Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14
zondag 19 juli 2009 om 11:12
Oooooh, die kaasijsjes waren lekker!
Je had vroeger van die ijsbonbons " yummies" . Er zaten dan ongeveer 8 van die fruitige gele/roze/oranje ijsbonbonnetjes met een licht laagje zoetigheid in een zakje. Nergens meer te krijgen.
Bij Jamin had je vroeger van die citroenijsjes die je omhoog moets schuiven. Geen idee eigenlijk of die nog bestaan, misschien eens een Jamin binnenlopen?
Je had vroeger van die ijsbonbons " yummies" . Er zaten dan ongeveer 8 van die fruitige gele/roze/oranje ijsbonbonnetjes met een licht laagje zoetigheid in een zakje. Nergens meer te krijgen.
Bij Jamin had je vroeger van die citroenijsjes die je omhoog moets schuiven. Geen idee eigenlijk of die nog bestaan, misschien eens een Jamin binnenlopen?
zondag 19 juli 2009 om 14:41
quote:saszzje schreef op 19 juli 2009 @ 11:12:
Ola heeft wel calippo citroenijs
En lemon age
Weet alleen niet ofdat dezelfde zijn als die jij bedoeld
Ola heeft wel calippo citroenijs
En lemon age
Weet alleen niet ofdat dezelfde zijn als die jij bedoeld
zondag 19 juli 2009 om 21:04
quote:mararoulette schreef op 13 maart 2008 @ 09:31:
Ik weet niet of ze nergens meer te koop zijn maar ik kan ze in ieder geval niet bij onze supermarkten meer vinden.
Chocolade waaiers!!
Hmm ik vind ze zo lekker en het is zeker al een paar jaar geleden dat ik ze voor het laatst kon proeven
Hier heeft vast allang iemand antwoord op gegeven, maar tóch... volgens mij hebben ze ze alleen nog bij de Edah en de Spar! Ik vind die dingen ook zo lekker...
Mijn eerste antwoord op de topictitel was trouwens: DINOKOEKEN!
Ik weet niet of ze nergens meer te koop zijn maar ik kan ze in ieder geval niet bij onze supermarkten meer vinden.
Chocolade waaiers!!
Hmm ik vind ze zo lekker en het is zeker al een paar jaar geleden dat ik ze voor het laatst kon proeven

Hier heeft vast allang iemand antwoord op gegeven, maar tóch... volgens mij hebben ze ze alleen nog bij de Edah en de Spar! Ik vind die dingen ook zo lekker...

zondag 19 juli 2009 om 21:07
quote:Leona1981 schreef op 15 juli 2009 @ 18:00:
Geen idee of het al genoemd is maar:
- "paarse" zak croky chips. Weet niet meer wat voor smaak het was maar superlekker!
- Superchips Mexicano
- Cheez'it van Friko
- Van die kleine lollies in verschillende kleuren met suiker eromheen (bijna niemand weet wat ik bedoel)
- Sherbert fountain (geel buisje met poeder en een dropstaaf)
- Thaise groentesoep (Unox soep in zak, zaten champignons in)
- Tjolk
- Iglo Pza shoarma
- Coca cola Vanilla
- Pepsi blue
- 7-up ice cola
Vast nog wel meer, maar dit is in ieder geval wat me tot nu toe te binnen schiet Deze hebben ze gewoon van Look o Look....heb ze in mn la liggen op mn werk
Geen idee of het al genoemd is maar:
- "paarse" zak croky chips. Weet niet meer wat voor smaak het was maar superlekker!
- Superchips Mexicano
- Cheez'it van Friko
- Van die kleine lollies in verschillende kleuren met suiker eromheen (bijna niemand weet wat ik bedoel)
- Sherbert fountain (geel buisje met poeder en een dropstaaf)
- Thaise groentesoep (Unox soep in zak, zaten champignons in)
- Tjolk
- Iglo Pza shoarma
- Coca cola Vanilla
- Pepsi blue
- 7-up ice cola
Vast nog wel meer, maar dit is in ieder geval wat me tot nu toe te binnen schiet Deze hebben ze gewoon van Look o Look....heb ze in mn la liggen op mn werk

maandag 20 juli 2009 om 13:19
quote:kxs_inge schreef op 19 juli 2009 @ 13:14:
Ik was altijd zo gek op die campino snoepjes. Lijken beetje op snoepjes van werthers original maar dan had je verschillende smaken; aardbei, sninaasappel, perzik en dan met room.
Zo lekker.! Maar nergens meer te vinden..Ja die vond ik nou ook lekker...hoe heetten die krengen nou ook al weer??
Ik was altijd zo gek op die campino snoepjes. Lijken beetje op snoepjes van werthers original maar dan had je verschillende smaken; aardbei, sninaasappel, perzik en dan met room.
Zo lekker.! Maar nergens meer te vinden..Ja die vond ik nou ook lekker...hoe heetten die krengen nou ook al weer??
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 20 juli 2009 om 13:19
quote:kxs_inge schreef op 19 juli 2009 @ 13:14:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 20 juli 2009 om 14:21
quote:Fiorah schreef op 19 juli 2009 @ 21:04:
[...]
Die worden nog wel gemaakt en in belgie worden ze ook nog verkocht.
Ik had een vriendje dat daar helemaal wild van werd, dus op vakantie in belgie hebben we toen een aantal dozen ingeslagen....
[...]
Die worden nog wel gemaakt en in belgie worden ze ook nog verkocht.
Ik had een vriendje dat daar helemaal wild van werd, dus op vakantie in belgie hebben we toen een aantal dozen ingeslagen....
maandag 20 juli 2009 om 15:36
maandag 20 juli 2009 om 18:32
quote:Ratteke schreef op 17 juli 2009 @ 09:22:
[...]
Online te bestellen. Misschien kan je de site nog via het plaatje achterhalen maar ik heb gegoogled op lollies suiker. Ik heb 2 sites iig gevonden waar je zo online kon bestellen. Maar een Jamin in de buurt? Of een grote supermarkt met een groot assortiment met snoep?
Inmiddels gevonden. M'n zusje kwam ze tegen bij de Jumbo (terwijl ik daar ook al een paar keer had gekeken, maar goed)
En inderdaad de cream & chives chips! Die mis ik ook nog.
En je had ook nog superchips cool tzatziki. Die was ook erg lekker en ook nergens meer te krijgen
Eigenlijk zijn heel veel dingen die ik altijd lekker vind/vond binnen de kortste keren de winkel uit. En bij de AH hoef ik al helemaal niet meer te zijn want die vervangen toch de helft van hun assortiment in AH eigen merk producten. Tot voor kort hadden ze bij de de Jumbo nog Croky superchips Milanese maar die is ook al niet meer te koop
[...]
Online te bestellen. Misschien kan je de site nog via het plaatje achterhalen maar ik heb gegoogled op lollies suiker. Ik heb 2 sites iig gevonden waar je zo online kon bestellen. Maar een Jamin in de buurt? Of een grote supermarkt met een groot assortiment met snoep?
Inmiddels gevonden. M'n zusje kwam ze tegen bij de Jumbo (terwijl ik daar ook al een paar keer had gekeken, maar goed)
En inderdaad de cream & chives chips! Die mis ik ook nog.
En je had ook nog superchips cool tzatziki. Die was ook erg lekker en ook nergens meer te krijgen
Eigenlijk zijn heel veel dingen die ik altijd lekker vind/vond binnen de kortste keren de winkel uit. En bij de AH hoef ik al helemaal niet meer te zijn want die vervangen toch de helft van hun assortiment in AH eigen merk producten. Tot voor kort hadden ze bij de de Jumbo nog Croky superchips Milanese maar die is ook al niet meer te koop
maandag 20 juli 2009 om 18:51
Volgens mij zag ik vanmiddag bij de C1000 Croky chips Milanese liggen....
Ben zo blij dat Croky weer een beetje terein terug wint in Nederland! Vooral de Bolognese is hier favoriet!
Had ik pech dat het was uitverkocht, of bestaat de Surinaamse eiersalade niet meer? Zo heerlijk en praktisch in een tube, was volgens mij van AH eigen merk
Er waren nog meer salades in tube van (kip piri piri en iets met tonijn in ieder geval). Ik had het natuurlijk kunnen vragen, maar dat heb ik niet gedaan!
Ben zo blij dat Croky weer een beetje terein terug wint in Nederland! Vooral de Bolognese is hier favoriet!
Had ik pech dat het was uitverkocht, of bestaat de Surinaamse eiersalade niet meer? Zo heerlijk en praktisch in een tube, was volgens mij van AH eigen merk
Er waren nog meer salades in tube van (kip piri piri en iets met tonijn in ieder geval). Ik had het natuurlijk kunnen vragen, maar dat heb ik niet gedaan!
dinsdag 21 juli 2009 om 17:33
Oh die camembert nuggets bij de Mac... ik heb me daar zo op staan verlustigen maar ik was destijds zwanger en durfde het toch niet aan. En iemand hierboven die Lilapauze met caramel noemde echt heerlijk. En vroeger kocht mijn moeder een soort flapjes (halve maan) met kaas erin die je moest opbakken in de koekenpan, ik weet niet van welk merk maar die waren zo heerlijk.
dinsdag 21 juli 2009 om 23:08
quote:sprokkelientje schreef op 13 juni 2009 @ 15:42:
En wie kent de wawi-repen nog???
Was een soort rijstwafel reep met een dikke laag melkchocolade.
Heb ooit nog weleens zo'n afslankvariant geprobeerd van de drogist bij gebrek aan beter maar die haalde het in de verste verte niet bij the real stuff.
De wawi repen zijn nog steeds te koop bij De Tuinen.
Grote en kleine.
En wie kent de wawi-repen nog???
Was een soort rijstwafel reep met een dikke laag melkchocolade.
Heb ooit nog weleens zo'n afslankvariant geprobeerd van de drogist bij gebrek aan beter maar die haalde het in de verste verte niet bij the real stuff.
De wawi repen zijn nog steeds te koop bij De Tuinen.
Grote en kleine.

vrijdag 24 juli 2009 om 15:55
quote:amarna schreef op 22 juli 2009 @ 14:17:
Die heerlijke romige Dove-chocolade is er niet meer !
De ongevulde al een paar jaar niet meer maar nu is ook de Dove met caramelvulling verdwenen....
Bedoel je de Dove Caramel Liaison?
Twee reepjes met die 'vloeibare' caramel?
Zo ja, vorige week nog 'gewoon' gekocht bij het Kruidvat geloof ik. Kan ook AH zijn geweest (bij de kassa zeg maar).
Die heerlijke romige Dove-chocolade is er niet meer !
De ongevulde al een paar jaar niet meer maar nu is ook de Dove met caramelvulling verdwenen....
Bedoel je de Dove Caramel Liaison?
Twee reepjes met die 'vloeibare' caramel?
Zo ja, vorige week nog 'gewoon' gekocht bij het Kruidvat geloof ik. Kan ook AH zijn geweest (bij de kassa zeg maar).