Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
dinsdag 23 juni 2009 om 19:25
quote:kaatje_85 schreef op 23 juni 2009 @ 17:46:
O help ik ben ALWEER bij Lush geweest.
Aankopen:
2 keer Sugar Babe
1 keer A. Sugar Scrub
You wash my back soap
Help, ik ben verslaafd denk ik
Die sugar babe en suger scrub ben ik wel heel nieuwschierig naar....dus vertel!
En had je jouw You wash my back alweer op?
Toch gek, dat hij nog gewoon in de winkel ligt en niet online te bestellen is. En hij is zoooooo lekker!
Nee hoor, jij bent helemaaaaal niet verslaafd
O help ik ben ALWEER bij Lush geweest.
Aankopen:
2 keer Sugar Babe
1 keer A. Sugar Scrub
You wash my back soap
Help, ik ben verslaafd denk ik
Die sugar babe en suger scrub ben ik wel heel nieuwschierig naar....dus vertel!
En had je jouw You wash my back alweer op?
Toch gek, dat hij nog gewoon in de winkel ligt en niet online te bestellen is. En hij is zoooooo lekker!
Nee hoor, jij bent helemaaaaal niet verslaafd
dinsdag 23 juni 2009 om 22:46
woensdag 24 juni 2009 om 08:24
pakjes vanuit de UK gaan niet door de douane.
Is het verstuurd met DHL of via Royal Mail? Want je kunt Lush even mailen voor je pakketcode (alleen als het via DHL verstuurd is) en dan kun je via dhl.nl opzoeken waar je pakket is. Is het via Royal Mail verstuurd, dan kan het zijn dat het kwijt is. Is ook niet te achterhalen aangezien daar geen pakketcodes voor gegeven worden.
Maar eerst maar eens afwachten, ik het er volgende week nog niet, dan Lush UK even mailen.
Is het verstuurd met DHL of via Royal Mail? Want je kunt Lush even mailen voor je pakketcode (alleen als het via DHL verstuurd is) en dan kun je via dhl.nl opzoeken waar je pakket is. Is het via Royal Mail verstuurd, dan kan het zijn dat het kwijt is. Is ook niet te achterhalen aangezien daar geen pakketcodes voor gegeven worden.
Maar eerst maar eens afwachten, ik het er volgende week nog niet, dan Lush UK even mailen.
woensdag 24 juni 2009 om 10:08
quote:jasmine schreef op 20 juni 2009 @ 20:42:
[...]
Viel wel mee toch? Kan erger.
Wel jammer trouwens van de big want die ruikt zalig. Heb hem daarna als bodyscrub gebruikt en mijn zoon wel als shampoo.
Ik hoop zo dat mijn pakketje uit Engeland volgende week
arriveert, kan niet wachten om de nieuwe dingen te gaan testen.
Bodyshop zit hier helaas ook niet, daarvoor moet ik naar Leeuwarden.
Ik woon in Leeuwarden
Maar naar de Bodyshop ga ik niet meer sinds het is overgenomen door L'oreal.
The Bodyshop is toen opgericht met bepaalde idealen van een betere wereld zonder dierproeven.
Nou,L'oreal doet daar nog vrolijk aan mee.
Dus het geld gaat nog vrolijk naar L'oreal
[...]
Viel wel mee toch? Kan erger.
Wel jammer trouwens van de big want die ruikt zalig. Heb hem daarna als bodyscrub gebruikt en mijn zoon wel als shampoo.
Ik hoop zo dat mijn pakketje uit Engeland volgende week
arriveert, kan niet wachten om de nieuwe dingen te gaan testen.
Bodyshop zit hier helaas ook niet, daarvoor moet ik naar Leeuwarden.
Ik woon in Leeuwarden
Maar naar de Bodyshop ga ik niet meer sinds het is overgenomen door L'oreal.
The Bodyshop is toen opgericht met bepaalde idealen van een betere wereld zonder dierproeven.
Nou,L'oreal doet daar nog vrolijk aan mee.
Dus het geld gaat nog vrolijk naar L'oreal
woensdag 24 juni 2009 om 15:50
woensdag 24 juni 2009 om 22:08
donderdag 25 juni 2009 om 09:07
quote:jasmine schreef op 24 juni 2009 @ 22:08:
Ik had dinsdagavond besteld en nu nog niks binnen.
(begin nu langzamerhand toch wel wat onrustig te worden. Of is Friesland zo'n eind weg voor DHL? )
Wat een gezeur dit. Ik had ook op dinsdag besteld,en afgelopen dinsdag was het er. Ook Friesland. Met Royal Mail. (vanuit Engeland0
Ik had dinsdagavond besteld en nu nog niks binnen.
(begin nu langzamerhand toch wel wat onrustig te worden. Of is Friesland zo'n eind weg voor DHL? )
Wat een gezeur dit. Ik had ook op dinsdag besteld,en afgelopen dinsdag was het er. Ook Friesland. Met Royal Mail. (vanuit Engeland0
donderdag 25 juni 2009 om 12:32
quote:kiddootje schreef op 25 juni 2009 @ 09:07:
[...]
Ik had ook op dinsdag besteld,en afgelopen dinsdag was het er. Ook Friesland. Met Royal Mail. (vanuit Engeland0
Mocht ik nog eens in Engeland gaan bestellen dan doe ik ook via RM en de aardige postbode.
Nu dus nog steeds niks.
[...]
Ik had ook op dinsdag besteld,en afgelopen dinsdag was het er. Ook Friesland. Met Royal Mail. (vanuit Engeland0
Mocht ik nog eens in Engeland gaan bestellen dan doe ik ook via RM en de aardige postbode.
Nu dus nog steeds niks.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.