Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Oh Rider, die japanse pinda's!

Zakken vol heb ik er van leeg gesmikkeld. Héérlijk!
quote:girlxxx schreef op 08 juni 2009 @ 08:11:

[...]

Ik had nog beloofd om voor je te kijken, bij onze lidl hebben ze de namaak pims nog steeds alle 3 de varianten het lijkt mij dat ze dan niet uit het assortiment zijn, wie weet was gewoon de voorraad op bij jou lidl ?Bedankt voor het kijken. Gister werd ik heeeeeel blij, ik was weer boodschappen aan het doen bij de Lidl en heb even gevraagd waarom ze die Pims koekjes niet meer hadden en vervolgens liep die man met me mee naar het schap. En ja hoor, ze hadden ze weer. Er waren problemen geweest met de levering, ze hadden er meer vragen over gekregen. Hoezo, die koekjes zijn geliefd .. Ik heb maar gelijk een aantal pakken meegenomen, helaas alleen sinaasappel en framboos variant..

quote:Marriss schreef op 10 juni 2009 @ 22:22:

Ik zag het bij de super de boer. Had het nog niet eerder gezien, maar misschien komt dat doordat ik meestal boodschappen doe in het gehucht waar ik woon, en nu was ik in een heuse provincie-hoofdstad heb het in ieder geval wel eens bij Dekamarkt gezien. maar dat is wel wat jaar geleden (jaar of 5/6?)
quote:Marriss schreef op 10 juni 2009 @ 18:29:

Ik zag deze week YOP in de schappen!! Daar dronken wij altijd liters van tijdens de vakanties in Frankrijk, heerlijk, soort yoghi maar dan veel dikker/lobbiger, net als een milkshake

[afbeelding]Oooooh maar dan wil ik ook franse flantaarten!
Die heerlijke Duitse almigurt yoghurt in die glazen potten is trouwens (in Nederland) ook niet meer te verkrijgen.

En ik zag vorige week nog op een oude foto van het kerstdiner 1987-1988 die overheerlijke symphony-ijstaart van het merk Movenpick op de tafel staan, ook die was "superlekker maar nergens meer te koop"
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Rooibos ijsthee van Pickwick, zo jammer dat dat uit het assortiment is, dronk daar in de zomer liters van weg.
Punica in van die glazen flessen, liters dronk ik ervan.

Ik heb ze nu alleen nog in Duitsland gezien.
quote:sprokkelientje schreef op 12 juni 2009 @ 12:43:

Die heerlijke Duitse almigurt yoghurt in die glazen potten is trouwens (in Nederland) ook niet meer te verkrijgen.

En ik zag vorige week nog op een oude foto van het kerstdiner 1987-1988 die overheerlijke symphony-ijstaart van het merk Movenpick op de tafel staan, ook die was "superlekker maar nergens meer te koop"

Die was zó ontzettend lekker, vooral de notenyoghurt!

(vroegâh konden we die al op school kopen in kleine bekertjes)
Die kersenpims koekjes zijn lekker. verkopen ze ook bij de LIDL.
quote:AnneDaisyMay schreef op 09 juni 2009 @ 11:26:

Verhip ja, nu je het zegt: Sof&Fruit is niet meer te koop!

Oeh die waren lekker!

[afbeelding]

Toevoeging: Ik heb er even een vraagje over gesteld aan de mensen van LU/LIGAOh! En?
quote:vlindertje1980 schreef op 12 juni 2009 @ 12:48:

Ik heb ze nu alleen nog in Duitsland gezien.

Snel naar de jumbo dan maar, want daar kan je ze gewoon kopen!!

Die kaasijsjes mis ik ook!!
quote:misschicken schreef op 12 juni 2009 @ 12:48:

[...]

Die was zó ontzettend lekker, vooral de notenyoghurt!

(vroegâh konden we die al op school kopen in kleine bekertjes)Ja, die was ook het lekkerste. Ook die variant met die grote hompen aardbeien en bosvruchten hmmmmmm
quote:vlindertje1980 schreef op 12 juni 2009 @ 12:50:

Die kersenpims koekjes zijn lekker. verkopen ze ook bij de LIDL.

Effe offtopic maar sorry.....dat lijkt mij zo vreselijk ranzig bah....

smaken verschillen gelukkig, ook op dit topic.
quote:vlindertje1980 schreef op 12 juni 2009 @ 12:48:

Ik heb ze nu alleen nog in Duitsland gezien.Toevallig heb ik die van de week bij de Super de Boer zien staan in de aanbieding! Had het ook in geen jaren meer gezien. Maar of het altijd in het assortiment zit of dat het alleen zo'n aanbieding is weet ik niet.
quote:sprokkelientje schreef op 12 juni 2009 @ 13:10:

[...]

Effe offtopic maar sorry.....dat lijkt mij zo vreselijk ranzig bah....

smaken verschillen gelukkig, ook op dit topic.Nee heerlijk, ben een beetje verzot op alles met kersen...
Op naar Super de Boer, bedankt voor de tip!

Jumbo zit namelijk niet bij ons in de buurt.

Vind het namelijk nog steeds erg lekker
anoniem_34121 wijzigde dit bericht op 12-06-2009 16:20
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:summerxx schreef op 11 juni 2009 @ 11:38:

[...]

Bedankt voor het kijken. Gister werd ik heeeeeel blij, ik was weer boodschappen aan het doen bij de Lidl en heb even gevraagd waarom ze die Pims koekjes niet meer hadden en vervolgens liep die man met me mee naar het schap. En ja hoor, ze hadden ze weer. Er waren problemen geweest met de levering, ze hadden er meer vragen over gekregen. Hoezo, die koekjes zijn geliefd .. Ik heb maar gelijk een aantal pakken meegenomen, helaas alleen sinaasappel en framboos variant..

Owh ! wat fijn zeg nou ik dacht het al die koekjes zijn zo lekker als ze dat uit het assortiment halen zijn ze echt geshuffelt.

Als je toch die koekjes lekker vind, mischien vind je die rechthoekige wafels met die laag pure chocolade ook wel lekker, die heb ik zelf ook in huis, ik leg ze in de koelkast want koud is het lekkerst dan is die chocolade lekker krokant, echt een aanrader kan ik je zeggen
quote:vlindertje1980 schreef op 12 juni 2009 @ 16:18:

[...]

Nee heerlijk, ben een beetje verzot op alles met kersen... Ik niet...alleen echte kersen. Kersenthee, kersensnoepjes en koekjes....allemaal ranzig bah!!!!!!!
En wie kent de wawi-repen nog???

Was een soort rijstwafel reep met een dikke laag melkchocolade.

Heb ooit nog weleens zo'n afslankvariant geprobeerd van de drogist bij gebrek aan beter maar die haalde het in de verste verte niet bij the real stuff.
Bij de Marks&Spencer in Den Haag (voordat hij werd gesloten jaren terug) hadden ze vlakbij de ingang altijd super lekkere koekjes staan. Een soort cakejes met een vulling en daarom heen chocolade. Kent iemand die dingen nog? En waar zijn die nu nog te koop??
Oh, en die lange jan dingen, met spul er binnenin heten Snap and Crackle, ook te bestellen bij www.candyonline.nl
Mars amandel.
hot & steamy: een soort pasta-stoommaaltijd uit de vriezer in een emmertje wat nog het meest op een ben&jerry's emmertje lijkt
Die rooibos ice tea was inderdaad superlekker Summerxx!

Ze verkopen tegenwoordig (nog/weer) wel notenyoghurt, maar weet niet meer precies van welk merk. Volgens mij Almhoff ofzo.
Ik kom net van het kiptopic en bedacht me dat ik de Boursin Cuisine drie pepers mis! Die heeft heel kort bestaan, nu hebben ze alleen de kruiden/knoflook (?) variant en heel soms de tomaten variant. De drie pepers zie ik nooit meer, die was zo lekker in pasta met kip, olijven en ruccola.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven