Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ik las op het forum dat squeaky green net zo ruikt als handy gurugu. Dus als je die niet lekker vind.....dan mag je mij dat proefje wel doen

Wij hebben Seanik, en ik vind hem heerlijk. Stript mijn verf niet hoor. Gebruik hem niet zo vaak, maar dochterlief is er gek op.

Ik zit te twijfelen of ik de new haal of ultimate shine. Iemand ervaring met een van beide.

Jasmine haar verhaal over de new had ik dus al gelezen
Oh val ik in herhaling? Ik ben trouwens niet de jasmine op het lushforum, da's een andere.

Ultimate shine heb ik ook gehad maar weer doorgegeven. Die had ik eerst tegelijk met de new gekocht maar de new vond ik direkt fijner, deed meer voor mijn haar maar dat zegt natuurlijk weer niks over hoe het op jullie haar zal doen.

Ik was mijn haar ook elke dag.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ohnee, dat bedoel ik niet.!

Ik bedoel alleen dat ik dat dus gelezen had voordat er geroepen wordt dat ik beter moet lezen
Hoe is de geur van Ultimate shine dan?
quote:lola68 schreef op 18 juni 2009 @ 18:06:

Ohnee, dat bedoel ik niet.!

Ik bedoel alleen dat ik dat dus gelezen had voordat er geroepen wordt dat ik beter moet lezen Hahhahaa!!
quote:lola68 schreef op 18 juni 2009 @ 18:07:

Hoe is de geur van Ultimate shine dan?Dat weet ik echt niet meer.
hmm misschien toch maar niet gokken op de ultimate shine....

Ik heb nu trouwens ook nog Hard, die is ook lekker.
Nou dat wordt dus 4 soorten want Hard lijkt me ook lekker!!

Waar ruikt die naar dan Lola?
Ultimate shine vond ik trouwens een neutrale geur hebben, rook eigenlijk niet zeg maar!
Soft ruikt heerlijk citrusachtig, die wil ik ook nog eens halen.
Soft zit toch ook zeezout in??

Ik had begrepen dat de shampoos waar zeezout in zit de kleur stript als je het geverfd hebt.

Ik heb dus zwart geverfd haar, is mij een beetje te kostbaar als ik het steeds moet laten verven bij de kapper!
quote:elleinspe schreef op 18 juni 2009 @ 18:50:

Ik had begrepen dat de shampoos waar zeezout in zit de kleur stript als je het geverfd hebt.

Ik heb dus zwart geverfd haar, is mij een beetje te kostbaar als ik het steeds moet laten verven bij de kapper!Ja dat heb ik dus ook precies zo, heb bijna zwart geverfd haar. Ik vind dat de big mijn haarverf ook stript.
quote:jasmine schreef op 18 juni 2009 @ 18:51:

[...]

Ja dat heb ik dus ook precies zo, heb bijna zwart geverfd haar. Ik vind dat de big mijn haarverf ook stript.Jaaaaa...... daarom heb ik Big dus ook nog nooit geprobeerd, leek mij ook wel fijn spul!
Hi ladies,

Ik zie dat de lushdiscussie nog steeds hevig is! Ik ben zelf ook nog grooote fan, ik heb intussen al zoveel uitgeprobeerd en een aantal toppers ontdekt (maar ook geleerd dat ik heel veel producten niks vind).

Ik ben al een hele tijd niet op het forum geweest want ik probeer efficienter te werken, vandaar mijn afwezigheid.... Ik werk alleen en veel thuis en ik steek te veel tijd in surfen! Herkenbaar?

Jullie hebben ook al veel gelusht trouwens, misschien is het tijd dat iedereen een persoonlijke top 5 geeft? Ik ga in mn volgende post een lijstje geven, nu eerst nadenken...
Ok, komtie... in willekeurige volgorde, dat wel, anders is het te moeilijk....

trichomania (shampoo)

soft coeur (massage)

eau roma (toner)

baby face/ultrabland (reinigers, heb baby face nog maar net maar ik denk dat ik hem nog fijner vind dan ub)

buffy/aqua mirabilis (scrub)

mudflats (zeep)

(ja ik heb 6 dingen in mn top 5 staan)

ook heel leuk:

hiwtk

soft

aobs

jungle

big

veganese

happy hippy

the olive branch
Ja pepernoek ik had al een keer geschreven dat je hier niet meer was!!

Op het lushforum zag ik je af en toe wel!! ;)

Een top 5??

Mag dat na mijn order van a.s zaterdag ook??

Ik ben dus heel intensief bezig geweest met ruilen en ik ben er idd ook achter dat ik een heleboel dingetjes ook niet zo fijn vind hoor

Maar ook genoeg spulletjes wel
quote:elleinspe schreef op 18 juni 2009 @ 18:50:

Ik heb dus zwart geverfd haar, is mij een beetje te kostbaar als ik het steeds moet laten verven bij de kapper!

Ik heb al eerder gezegd dat dat echt niet waar is. Ik was mijn haar met Seanik, zit ook zeezout in en mijn haar lijdt er niks van.

Maar dat kan ook aan je haar liggen, of aan het soort verf liggen. Ik verf altijd zelf, met kappersverf, en dat werkt prima.

:-)
Ladies,

Ik heb de karma parfum besteld,het flesje.

Heeft iemand deze al?

En ik kan via internet een flesje vanilllaria kopen van iemand.

Wat zal ik bieden?
Geen idee Kidootje, kijk even wat de nieuwwaarde is en wat jij er voor over hebt.

Ik kreeg vandaag proefjes van

Smitten

Pied the pepper

Fair trade foot lotion

Die smitten is een heerlijke creme, maar ruikt toch niet zo lekker.

(Helping hands is trouwens ook wel een zalige creme, maar die geur....)

Pied the pepper ruikt zo in het zakje heerlijk! Maar nog niet geprobeerd

En de FTFL ruikt zo ook goed, maar ook nog niet getest. Ben nog druk vanavond met al dat testen
quote:kaatje_85 schreef op 19 juni 2009 @ 09:11:

[...]

Ik heb al eerder gezegd dat dat echt niet waar is. Ik was mijn haar met Seanik, zit ook zeezout in en mijn haar lijdt er niks van.

Maar dat kan ook aan je haar liggen, of aan het soort verf liggen. Ik verf altijd zelf, met kappersverf, en dat werkt prima.

:-)

Mijn ervaring is dat het wel waar is. Heb vooraf met de spiegel zitten kijken, gewassen en naderhand weer gekeken.

Ik laat het altijd bij de kapper verven en het stukje wat het laatst geverfd was, daar was de verf van gestript. De rest van het haar niet omdat dat al meerdere malen geverfd was maar het stukje het dichtst bij mijn hoofdhuid daar was de verf voornamelijk weg.

Dus wanneer je langzaam groeiend haar hebt zul je er misschien niet zoveel van merken, of wanneer je het elke 4 a 5 weken verft.

Groeit je haar sneller en verf je het maar 1 x in de 2 a 3 maanden dan zou ik wel oppassen of het, zoals ik gedaan heb, een keer uittesten vlak voor je naar de kapper gaat.

Oh en of het van de zeezout komt of van iets anders dat in de Big zit dat weet ik dus niet maar de big stript bij mij de verf.
quote:lola68 schreef op 19 juni 2009 @ 18:30:

Die smitten is een heerlijke creme, maar ruikt toch niet zo lekker.

(Helping hands is trouwens ook wel een zalige creme, maar die geur....)

Pied the pepper ruikt zo in het zakje heerlijk! Maar nog niet geprobeerd

En de FTFL ruikt zo ook goed, maar ook nog niet getest. Ben nog druk vanavond met al dat testen

Vond de geur van Smitten dus ook niets

Helping Hands ruikt dus ook niet lekker

Proefje van Charity Pot ruikt wel weer heerlijk

FTFL ook niets voor mij dus!

Hoe de werking is weet ik eigenlijk niet, maar de geur doet bij mij al gauw de beslissing maken of ik het bestel of niet!!

Is ook wel makkelijk, kan dus een boel wegstrepen

Waar ruikt Pied de Pepper naar Lola??
Oh dat met de geur heb ik ook, dat doet zoveel!

Het kan nog zo goed zijn maar als het niet lekker ruikt dan koop ik het niet.
Ik heb gister voor het eerst op de Lush-site gekeken. Gelijk wat bestelt want het ziet er allemaal zo lekker uit.

Deze krijg ik.. Imperialis en Enchanted eye cream.

Ben benieuwd wat deze natuurlijke produkten voor mn huid doen..
Gisteravond de Pied the pepper getest.

Alhoewel ik heerlijk zachte pootjes ervan krijg, de creme er snel intrekt en de geur lekker is (voor aan mijn voeten) zal ik hem dus niet bestellen.

Ik kreeg de geur niet van mijn handen af. Vanmorgen rook het zelfs nog. En voor mijn handen vind ik hem te sterk.

vanavond nog de FTFL testen.

Waarom vind jij die niets Elle?
Oh PTP ruikt heel sterk naar kruidnagel/kaneel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven