Dr. Martens
zondag 9 oktober 2022 om 00:32
Ligt er aan welke je koopt, ik ben fan en draag ze af en aan al 30 jaar... maar eerlijk, de meeste zitten gewoon kut in begin. En ik ga ze niet meer kopen, ik heb nu een paar 1460 all black's. Prachtig, maar kut.
Dus daarna is wel klaar.
Als zijn er tegenwoordig een aantal die zachter leer hebben, je kan er op selecteren. Of die sneller inlopen of minder pijn doen, geen idee, ik gok van wel.
En ik heb een paar DM's newton lite, maar die maken/verkopen ze niet meer. Enige die nooit pijn hebben gedaan en ook nog zachte zool hadden.
Dus daarna is wel klaar.
Als zijn er tegenwoordig een aantal die zachter leer hebben, je kan er op selecteren. Of die sneller inlopen of minder pijn doen, geen idee, ik gok van wel.
En ik heb een paar DM's newton lite, maar die maken/verkopen ze niet meer. Enige die nooit pijn hebben gedaan en ook nog zachte zool hadden.
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 09-10-2022 00:33
0.65% gewijzigd
zondag 9 oktober 2022 om 00:50
Ik heb smalle voeten en schommel tussen maat 38 en 39 in.
Ik vind deze dus erg leuk. Volledig zwart.
https://www.drmartens.com/nl/nl/1460-mo ... gI38_D_BwE
Ik vind deze dus erg leuk. Volledig zwart.
https://www.drmartens.com/nl/nl/1460-mo ... gI38_D_BwE
zondag 9 oktober 2022 om 01:34
Ik heb juist brede voeten maar draag ze ook graag. In lopen inderdaad een ding. Bij mij duurt het wel een maandje voordat ik ze hele dagen kan dragen. Ik begin met twee uurtjes gewoon op de bank en zo bouw ik het steeds op met ook wandelen buiten. Of even naar de winkel of een vergadering in de avond (3-4 uurtjes). Dan na een maand ongeveer kan ik ze een hele dag pijnloos aan.
Aanvulling. Ik draag ze altijd in mijn eigen schoenmaat.
Aanvulling. Ik draag ze altijd in mijn eigen schoenmaat.
nina-tje wijzigde dit bericht op 09-10-2022 01:34
Reden: Aanvulling.
Reden: Aanvulling.
6.99% gewijzigd
zondag 9 oktober 2022 om 07:07
zondag 9 oktober 2022 om 07:17
Ik loop al zo'n 30/35 jaar op DM's en heb ze in verschillende kleuren en veel modellen gehad.
Ik heb een gevoelige huid, heel snel blaren. En het frappante is dat ik dat nou uitgerekend bij Doc's daar geen last van heb.
Oh en ik heb brede voeten met een hoge wreef maar ze passen altijd goed en maat is altijd het zelfde.
Ik heb een gevoelige huid, heel snel blaren. En het frappante is dat ik dat nou uitgerekend bij Doc's daar geen last van heb.
Oh en ik heb brede voeten met een hoge wreef maar ze passen altijd goed en maat is altijd het zelfde.
zondag 9 oktober 2022 om 07:50
Deze heb ik ook, mijn dochter ook. Nooit ergens last van gehad.
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 9 oktober 2022 om 08:04
De 1460 moet je normaal gesproken echt inlopen en dat doet PIJN. Ik heb ze nu en dat duurde echt wel een jaar. Gelukkig kan ik ze nu nog heel lang dragen. Ik loop al meer dan 25 jaar op Dr. Martens en heb al heel wat blaren gehad.
Eigenlijk vind ik het ook wel jammer dat nu iedereen op die dingen loopt.
zondag 9 oktober 2022 om 08:23
Dit. Precies deze ervaring. En ze lopen geweldig. De zomer niet aangehad en trok ze laatst weer uit de kast en heb spontaan een extra paar in een ander kleur besteld omdat ze goddelijk lopen.
zondag 9 oktober 2022 om 08:25
Aantal zijn echt heel erg mooi en ze gaan jaren en jaren mee. Maar ik ben er ook wel klaar mee na 30 jaar en ben pijnpatient.
Koop nu liever andere stoere boots.
zondag 9 oktober 2022 om 08:25
Zo gaat dat met trends, die mag iedereen volgenPamelaCourson1 schreef: ↑09-10-2022 08:04De 1460 moet je normaal gesproken echt inlopen en dat doet PIJN. Ik heb ze nu en dat duurde echt wel een jaar. Gelukkig kan ik ze nu nog heel lang dragen. Ik loop al meer dan 25 jaar op Dr. Martens en heb al heel wat blaren gehad.
Ik weet nog uit mijn basisschooltijd in de jaren 90 dat vooral de alternatieve mensen ze droegen, net als Vans.
Nu bestaat die groep niet echt meer geloof ik. Het is een stuk inclusiever en trends gaan door alle groepen heen. Fijne ontwikkeling vind ik.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in