Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
zaterdag 20 juni 2009 om 16:24
quote:jasmine schreef op 19 juni 2009 @ 18:47:
[...]
Mijn ervaring is dat het wel waar is. Heb vooraf met de spiegel zitten kijken, gewassen en naderhand weer gekeken.
Ik laat het altijd bij de kapper verven en het stukje wat het laatst geverfd was, daar was de verf van gestript. De rest van het haar niet omdat dat al meerdere malen geverfd was maar het stukje het dichtst bij mijn hoofdhuid daar was de verf voornamelijk weg.
Dus wanneer je langzaam groeiend haar hebt zul je er misschien niet zoveel van merken, of wanneer je het elke 4 a 5 weken verft.
Groeit je haar sneller en verf je het maar 1 x in de 2 a 3 maanden dan zou ik wel oppassen of het, zoals ik gedaan heb, een keer uittesten vlak voor je naar de kapper gaat.
Oh en of het van de zeezout komt of van iets anders dat in de Big zit dat weet ik dus niet maar de big stript bij mij de verf.
Oh ja, dat scheelt misschien wel, ik verf het elke 3-4 weken. Mijn haar groeit echt megasnel (het is zwart geverfd) en ik heb blonde uitgroei dus dat ziet er niet uit
Mijn post kwam er overigens nogal bitchy uit dames maar dat was niet de bedoeling!
[...]
Mijn ervaring is dat het wel waar is. Heb vooraf met de spiegel zitten kijken, gewassen en naderhand weer gekeken.
Ik laat het altijd bij de kapper verven en het stukje wat het laatst geverfd was, daar was de verf van gestript. De rest van het haar niet omdat dat al meerdere malen geverfd was maar het stukje het dichtst bij mijn hoofdhuid daar was de verf voornamelijk weg.
Dus wanneer je langzaam groeiend haar hebt zul je er misschien niet zoveel van merken, of wanneer je het elke 4 a 5 weken verft.
Groeit je haar sneller en verf je het maar 1 x in de 2 a 3 maanden dan zou ik wel oppassen of het, zoals ik gedaan heb, een keer uittesten vlak voor je naar de kapper gaat.
Oh en of het van de zeezout komt of van iets anders dat in de Big zit dat weet ik dus niet maar de big stript bij mij de verf.
Oh ja, dat scheelt misschien wel, ik verf het elke 3-4 weken. Mijn haar groeit echt megasnel (het is zwart geverfd) en ik heb blonde uitgroei dus dat ziet er niet uit
Mijn post kwam er overigens nogal bitchy uit dames maar dat was niet de bedoeling!
zaterdag 20 juni 2009 om 18:11
quote:[message=3420194,noline]kaatje_85 schreef op 20 juni 2009 @ 16:24[/me]
Valt wel mee hoor kaatje, zo bitchy was ie niet
Maar ik waag me ook niet aan Big.
Ik laat mijn haar elke 10 a 12 weken zwart verven bij de kapper en zou het zonde vinden als het vaker moest
Lush heeft gelukkig meer shampoos!
Valt wel mee hoor kaatje, zo bitchy was ie niet
Maar ik waag me ook niet aan Big.
Ik laat mijn haar elke 10 a 12 weken zwart verven bij de kapper en zou het zonde vinden als het vaker moest
Lush heeft gelukkig meer shampoos!
zaterdag 20 juni 2009 om 20:02
quote:kaatje_85 schreef op 20 juni 2009 @ 19:43:
en de bodyshop ook die hebben shampoo en conditioner en leave in conditioner voor gekleurd haar! Werkt echt goed en ruikt ook heerlijk
Ja maar die zit hier ook niet meer helaas!
En in de webshop kun je volgens mij niet in NL bestellen!
Waardeloos eigenlijk toch?
Als ik lush wil hebben moet ik bestellen en voor TBS ook
en de bodyshop ook die hebben shampoo en conditioner en leave in conditioner voor gekleurd haar! Werkt echt goed en ruikt ook heerlijk
Ja maar die zit hier ook niet meer helaas!
En in de webshop kun je volgens mij niet in NL bestellen!
Waardeloos eigenlijk toch?
Als ik lush wil hebben moet ik bestellen en voor TBS ook
zaterdag 20 juni 2009 om 20:42
quote:kaatje_85 schreef op 20 juni 2009 @ 16:24:
[...]
Viel wel mee toch? Kan erger.
Wel jammer trouwens van de big want die ruikt zalig. Heb hem daarna als bodyscrub gebruikt en mijn zoon wel als shampoo.
Ik hoop zo dat mijn pakketje uit Engeland volgende week arriveert, kan niet wachten om de nieuwe dingen te gaan testen.
Bodyshop zit hier helaas ook niet, daarvoor moet ik naar Leeuwarden.
[...]
Viel wel mee toch? Kan erger.
Wel jammer trouwens van de big want die ruikt zalig. Heb hem daarna als bodyscrub gebruikt en mijn zoon wel als shampoo.
Ik hoop zo dat mijn pakketje uit Engeland volgende week arriveert, kan niet wachten om de nieuwe dingen te gaan testen.
Bodyshop zit hier helaas ook niet, daarvoor moet ik naar Leeuwarden.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 22 juni 2009 om 14:10
quote:lola68 schreef op 22 juni 2009 @ 13:54:
[...]
wat heb jij eigenlijk allemaal besteld dit keer?
Karma zeep
Karma Kream
Miranda
Rockstar
Charity Pot
Eau Roma
Hard
Karma Komba
Soak and Float 3 x
Squeaky Green
Daddy O
Coolaulin
Enzymion
The Olive Branch 250 ml
En via een medelushie 200 ml Badass en 200 ml Snowfairy
[...]
wat heb jij eigenlijk allemaal besteld dit keer?
Karma zeep
Karma Kream
Miranda
Rockstar
Charity Pot
Eau Roma
Hard
Karma Komba
Soak and Float 3 x
Squeaky Green
Daddy O
Coolaulin
Enzymion
The Olive Branch 250 ml
En via een medelushie 200 ml Badass en 200 ml Snowfairy
maandag 22 juni 2009 om 15:03
Dat is een aardig lijstje. Past het nog in je badkamer?
Ik kreeg zojuist een proefje van de Soak and Float. Men wat stinkt dat!
En er zat een toner tab in, maar ik hou niet van stomen dus die zal hier niet gebruikt worden. Wil jij hem?
Ik heb het proefje van Pied the pepper alweer geruild tegen Banana Moon.
En er zat een toner tab in, maar ik hou niet van stomen dus die zal hier niet gebruikt worden. Wil jij hem?
maandag 22 juni 2009 om 15:17
quote:lola68 schreef op 22 juni 2009 @ 15:03:
Stinken hè?? :puke:
Nee dank je ik gebruik ook geen toner tab, mij teveel werk
Ruilen op het forum?
Vond je pied de pepper niks?
Banana moon heb ik ook om gevraagd maar krijg ik van iemand die een Group Order heeft gedaan, maar die komt pas volgende week binnen bij haar.
Dus als die lekker is bestel ik die de volgende keer
Ruilen op het forum?
Banana moon heb ik ook om gevraagd maar krijg ik van iemand die een Group Order heeft gedaan, maar die komt pas volgende week binnen bij haar.
maandag 22 juni 2009 om 15:43
quote:elleinspe schreef op 22 juni 2009 @ 15:17:
[...]
Ruilen op het forum?
Dan denk ik dat ik de Banana Moon krijg van de zelfde als jij
PtP is wel heel lekker, maar ik krijg de geur niet van mijn handen als ik mijn voeten heb ingesmeerd. Je blijft het de hele dag ruiken, en dat is me iets teveel van het goede.
[...]
Ruilen op het forum?
PtP is wel heel lekker, maar ik krijg de geur niet van mijn handen als ik mijn voeten heb ingesmeerd. Je blijft het de hele dag ruiken, en dat is me iets teveel van het goede.
maandag 22 juni 2009 om 16:30
quote:lola68 schreef op 22 juni 2009 @ 15:43:
[...]
Waarom gebruik je dan niet van die wegwerphandschoentjes?
Bij de groothandel iets van 100 stuks voor een paar euro's!
Lijkt het jou wat die Banana Moon?
Ik heb al 3 zepen en dacht die doe ik er niet bij
[...]
Waarom gebruik je dan niet van die wegwerphandschoentjes?
Bij de groothandel iets van 100 stuks voor een paar euro's!
Lijkt het jou wat die Banana Moon?
Ik heb al 3 zepen en dacht die doe ik er niet bij
maandag 22 juni 2009 om 16:43
maandag 22 juni 2009 om 16:48
maandag 22 juni 2009 om 17:45
quote:lola68 schreef op 22 juni 2009 @ 17:36:
snowfairy en badass zijn showergels?
Yep........Snowfairy is geloof ik een kerstspecial, dus dat duurt nog even voor die weer komt.
Taaitaai een Sint special.
Ghost een Halloween special.
En Badass ook een special maar weet niet waarvan.
Snowfairy is het allerlekkerst en dan Badass.
Ghost gaat ook wel en Taaitaai ken ik niet.
snowfairy en badass zijn showergels?
Yep........Snowfairy is geloof ik een kerstspecial, dus dat duurt nog even voor die weer komt.
Taaitaai een Sint special.
Ghost een Halloween special.
En Badass ook een special maar weet niet waarvan.
Snowfairy is het allerlekkerst en dan Badass.
Ghost gaat ook wel en Taaitaai ken ik niet.
maandag 22 juni 2009 om 21:40
quote:kaatje_85 schreef op 22 juni 2009 @ 20:41:
Badass was een forum special. Dus maar 1 dag te bestellen en alleen telefonisch. Hij is heerlijk! Vooral met Gingerlotion erachteraan (heeft dezelfder geur)
Banana Moon vond ik tegenvallen.
Ooooh shit............dan had ik dus wel gingerlotion moeten bestellen
Ik kon maar geen proefje scoren, en toen dacht ik , ach laat maar
Badass was een forum special. Dus maar 1 dag te bestellen en alleen telefonisch. Hij is heerlijk! Vooral met Gingerlotion erachteraan (heeft dezelfder geur)
Banana Moon vond ik tegenvallen.
Ooooh shit............dan had ik dus wel gingerlotion moeten bestellen
Ik kon maar geen proefje scoren, en toen dacht ik , ach laat maar
maandag 22 juni 2009 om 23:09