Je bent mijn type niet en ik wil geen relatie met je" de zoen ziet als huwelijksaanzoek.
Je ziet nu wel heel goed het verschil tussen hoe een man iets ervaart en hoe een vrouw.
Die meiden maken echt drama daar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom gaat Gerry naar huis?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
19-09-2022 19:27
Waarom gaat Gerry naar huis?
Dat wordt niet gezegd. Iets thuis met iemand waarschijnlijk haar vader. Was zielig om te zien en jammer dat ze naar huis is.
Hier kom ik nog op terug
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een sneue bedoening met dat eten.

Heb wel een beetje medelijden met Zoe.
Iedereen is haar zat
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
20-09-2022 19:00
Wat een sneue bedoening met dat eten.

Heb wel een beetje medelijden met Zoe.
Iedereen is haar zat
Verandert wel een beetje de komende week. Wie vind jij het leukst op dit moment/minst irritant?

Ze moeten nu een puzzel maken van 42.000 stukjes in 48 uur. Denk niet dat ze dat gaan halen
Hier kom ik nog op terug
Alle reacties Link kopieren Quote
Kingsqueen schreef:
20-09-2022 19:35
Verandert wel een beetje de komende week. Wie vind jij het leukst op dit moment/minst irritant?

Ze moeten nu een puzzel maken van 42.000 stukjes in 48 uur. Denk niet dat ze dat gaan halen
Minst irritant?
Phoe....

Ik denk toch Martin
Respect hoe hij het toch maar doet, dat manager zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
En jij?

Ik vind het wel een gaaf programma, half uurtje is veel te kort
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
20-09-2022 21:40
Minst irritant?
Phoe....

Ik denk toch Martin
Respect hoe hij het toch maar doet, dat manager zijn
Er is wel wat mis met Martin, hoor. Hij speelt me net te vaak een rol van popijopi. Maar snap wat je bedoelt. Hij doet het toch maar.
Hier kom ik nog op terug

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven