Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:boepie schreef op 15 juni 2009 @ 10:15:

Die rooibos ice tea was inderdaad superlekker Summerxx!

Ze verkopen tegenwoordig (nog/weer) wel notenyoghurt, maar weet niet meer precies van welk merk. Volgens mij Almhoff ofzo.Ja...maar die is nou juist niet te vreten vind ik.....best bizar hoe een merk het verschil kan maken tussen heerlijk en niet binnen te houden.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Metatron schreef op 12 juni 2009 @ 12:52:

[...]

Oh! En?Ze gaven aan dat het maar bij een kleine groep gebruikers favoriet was. Daarom is samen met de supermarktorganisaties besloten het uit het assortiment te halen. Ze vonden het jammer dat we mij moesten teleurstellen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
quote:AnneDaisyMay schreef op 15 juni 2009 @ 19:27:

[...]

Ze gaven aan dat het maar bij een kleine groep gebruikers favoriet was. Daarom is samen met de supermarktorganisaties besloten het uit het assortiment te halen. Ze vonden het jammer dat we mij moesten teleurstellen.Muh. Misschien moeten we een Soft&Fruit actiegroep oprichten om het weer terug te halen.
quote:Madhe schreef op 14 juni 2009 @ 16:39:

Mars amandel.Wist geeneens dat die heeft bestaan grappig om te lezen
Girlxxx, die Mars was er ook maar heel even. Wel geprobeerd maar vond hem niet lekker...veel te zoet.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Tot voor een paar jaar terug had de AH heerlijke chocolate-chunck- koekjes van hun eigen bakkerij. Dus niet die in zo'n rol met doorzichtig verpakking zitten maar in zo eentje van ondoorzichtig cellofaan met een plastic/aluminiumsluitinkje (net zoals hun kokosmacronen). Het waren chocoladebruine krokante koekjes met daarin stukjes chocola dus niet gewone "deegwitte" koekjes met chocoladestukjes.

Eigenlijk wel goed dat ze niet meer te krijgen zijn want ik vrat zo een heel pak op als het moest :-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:sprokkelientje schreef op 16 juni 2009 @ 10:44:

Girlxxx, die Mars was er ook maar heel even. Wel geprobeerd maar vond hem niet lekker...veel te zoet.Hihi, dat is mars toch sowieso al?
Punica!

En bij de Mc Donalds at ik vroeger altijd een MC Deluxe. Die is nu niet meer te krijgen :(!
Punica is gewoon nog te halen bij de Super de Boer!

Bedankt voor de tip!
quote:LucyFer schreef op 10 juni 2009 @ 22:54:

Oh Rider, die japanse pinda's!

Zakken vol heb ik er van leeg gesmikkeld. Héérlijk!Xenos die heeft ze af en toe!
Nimm 2 snoepjes!
Mars amandel bestaat nog. Hij zit elke keer in de automaat op ons werk. Ik vind hem erg lekker.

Ik mis de Kebab Bombay van Conimex echt. Was zo lekker. Kan de ingredienten vast wel apart kopen/maken, maar zal nooit hetzelfde zijn helaas
quote:louise1 schreef op 16 juni 2009 @ 12:10:

Tot voor een paar jaar terug had de AH heerlijke chocolate-chunck- koekjes van hun eigen bakkerij. Dus niet die in zo'n rol met ondoorzichtig verpakking zitten maar in zo eentje van ondoorzichtig cellofaan met een plastic/aluminiumsluitinkje (net zoals hun kokosmacronen). Het waren chocoladebruine krokante koekjes met daarin stukjes chocola dus niet gewone "deegwitte" koekjes met chocoladestukjes.

Eigenlijk wel goed dat ze niet meer te krijgen zijn want ik vrat zo een heel pak op als het moest :-)Eh, eigen merk van de AH heeft koekjes met melk, puur en witte chocolade... die lijken op jouw koekjes... zijn idd verrukkeluk!!!!
Lila Pause van Milka, de aardbei-yoghurt variant.... Mmm, heerlijk! Ik ben lang op zoek geweest naar iets wat er op lijkt en heb bij de Lidl soortgelijke (lijkt op Kinder chocoladereepjes, ook erg lekker!) reepjes gevonden van melkchocolade gevuld met juist, aardbei-yoghurt. Komt er dicht bij in de buurt, jummie...
Qua chippies:

Beestenbende

Fuifnummers

Pretletters

Lachebekjes
De Mc Rib van Mc Donalds, heerlijk was die.

Hier niet meer te krijgen maar gelukkig wel in Duitsland.

( af en toe even smullen in Kleve)
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik vond Dibdab (of Dipdap of Dipdab of Dibdap) lekker.

Bij de Jamin: zurig wit poeder in een zakje met een lollie erin.
Fanta apple

Kan het niet meer vinden in de supermarkt

Was erg lekker
quote:franknii schreef op 19 juni 2009 @ 10:55:

Mars amandel bestaat nog. Hij zit elke keer in de automaat op ons werk. Ik vind hem erg lekker.

Ik mis de Kebab Bombay van Conimex echt. Was zo lekker. Kan de ingredienten vast wel apart kopen/maken, maar zal nooit hetzelfde zijn helaas

Hebben ze nog open vacatures bij jullie?

Ehm, wat voor werk doe je? Misschien moet ik het in een andere sector zoeken. Dat zou zomaar best eens kunnen.
IJsjes met onderin een kauwgombal
Ze hebben bij de Appie mijn favoriete noodle-smaak eruit gegooid! Supernoodle Tandoori is dat. Ze hebben nog wel Good Noodle Tandoori (kleinere verpakking) maar die smaakt heel anders. Bij de C1000 verkopen ze hem ook niet...

Heeft iemand deze nog gezien onlangs? Of is-ie er echt helemaal uit?
quote:boarder schreef op 21 juni 2009 @ 21:26:

IJsjes met onderin een kauwgombalDie verkopen ze toch nog steeds? Vorige week bij AH gekocht. Ligt onderin de vriezer, want vind ze toch niet zo lekker In mijn herinnering waren ze heerlijk
quote:boarder schreef op 21 juni 2009 @ 21:26:

IJsjes met onderin een kauwgombal

Bij ah van hun huismerk zijn nog wel ijsjes met een kauwgumbal onderin te koop

Weet alleen niet of die hetzelfde smaken als die jij bedoeld

Vindt ze wel lekker
Zag trouwens op de site van de aldi

dat ze ook kauwgumbalbekers hebben

Misschien al lang een keer voorbij gekomen, maar om nu 37 pagina's door te lezen...opzetkoekjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven